Ændring af formation?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Ændring af formation?

Indlæg af Kempes » 14. jun 2013, 21:57

Eftersom vores topscorer de sidste 2 sæsoner med 99% sandsynlighed har spiillet sin sidste kamp i AaB-trøjen (i denne omgang), synes jeg det er tid til at diskutere hvad der skal til for at sæsonen 2013/2014 kan blive en succes

Personligt mener jeg man bliver nødt til at kigge på den formation og taktik man spiller. De seneste tre sæsoner har man lukket hhv. 48, 46 og 48 mål ind. Det har betydet knap så meget de sidste par sæsoner hvor man har Helenius har været i målscorer eller oplæggerens rolle i tilsammen over 44 mål.

Jeg frygter man i næste sæson kommer til at mangle en målscorer og risikerer en sæson ala 2010/2011-sæsonen eller som den Horsens lige har haft.

Igennem det sidste års tid har man spillet en 4-4-2 med et par midtbane kanter, der dels trak ind over midten og dels havde deres forcer i det fremadrettede spil. Det har givet flotte sejre og mange mål, men ofte har det koste mål da vores backs, i defensiven blev udspillet, da der mangledes opbakning på kanterne.

Med det spillermateriale der nu er til rådighed tror jeg man vil få bedre resultater med en 3 - 5- 2 formation, (med stor fokus på defensiven og spil på omstillinger og dødbolde) eller en 4 - 5 - 1 (også med stor fokus på defensiven og omstillinger).

Jeg har prøvet at lege lidt med et par opstillinger

3 -5 -2 - opstillingen

[lineup-3-5-2]N. Larsen
KEP ---- LAsse --- Thelander
Dalsgaard -------------------- Ahlmann
----- Würtz-----
Wichmann------------- Nicolai Thomsen

--- Kusk----
---- Søren F---[/lineup-3-5-2]

4 -5- 1 opstillingen
[lineup-4-5-1] N. Larsen
LAsse --- KEP --- Thelander --- Ahlmann

Wichmann - Würtz - Nicolai Thomsen
Dalsgaard -------------------- Kusk
Søren F[/lineup-4-5-1]

Jeg er naturligvis klar over at der findes ligeså mange synspunkter om taktikken som der findes AaB-fans og at Kent Nielsen jo er manden med den eneste afgørende mening, men håber dette indlæg om ikke andet kan inspirere til diskussionslysten.

Brugeravatar
Winterburn
Superliga
Superliga
Indlæg: 655
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:00
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: New York

Re: Ændring af formation?

Indlæg af Winterburn » 14. jun 2013, 23:30

Hvor Augo henne?
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Ændring af formation?

Indlæg af Klaus » 14. jun 2013, 23:52

Winterburn skrev:Hvor Augo henne?
Han røg vist i svinget..

Augu er en af de første på holdkortet sammen med Wurtz.... Jeg synes vi skal fortsætte med 4-4-2.... Forsvaret gir' sig selv. Thelander var en fin afløser for KEP, men han vil nu nok alligevel være 3. valg i centerforsvaret.

På midten er Augu, Würtz og Kusk stensikre. På den sidste kant bliver det enten Due eller Thomsen

I angrebet skal Frederiksen og Curth dyste om den ene plads, mens der skal indkøbes en decideret afløser for Helenius. Det var måske også et forsøg værd at lade dem spille sammen. Jeg synes Curth har haft nogle fine indhop i foråret, mens SF enten har været fantastisk eller temmelig ordinær. Hvis Kusk også bliver solgt, får vi brug for endnu en afløser med mindre man flytter Due over på højre kant. Jeg tror også Curth kunne være en mulighed på højrekanten???

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Ændring af formation?

Indlæg af Kempes » 15. jun 2013, 07:06

Winterburn skrev:Hvor Augo henne?
Augo er en af mine yndlingsspillere, men tror desværre hans tid er ved at være ovre. Skader og manglende form det sidste halve år har efter min mening betydet at han ikke længere er en stensikker starter. Spørgsmålet er også om han forlænger kontrakten der udløber til nytår.

Med de formationer jeg har skitseret mener jeg at Thomsen og Wichmann passer bedre, da de er bedre offensivt og i omstillingsspillet. Men det er selvfølgelig et subjektivt synspunkt.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Ændring af formation?

Indlæg af le Cid » 15. jun 2013, 09:01

Kempes skrev:
Winterburn skrev:Hvor Augo henne?
Augo er en af mine yndlingsspillere, men tror desværre hans tid er ved at være ovre. Skader og manglende form det sidste halve år har efter min mening betydet at han ikke længere er en stensikker starter. Spørgsmålet er også om han forlænger kontrakten der udløber til nytår.

Med de formationer jeg har skitseret mener jeg at Thomsen og Wichmann passer bedre, da de er bedre offensivt og i omstillingsspillet. Men det er selvfølgelig et subjektivt synspunkt.
Du har ikke rigtig studeret statistikken for kampe med og uden Augo i den netop afsluttede sæson?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Ændring af formation?

Indlæg af Kristian » 15. jun 2013, 13:42

Kempes skrev:
Winterburn skrev:Hvor Augo henne?
Augo er en af mine yndlingsspillere, men tror desværre hans tid er ved at være ovre. Skader og manglende form det sidste halve år har efter min mening betydet at han ikke længere er en stensikker starter. Spørgsmålet er også om han forlænger kontrakten der udløber til nytår.

Med de formationer jeg har skitseret mener jeg at Thomsen og Wichmann passer bedre, da de er bedre offensivt og i omstillingsspillet. Men det er selvfølgelig et subjektivt synspunkt.

Tror lige man skal tænke lidt over at augo har haft et svært forår. Både med det personlige og ikke mindst skade i starten.

I efteråret var han i rigtig god form og en meget stor faktor i, at vi spillede så godt.
------------------
mvh Kristian

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Ændring af formation?

Indlæg af Kempes » 15. jun 2013, 15:52

le Cid skrev:
Kempes skrev:
Winterburn skrev:Hvor Augo henne?
Augo er en af mine yndlingsspillere, men tror desværre hans tid er ved at være ovre. Skader og manglende form det sidste halve år har efter min mening betydet at han ikke længere er en stensikker starter. Spørgsmålet er også om han forlænger kontrakten der udløber til nytår.

Med de formationer jeg har skitseret mener jeg at Thomsen og Wichmann passer bedre, da de er bedre offensivt og i omstillingsspillet. Men det er selvfølgelig et subjektivt synspunkt.
Du har ikke rigtig studeret statistikken for kampe med og uden Augo i den netop afsluttede sæson?
ER godt klar over at vi tabte 5 af de 8 kampe Augu var helt ude af truppen. Men tror mere det handler om at vi ikke har samme type som ham til at spille pladsen i en 4 -4 -2 formation med to defensive centrale midtbanespillere. Afløserne har simpelt hen fyldt for lidt defensivt.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Ændring af formation?

Indlæg af Erasmus Montanus » 15. jun 2013, 17:23

Gud er go', AaB leeever (med en storsejr), gud er go', AaB leeever (over Løgstør), gud er go', han elsker dig.

http://www.dbu.dk/turneringer_og_result ... lid=149820" onclick="window.open(this.href);return false;
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Ændring af formation?

Indlæg af Yankee » 15. jun 2013, 19:35

Jeg synes ikke det er så interessant at snakke talkombinationer. Den eneste større forskel, der kan opstå er jo at gå over til en 3-back-kæde. Det har ingen af vores spillere prøvet fast tidligere, og det kommer i givet fald først til at ske i en vinterpause. Derudover er vores midtstoppere alt for statiske til at dække hele forsvaret selv. De kan få hjælp af en spoiler lige foran dem (Würtz), men så stiller vi pludselig med 6 forsvarsspillere, hvor ingen af dem kan skabe spillet.

Nøglen til næste sæson bliver at blive langt bedre med bolden. Vi har ikke haft bolden synderligt meget i den ovenståede sæson - og det har også været fornuftigt. Men til næste år vil vi møde endnu dybere og direkte spillende hold, når alle vil prøve at efterligne succesfulde hold som Randers, Esbjerg og os selv. Derfor er vi nødt til at modificere vores spil, så vi kan have bolden i 55-60% af tiden - og stadig skabe chancer. Vi skal forsvare os MED bolden, og være meget, meget bedre til at modstå kontraangreb.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Ændring af formation?

Indlæg af Klaus » 16. jun 2013, 21:21

Tænk, jeg synes faktisk, vi i den forløbne sæson er blevet bedre, når vi var i boldbesiddelse.

Jeg har ganske vist ikke noget statistik på det, men set fra tribunen synes jeg, vi har haft bolden i længere tid i denne sæson end i den forgående.

Klaus

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Ændring af formation?

Indlæg af Kempes » 17. jun 2013, 22:07

Klaus skrev:Tænk, jeg synes faktisk, vi i den forløbne sæson er blevet bedre, når vi var i boldbesiddelse.

Jeg har ganske vist ikke noget statistik på det, men set fra tribunen synes jeg, vi har haft bolden i længere tid i denne sæson end i den forgående.

Klaus
Jeg har samme fornemmelse af at AaB har haft bolden i længere tid forgangne sæson.

Synes ofte at en spilovertag ikke er blevet udnyttet, især mod defensivt indstillede hold - mest markant i kampene mod Esbjerg. Tværtimod har man bare spillet bolden rundt indtil en AaB spiller kommer til at aflevere til en modstander.

Viva i cazzi rossi
1. div
1. div
Indlæg: 287
Tilmeldt: 16. okt 2012, 09:58
Favoritspiller: Lasse Nielsen

Re: Ændring af formation?

Indlæg af Viva i cazzi rossi » 20. jun 2013, 17:51

En interessant artikel/blog om boldbesiddelsens betydning.

http://www.fodboldensabc.dk/artikler/20 ... faldet.asp" onclick="window.open(this.href);return false;

Konklusionen er at der ingen er, hvilket ikke overrasker mig, da de fleste mål i superligaen, efter min subjektive mening, sker på omstillinger og dødbolde. Jeg syntes også at mindes, at vi i vores gyldne periode i sidste sæson, havde mindre boldbesiddelse end modstanderholdet. Hvilket vel også er helt naturligt, da vi scorede tidligt i alle kampene og derfor kunne vente på at de kom frem.

Savner Lucas som en teenagetøs.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Ændring af formation?

Indlæg af Buzz Killington » 8. okt 2013, 15:14

Hiver lige denne gamle tråd frem i forbindelse med en opgørelse på Onside.dk omkring pasningssikkerhed (høh, 'pasning', åndsvagt ord for en aflevering).

Det viser sig at vi i i denne sæson er en klar nummer 2 på listen mht. evnen til at ramme hinanden med bolden. Ikke at dette nødvendigvis er et parameter for succes (da FCK bl.a. er #1), men i forhold til at vores angreb er baseret på snævert spil foran boksen, tyder noget på at vi rent faktisk også har spillerne til at praktisere denne spillestil. Og i modsætning til FCK og FCN, er vores høje afleveringsstats ikke blot et produkt af at vi har "domineret" kampen, ved at spille bolden rundt nede i forsvaret.


Antal succesfulde afleveringer efter de første 11 kampe.

1) F.C. København – 4658
2) AaB - 3697
3) FC Nordsjælland - 3308
4) AGF - 3135
5) OB - 2641
6) Esbjerg fB - 2486
7) FC Midtjylland - 2476
8) Randers FC - 2408
9) Brøndby IF - 2369
10) SønderjyskE - 2337
11) Viborg FF - 1676
12) FC Vestsjælland - 1615


[edit: og naturligvis handler halvdelen af nyheden om Brøndby, så bliv væk]
http://onside.dk/superligaen/fck-er-sup ... m-broendby
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Ændring af formation?

Indlæg af Jesper Schmidt » 8. okt 2013, 15:45

MHJ skrev:Hiver lige denne gamle tråd frem i forbindelse med en opgørelse på Onside.dk omkring pasningssikkerhed (høh, 'pasning', åndsvagt ord for en aflevering).

Det viser sig at vi i i denne sæson er en klar nummer 2 på listen mht. evnen til at ramme hinanden med bolden. Ikke at dette nødvendigvis er et parameter for succes (da FCK bl.a. er #1), men i forhold til at vores angreb er baseret på snævert spil foran boksen, tyder noget på at vi rent faktisk også har spillerne til at praktisere denne spillestil. Og i modsætning til FCK og FCN, er vores høje afleveringsstats ikke blot et produkt af at vi har "domineret" kampen, ved at spille bolden rundt nede i forsvaret.


Antal succesfulde afleveringer efter de første 11 kampe.

1) F.C. København – 4658
2) AaB - 3697
3) FC Nordsjælland - 3308
4) AGF - 3135
5) OB - 2641
6) Esbjerg fB - 2486
7) FC Midtjylland - 2476
8) Randers FC - 2408
9) Brøndby IF - 2369
10) SønderjyskE - 2337
11) Viborg FF - 1676
12) FC Vestsjælland - 1615


[edit: og naturligvis handler halvdelen af nyheden om Brøndby, så bliv væk]
http://onside.dk/superligaen/fck-er-sup ... m-broendby
Interessant statistik, og sjovt at se de så roste FCM ligge med så markant mange færre succesfulde afleveringer. Det ville være spændende at se hvordan statistikken så ud for antal afleveringer banens forreste tredjedel, her tror jeg faktisk vi ville føre statistikken.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Ændring af formation?

Indlæg af BoT » 9. okt 2013, 14:03

Det er jo i princippet en statistik, som man ikke kan bruge til noget som helst. Når den skal krydres med ret meget gætværk for at blive relevant (hvor på banen finder afleveringerne sted?) er den jo ligegyldig. Afleveringer på tværs i forsvarskæden tæller jo lige så meget med som fantastiske dræberafleveringer, der splitter et forsvar. Og så kan det godt være, at vi har en fornemmelse at, at AaB naturligvis har flest afleveringer omkring modstandernes felt - men den fornemmelse kunne vi ligeså godt have uden denne statistik. Og omvendt kunne FCM plædere for, at grunden til den relativt lave placering er, at man forsøger mange satsede, offensive afleveringer, som naturligvis oftere mislykkes.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Ændring af formation?

Indlæg af NIN » 9. okt 2013, 15:23

BoT skrev:Det er jo i princippet en statistik, som man ikke kan bruge til noget som helst. Når den skal krydres med ret meget gætværk for at blive relevant (hvor på banen finder afleveringerne sted?) er den jo ligegyldig. Afleveringer på tværs i forsvarskæden tæller jo lige så meget med som fantastiske dræberafleveringer, der splitter et forsvar. Og så kan det godt være, at vi har en fornemmelse at, at AaB naturligvis har flest afleveringer omkring modstandernes felt - men den fornemmelse kunne vi ligeså godt have uden denne statistik. Og omvendt kunne FCM plædere for, at grunden til den relativt lave placering er, at man forsøger mange satsede, offensive afleveringer, som naturligvis oftere mislykkes.
Enig. Samtidig kan man vende det på hovedet og argumentere for, at Esbjerg kun skal bruge 2486 afleveringer for at producere 25 mål hvor i mod vi skal bruge 3697 for at lave 17.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Ændring af formation?

Indlæg af BoT » 10. okt 2013, 14:26

NIN den fromme skrev:
BoT skrev:Det er jo i princippet en statistik, som man ikke kan bruge til noget som helst. Når den skal krydres med ret meget gætværk for at blive relevant (hvor på banen finder afleveringerne sted?) er den jo ligegyldig. Afleveringer på tværs i forsvarskæden tæller jo lige så meget med som fantastiske dræberafleveringer, der splitter et forsvar. Og så kan det godt være, at vi har en fornemmelse at, at AaB naturligvis har flest afleveringer omkring modstandernes felt - men den fornemmelse kunne vi ligeså godt have uden denne statistik. Og omvendt kunne FCM plædere for, at grunden til den relativt lave placering er, at man forsøger mange satsede, offensive afleveringer, som naturligvis oftere mislykkes.
Enig. Samtidig kan man vende det på hovedet og argumentere for, at Esbjerg kun skal bruge 2486 afleveringer for at producere 25 mål hvor i mod vi skal bruge 3697 for at lave 17.
Nemlig. En langt sjovere statistik ville være, hvor mange mål, hvert hold har scoret, hvor mange mål, de har inkasseret, og hvor mange point, de hver har. Den ville man virkelig kunne bruge til noget!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Ændring af formation?

Indlæg af le Cid » 10. okt 2013, 15:21

BoT skrev:
NIN den fromme skrev:
BoT skrev:Det er jo i princippet en statistik, som man ikke kan bruge til noget som helst. Når den skal krydres med ret meget gætværk for at blive relevant (hvor på banen finder afleveringerne sted?) er den jo ligegyldig. Afleveringer på tværs i forsvarskæden tæller jo lige så meget med som fantastiske dræberafleveringer, der splitter et forsvar. Og så kan det godt være, at vi har en fornemmelse at, at AaB naturligvis har flest afleveringer omkring modstandernes felt - men den fornemmelse kunne vi ligeså godt have uden denne statistik. Og omvendt kunne FCM plædere for, at grunden til den relativt lave placering er, at man forsøger mange satsede, offensive afleveringer, som naturligvis oftere mislykkes.
Enig. Samtidig kan man vende det på hovedet og argumentere for, at Esbjerg kun skal bruge 2486 afleveringer for at producere 25 mål hvor i mod vi skal bruge 3697 for at lave 17.
Nemlig. En langt sjovere statistik ville være, hvor mange mål, hvert hold har scoret, hvor mange mål, de har inkasseret, og hvor mange point, de hver har. Den ville man virkelig kunne bruge til noget!
Pjank! Den slags statistik siger mig ikke noget som helst!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Ændring af formation?

Indlæg af Hanga » 10. okt 2013, 21:52

Kontra Magazine har en fin artikel om 4-4-2 taktikken i seneste udgave (der også rummer en lang artikel om vores talentarbejde). Her analyseres der på, hvorfor flere og flere hold går væk fra 4-4-2 artiklen, hvilket bl.a. skyldes at der er udviklet flere små, tekniske og hurtigere spillere og færre "boksspillere". Dette passer jo meget godt med udviklingen i vores trup, men alligevel holder vi fast i et 4-4-2 system (som de fleste andre klubber i superligaen). Om dette udtales der:

"AaB spiller 4-4-2 på en ny og frisk måde, hvor de er meget i bevægelse. De klemmer deres kanter helt vildt meget ind og dropper en af deres angribere ned i banen, så de spiller med rigtig mange spillere centralt. De overbefolker faktisk det antal spillere, som 4-3-3 holdene har inde centralt."

http://issuu.com/ndorfer/docs/kontra_magazine_no14_13" onclick="window.open(this.href);return false; - side 100 (artiklen om talentarbejdet side 80).
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Ændring af formation?

Indlæg af Jesper Schmidt » 11. okt 2013, 13:10

Hanga skrev:Kontra Magazine har en fin artikel om 4-4-2 taktikken i seneste udgave (der også rummer en lang artikel om vores talentarbejde). Her analyseres der på, hvorfor flere og flere hold går væk fra 4-4-2 artiklen, hvilket bl.a. skyldes at der er udviklet flere små, tekniske og hurtigere spillere og færre "boksspillere". Dette passer jo meget godt med udviklingen i vores trup, men alligevel holder vi fast i et 4-4-2 system (som de fleste andre klubber i superligaen). Om dette udtales der:

"AaB spiller 4-4-2 på en ny og frisk måde, hvor de er meget i bevægelse. De klemmer deres kanter helt vildt meget ind og dropper en af deres angribere ned i banen, så de spiller med rigtig mange spillere centralt. De overbefolker faktisk det antal spillere, som 4-3-3 holdene har inde centralt."

http://issuu.com/ndorfer/docs/kontra_magazine_no14_13" onclick="window.open(this.href);return false; - side 100 (artiklen om talentarbejdet side 80).
Det måtte de egentlig godt have holdt deres kæft med, så vi ikke ser de andre hold kopiere os ;)

Jeg synes vores udgave af 4-4-2 er en genistreg. En helt utroligt offensiv formation i boldbesiddelse, og samtidig kompakt og klassisk flad 4-4-2 når modstanderen har bolden. Jeg synes noget af det mest spændende i AaB de seneste år har været at se udviklingen af spillestilen, hvor man først trak banen enormt skæv og havde en enormt offensiv back i Dalsgaard, mens venstresiden var mere klassisk, til denne sæson hvor vi nærmest spiller fuldstændigt uden klassiske kantspillere, men med to backs som i boldsbesidelse nærmest ligger som kantangribere i en 4-3-3, og med Kusk og Thomsen som begge har nærmest fuldstændig frie roller.

Nu bliver det næste spændende at se hvor langt det kan udvikles og hvor langt det rækker, her hvor vi med ankomsten af Risgaard, AK og Jönsson efter min mening er ved at have samlet de perfekte typer til taktikken.

Personligt har jeg svært ved at få armene ned over hvad "konservative og kedelige" Kent Nielsen har bibragt vores klub. Hvor ville jeg dog ærgre mig, hvis jeg sad i betonen i Brøndby og skævede mod Aalborg...

Besvar