Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
FCM
Landshold
Landshold
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. feb 2007, 09:45

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af FCM » 18. maj 2013, 19:11

Brodernumsi skrev:
FCM skrev:Glæder mig til at se Lynge brokke sig, hvis Randers ikke stiller i stærkeste. Det må han jo nødvendigvis skulle gøre, når han nu brokkede sig over FCK. Jeg er i øvrigt enig med ham, men er spændt på at se, om udtalelserne er helt så skarpe, når han eget hold drager fordel.
Er du uenig i det Lynge har sagt om den sag? Synes du det er iorden at stille med et B-hold i ligaen i de sidste runder, fordi man enten ikke kan nå noget, eller har vundet det man skal?
Måske skulle du lige læse mit indlæg igen, så tror jeg, du finder svaret på dit spørgsmål.

FCM
Landshold
Landshold
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. feb 2007, 09:45

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af FCM » 18. maj 2013, 19:19

MHJ skrev:
FCM skrev:Glæder mig til at se Lynge brokke sig, hvis Randers ikke stiller i stærkeste. Det må han jo nødvendigvis skulle gøre, når han nu brokkede sig over FCK. Jeg er i øvrigt enig med ham, men er spændt på at se, om udtalelserne er helt så skarpe, når han eget hold drager fordel.
Hvad ville det dog i din verden betyde hvis han ikke gjorde? Og dertil, hvorfor må han "jo nødvendigvis skulle gøre" det? Kan du selv motivere den samme mængde vrede hvis naboens traktor bliver stjålet sammenlignet med hvis det var din egen? Et fjollet argument fra en fjollet person.
Jeg troede I var eksperter i at genkende dobbeltmoral oppe nordpå, men hvis ikke du selv kan se det, så kan jeg da godt uddybe, at det i den grad vil virke dobbeltmoralsk hvis Lynge om torsdagen går i medierne og klager sig over, at FCK ikke spiller turneringen færdig (og også lige får nævnt, at sådan ville man aldrig gøre i AaB), hvis han om mandagen ikke synes det er noget problem at Randers gør det samme, fordi det er til AaBs fordel.

Men lad os nu se, hvad der sker. Det kan jo være, at Randers stiller op i stærkeste og ikke bare spiller tømmermandsbold. Men hvis de gør, går jeg da ud fra, at der er en journalist, der konfronterer Lynge, og at hans udtalelser så er lige så skarpe mod Randers som de var mod FCK. Ellers var det vist bare et kæmpe tudefjæs han havde gang i, i torsdags.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af Buzz Killington » 18. maj 2013, 19:50

FCM skrev:
MHJ skrev:
FCM skrev:Glæder mig til at se Lynge brokke sig, hvis Randers ikke stiller i stærkeste. Det må han jo nødvendigvis skulle gøre, når han nu brokkede sig over FCK. Jeg er i øvrigt enig med ham, men er spændt på at se, om udtalelserne er helt så skarpe, når han eget hold drager fordel.
Hvad ville det dog i din verden betyde hvis han ikke gjorde? Og dertil, hvorfor må han "jo nødvendigvis skulle gøre" det? Kan du selv motivere den samme mængde vrede hvis naboens traktor bliver stjålet sammenlignet med hvis det var din egen? Et fjollet argument fra en fjollet person.
Jeg troede I var eksperter i at genkende dobbeltmoral oppe nordpå, men hvis ikke du selv kan se det, så kan jeg da godt uddybe, at det i den grad vil virke dobbeltmoralsk hvis Lynge om torsdagen går i medierne og klager sig over, at FCK ikke spiller turneringen færdig (og også lige får nævnt, at sådan ville man aldrig gøre i AaB), hvis han om mandagen ikke synes det er noget problem at Randers gør det samme, fordi det er til AaBs fordel.

Men lad os nu se, hvad der sker. Det kan jo være, at Randers stiller op i stærkeste og ikke bare spiller tømmermandsbold. Men hvis de gør, går jeg da ud fra, at der er en journalist, der konfronterer Lynge, og at hans udtalelser så er lige så skarpe mod Randers som de var mod FCK. Ellers var det vist bare et kæmpe tudefjæs han havde gang i, i torsdags.
Men... det var bare ikke det du henviste til. Du krævede at Lynge udtrykte sig ligeså skarpt, når sagen ikke har direkte indflydelse på AaB. Der er intet underligt i at man bliver mere oprevet når noget angår sig selv, end når det angår naboen (eller et hold som FCM man direkte foragter). Du kan dog være sikker på at Lynge stadig mener det ville være forkert hvis Randers stiller med reserverne, omend han nok ikke bruger så meget tid i medierne på det. Det er ikke dobbeltmoralsk, det er en prioritering taletid.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af jonas386 » 18. maj 2013, 20:12

Hvis Randers stiller med 3. målmanden og en 17 årig på den centrale midtbane (der aldrig har været i nærheden af holdet før) samt kun 2-3 faste startere vil jeg da stadig mene det er mangel på respekt overfor AaB, og også ligaen. En ting er hvis deres spillere så allerede rent mentalt er gået på ferie, hvilket FCKs spillere gjorde lige efter FCN kampen, men at man på den måde stiller med et hold der er så reservepræget synes jeg ikke er i orden. Tror da også man som Randers fan/træner/spiller er lidt skuffet over FCK, omend man da nok stadig er meget glad for bronzen.

Men forhåbentligt bliver det ikke aktuelt, jeg tror på vi kan slå Randers mandag, også i stærkeste opstilling og tage den 4. plads vi har fortjent.

Men det er vel også ligemeget, hvis FCM bliver 6'er udfører i vel bare Steinleins våde drøm og fussionerer med Viborg og bliver førsteudfordrer til FCK af den vej, ikke?
Eller bliver det bedste hold i landet ved at hive Silkeborg og Randers med i købet, det ville jo være super fedt. For hvem vil ikke gerne fusionere med superklubben FCM?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af Dot Bot » 19. maj 2013, 01:19

FCM skrev:Glæder mig til at se Lynge brokke sig, hvis Randers ikke stiller i stærkeste. Det må han jo nødvendigvis skulle gøre, når han nu brokkede sig over FCK. Jeg er i øvrigt enig med ham, men er spændt på at se, om udtalelserne er helt så skarpe, når han eget hold drager fordel.
Hold nu bare kæft.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af Køllen I Møllen » 19. maj 2013, 06:39

FCM skrev:
MHJ skrev:
FCM skrev:Glæder mig til at se Lynge brokke sig, hvis Randers ikke stiller i stærkeste. Det må han jo nødvendigvis skulle gøre, når han nu brokkede sig over FCK. Jeg er i øvrigt enig med ham, men er spændt på at se, om udtalelserne er helt så skarpe, når han eget hold drager fordel.
Hvad ville det dog i din verden betyde hvis han ikke gjorde? Og dertil, hvorfor må han "jo nødvendigvis skulle gøre" det? Kan du selv motivere den samme mængde vrede hvis naboens traktor bliver stjålet sammenlignet med hvis det var din egen? Et fjollet argument fra en fjollet person.
Jeg troede I var eksperter i at genkende dobbeltmoral oppe nordpå, men hvis ikke du selv kan se det, så kan jeg da godt uddybe, at det i den grad vil virke dobbeltmoralsk hvis Lynge om torsdagen går i medierne og klager sig over, at FCK ikke spiller turneringen færdig (og også lige får nævnt, at sådan ville man aldrig gøre i AaB), hvis han om mandagen ikke synes det er noget problem at Randers gør det samme, fordi det er til AaBs fordel.

Men lad os nu se, hvad der sker. Det kan jo være, at Randers stiller op i stærkeste og ikke bare spiller tømmermandsbold. Men hvis de gør, går jeg da ud fra, at der er en journalist, der konfronterer Lynge, og at hans udtalelser så er lige så skarpe mod Randers som de var mod FCK. Ellers var det vist bare et kæmpe tudefjæs han havde gang i, i torsdags.
For det første skal jeg garantere dig at Lynge ikke synes det er iorden at noget holdnstiller med et B-hold sålænge kampen har betydning for et andet hold i ligaen. For det andet er du ikke halv så skarp som jeg egentlig anså dig for at være hvis du tillægger Lynge dobbeltmoral på den måde du fremstiller scenariet. Det kunne Lynge simpelthen aldrig finde på!
For det tredje er det meget usympatisk af dig at komme herinde og antyde "kæmpe tudefjæs" om Lynge her dagen inden hans sidste kamp i spidsen for AaB, specielt når alle ved deres fulde fem (dig selv inkl) er enige med Lynge i at det var at pisse på fair play det FCK gjorde torsdag.

Iøvrigt kunne jeg ikke i min vildeste fantasi forestille mig Randers gøre noget lignende imorgen. De vil naturligvis vise at deres medaljer er fortjente og kommer ganske sikkert til at give AaB kamp til stregen.
Janteloven eksisterer IKKE!

McQwai
1. div
1. div
Indlæg: 425
Tilmeldt: 12. sep 2005, 09:11

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af McQwai » 19. maj 2013, 13:07

Nogen der ved hvad der sker, hvis det fx ender 1-1 i morgen og FCM samtidig vinder 2-0; Lige pointantal, identisk målscorer.

Indbyrdes opgør ? Flest sejre i sæsonen ? (Hvor vi i begge tilfælde er bedre) Eller er det en helt tredje målestok ?
AaB - ingen lige - ingen over !

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af Hanga » 19. maj 2013, 13:16

McQwai skrev:Nogen der ved hvad der sker, hvis det fx ender 1-1 i morgen og FCM samtidig vinder 2-0; Lige pointantal, identisk målscorer.

Indbyrdes opgør ? Flest sejre i sæsonen ? (Hvor vi i begge tilfælde er bedre) Eller er det en helt tredje målestok ?
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/to ... m-i-europa
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

McQwai
1. div
1. div
Indlæg: 425
Tilmeldt: 12. sep 2005, 09:11

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af McQwai » 19. maj 2013, 14:45

Hanga skrev:
McQwai skrev:Nogen der ved hvad der sker, hvis det fx ender 1-1 i morgen og FCM samtidig vinder 2-0; Lige pointantal, identisk målscorer.

Indbyrdes opgør ? Flest sejre i sæsonen ? (Hvor vi i begge tilfælde er bedre) Eller er det en helt tredje målestok ?
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/to ... m-i-europa
Modtaget
AaB - ingen lige - ingen over !

Strandfelt
2. div
2. div
Indlæg: 121
Tilmeldt: 9. okt 2008, 15:22

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af Strandfelt » 19. maj 2013, 16:22

FCM skrev:
MHJ skrev:
FCM skrev:Glæder mig til at se Lynge brokke sig, hvis Randers ikke stiller i stærkeste. Det må han jo nødvendigvis skulle gøre, når han nu brokkede sig over FCK. Jeg er i øvrigt enig med ham, men er spændt på at se, om udtalelserne er helt så skarpe, når han eget hold drager fordel.
Hvad ville det dog i din verden betyde hvis han ikke gjorde? Og dertil, hvorfor må han "jo nødvendigvis skulle gøre" det? Kan du selv motivere den samme mængde vrede hvis naboens traktor bliver stjålet sammenlignet med hvis det var din egen? Et fjollet argument fra en fjollet person.
Jeg troede I var eksperter i at genkende dobbeltmoral oppe nordpå, men hvis ikke du selv kan se det, så kan jeg da godt uddybe, at det i den grad vil virke dobbeltmoralsk hvis Lynge om torsdagen går i medierne og klager sig over, at FCK ikke spiller turneringen færdig (og også lige får nævnt, at sådan ville man aldrig gøre i AaB), hvis han om mandagen ikke synes det er noget problem at Randers gør det samme, fordi det er til AaBs fordel.

Men lad os nu se, hvad der sker. Det kan jo være, at Randers stiller op i stærkeste og ikke bare spiller tømmermandsbold. Men hvis de gør, går jeg da ud fra, at der er en journalist, der konfronterer Lynge, og at hans udtalelser så er lige så skarpe mod Randers som de var mod FCK. Ellers var det vist bare et kæmpe tudefjæs han havde gang i, i torsdags.
Jeg kan garantere dig for, at hvis en journalist spørger, om det er fair play, at Randers stiller med reservehold, hvilket de vel i øvrigt sandsynligvis ikke gør, så vil Lynge stensikkert medgive, at Randres på samme måde som FCK ikke har gjort det rigtige.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af MrBangDK » 19. maj 2013, 16:45

Er der nogen opvarmning planlagt i Gaden i morgen???

/Bang
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af Dot Bot » 19. maj 2013, 17:29

MrBangDK skrev:Er der nogen opvarmning planlagt i Gaden i morgen???

/Bang
Nej.
Men Bar Røv åbner klokken 12.00 til kolde øl og kander!

Olly
2. div
2. div
Indlæg: 152
Tilmeldt: 20. sep 2011, 12:40
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af Olly » 19. maj 2013, 18:22

FCN mangler 10 mand mod Esbjerg.
http://www.bold.dk/nyt/FCN-mangler-10-m ... bjerg-kamp" onclick="window.open(this.href);return false;
Vi skal nok ikke regne med at ende over Esbjerg.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af jonas386 » 19. maj 2013, 18:52

Formiddagens træning i Farum bød på yderligere skader til tre spillere. Mario Ticinovic, Ivan Runje og Søren Christensen er alle blevet skadet og misser derfor også Esbjerg-kampen mandag
Ja, helt sikkert. Den køber jeg sgu ikke. Det er en anelse for uheldigt at 3 af de vigtigste folk bliver skadet op til en lidt ligegyldig kamp.
Men fuck det, hvis ikke vi kan slå Randers har vi heller ikke fortjent det.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Olly
2. div
2. div
Indlæg: 152
Tilmeldt: 20. sep 2011, 12:40
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af Olly » 19. maj 2013, 19:51

jonas386 skrev:
Formiddagens træning i Farum bød på yderligere skader til tre spillere. Mario Ticinovic, Ivan Runje og Søren Christensen er alle blevet skadet og misser derfor også Esbjerg-kampen mandag
Ja, helt sikkert. Den køber jeg sgu ikke. Det er en anelse for uheldigt at 3 af de vigtigste folk bliver skadet op til en lidt ligegyldig kamp.
Men fuck det, hvis ikke vi kan slå Randers har vi heller ikke fortjent det.
Ja den giver jeg sgu heller ikke meget for. Mit bud er at hvis de skulle have brugt point for at være sikker på andenpladsen, så havde alle tre spillet. Men ja det vigtigste bliver at holde FCM bag os. Men jeg tænkte bare at det kunne være rart og ende som nr. fire i forhold til tv penge osv.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af Klaus » 19. maj 2013, 20:00

Kunne man drømme om udsolgt i morgen. I skrivende stund er der kun 1255 billetter tilbage på Spar Nord. Eneste anden tribune med ledige pladser er abeburet... Fuldt hus i Lynges afskedskamp vil være en fantastisk hyldest til manden, der har betydet så meget. I Randers gider de åbenbart ikke hylde deres spilleres bronzemedalje, så der vil der nok blive fin plads i buret...

jimi23
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 18
Tilmeldt: 3. maj 2013, 14:31
Favoritspiller: Helenius

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af jimi23 » 19. maj 2013, 20:08

So who do we think will start on the left, Thomsen or Due? (Not who would you like to)

I personally think it will be Due

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af MrBangDK » 19. maj 2013, 20:41

Dot Bot skrev:
MrBangDK skrev:Er der nogen opvarmning planlagt i Gaden i morgen???

/Bang
Nej.
Men Bar Røv åbner klokken 12.00 til kolde øl og kander!
Jeg kommer kun, hvis I tager pænt imod mig... Trods min modstand mod pyro ;)
Ska' vi hak'?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af frederikshavneren » 19. maj 2013, 22:42

Klaus skrev:Kunne man drømme om udsolgt i morgen. I skrivende stund er der kun 1255 billetter tilbage på Spar Nord. Eneste anden tribune med ledige pladser er abeburet... Fuldt hus i Lynges afskedskamp vil være en fantastisk hyldest til manden, der har betydet så meget. I Randers gider de åbenbart ikke hylde deres spilleres bronzemedalje, så der vil der nok blive fin plads i buret...
Tror desværre ikke at stadion bliver udsolgt. Én ting er at der er mange billetter i omløb, men det er desværre ikke ensbetydende med, at de nødvendigvis bliver anvendt. Det er f.eks. stort set umuligt at fylde sponsor tribunen.

Synes det vil være flot hvis der kommer 10.000-11.000 tilskuere til en kamp mod Randers.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af Kristian » 20. maj 2013, 00:58

frederikshavneren skrev:
Klaus skrev:Kunne man drømme om udsolgt i morgen. I skrivende stund er der kun 1255 billetter tilbage på Spar Nord. Eneste anden tribune med ledige pladser er abeburet... Fuldt hus i Lynges afskedskamp vil være en fantastisk hyldest til manden, der har betydet så meget. I Randers gider de åbenbart ikke hylde deres spilleres bronzemedalje, så der vil der nok blive fin plads i buret...
Tror desværre ikke at stadion bliver udsolgt. Én ting er at der er mange billetter i omløb, men det er desværre ikke ensbetydende med, at de nødvendigvis bliver anvendt. Det er f.eks. stort set umuligt at fylde sponsor tribunen.

Synes det vil være flot hvis der kommer 10.000-11.000 tilskuere til en kamp mod Randers.
Nu er det jo ikke kun en kamp mod Randers
------------------
mvh Kristian

Besvar