Rolf Toft

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: Rolf Toft udlejes til VB

Indlæg af Jacob » 30. jan 2014, 14:33

Så er Rolf Toft tilbage i AaB: http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... l-AaB.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Mon ikke det er mest af alt grundet Vejles situation end noget der sker i AaB? Tror næppe at det skal ses som en backup i tilfælde af et salg af en offensiv spiller.
Life is good..... AaB is better!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Rolf Toft udlejes til VB

Indlæg af Martino » 30. jan 2014, 14:39

Kan egentlig på mange måder godt lide Rolf. Han ligger lidt niveaumæssigt og vakler mellem 1.div og suppen, men håber han tager det sidste skridt. Han er ihvertfald bedre en Jeppe.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Rolf Toft udlejes til VB

Indlæg af Rams » 30. jan 2014, 14:43

Omskol ham til venstre back
In verbis simus faciles

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Rolf Toft udlejes til VB

Indlæg af frederikshavneren » 30. jan 2014, 14:45

Martino skrev:Kan egentlig på mange måder godt lide Rolf. Han ligger lidt niveaumæssigt og vakler mellem 1.div og suppen, men håber han tager det sidste skridt. Han er ihvertfald bedre en Jeppe.
Sjovt at man kan vurdere en spiller så forskelligt. Niveaumæssigt ser jeg ham passe perfekt til en klub som Jetsmark. Toft kunne ikke engang opnå spilletid på et ellers svagt Vejle hold, det tegner ikke ligefrem godt. Toft er hurtig og energisk, men for en angriber har han den kæmpe ulempe at han er enormt uskarp.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Rolf Toft udlejes til VB

Indlæg af Forza » 30. jan 2014, 14:48

frederikshavneren skrev:
Martino skrev:Kan egentlig på mange måder godt lide Rolf. Han ligger lidt niveaumæssigt og vakler mellem 1.div og suppen, men håber han tager det sidste skridt. Han er ihvertfald bedre en Jeppe.
Sjovt at man kan vurdere en spiller så forskelligt. Niveaumæssigt ser jeg ham passe perfekt til en klub som Jetsmark. Toft kunne ikke engang opnå spilletid på et ellers svagt Vejle hold, det tegner ikke ligefrem godt. Toft er hurtig og energisk, men for en angriber har han den kæmpe ulempe at han er enormt uskarp.
Er desværre helt enig!
Virkelig skidt at vi har ham på kontrakt i halvandet år endnu, for hans evner rækker desværre ikke til superligaen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Rolf Toft udlejes til VB

Indlæg af Martino » 30. jan 2014, 14:54

frederikshavneren skrev:
Martino skrev:Kan egentlig på mange måder godt lide Rolf. Han ligger lidt niveaumæssigt og vakler mellem 1.div og suppen, men håber han tager det sidste skridt. Han er ihvertfald bedre en Jeppe.
Sjovt at man kan vurdere en spiller så forskelligt. Niveaumæssigt ser jeg ham passe perfekt til en klub som Jetsmark. Toft kunne ikke engang opnå spilletid på et ellers svagt Vejle hold, det tegner ikke ligefrem godt. Toft er hurtig og energisk, men for en angriber har han den kæmpe ulempe at han er enormt uskarp.
Han har et bedre blik for spillet end Jeppe feks. Der kan være mange grunde til at Vejle ikke blev et godt match men lad os nu se. Ser ham stadig som en bedre spiller end Jeppe selvom han endnu er ufærdig. Jeg siger jo ikke at han bliver en kæmpe profil men mener nok han kan begå sig.
Ja meninger er heldigvis forskellige.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: Rolf Toft udlejes til VB

Indlæg af Jacob » 30. jan 2014, 14:57

Martino skrev:
frederikshavneren skrev:
Martino skrev:Kan egentlig på mange måder godt lide Rolf. Han ligger lidt niveaumæssigt og vakler mellem 1.div og suppen, men håber han tager det sidste skridt. Han er ihvertfald bedre en Jeppe.
Sjovt at man kan vurdere en spiller så forskelligt. Niveaumæssigt ser jeg ham passe perfekt til en klub som Jetsmark. Toft kunne ikke engang opnå spilletid på et ellers svagt Vejle hold, det tegner ikke ligefrem godt. Toft er hurtig og energisk, men for en angriber har han den kæmpe ulempe at han er enormt uskarp.
Han har et bedre blik for spillet end Jeppe feks. Der kan være mange grunde til at Vejle ikke blev et godt match men lad os nu se. Ser ham stadig som en bedre spiller end Jeppe selvom han endnu er ufærdig. Jeg siger jo ikke at han bliver en kæmpe profil men mener nok han kan begå sig.
Ja meninger er heldigvis forskellige.
Hmm... hurtig, energisk, godt blik for spillet - men uskarp. Måske er det forslag fra Rams tidligere her i tråden om at omskole ham til venstre back ikke så dumt endda.
Life is good..... AaB is better!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Rolf Toft udlejes til VB

Indlæg af Forza » 30. jan 2014, 14:58

Jacob skrev:
Martino skrev:
frederikshavneren skrev:
Martino skrev:Kan egentlig på mange måder godt lide Rolf. Han ligger lidt niveaumæssigt og vakler mellem 1.div og suppen, men håber han tager det sidste skridt. Han er ihvertfald bedre en Jeppe.
Sjovt at man kan vurdere en spiller så forskelligt. Niveaumæssigt ser jeg ham passe perfekt til en klub som Jetsmark. Toft kunne ikke engang opnå spilletid på et ellers svagt Vejle hold, det tegner ikke ligefrem godt. Toft er hurtig og energisk, men for en angriber har han den kæmpe ulempe at han er enormt uskarp.
Han har et bedre blik for spillet end Jeppe feks. Der kan være mange grunde til at Vejle ikke blev et godt match men lad os nu se. Ser ham stadig som en bedre spiller end Jeppe selvom han endnu er ufærdig. Jeg siger jo ikke at han bliver en kæmpe profil men mener nok han kan begå sig.
Ja meninger er heldigvis forskellige.
Hmm... hurtig, energisk, godt blik for spillet - men uskarp. Måske er det forslag fra Rams tidligere her i tråden om at omskole ham til venstre back ikke så dumt endda.
Men er han ikke højrebenet? I så fald er det jo samme problematik som vi har med PK.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Rolf Toft udlejes til VB

Indlæg af Rams » 30. jan 2014, 15:07

Bortset fra at PK ikke er hurtig ;)
In verbis simus faciles

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Rolf Toft udlejes til VB

Indlæg af Forza » 30. jan 2014, 15:12

Rams skrev:Bortset fra at PK ikke er hurtig ;)
Det er rigtigt - men det største problem for PK er jo at han er et-benet ;)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Rolf Toft udlejes til VB

Indlæg af Martino » 30. jan 2014, 15:13

Ja han kunne nok blive en fin back faktisk.
Jeg savner Winsnes

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Rolf Toft udlejes til VB

Indlæg af Forza » 30. jan 2014, 15:52

Martino skrev:Ja han kunne nok blive en fin back faktisk.
Man kan i hvert fald ligeså godt prøve ham af som back/kant, for angrebet virker det ikke til han har en fremtid.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Rolf Toft udlejes til VB

Indlæg af 12mand » 30. jan 2014, 18:20

var fan af gaarde fra starten af. men med et salg af lasse, og eventuelt at misse europa, og ekstra tv penge, og at hente rolf hjem, gør at jeg ikke er pisse enig i hans valg.
hvorfor ikke give rolf chancen i vejle, hvor han får lidt spilletid, og samtidig spare lidt lønkroner??
han får jo ikk chancen, medmindre jønsson, kusk, AK, og SF bliver skadet.
lynge er gud!

Brugeravatar
AnyFellow
1. div
1. div
Indlæg: 474
Tilmeldt: 29. jul 2005, 12:28
Geografisk sted: Viborg

Re: Rolf Toft udlejes til VB

Indlæg af AnyFellow » 30. jan 2014, 20:20

12mand skrev:var fan af gaarde fra starten af. men med et salg af lasse, og eventuelt at misse europa, og ekstra tv penge, og at hente rolf hjem, gør at jeg ikke er pisse enig i hans valg.
hvorfor ikke give rolf chancen i vejle, hvor han får lidt spilletid, og samtidig spare lidt lønkroner??
han får jo ikk chancen, medmindre jønsson, kusk, AK, og SF bliver skadet.
Først troede jeg du var ironisk, men nu hælder jeg mere til at må lyve, for du kan umuligt have været fan af Gaarde med det gylle du lukker ud.

Du klandrer Gaarde for at vi ikke kvalificerer os til Europa og rykker længere ned i tabellen (og dermed mister tv penge) på baggrund af én spille der forlader klubben... så kan brillerne sq vist ikke blive mere sorte. Hvordan var det lige det gik sidst vi mistede en bærende spiller på holdet (hint: Prica... hint: mesterskab)

Dernæst klandrer du Gaarde for at Vejle og Rolf er enige om at ikke at forlænge samarbejdet. Kan du ikke lige uddybe hvad Gaarde burde have gjort? Ringet efter HA og bedt dem tvinge Vejle og Rolf til at underskrive en ny lejeaftale?

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Rolf Toft udlejes til VB

Indlæg af 12mand » 30. jan 2014, 22:16

AnyFellow skrev:
12mand skrev:var fan af gaarde fra starten af. men med et salg af lasse, og eventuelt at misse europa, og ekstra tv penge, og at hente rolf hjem, gør at jeg ikke er pisse enig i hans valg.
hvorfor ikke give rolf chancen i vejle, hvor han får lidt spilletid, og samtidig spare lidt lønkroner??
han får jo ikk chancen, medmindre jønsson, kusk, AK, og SF bliver skadet.
Først troede jeg du var ironisk, men nu hælder jeg mere til at må lyve, for du kan umuligt have været fan af Gaarde med det gylle du lukker ud.

Du klandrer Gaarde for at vi ikke kvalificerer os til Europa og rykker længere ned i tabellen (og dermed mister tv penge) på baggrund af én spille der forlader klubben... så kan brillerne sq vist ikke blive mere sorte. Hvordan var det lige det gik sidst vi mistede en bærende spiller på holdet (hint: Prica... hint: mesterskab)

Dernæst klandrer du Gaarde for at Vejle og Rolf er enige om at ikke at forlænge samarbejdet. Kan du ikke lige uddybe hvad Gaarde burde have gjort? Ringet efter HA og bedt dem tvinge Vejle og Rolf til at underskrive en ny lejeaftale?
du er med på hvad eventuelt betyder, ikke?!
forstår virkelig ikke vi ikke holder på truppen, og slet ikke når lasse smutter for peanuts. havde der været tale om 4-5 millioner, var jeg enig i det var okay at lade ham smutte. så var der i det mindste penge til en erstatning, plus lidt til banken.

hvis vi vinder mesterskabet, og kvalificerer os til CL, og lasse bliver solgt videre til sommer, og vi tjener en 10-15 millioner på den handel, vil jeg da selvfølgelig være ovenud lykkelig. men ellers vil jeg altid ha det sådan lidt, hvad nu hvis... hvad nu hvis vi havde holdt sammen på hele truppen. siger ikke at vi sælger mesterskabet, for det tror jeg ikke er realistisk vi kommer til at spille med om. men ville da gerne se hvad det kunne være blevet til.
mange frygtede jo os da vi solgte prica, og sagde at det var mesterskabet vi solgte. det jo heldigvis anderledes. men tanken om hvad det kunne være blevet, vil nage mig længe.

mon ikk det er AaB der har kaldt ham hjem?! om vi så skulle betale hele hans løn i vejle, er det sgu da bedre at betale hans løn i vejle, og at højst sandsynligt får lidt spilletid, end det er at betale hans løn i aalborg, og han intet spilletid får.
lynge er gud!

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Rolf Toft udlejes til VB

Indlæg af gravballe » 30. jan 2014, 23:16

12mand skrev:
AnyFellow skrev:
12mand skrev:var fan af gaarde fra starten af. men med et salg af lasse, og eventuelt at misse europa, og ekstra tv penge, og at hente rolf hjem, gør at jeg ikke er pisse enig i hans valg.
hvorfor ikke give rolf chancen i vejle, hvor han får lidt spilletid, og samtidig spare lidt lønkroner??
han får jo ikk chancen, medmindre jønsson, kusk, AK, og SF bliver skadet.
Først troede jeg du var ironisk, men nu hælder jeg mere til at må lyve, for du kan umuligt have været fan af Gaarde med det gylle du lukker ud.

Du klandrer Gaarde for at vi ikke kvalificerer os til Europa og rykker længere ned i tabellen (og dermed mister tv penge) på baggrund af én spille der forlader klubben... så kan brillerne sq vist ikke blive mere sorte. Hvordan var det lige det gik sidst vi mistede en bærende spiller på holdet (hint: Prica... hint: mesterskab)

Dernæst klandrer du Gaarde for at Vejle og Rolf er enige om at ikke at forlænge samarbejdet. Kan du ikke lige uddybe hvad Gaarde burde have gjort? Ringet efter HA og bedt dem tvinge Vejle og Rolf til at underskrive en ny lejeaftale?
du er med på hvad eventuelt betyder, ikke?!
forstår virkelig ikke vi ikke holder på truppen, og slet ikke når lasse smutter for peanuts. havde der været tale om 4-5 millioner, var jeg enig i det var okay at lade ham smutte. så var der i det mindste penge til en erstatning, plus lidt til banken.

hvis vi vinder mesterskabet, og kvalificerer os til CL, og lasse bliver solgt videre til sommer, og vi tjener en 10-15 millioner på den handel, vil jeg da selvfølgelig være ovenud lykkelig. men ellers vil jeg altid ha det sådan lidt, hvad nu hvis... hvad nu hvis vi havde holdt sammen på hele truppen. siger ikke at vi sælger mesterskabet, for det tror jeg ikke er realistisk vi kommer til at spille med om. men ville da gerne se hvad det kunne være blevet til.
mange frygtede jo os da vi solgte prica, og sagde at det var mesterskabet vi solgte. det jo heldigvis anderledes. men tanken om hvad det kunne være blevet, vil nage mig længe.

mon ikk det er AaB der har kaldt ham hjem?! om vi så skulle betale hele hans løn i vejle, er det sgu da bedre at betale hans løn i vejle, og at højst sandsynligt får lidt spilletid, end det er at betale hans løn i aalborg, og han intet spilletid får.
prøv nu at stram dig bare lidt an..

AaB har ikke kaldt Rolf hjem, Rolf fik ingen spille tid i vejle, noget som ellers var meningen. Vejle ville ikke beholde ham, Rolf ville ikke være der nede, så blev AaB og Vejle enige om at de tog Rolf tilbage, Vejle har nok heller ikke betalt ret meget af hans løn, desuden er hans løn næppe specielt høj, så rolig nu..

der ud over er der en masse hvisér i dine antagelser om hvad der vil ske. Det er faktisk på grænsen til at være direkte dumt, men jeg bider på..

"en fugl i hånden er bedre end ti på taget"

Vi vil næppe vinde mesterskabet selv med lasse, det er korrekt at vores top placering bliver endnu mere vanskelig nu. Men det er dyrt at være fattig.. de penge AaB fik for lasse dækker 20/50% af de 5m man skal sælge for i år... Nu må en af de unge træde til, det er trods alt derfor vi har dem. Du vil ikke se AaB lave satsninger i fremtiden på "alt giver overskud hvis vi bliver mester og kommer i cl", hvilke betyder AaB altid vil skulle tage nogle træls valg ind imellem. Men det er man nød til, når man ikke har en rig onkel.

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Rolf Toft udlejes til VB

Indlæg af 12mand » 31. jan 2014, 03:07

gravballe skrev:
12mand skrev:
AnyFellow skrev:
12mand skrev:var fan af gaarde fra starten af. men med et salg af lasse, og eventuelt at misse europa, og ekstra tv penge, og at hente rolf hjem, gør at jeg ikke er pisse enig i hans valg.
hvorfor ikke give rolf chancen i vejle, hvor han får lidt spilletid, og samtidig spare lidt lønkroner??
han får jo ikk chancen, medmindre jønsson, kusk, AK, og SF bliver skadet.
Først troede jeg du var ironisk, men nu hælder jeg mere til at må lyve, for du kan umuligt have været fan af Gaarde med det gylle du lukker ud.

Du klandrer Gaarde for at vi ikke kvalificerer os til Europa og rykker længere ned i tabellen (og dermed mister tv penge) på baggrund af én spille der forlader klubben... så kan brillerne sq vist ikke blive mere sorte. Hvordan var det lige det gik sidst vi mistede en bærende spiller på holdet (hint: Prica... hint: mesterskab)

Dernæst klandrer du Gaarde for at Vejle og Rolf er enige om at ikke at forlænge samarbejdet. Kan du ikke lige uddybe hvad Gaarde burde have gjort? Ringet efter HA og bedt dem tvinge Vejle og Rolf til at underskrive en ny lejeaftale?
du er med på hvad eventuelt betyder, ikke?!
forstår virkelig ikke vi ikke holder på truppen, og slet ikke når lasse smutter for peanuts. havde der været tale om 4-5 millioner, var jeg enig i det var okay at lade ham smutte. så var der i det mindste penge til en erstatning, plus lidt til banken.

hvis vi vinder mesterskabet, og kvalificerer os til CL, og lasse bliver solgt videre til sommer, og vi tjener en 10-15 millioner på den handel, vil jeg da selvfølgelig være ovenud lykkelig. men ellers vil jeg altid ha det sådan lidt, hvad nu hvis... hvad nu hvis vi havde holdt sammen på hele truppen. siger ikke at vi sælger mesterskabet, for det tror jeg ikke er realistisk vi kommer til at spille med om. men ville da gerne se hvad det kunne være blevet til.
mange frygtede jo os da vi solgte prica, og sagde at det var mesterskabet vi solgte. det jo heldigvis anderledes. men tanken om hvad det kunne være blevet, vil nage mig længe.

mon ikk det er AaB der har kaldt ham hjem?! om vi så skulle betale hele hans løn i vejle, er det sgu da bedre at betale hans løn i vejle, og at højst sandsynligt får lidt spilletid, end det er at betale hans løn i aalborg, og han intet spilletid får.
prøv nu at stram dig bare lidt an..

AaB har ikke kaldt Rolf hjem, Rolf fik ingen spille tid i vejle, noget som ellers var meningen. Vejle ville ikke beholde ham, Rolf ville ikke være der nede, så blev AaB og Vejle enige om at de tog Rolf tilbage, Vejle har nok heller ikke betalt ret meget af hans løn, desuden er hans løn næppe specielt høj, så rolig nu..

der ud over er der en masse hvisér i dine antagelser om hvad der vil ske. Det er faktisk på grænsen til at være direkte dumt, men jeg bider på..

"en fugl i hånden er bedre end ti på taget"

Vi vil næppe vinde mesterskabet selv med lasse, det er korrekt at vores top placering bliver endnu mere vanskelig nu. Men det er dyrt at være fattig.. de penge AaB fik for lasse dækker 20/50% af de 5m man skal sælge for i år... Nu må en af de unge træde til, det er trods alt derfor vi har dem. Du vil ikke se AaB lave satsninger i fremtiden på "alt giver overskud hvis vi bliver mester og kommer i cl", hvilke betyder AaB altid vil skulle tage nogle træls valg ind imellem. Men det er man nød til, når man ikke har en rig onkel.
jeg er sgu godt klar over at vi skal sælge alt der har bare den mindste værdi. og det kan os være det ikke havde den mindste indflydelse om vi beholdte lasse indtil sommer. det finder vi dog desværre aldrig ud af. synes bare med øje på at vi (måske) kunne ende en plads eller to højere oppe, og eventuelt komme i europa, er 2.2 millioner pebernødder i forhold til at beholde ham. ender vi en eller 2 pladser højere oppe, og skal spille europæisk næste sæson, er de 2.2 jo hurtigt tjent 10 gange hjem igen.
lynge er gud!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Rolf Toft udlejes til VB

Indlæg af Yankee » 31. jan 2014, 07:53

Det er ganske enkelt forkert. Sidste år tabte vi decideret penge på at spille europæisk, og vores hold kommer ikke til at være ret meget stærkere til efteråret. Bliver vi mestre ryger vi ud på røv og albuer til Basel eller APOEL. Bliver vi nr. 2 møder vi i bedste fald Lille, Vitesse Arnhem eller Zenit. Bliver vi nr. 3 er vi denne gang ikke særlig godt seedet og vil ryge ind i en masse ubehagelige østhold.

Lad os nu lade være med at drømme for meget om Europa Cup. Sidst var det jo et kæmpe flop, og næste sæson vil vi have en endnu dårligere seedning. Det er meget usandsynligt at europæisk deltagelse i sig selv vil give os et overskud på 2 millioner selv hvis vi skulle blive mestre.

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Rolf Toft udlejes til VB

Indlæg af Lindmark » 31. jan 2014, 08:47

Yankee skrev:Det er ganske enkelt forkert. Sidste år tabte vi decideret penge på at spille europæisk, og vores hold kommer ikke til at være ret meget stærkere til efteråret. Bliver vi mestre ryger vi ud på røv og albuer til Basel eller APOEL. Bliver vi nr. 2 møder vi i bedste fald Lille, Vitesse Arnhem eller Zenit. Bliver vi nr. 3 er vi denne gang ikke særlig godt seedet og vil ryge ind i en masse ubehagelige østhold.

Lad os nu lade være med at drømme for meget om Europa Cup. Sidst var det jo et kæmpe flop, og næste sæson vil vi have en endnu dårligere seedning. Det er meget usandsynligt at europæisk deltagelse i sig selv vil give os et overskud på 2 millioner selv hvis vi skulle blive mestre.
Jeg er enig med dig i at Europa ikke nødvendigvis er lig med en masse millioner ned i den slunkne AaB-kasse. Til gengæld er du forhåbentlig enig i at det ville være fedt med kvalifikation via liga eller pokal til (kvalifikationsrunder til) enten EL eller CL?

Jeg synes vi skal drømme alt det vi lyster, også selv om de to seneste 'eventyr' mod Slavija og Dila er endt med ydmygende nederlag på tomme udebaner - samt frustrerende nullerter på Aalborg Stadion. Det er jo ikke en naturlov at det vil gå lige så galt næste gang, dvs. senere her i 2014. Nej, vi vil ikke være favoritter mod nogle af de hold du nævner ovenfor (langt fra!), men vi vil ej heller være chanceløse. Og overlever vi en runde i CL-kvalen er vi jo sikret trøstepræmien i form af EL-gruppespil selv hvis playoff-runden mod en sikkert ganske formidabel modstander kikser.

My 5 cents...
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Rolf Toft udlejes til VB

Indlæg af Yankee » 31. jan 2014, 09:32

Lindmark skrev: Og overlever vi en runde i CL-kvalen er vi jo sikret trøstepræmien i form af EL-gruppespil selv hvis playoff-runden mod en sikkert ganske formidabel modstander kikser.
Men for at "overleve en runde" skal vi slå hold som Lille, Zenit, Basel eller APOEL afhængigt af om vi bliver nr. 1 eller 2.

Jeg giver dig sådan set ret. Pointen er bare at vi ikke skal sætte alt på et bræt for denne sæson. Der kommer også et 2015. Og i det perspektiv er det en udmærket handel, vi har lavet med Lasse.

Besvar