AaB lejer Hallur Hansson til nytår

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af A_Strandfelt » 27. dec 2012, 22:21

nj27 skrev:fint at forlænge hvis det er tanken han skal spille mere end de der 4- 5 minutter på en halvsæson , ellers totalt unødvendigt og spild af gode transferkroner
Hvordan er en fri transfer spild af gode transferkroner? Jovist, han får vel løn, men jeg tvivler på, at det er Hallur, der ødelægger vores budget.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af Klaus » 27. dec 2012, 23:30

Det vil være fint med en forlængelse med Hallur. Han var pivringe i første halvleg mod FCK, men jeg synes han i nogen grad rejste sig i 2., og han havde også et fint indhop mod Horsens. Hallur bliver måske kun en bredespiller. Men hvem ved, han er 20 år, og måske kommer han til at slå rigtigt igennem. Til en rimelig løn er han nok en chance værd :-)

nj27
1. div
1. div
Indlæg: 380
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:49

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af nj27 » 28. dec 2012, 10:06

A_Strandfelt skrev:
nj27 skrev:fint at forlænge hvis det er tanken han skal spille mere end de der 4- 5 minutter på en halvsæson , ellers totalt unødvendigt og spild af gode transferkroner
Hvordan er en fri transfer spild af gode transferkroner? Jovist, han får vel løn, men jeg tvivler på, at det er Hallur, der ødelægger vores budget.
undskyld jeg mente da osse lønkroner , jeg mener man skal nøje overveje om det er det værd at han forsætter , hvis man mener at det skal han så blir man osse nødt til at gi ham flere chancer , mere spilletid, ellers er der efter min mening bedre at beholde pengene i lommen og se om der ikke dukker noget andet og bedre op

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af Jesper Schmidt » 28. dec 2012, 13:04

nj27 skrev:
A_Strandfelt skrev:
nj27 skrev:fint at forlænge hvis det er tanken han skal spille mere end de der 4- 5 minutter på en halvsæson , ellers totalt unødvendigt og spild af gode transferkroner
Hvordan er en fri transfer spild af gode transferkroner? Jovist, han får vel løn, men jeg tvivler på, at det er Hallur, der ødelægger vores budget.
undskyld jeg mente da osse lønkroner , jeg mener man skal nøje overveje om det er det værd at han forsætter , hvis man mener at det skal han så blir man osse nødt til at gi ham flere chancer , mere spilletid, ellers er der efter min mening bedre at beholde pengene i lommen og se om der ikke dukker noget andet og bedre op
Hvor tit henter klubberne 20 årige spillere fra udlandet som kan gå direkte ind på et superligahold? Nej vel?

Hallur er stensikkert en udviklingsspiller, og set som sådan synes jeg han ser spændende ud, men det er klart at hvis man sammenligner ham med etablerede superligaspillere vil man nok være skuffet.

Brugeravatar
Winnie/BR
2. div
2. div
Indlæg: 189
Tilmeldt: 8. jul 2005, 20:19
Favoritspiller: KEP
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af Winnie/BR » 7. jan 2013, 09:50

Det ser ud til Hallur bliver permanent

http://www.bold.dk/nyt/Hansson-permanent-i-AaB

Tror umiddelbart det er en fornuftig (og billig) signing, for jeg ser ham som en udviklingsspiller med en godt potentiale. Uden tvivl tiltænkt som en breddespiller her og nu.
Vangens Fineste...

Brugeravatar
881
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 24
Tilmeldt: 10. jul 2005, 14:40

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af 881 » 8. jan 2013, 12:43

Uden tvivl det mest fornuftige AaB har lavet i år! :thumbsup: :aabfan: :cheers: :danmarkfan:

-Sverri
Billede

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af Forza » 8. jan 2013, 13:52

Winnie/BR skrev:Det ser ud til Hallur bliver permanent

http://www.bold.dk/nyt/Hansson-permanent-i-AaB

Tror umiddelbart det er en fornuftig (og billig) signing, for jeg ser ham som en udviklingsspiller med en godt potentiale. Uden tvivl tiltænkt som en breddespiller her og nu.
Tja, jeg kan ikke rigtig se grunden til at hyre ham hvis det blot er for at have en ekstra statist til træning. Så foretrækker jeg til hver en tid en ungdomsspiller der bliver rykket op.

Men lad os håbe at de oprigtigt kan se et potentiale i manden som begrunder at man henter ham.

På baggrund af hans få præstationer i ligaen har jeg ikke set noget der har imponeret mig specielt, men omvendt ser de jo på han hver dag, så man må håbe at de har set bedre ting fra hans side.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Winnie/BR
2. div
2. div
Indlæg: 189
Tilmeldt: 8. jul 2005, 20:19
Favoritspiller: KEP
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af Winnie/BR » 8. jan 2013, 16:03

Forza skrev:
Winnie/BR skrev:Det ser ud til Hallur bliver permanent

http://www.bold.dk/nyt/Hansson-permanent-i-AaB

Tror umiddelbart det er en fornuftig (og billig) signing, for jeg ser ham som en udviklingsspiller med en godt potentiale. Uden tvivl tiltænkt som en breddespiller her og nu.
Tja, jeg kan ikke rigtig se grunden til at hyre ham hvis det blot er for at have en ekstra statist til træning. Så foretrækker jeg til hver en tid en ungdomsspiller der bliver rykket op.

Men lad os håbe at de oprigtigt kan se et potentiale i manden som begrunder at man henter ham.

På baggrund af hans få præstationer i ligaen har jeg ikke set noget der har imponeret mig specielt, men omvendt ser de jo på han hver dag, så man må håbe at de har set bedre ting fra hans side.
Det kan være svært at vurdere hvad den præcise baggrund er for signingen, men vil dog vove at påstå, at han har spillet betragteligt bedre i de pokalkampe, jeg har set med ham. Især i Brønshøj mindes jeg at spillede en ganske fornuftig kamp - bevares det var også Brønshøj og ikke en modstander fra suppen, men manden skal også have tid til at tilpasse sit spil til filosofien og ikke mindst udvikle sig. Mener trænerstaben og ledelsen at han har gjort så store fremskridt det seneste halve år, så ansolut ingen alarm for mig. Det kunne også tænkes, at der spekuleres i den manglende bredde i truppen, og at det vurderes, at de unge, der står på spring er lige langt nok væk fra superliganiveau, til at kunne fungere som en habil backup.

Men igen - det kan være svært at spå om.
Vangens Fineste...

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af FlæskeFrank » 14. jan 2013, 17:52

Så må Lynge godt lukke denne handel.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af MrBangDK » 31. jan 2014, 19:58

Så blev kontrakten med Hallur revet i stykker!
Ska' vi hak'?

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af birk » 31. jan 2014, 20:08

Han var nok ikke så god, som nogen måske gjorde ham til.
Han var marginal spiller, og sommetider er det ikke nok for en spiller

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af Mr. Larsen » 31. jan 2014, 22:30

birk skrev:Han var nok ikke så god, som nogen måske gjorde ham til.
Han var marginal spiller, og sommetider er det ikke nok for en spiller
Han var aldrig tiltænkt andre roller end den han havde, i hvertfald ikke den gang vi hentede ham

http://www.bold.dk/nyt/AaB-traener-Ny-m ... il-bredden" onclick="window.open(this.href);return false;
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af thomasjn » 31. jan 2014, 22:37

Fornuftigt - der så ikke ud til at være noget perspektiv i hans AaB-ophold. Ifht. den tid han har været her har han ikke gjort store nok fremskridt og markeret sig nok til, at hans kontrakt ville blive forlænget. Så vi kunne lige så godt lade ham smujtte og lade et af vores egne talenter med større potentiale komme tættere på holdet. Fornuftigt - lad os få skibbet Curth og Due afsted lige så.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af le Cid » 1. feb 2014, 00:14

Kommer det ikke snart til at knibe med at kunne spille til store mål til træning?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af thomasjn » 1. feb 2014, 00:33

le Cid skrev:Kommer det ikke snart til at knibe med at kunne spille til store mål til træning?
Mon ikke man kan forfremme en ungdomsspiller, som er mindst lige så god og der er meget mere fremtid i end Hallur?

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af Søgaard » 1. feb 2014, 22:58

Truppen tæller 25 mand, så der skulle være rigeligt til at spille på store mål.

Toft, Curth og Gilli ind
Lasse og Hallur ud...

Alt andet lige, så er truppen rent faktisk udviddet i dette vindue...
Aalborg BK 1885!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB lejer Hallur Hansson til nytår

Indlæg af Martino » 1. feb 2014, 23:18

Nå øv, jeg kunne meget godt lide ham. Mon ikke en 1.div klub kunne finde på at samle ham om.
Jeg savner Winsnes

Besvar