DBU pokalen
Re: DBU pokalen
sportsligt vil jeg skyde os til at gå "lettest" videre hvis vi møder vejle. lyngby og hobro er sgu godt kørende for tiden. men krydser stadig fingre for en hobro away.
lynge er gud!
-
- Allstar
- Geografisk sted: Middelfart
Nu er der jo stadig mulighed for at trække B93 - de skal jo bare lige slå GF.
Men god lodtrækning må være Hobro, Vejle, Lyngby og AC Horsens.
OK lodtrækning AGF hjemme.
Lortelodtrækning vil være FCK og FCN ligemeget om det er ude eller hjemme.
Men at vi i kvartfinalen har fire lodtrækningsmuligheder som gode - det er imponerende.
Men god lodtrækning må være Hobro, Vejle, Lyngby og AC Horsens.
OK lodtrækning AGF hjemme.
Lortelodtrækning vil være FCK og FCN ligemeget om det er ude eller hjemme.
Men at vi i kvartfinalen har fire lodtrækningsmuligheder som gode - det er imponerende.
- FlæskeFrank
Og generelt charmerende, at halvdelen af kvartfinaleholdene er fra 1. division. Selvom vi utroligt ofte er blevet slået ud af 1. divisions hold de seneste år, er det sgu sjovere at spille mod dem, end mod de gamle travere.
Hvor vises lodtrækningen?
NP... jeg fandt det selv
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 142730.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
NP... jeg fandt det selv
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 142730.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
"I do not play against a particular team, I play against the idea of losing"
- Eric Cantona
- Eric Cantona
Jaaeeeh!!!!! GF away!!
Den bedste away, de kunne trække!! Jeg glæder mig allerede!
Den bedste away, de kunne trække!! Jeg glæder mig allerede!
- Provst i Brovst
- Allstar
- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Det blev en hadets kamp(tm). Hvad var chancen for det?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
nu krydser jeg virkelig fingre for at vi går videre sammen med hobro, og skal møde dem i semi. kunne blive legendarisk!
lynge er gud!
- Provst i Brovst
- Allstar
- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Hadets kamp...12mand skrev:nu krydser jeg virkelig fingre for at vi går videre sammen med hobro, og skal møde dem i semi. kunne blive legendarisk!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
-
- Allstar
Teknisk set er vi vel det hold, som er tættest på the double i denne sæson.
AaB: stadig med i pokalen/nr. 2 i ligaen
AGF: stadig med i pokalen/nr. 3 i ligaen
FCK: stadig med i pokalen/nr. 4 i ligaen
FCN: stadig med i pokalen/nr. 11 i ligaen
- FlæskeFrank
-
- Halftime
- Geografisk sted: Aalborg
1987, 1991, 1993, 1999, 2000, 2004, 2009.FlæskeFrank skrev:Teknisk set er vi vel det hold, som er tættest på the double i denne sæson.
- Realistisk set er vi det hold i hele verden som er længst væk fra the double.
-
- Allstar
Jeg lider ligesom dig og har også set for mange finaler uden sejr. Det er lige ved, at jeg vægter pokaltriumf højere end et nyt mesterskab.
- FlæskeFrank
-
- Halftime
- Geografisk sted: Aalborg
Hvis vi piller kvalifikation til CHL osv. ud af ligningen er jeg rørende enig.FlæskeFrank skrev:Jeg lider ligesom dig og har også set for mange finaler uden sejr. Det er lige ved, at jeg vægter pokaltriumf højere end et nyt mesterskab.
Et mesterskab vil selvfølgelig altid være det største man kan opnå herhjemme, men ved en pokaltriumf ville jublen godt nok få selskab af en meget stor klump i halsen...
- MrBangDK
- Allstar
- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Det er lige gået op for mig, at Pokalfinalen er rykket frem til torsdag d. 15. maj - dagen før St. Bededag. Kan det virkelig være rigtigt, at DBU vælger at afvikle en pokalfinale på en hverdag? Det er jo fuldstændigt beskæmmende ift. tilskuere...
Ska' vi hak'?
Det ser ud til at være korrekt:MrBangDK skrev:Det er lige gået op for mig, at Pokalfinalen er rykket frem til torsdag d. 15. maj - dagen før St. Bededag. Kan det virkelig være rigtigt, at DBU vælger at afvikle en pokalfinale på en hverdag? Det er jo fuldstændigt beskæmmende ift. tilskuere...
http://www.dbu.dk/turneringer_og_result ... miner.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Nederst er der link til et skema, man kan udfylde, hvis man har et ønske om at flytte en kamp - prøv det
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Godt spottet - jeg gik ud fra at det som sædvanlig var Kristi Himmelfartsdag (der jo også er en torsdag), men det er det ikke næste år pga. VM. Derfor er det dog stadig helt i skoven at spille en pokalfinale på en hverdagsaften! Det er godt nok yderligere en stor fordel for FC København.MrBangDK skrev:Det er lige gået op for mig, at Pokalfinalen er rykket frem til torsdag d. 15. maj - dagen før St. Bededag. Kan det virkelig være rigtigt, at DBU vælger at afvikle en pokalfinale på en hverdag? Det er jo fuldstændigt beskæmmende ift. tilskuere...
- Køllen I Møllen
- Allstar
AaB-Hobro i pokalfinalen en hverdagsonsdag. I København. Flot.
Janteloven eksisterer IKKE!
Det blev så ikke lige Hobros tur i år...Køllen I Møllen skrev:AaB-Hobro i pokalfinalen en hverdagsonsdag. I København. Flot.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index
-
- Allstar
Hold nu op. Langt de fleste af os, tager jo gladeligt fri for at se AaB i en pokalfinale. Mange har jo faktisk ikke fri dagen efter Kristi Himmelfart. I år har du almindeligvis fri bagefter.Yankee skrev:Godt spottet - jeg gik ud fra at det som sædvanlig var Kristi Himmelfartsdag (der jo også er en torsdag), men det er det ikke næste år pga. VM. Derfor er det dog stadig helt i skoven at spille en pokalfinale på en hverdagsaften! Det er godt nok yderligere en stor fordel for FC København.MrBangDK skrev:Det er lige gået op for mig, at Pokalfinalen er rykket frem til torsdag d. 15. maj - dagen før St. Bededag. Kan det virkelig være rigtigt, at DBU vælger at afvikle en pokalfinale på en hverdag? Det er jo fuldstændigt beskæmmende ift. tilskuere...
Det bliver ikke det store problem at fylde vores sektion op.
- FlæskeFrank
-
- Allstar
Citer gerne mig selv. Med dagens lodtrækning er vi kommet en lille nyk tættere på the doubleFlæskeFrank skrev:Teknisk set er vi vel det hold, som er tættest på the double i denne sæson.
FCK: stadig med i pokalen/nr. 3 i ligaen
FCN: stadig med i pokalen/nr. 6 i ligaen
AGF: stadig med i pokalen/nr. 8 i ligaen
- FlæskeFrank