Kampene i reserveholdsligaen

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
tegnuj123
Drenge
Drenge
Indlæg: 41
Tilmeldt: 7. sep 2012, 11:59

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af tegnuj123 » 27. nov 2012, 16:09

Er der nogen, der ved hvordan det går i Brabrand...?

(gik....kampen er vist forbi...?)
Frisbeetarianism is the belief that when you die, your soul goes up on the roof and gets stuck (George Carlin)

Mr-schou
2. div
2. div
Indlæg: 134
Tilmeldt: 21. maj 2007, 20:42
Geografisk sted: 8000 Aarhus c

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Mr-schou » 27. nov 2012, 16:42

kommer netop fra Riisvangen af, nåede kun lige at se 20 (10 min af første og de første 10 min af anden halvleg) Kayke og Augo spillede kun første halvleg, hvor Curth stadig var inde da jeg gik!

Af det jeg så, var det AaB der havde mest og presset på for at få et mål! Det var dog tydeligt at der var nogen problemer i angrebet med at forstå hinanden ang. løb osv! Men fair nok, der bliver jo rykket rundt fra gang til gang!

Lod ikke mærke til ham den nye prøvespiller

Men det jeg så af Rye virker rigtig rigtig spændende!!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 27. nov 2012, 16:48

Mr-schou skrev:kommer netop fra Riisvangen af, nåede kun lige at se 20 (10 min af første og de første 10 min af anden halvleg) Kayke og Augo spillede kun første halvleg, hvor Curth stadig var inde da jeg gik!

Af det jeg så, var det AaB der havde mest og presset på for at få et mål! Det var dog tydeligt at der var nogen problemer i angrebet med at forstå hinanden ang. løb osv! Men fair nok, der bliver jo rykket rundt fra gang til gang!

Lod ikke mærke til ham den nye prøvespiller

Men det jeg så af Rye virker rigtig rigtig spændende!!
Nogen mål?!

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Sauer » 27. nov 2012, 16:58

Poker-One-Kenobi skrev:
Mr-schou skrev:kommer netop fra Riisvangen af, nåede kun lige at se 20 (10 min af første og de første 10 min af anden halvleg) Kayke og Augo spillede kun første halvleg, hvor Curth stadig var inde da jeg gik!

Af det jeg så, var det AaB der havde mest og presset på for at få et mål! Det var dog tydeligt at der var nogen problemer i angrebet med at forstå hinanden ang. løb osv! Men fair nok, der bliver jo rykket rundt fra gang til gang!

Lod ikke mærke til ham den nye prøvespiller

Men det jeg så af Rye virker rigtig rigtig spændende!!
Nogen mål?!
Tweet fra Kuhn:

"God Sidste Træningskamp med reserverne mod Brabrand, 3-0 sejr på mål af Jeppe Curth, kayke, og Viktor Ahlmann"

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 27. nov 2012, 17:23

Sauer skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Mr-schou skrev:kommer netop fra Riisvangen af, nåede kun lige at se 20 (10 min af første og de første 10 min af anden halvleg) Kayke og Augo spillede kun første halvleg, hvor Curth stadig var inde da jeg gik!

Af det jeg så, var det AaB der havde mest og presset på for at få et mål! Det var dog tydeligt at der var nogen problemer i angrebet med at forstå hinanden ang. løb osv! Men fair nok, der bliver jo rykket rundt fra gang til gang!

Lod ikke mærke til ham den nye prøvespiller

Men det jeg så af Rye virker rigtig rigtig spændende!!
Nogen mål?!
Tweet fra Kuhn:

"God Sidste Træningskamp med reserverne mod Brabrand, 3-0 sejr på mål af Jeppe Curth, kayke, og Viktor Ahlmann"
Vores bomber hedder Ahlmann!

STE
2. div
2. div
Indlæg: 128
Tilmeldt: 27. nov 2012, 17:04

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af STE » 27. nov 2012, 18:11

HEY! 

Debutterer lige med en bette kampreport..

Jeg så hele kampen i dag, og den endte 3-0 til de gode.
Første mål stod Jeppe Curth for, da han fra kanten af feltet halvflugtede en løs bold ned i hjørnet. Hådt og utageligt for Brabrands keeper. Superafslutning på superangreb. 

Andet mål sparkede Kayke hårdt op i det ene hjørne på straffespark, efter en Brabrand-dude havde hånd på i en glidende tackling. Helt ok. 

Tredje kash stod Victor Ahlmann for efter en god kontra med få stationer. 

Generelt:
I første halvleg var AaB KLART dominerende, og Brabrand havde ikke en eneste afslutning. Augu stod en stille og rolig defensiv midt (blev skiftet ud i pausen), og de fleste bolde gik gennem Hallur (som Kuhn konstant råbte FREMAD!! til) Fokus var helt klart på at spille i mellemrummene, og Kuhn guidede konstant spillerne. Derudover var kontrollerede pres i fokus, som primært blev sat i gang af Hallur og Kuhn. Det fungerede GODT.

Især Curth, Hallur, Thelander og Kayke stod for gennembruddene. Thelander var meget offensiv højre back (han kan forresten heade lige så langt, som jeg kan sparke.. og har desuden et pænt temperament).

Prøvespilleren Mads Rodriques kæmpede og kæmpede, men han fik ikke meget ud af anstrengelserne, og Kuhn brugte en stor del af tiden på at få ham placeret rigtigt. Fin speed men noget klejn i det. Da han kom ud midt i 2. halvleg, sagde Kent, der ellers var gevaldigt stille: "hva så, var det hårdt?"

2. halvleg faldt gevaldigt i niveau, og AaB levede mest på omstillinger. Det var stille og roligt, og alle de etablerede blev skiftet ud - hvilket kunne ses.. 

Af reserverne og de unge, gjorde Rye, Carsten Christensen og Ahlmann det fint. Spalvis så også ok ud, men han træffer for mange forkerte beslutninger.                           

Fred. 

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Meelsen » 27. nov 2012, 18:27

Glimrende referat :thumbsup:

Velkommen til!
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Indlæg: 360
Tilmeldt: 6. aug 2009, 14:35
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af YesAaBcan » 27. nov 2012, 18:28

Tak for det STE, det gør du godt! Velkommen ombord :aabfan:
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af jonas386 » 27. nov 2012, 18:44

Mere af den slags tak :)
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Hovedet » 27. nov 2012, 18:56

Ja, et fint indspark - god debut. Min egen debut bliver så lidt mere fredsommelig - lægger ud med at rose en anden debutant :-)

AaB92
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 27. nov 2012, 16:47
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af AaB92 » 27. nov 2012, 19:16

Enig med STE i det meste. Mener dog Spalvis var uheldig med ikke at score idag. Han havde nogle gode chancer. Derudover synes jeg virkelig Hallur viste gode tegn idag, god teknik, men måske lidt bange for skyde selv, hvilket er en skam, da det vidste sig han faktisk har et meget godt spark da han endelig forsøgte:) til sidst kan lige tilføjes, at vi har en ny Zaza i Carsten C. Det var både med hæl og driblinger bag om eget støtteben lige foran modstanderne når bolden blev spillet tilbage til ham ;)

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af FlæskeFrank » 16. feb 2013, 15:51

Så er kampene til reserveholdsligaen fastlagt. Dog har jeg ikke set dem annonceret, men i topgruppen skal AaB spille første kamp mod AGF den 11. marts.

Spændende om holdet kan slutte højere end andenpladsen, som vi har prøvet de sidste to år(?!).

Truppen er ikke just blevet bredere henover vinter, så vi skal nok håbe på at de unge spillere stadig bygger på deres spil. Hvis missionen om en førstepladsen skal realiseres.

Se kampprogrammet her http://www.bold.dk/fodbold/Danmark/Rese ... gen_grp._1" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Spanky » 11. mar 2013, 21:09

Nogen der var ude og se kampen mod gymnastikforeningen i dag? Det kunne være rart med et par input der fra. Hvordan så Augo ud?

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Erasmus Montanus » 11. mar 2013, 21:20

Spanky skrev:Nogen der var ude og se kampen mod gymnastikforeningen i dag? Det kunne være rart med et par input der fra. Fik Augo noget tiltrængt kamptræning?
Ja, men 0-2 målet var åbenbart hans skyld.

http://nordjyske.dk/sport/kloe-til-augo ... 58/24/1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Erasmus Montanus » 10. apr 2013, 17:28

AaB vandt 5-2 over FCN
4 assist af Patrick som højre back.

http://www.youtube.com/watch?v=kmcBlgoSegs" onclick="window.open(this.href);return false;

Fedt af FCN laver disse videoer, men vis da målene. Damn.

KP1986
Drenge
Drenge
Indlæg: 33
Tilmeldt: 5. mar 2011, 13:14

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af KP1986 » 6. sep 2013, 13:50

AaB reserverne mod FCM reserverne på Frejas baner kl. 15.

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... arken.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Bliver spændende at se Hvordan Jönsson klarer det igen i dag efter han spillede 60 min i mandags for reserver. Glæder mig også til at se Bruhn igen. Syntes han har virket spændende i de par indhop han har fået på førsteholdet.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af le Cid » 6. sep 2013, 13:52

Glem ikke at poste referat af kampen! :)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Valsted
2. div
2. div
Indlæg: 179
Tilmeldt: 7. mar 2006, 15:56
Geografisk sted: 9240

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Valsted » 6. sep 2013, 15:08

1-0 efter 5 min. Søren f på oplæg af jönsson.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af frederikshavneren » 6. sep 2013, 15:10

AaB foran 1-0 mod FC Møgjylland efter 6 minutter.
Målscorer: SF
Assist: Rasmus Jönsson

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 6. sep 2013, 15:35

frederikshavneren skrev:AaB foran 1-0 mod FC Møgjylland efter 6 minutter.
Målscorer: SF
Assist: Rasmus Jönsson

Åh, nu glæder jeg mig endnu mere til at have vores "fattigmands-Makienok" klar til suppen!

Besvar