Anders K. Jacobsen AK47

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Søgaard » 30. jul 2013, 12:16

Forza skrev:
Yankee skrev:Jeg synes stadig strategien skal være at hente én virkelig god spiller fremfor to mellemgode.

Når AKJ så alligevel kunne være en okay løsning skyldes det dels at han er en dygtig og farlig angriber til en god pris (hvor er den ½ million i øvrigt nævnt?), og så timingen. Ved at hente AKJ ind nu her lettes presset for at hente den dyrere angriber, og Gaarde kan tillade sig at være mere kræsen og afventende - ja, måske slet ikke hente en ny topangriber, hvis der ikke byder sig et sikkert kort til fornuftige penge - måske en topangriber på en billig lejeaftale. Det strider imod vores erfaringer for solid transferpolitik, men kunne i praksis være en udmærket løsning.

Ydermere nærmer både Curth og Toft sig kontraktudløb, og det virker oplagt at AKJ og Spalvis kan erstatte disse to med et års indkøringstid. Det er en fin plan i mine ører.
Hvornår har disse kontraktudløb? mener da Toft lige har fået en to årig og Curth fik også en 2-3 årig for nylig?
Curth har til sommer 2014 - fik 3 år i 2011

Søren F har til vinter 2014

Toft til sommer 2015

Spalvis har vist til vinter 2014 også? Fik 2 år i februar i år
Aalborg BK 1885!

Sambaman
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12. mar 2013, 20:28

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Sambaman » 30. jul 2013, 12:18

Søgaard skrev:
Forza skrev:
Yankee skrev:Jeg synes stadig strategien skal være at hente én virkelig god spiller fremfor to mellemgode.

Når AKJ så alligevel kunne være en okay løsning skyldes det dels at han er en dygtig og farlig angriber til en god pris (hvor er den ½ million i øvrigt nævnt?), og så timingen. Ved at hente AKJ ind nu her lettes presset for at hente den dyrere angriber, og Gaarde kan tillade sig at være mere kræsen og afventende - ja, måske slet ikke hente en ny topangriber, hvis der ikke byder sig et sikkert kort til fornuftige penge - måske en topangriber på en billig lejeaftale. Det strider imod vores erfaringer for solid transferpolitik, men kunne i praksis være en udmærket løsning.

Ydermere nærmer både Curth og Toft sig kontraktudløb, og det virker oplagt at AKJ og Spalvis kan erstatte disse to med et års indkøringstid. Det er en fin plan i mine ører.
Hvornår har disse kontraktudløb? mener da Toft lige har fået en to årig og Curth fik også en 2-3 årig for nylig?
Curth har til sommer 2014 - fik 3 år i 2011

Søren F har til vinter 2014

Toft til sommer 2015

Spalvis har vist til vinter 2014 også? Fik 2 år i februar i år
Lækkert overbilk - Godt arbejde :thumbsup:

Keri
Drenge
Drenge
Indlæg: 39
Tilmeldt: 13. aug 2012, 20:03
Favoritspiller: Kusk

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Keri » 30. jul 2013, 12:49

Så er det vist kun et spørgsmål om tid..

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fr ... ge-med-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Forza » 30. jul 2013, 12:55

Søgaard skrev:
Forza skrev:
Yankee skrev:Jeg synes stadig strategien skal være at hente én virkelig god spiller fremfor to mellemgode.

Når AKJ så alligevel kunne være en okay løsning skyldes det dels at han er en dygtig og farlig angriber til en god pris (hvor er den ½ million i øvrigt nævnt?), og så timingen. Ved at hente AKJ ind nu her lettes presset for at hente den dyrere angriber, og Gaarde kan tillade sig at være mere kræsen og afventende - ja, måske slet ikke hente en ny topangriber, hvis der ikke byder sig et sikkert kort til fornuftige penge - måske en topangriber på en billig lejeaftale. Det strider imod vores erfaringer for solid transferpolitik, men kunne i praksis være en udmærket løsning.

Ydermere nærmer både Curth og Toft sig kontraktudløb, og det virker oplagt at AKJ og Spalvis kan erstatte disse to med et års indkøringstid. Det er en fin plan i mine ører.
Hvornår har disse kontraktudløb? mener da Toft lige har fået en to årig og Curth fik også en 2-3 årig for nylig?
Curth har til sommer 2014 - fik 3 år i 2011

Søren F har til vinter 2014

Toft til sommer 2015

Spalvis har vist til vinter 2014 også? Fik 2 år i februar i år
Tak for det.

Uagtet hvor lidt han næsten må kræve i løn, synes jeg en afsked med JC er oplagt. Søren F kan man godt forlænge med hvis lønkravene ikke er for høje.

I den forbindelse kan jeg godt se det fornuftige i at hente AK (nægter at kalde ham 47). En mand der kan finde netmaskerne i 1. division kan næsten kun ha større målnæse end dem vi har tilbage og derfor kunne det være rart med sådan en spiller. Om ikke andet som en Sub der kan smides ind.

Dog vil en ny klasse angriber klart være vigtigst.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Erasmus Montanus » 30. jul 2013, 12:57

Keri skrev:Så er det vist kun et spørgsmål om tid..

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fr ... ge-med-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;

Nej, det er nok lige på trapperne.

"Anders K. Jacobsen scorede ni mål i 1. division i sidste sæson." Arrrrrhh Tipsbladet, han scorede ni mål i foråret.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Erasmus Montanus » 30. jul 2013, 13:00

Forza skrev:Dog vil en ny klasse angriber klart være vigtigst.
Den angriber ser vi nok først i 11. time, hvor spillerne er desperate, og de vælger derfor AaB, nu hvor Real Madrid og BK Frem ikke ville signe dem. Vi kan jo ikke bare vælge frit. Spillerne vil holde mulighederne åbne. Jeg har dog fuld tiltro til Gaarde. Han skal nok finde en glimrende angriber!
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Forza » 30. jul 2013, 13:12

Oldager skrev:
Forza skrev:Dog vil en ny klasse angriber klart være vigtigst.
Den angriber ser vi nok først i 11. time, hvor spillerne er desperate, og de vælger derfor AaB, nu hvor Real Madrid og BK Frem ikke ville signe dem. Vi kan jo ikke bare vælge frit. Spillerne vil holde mulighederne åbne. Jeg har dog fuld tiltro til Gaarde. Han skal nok finde en glimrende angriber!
Har helt samme holdning/forhåbning.

Og hvis det skulle glippe med de emner han har i hatten er det rart han har hentet en forstærkning i angrebet således man ikke er tvunget ud i lejemål af en random spiller som man ikke aner hvad kan.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Erasmus Montanus » 30. jul 2013, 14:34

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... rofil.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;


Peter A. har allerede lagt den op i transfertråden, men nu er den også her.


Edit: Og han er ikke tildelt trøje nr. 47, så vi dropper navnet nu.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Viva i cazzi rossi
1. div
1. div
Indlæg: 287
Tilmeldt: 16. okt 2012, 09:58
Favoritspiller: Lasse Nielsen

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Viva i cazzi rossi » 30. jul 2013, 14:39

sulakvelidze skrev:
DEG skrev:
Køllen I Møllen skrev:Kunne vi evt lave en aftale om at droppe det der totalt-kiksede bonderøvske AK47?
Ja tak
Jeg har lige opdaget, at hans mellemnavn er Kvindebjerg. Nogen må kunne brygge et eller andet ud fra det.
Kællingen på toppen? Tror dog ikke det er et navn han vil bære med ære...

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af le Cid » 30. jul 2013, 14:53

Viva i cazzi rossi skrev:
sulakvelidze skrev:
DEG skrev:
Køllen I Møllen skrev:Kunne vi evt lave en aftale om at droppe det der totalt-kiksede bonderøvske AK47?
Ja tak
Jeg har lige opdaget, at hans mellemnavn er Kvindebjerg. Nogen må kunne brygge et eller andet ud fra det.
Kællingen på toppen? Tror dog ikke det er et navn han vil bære med ære...
Han er så lækker, at han boltrer sig i et bjerg af kvinder!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

AaB - Ølstykke
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 94
Tilmeldt: 9. okt 2007, 17:54
Geografisk sted: Ølstykke - Djævleøen

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af AaB - Ølstykke » 30. jul 2013, 15:06

Velkommen til AaB - Håber på stor succes for AK og AaB !

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Brent » 30. jul 2013, 15:06

Velkommen til Allan Kvindbjerg AKA. AK47 :aabfan: :aabfan: , det største angreberscoop siden vi hentede Kent Hangaard i divisionerne :aabfan: :aabfan: :aabfan:
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Indlæg: 360
Tilmeldt: 6. aug 2009, 14:35
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af YesAaBcan » 30. jul 2013, 15:17

Velkommen til AK :aabfan: Du har min fulde opbakning til at fortrænge alle andre fra pladsen!
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Gentleman Finn » 30. jul 2013, 15:38

Velkommen AK, lad som om du er hjemme

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af AllanPedersen » 30. jul 2013, 15:42

hvorfor gav de ham ikke 38 i stedet...

A38 .. nå men hvad står det K der egentlig for?

kan jo være det kan bruges.. ellers må han blive til 'Jacobsen'
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Lucas Kuskenius
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 16. sep 2012, 20:52

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Lucas Kuskenius » 30. jul 2013, 17:01

Jeg kender ikke meget til spilleren, men jeg tror da han er tiltænkt en startplads. I tilfælde af at han blot bliver marginalspiller, synes jeg det er dumt at bruge penge på at hente en spiller, taget vores økonomiske situation, og spændende ungdomsspillere, in mente.
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Elscorpio » 30. jul 2013, 18:18

Lucas Kuskenius skrev:Jeg kender ikke meget til spilleren, men jeg tror da han er tiltænkt en startplads. I tilfælde af at han blot bliver marginalspiller, synes jeg det er dumt at bruge penge på at hente en spiller, taget vores økonomiske situation, og spændende ungdomsspillere, in mente.
Nogle krummer må der være i knægten siden Kent har haft kig på ham i et stykke tid

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Buzz Killington » 30. jul 2013, 19:08

Bare 'Anders Jakobsen' uden alt det pis.

2½ år kontrakt, og en transferudbetaling på ca. ½ million. Tjah, det er sådan lidt lala. Hvis succesen udebliver, er det næppe en voldsom løn vi slæber rundt med de næste par år. På den anden side er kontrakten en lidt uheldig længde mht. videresalgspotentiale såfremt han topper om et års tid.

Alligevel en fin signing, og fra Fredericia's fans lyder det at det er et kæmpe tab for dem. Tror han bliver et hit.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1186
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Reyad » 30. jul 2013, 19:38

Kender ham ikke som spiller, men tanken om at hente en relativ ung spiller med udviklingspotentiale i mindre dansk klub kan jeg godt lide. Især når han allerede har vist sit værd i 1.div. Håber det bedste! Velkommen.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af FlæskeFrank » 30. jul 2013, 20:47

Der er meget mere perspektiv i købet af ham end Viborgs Dalgaard.
- FlæskeFrank

Besvar