FC Sydvest i Pokalen

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
wohlers
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 86
Tilmeldt: 2. jun 2007, 12:38
Geografisk sted: 9520

Re: FC Sydvest i Pokalen

Indlæg af wohlers » 28. okt 2013, 09:19

Er der nogle som ved, om kampen bliver livestreamet på tv3sport.dk?

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: FC Sydvest i Pokalen

Indlæg af Hinrup85 » 28. okt 2013, 12:41

wohlers skrev:Er der nogle som ved, om kampen bliver livestreamet på tv3sport.dk?
Den bliver ikke vist igennem Viaplay, så tror heller ikke tv3sport streamer den.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: FC Sydvest i Pokalen

Indlæg af Erasmus Montanus » 28. okt 2013, 14:17

Kan det ikke passe, at tv3sport streamede kampen mellem OB og FC kristentholdderprøveratspillefodbold? Så burde de også vise kampen mellem AaB og et hold fra 2. div.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: FC Sydvest i Pokalen

Indlæg af BoT » 28. okt 2013, 14:59

Oldager skrev:Kan det ikke passe, at tv3sport streamede kampen mellem OB og FC kristentholdderprøveratspillefodbold? Så burde de også vise kampen mellem AaB og et hold fra 2. div.
Københavnersvin!!!!! Nå nej. Fynsvin!!!!!!!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: FC Sydvest i Pokalen

Indlæg af FlæskeFrank » 28. okt 2013, 15:41

Spændende hvem som skal danne angreb. Håber ikke det er nødvendigt at bruge Jönsson - han må bare ikke blive skadet i sådan en kamp. Synes at have læst, at Spalvis var skadet.

Angrebet bliver vel så Søren Frederiksen og AK. Eller er der en god angriber på vores U19, som fører deres række pt. ?



Måske Patrik tager Kusks plads og så kommer Wichmann eller Hallur ind centralt.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: FC Sydvest i Pokalen

Indlæg af Yankee » 28. okt 2013, 15:54

Der kommer ikke nogen U/19-spillere i aktion. Jeg tror vi får 3-4 nye i startopstillingen blandt følgende: Augu, Thelander, Wichmann, Frederiksen, Spalvis, Bruhn. Det er en vigtig kamp som skal køres hjem så stilfærdigt som muligt. Clean sheet, 2-3 kasser og ingen forlænget spilletid.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: FC Sydvest i Pokalen

Indlæg af Kristian » 28. okt 2013, 17:02

Oldager skrev:Kan det ikke passe, at tv3sport streamede kampen mellem OB og FC kristentholdderprøveratspillefodbold? Så burde de også vise kampen mellem AaB og et hold fra 2. div.
Jeg har sendt mail til Tv3 sport og hørt ang. livestream mulighed fra AaB's kamp. Prøv da og send en mail, alle jer som lyster. Det kunne jo være de fik øjnene op for det.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: FC Sydvest i Pokalen

Indlæg af BoT » 29. okt 2013, 14:27

Jeg kunne godt tænke mig følgende opstilling:

Dette er altså en kamp, hvor vi er vores modstander LANGT overlegen - men dermed ikke sagt, at det kan gå galt. Jeg vil dog mene, at med en rigtig svær kamp allerede på lørdag mod OB, er det en fin mulighed til at spare en række spillere, ligesom man bør give nogle folk fra 2. række chancen.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: FC Sydvest i Pokalen

Indlæg af PeterS » 29. okt 2013, 16:18

BoT skrev:Jeg kunne godt tænke mig følgende opstilling:

Dette er altså en kamp, hvor vi er vores modstander LANGT overlegen - men dermed ikke sagt, at det kan gå galt. Jeg vil dog mene, at med en rigtig svær kamp allerede på lørdag mod OB, er det en fin mulighed til at spare en række spillere, ligesom man bør give nogle folk fra 2. række chancen.
Det er præcis den opstilling nordjyske gætter på udfra dagens træning. Dog med Larsen på mål. Og måske spalvis i stedet for akj

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: FC Sydvest i Pokalen

Indlæg af Erasmus Montanus » 29. okt 2013, 16:50

PeterS skrev:
BoT skrev:Jeg kunne godt tænke mig følgende opstilling:

Dette er altså en kamp, hvor vi er vores modstander LANGT overlegen - men dermed ikke sagt, at det kan gå galt. Jeg vil dog mene, at med en rigtig svær kamp allerede på lørdag mod OB, er det en fin mulighed til at spare en række spillere, ligesom man bør give nogle folk fra 2. række chancen.
Det er præcis den opstilling nordjyske gætter på udfra dagens træning. Dog med Larsen på mål. Og måske spalvis i stedet for akj
Ja, men Bruhn og Due bytter nok lige plads. Det er ellers en meget spændende opstilling, som burde kunne slå et 2. div. hold. Jeg håber derfor på at se Spalvis i angrebet, men på den anden side ville det være fedt, hvis AK kunne skrabe noget selvtillid sammen.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: FC Sydvest i Pokalen

Indlæg af mich1596 » 29. okt 2013, 22:09

[lineup-4-3-3]larsen
patrick thelander kep dalsgaard
sf Wichmann augo due
ak spalvis

[/lineup-4-3-3]

forudsat at spakvis er klar...det bør spare vigtige kræfter, hos wurtz risgård og jønson , til ob kampen.
De har bmindst lige så store kvaler jvf deres modstander:-)
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: FC Sydvest i Pokalen

Indlæg af mich1596 » 29. okt 2013, 22:09

Sorry kan ikke finde ud af af bruge grafikken:-)
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: FC Sydvest i Pokalen

Indlæg af mich1596 » 29. okt 2013, 22:12

[lineup-4-patrick kep thelaner dalsgaard augo due wichmannsf ak spaldvis3-3][/lineup-4-3-3]
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: FC Sydvest i Pokalen

Indlæg af mich1596 » 29. okt 2013, 22:13

Nå det virkede heller ikke anden gang::HJÆLP
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: FC Sydvest i Pokalen

Indlæg af FlæskeFrank » 29. okt 2013, 22:32

Lineups laves med navn, mellemrum navn, indtil du har det nødvendige antal spiller
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: FC Sydvest i Pokalen

Indlæg af Buzz Killington » 29. okt 2013, 22:40

mich, 'vis prøve' før du poster for at se om det virker.

Og for at se hvordan du gør, kan du evt. vælge at trykke "citer" på en af de indlæg der bruger line-ups for at aflæse hvordan koden virker
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: FC Sydvest i Pokalen

Indlæg af FlæskeFrank » 29. okt 2013, 22:50

Kan se på AaBSport at truppen er udtaget uden navne som Lasse Nielsen, Rasmus Würtz og Rasmus Jönsson.

Så må angrebet hedde Søren Frederiksen og Spalvis. Jeg tror simpelthen de vil spare AK, hvis muligt. Han er pt. andenangriber til Jönsson.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: FC Sydvest i Pokalen

Indlæg af thomasjn » 30. okt 2013, 00:21

Fornuftig opstilling Nordjyske bringer. Synes Spalvis bør have chancen i sådan en kamp. Jönsson og AK er selvskrevne startere. Mod en ret svag modstander må det derfor være kampen, hvor man skal prøve at lade nogle af de unge være med på 1. holdet.

Alternativt kunne jeg godt tænke mig denne opstilling.



Vi skal selvfølgelig slå FC Sydvest og det kan vi også med ovenstående hold. Dog bør vi virkelig passe på vores stamme og samtidig få udviklet dem i andet i geled og derfor synes jeg vi bør stille op efter, at modstanderen er så svag. Selvfølgelig skal der arbejdes for det, men vi kan også sagtens slå FC Sydvest med vores reserveopstilling. Og når alt kommer til alt synes jeg bare ligaen er så meget vigtigere end pokalen. Jeg vil hellere, at vi har alle mand helt fit og friske til OB-kampen så vi forhåbentlig får mulighed for at slå et hul ned til bl.a. OB. I den tætte Superliga er mulighederne gode for en god placering, men risikoen for hurtigt at komme i nedrykningsfare med et par dåræige kampe er der også. Derfor synes jeg Superligaen er en milliard gange vigtigere end cuppen.

Christensen er måske ikke nogen klasse-keeper, men bestemt god nok til at stå mod Nordvest. Det kan kun være en fordel, at reserven holdes varm på 1. holdet i ny og næ, hvis Nicolai bliver skadet.
Paddy er en god HB og han bør belønnes med at spille i en kamp som denne for at tage all-round tjansen som en mand.
Kasper P: Der er potentiale i den knægt og tror ham og KEP ville fungere godt sammen.
KEP: Thelander tilbage i den normale start 11 og KEP tilbage på bænken.
Due: Due er ikke specielt god som kant længere. Tror dog måske han kunne fungere som en god offensiv back i nogle kampe, da han får bedre mulighed for at komme op i fart.
Bruhn: Alle føljetoner går på han er den næste som er klar 1. holdet. Lad os give ham noget spilletid hist og her og få ham kørt ind på holdet.
Augu: Würtz sidder på pladsen pt. og Augu må derfor være samlingspunkt for reserverne i denne kamp.
Hallur: Vores færøske fyld bør vel få spilletid i sådan en kamp, hvis der skal være nogle forhåbninger om at hans kontrakt skal forlænges.
Wichmann: Har stadig fidus til at Wichmann kan bive god som den kant der trækker ind i banen og samtidig vil det give plads til en offensiv Due på backen.
Spalvis: Synes vi skal spare AK til OB kampen.
Frederiksen: Må være sådan en kamp, hvor han skal ses an igen.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: FC Sydvest i Pokalen

Indlæg af hje1980 » 30. okt 2013, 09:04

Lad os nu få den sejr i aften, og så en revanche kamp mod Hobro... så slipper man også for en laaaaaaaaang tur en hver dags aften...

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: FC Sydvest i Pokalen

Indlæg af BoT » 30. okt 2013, 09:21

Jeg drømte i øvrigt i nat, at vi var i finalen og tabte 1-3 til Randers (som jo så rent faktisk er slået ud i år.). Men det var frygteligt. Jeg var helt færdig. Så håber næsten, vi snart bliver slået ud. Kan ikke kapere endnu et pokalnederlag i Parken!!
Er HELT uenig med Augu:
"Vi skal simpelthen videre, fordi det er simpelthen så sjovt, når man kommer hen i semifinaler og forhåbentlig en finale," siger han. Det har eddermame ikke været spor af sjov at være i finalerne de seneste 7 gange!

Ergo: Spar alle profiler - giv de unge spilletid!!

Besvar