PEA Spionerer AB (Bassel Jradi)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

PEA Spionerer AB (Bassel Jradi)

Indlæg af Mr. Larsen » 27. okt 2012, 19:51

Læs mere her : http://nordjyske.dk/nyheder/poul-erik-a ... 44/24/1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Det skulle ifølge artiklen være en Bassel Jradi som PEA er ude og kigge på.

Er der nogen som ved noget om knægten ?
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: PEA Spionerer AB (Bassel Jradi)

Indlæg af Mr. Larsen » 27. okt 2012, 20:01

Drible kan knægten da ihvertfald :)

“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: PEA Spionerer AB (Bassel Jradi)

Indlæg af Aabwibz » 27. okt 2012, 22:35

Spændende. Hvis han er god nok ville jeg ikke have noget imod han gik ind på Curths plads som offensiv midt. Han ser også ret kompetent ud som dribler i videoen, noget vi godt kunne bruge så vi slap for at se på Curths tamme forsøg på at komme til toppen igen.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
iloveaab4ever
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 2. jun 2009, 17:19

Re: PEA Spionerer AB (Bassel Jradi)

Indlæg af iloveaab4ever » 27. okt 2012, 22:39

Mr. Larsen skrev:Drible kan knægten da ihvertfald :)

Det kunne også godt ligne han ikke er sådan en helt klejn fætter, som fysisk godt kan begå sig i suppen. Måske en erstatning for kusk eller due?
På forhånd undskyld for det pinlige brugernavn, der blev oprettet i en alder af 11.

Tested Judge
Drenge
Drenge
Indlæg: 33
Tilmeldt: 2. jan 2011, 12:12
Favoritspiller: Frank Strandli, Rade Prica, Erik Bo Andersen

Re: PEA Spionerer AB (Bassel Jradi)

Indlæg af Tested Judge » 28. okt 2012, 10:06

Vil starte med at sige, at jeg intet kender til manden/drengen og derfor ikke kan sige om han har niveauet.

Det jeg derimod gerne vil rose er den strategi vi er begyndt med. Vi skal selvfølgelig leve af vores egne talenter, hvilket vi i den grad har set i denne sæson, men når vi så henter spillere ind udefra er det netop denne type spillere jeg gerne ser. Som sagt kender jeg intet til knægten, men mere det med at det er en ung talentfuld spiller, som vi kan forme og måske tjene en skilling på er bestemt vejen frem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: PEA Spionerer AB (Bassel Jradi)

Indlæg af Buzz Killington » 28. okt 2012, 14:05

Han har over 1½ år tilbage af kontrakten, så han er vel ikke gratis, med mindre der er en klausul.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1186
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: PEA Spionerer AB (Bassel Jradi)

Indlæg af Reyad » 29. okt 2012, 08:57

Lyder spændende og spillerens profil tiltaler også mig. Men det er vel stadig kun gætterier fra Dennis Søndergaard. Spillerprofilen er bestemt interessant, og dejligt at der igen sker bare en lille bitte smule på transferfronten.

Lucas Kuskenius
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 16. sep 2012, 20:52

Re: PEA Spionerer AB (Bassel Jradi)

Indlæg af Lucas Kuskenius » 29. okt 2012, 11:53

Jeg kender intet til ham, men profilen passer vel meget godt på AaB, taget vores situation i betragtning.

Hiv ham ind Lynge!
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: PEA Spionerer AB (Bassel Jradi)

Indlæg af hje1980 » 30. okt 2012, 07:29

Tested Judge skrev:Vil starte med at sige, at jeg intet kender til manden/drengen og derfor ikke kan sige om han har niveauet.

Det jeg derimod gerne vil rose er den strategi vi er begyndt med. Vi skal selvfølgelig leve af vores egne talenter, hvilket vi i den grad har set i denne sæson, men når vi så henter spillere ind udefra er det netop denne type spillere jeg gerne ser. Som sagt kender jeg intet til knægten, men mere det med at det er en ung talentfuld spiller, som vi kan forme og måske tjene en skilling på er bestemt vejen frem.
http://nordjyske.dk/nyheder/ab-spiller- ... 2/112/1513" onclick="window.open(this.href);return false;

Og han siger selv noget MEGET vigtigt i vores jagt på unge talenter sådan lidt udenfor vores egen andedam:
AaB har jo vist, at de kan udvikle unge talenter, så det er klart en spændende klub, siger Bassel Jradi

Since
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 2. aug 2009, 21:03

Re: PEA Spionerer AB (Bassel Jradi)

Indlæg af Since » 30. okt 2012, 18:16

Kan fortælle at han har trænet med i OB adskillige gange, og været med på reserveholds ligaen over de sidste 1-2 år. Blev sammenlignet lidt med Baskim Kadri men er vist nok blevet droppet af den sportslige ledelse.

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: PEA Spionerer AB (Bassel Jradi)

Indlæg af AaB1978 » 29. mar 2013, 15:55

Skifter til FCN, lyder det til

http://www.bold.dk/nyt/Avis-FCN-gafler-AB-topscorer" onclick="window.open(this.href);return false;

Mr Alex
2. div
2. div
Indlæg: 188
Tilmeldt: 28. jan 2011, 20:03

Re: PEA Spionerer AB (Bassel Jradi)

Indlæg af Mr Alex » 29. mar 2013, 15:57

Så den officiel. Han skifter til Farum

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: PEA Spionerer AB (Bassel Jradi)

Indlæg af Mr. Larsen » 29. mar 2013, 16:53

Mr Alex skrev:Så den officiel. Han skifter til Farum
officiel?? Link?

Mr Alex
2. div
2. div
Indlæg: 188
Tilmeldt: 28. jan 2011, 20:03

Re: PEA Spionerer AB (Bassel Jradi)

Indlæg af Mr Alex » 29. mar 2013, 17:13

Mr. Larsen skrev:
Mr Alex skrev:Så den officiel. Han skifter til Farum
officiel?? Link?
http://onside.dk/superligaen/fcn-henter ... ldsspiller" onclick="window.open(this.href);return false;
Han blev præsenteret i pausen af kampen

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: PEA Spionerer AB (Bassel Jradi)

Indlæg af 634 » 29. mar 2013, 19:28

Mr Alex skrev:
Mr. Larsen skrev:
Mr Alex skrev:Så den officiel. Han skifter til Farum
officiel?? Link?
http://onside.dk/superligaen/fcn-henter ... ldsspiller" onclick="window.open(this.href);return false;
Han blev præsenteret i pausen af kampen
Dermed er Anders Due nok kommet nærmere en kontrakt-forlængelse, måske det bedste !

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: PEA Spionerer AB (Bassel Jradi)

Indlæg af Erasmus Montanus » 29. mar 2013, 20:21

634 skrev:
Mr Alex skrev:
Mr. Larsen skrev:
Mr Alex skrev:Så den officiel. Han skifter til Farum
officiel?? Link?
http://onside.dk/superligaen/fcn-henter ... ldsspiller" onclick="window.open(this.href);return false;
Han blev præsenteret i pausen af kampen
Dermed er Anders Due nok kommet nærmere en kontrakt-forlængelse, måske det bedste !

Nu er der jo også mange andre glimrende kantspillere derude!

AaB vil kun tilbyde Due en kort kontrakt, hvilket Due ikke er interesseret i. Det er der problemet ligger. Det ligger måske i, at AaB har øje for en ny kantspiller, men det kunne også sagtens være på grund af den mængde talenter, som AaB allerede har, der let kan placeres på kanten. :-)

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: PEA Spionerer AB (Bassel Jradi)

Indlæg af Martino » 29. mar 2013, 20:27

En forlængelse af Due ser jeg ikke megen fidus i. Og hvis det skal ende med en ny kontrakt så HØJEST et år.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: PEA Spionerer AB (Bassel Jradi)

Indlæg af Jesper Schmidt » 29. mar 2013, 21:07

Oldager skrev:
634 skrev:
Mr Alex skrev:
Mr. Larsen skrev:
Mr Alex skrev:Så den officiel. Han skifter til Farum
officiel?? Link?
http://onside.dk/superligaen/fcn-henter ... ldsspiller" onclick="window.open(this.href);return false;
Han blev præsenteret i pausen af kampen
Dermed er Anders Due nok kommet nærmere en kontrakt-forlængelse, måske det bedste !

Nu er der jo også mange andre glimrende kantspillere derude!

AaB vil kun tilbyde Due en kort kontrakt, hvilket Due ikke er interesseret i. Det er der problemet ligger. Det ligger måske i, at AaB har øje for en ny kantspiller, men det kunne også sagtens være på grund af den mængde talenter, som AaB allerede har, der let kan placeres på kanten. :-)
Jeg tror bestemt du har ret i den sidste del af dit indlæg, for mig ser det ud til at det kan blive en udfordring at få plads til at give de offensive unge talenter den spilletid de skal have for at udvikle sig, i de kommende år. Derfor kunne en kort kontrakt med Due godt give mening, men det kunne efter min mening også godt give mening at sige tak for god tjeneste til Due, og lade vore egne drenge tage over.

Medmindre økonomien af en eller anden grund forbedres væsentligt, mener jeg sådan set ikke fremtiden bør byde på ret meget nyt blod udefra til AaB i det næste år eller to, medmindre man kan lande et eller andet ekstraordinært, eller der opstår deciderede huller efter salg.

Som jeg ser det, med mit begrænsede kendskab til ungdommen i AaB, kommer vi vel til at hive 5 mand op i førsteholdstruppen over det næste års tid, hvor af de 3½ er offensivspillere (Blåbjerg, Rye, Bruhn, Viktor Ahlmann, Spalvis). Sammen med Thomsen, som jeg tror meget på, mener jeg det bør være her der skal satses... også med eventuelle salg af Helenius og Kusk.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: PEA Spionerer AB (Bassel Jradi)

Indlæg af Kasper » 30. mar 2013, 13:40

Jesper Schmidt skrev:
Oldager skrev:
634 skrev:
Mr Alex skrev:
Mr. Larsen skrev:
Mr Alex skrev:Så den officiel. Han skifter til Farum
officiel?? Link?
http://onside.dk/superligaen/fcn-henter ... ldsspiller" onclick="window.open(this.href);return false;
Han blev præsenteret i pausen af kampen
Dermed er Anders Due nok kommet nærmere en kontrakt-forlængelse, måske det bedste !

Nu er der jo også mange andre glimrende kantspillere derude!

AaB vil kun tilbyde Due en kort kontrakt, hvilket Due ikke er interesseret i. Det er der problemet ligger. Det ligger måske i, at AaB har øje for en ny kantspiller, men det kunne også sagtens være på grund af den mængde talenter, som AaB allerede har, der let kan placeres på kanten. :-)
Jeg tror bestemt du har ret i den sidste del af dit indlæg, for mig ser det ud til at det kan blive en udfordring at få plads til at give de offensive unge talenter den spilletid de skal have for at udvikle sig, i de kommende år. Derfor kunne en kort kontrakt med Due godt give mening, men det kunne efter min mening også godt give mening at sige tak for god tjeneste til Due, og lade vore egne drenge tage over.

Medmindre økonomien af en eller anden grund forbedres væsentligt, mener jeg sådan set ikke fremtiden bør byde på ret meget nyt blod udefra til AaB i det næste år eller to, medmindre man kan lande et eller andet ekstraordinært, eller der opstår deciderede huller efter salg.

Som jeg ser det, med mit begrænsede kendskab til ungdommen i AaB, kommer vi vel til at hive 5 mand op i førsteholdstruppen over det næste års tid, hvor af de 3½ er offensivspillere (Blåbjerg, Rye, Bruhn, Viktor Ahlmann, Spalvis). Sammen med Thomsen, som jeg tror meget på, mener jeg det bør være her der skal satses... også med eventuelle salg af Helenius og Kusk.
Jeg tænker også Stefan Kahr og Frederik Børsting. Jeg tror på at allesammen kan slå igennem i AaB med den rette indstilling og indslusning, men hvis vi skal have 5-7 mand op til en i forvejen meget ung trup, så tror jeg der er brug for en rutineret herre mere, gerne en der har slået igennem på højeste niveau (min. superliga). Det bliver spændende at se hvordan vi kommer til handle i de næste par vinduer.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: PEA Spionerer AB (Bassel Jradi)

Indlæg af Brent » 27. jul 2021, 23:56

Bassel Jradi har tidligere været et emne for AaB, nu er han mig bekendt kontraktfri i Hajduk Split, kunne han være en mulighed?
AaB - the Nordic gateway to Europe

Besvar