Rolf Toft

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Rolf Toft udlejes til VB

Indlæg af 12mand » 31. jan 2014, 17:10

Yankee skrev:Det er ganske enkelt forkert. Sidste år tabte vi decideret penge på at spille europæisk, og vores hold kommer ikke til at være ret meget stærkere til efteråret. Bliver vi mestre ryger vi ud på røv og albuer til Basel eller APOEL. Bliver vi nr. 2 møder vi i bedste fald Lille, Vitesse Arnhem eller Zenit. Bliver vi nr. 3 er vi denne gang ikke særlig godt seedet og vil ryge ind i en masse ubehagelige østhold.

Lad os nu lade være med at drømme for meget om Europa Cup. Sidst var det jo et kæmpe flop, og næste sæson vil vi have en endnu dårligere seedning. Det er meget usandsynligt at europæisk deltagelse i sig selv vil give os et overskud på 2 millioner selv hvis vi skulle blive mestre.
så hvis vi skulle vinde pokalen, eller på anden måde skal ud og spille kval til europa, skal vi bare droppe det, fordi vi garanteret alligevel ryger ud?! hvad er det for en mentalitet?! man er nødt til at bruge penge, før man kan tjene penge.
lynge er gud!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Rolf Toft udlejes til VB

Indlæg af Jesper Schmidt » 31. jan 2014, 22:40

12mand skrev:
Yankee skrev:Det er ganske enkelt forkert. Sidste år tabte vi decideret penge på at spille europæisk, og vores hold kommer ikke til at være ret meget stærkere til efteråret. Bliver vi mestre ryger vi ud på røv og albuer til Basel eller APOEL. Bliver vi nr. 2 møder vi i bedste fald Lille, Vitesse Arnhem eller Zenit. Bliver vi nr. 3 er vi denne gang ikke særlig godt seedet og vil ryge ind i en masse ubehagelige østhold.

Lad os nu lade være med at drømme for meget om Europa Cup. Sidst var det jo et kæmpe flop, og næste sæson vil vi have en endnu dårligere seedning. Det er meget usandsynligt at europæisk deltagelse i sig selv vil give os et overskud på 2 millioner selv hvis vi skulle blive mestre.
så hvis vi skulle vinde pokalen, eller på anden måde skal ud og spille kval til europa, skal vi bare droppe det, fordi vi garanteret alligevel ryger ud?! hvad er det for en mentalitet?! man er nødt til at bruge penge, før man kan tjene penge.
... og man er nødt til at have penge (eller i det mindste kunne låne dem) for at kunne bruge penge.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Rolf Toft udlejes til VB

Indlæg af Pastorius » 31. jan 2014, 22:50

12mand skrev:
Yankee skrev:Det er ganske enkelt forkert. Sidste år tabte vi decideret penge på at spille europæisk, og vores hold kommer ikke til at være ret meget stærkere til efteråret. Bliver vi mestre ryger vi ud på røv og albuer til Basel eller APOEL. Bliver vi nr. 2 møder vi i bedste fald Lille, Vitesse Arnhem eller Zenit. Bliver vi nr. 3 er vi denne gang ikke særlig godt seedet og vil ryge ind i en masse ubehagelige østhold.

Lad os nu lade være med at drømme for meget om Europa Cup. Sidst var det jo et kæmpe flop, og næste sæson vil vi have en endnu dårligere seedning. Det er meget usandsynligt at europæisk deltagelse i sig selv vil give os et overskud på 2 millioner selv hvis vi skulle blive mestre.
så hvis vi skulle vinde pokalen, eller på anden måde skal ud og spille kval til europa, skal vi bare droppe det, fordi vi garanteret alligevel ryger ud?! hvad er det for en mentalitet?! man er nødt til at bruge penge, før man kan tjene penge.
Jeg elsker sådan nogle tomme floskler.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Rolf Toft udlejes til VB

Indlæg af Yankee » 31. jan 2014, 23:26

12mand skrev:man er nødt til at bruge penge, før man kan tjene penge.
Betaler du penge når du går på arbejde?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Rolf Toft udlejes til VB

Indlæg af Buzz Killington » 6. jul 2014, 19:22

Yankee skrev:
12mand skrev:man er nødt til at bruge penge, før man kan tjene penge.
Betaler du penge når du går på arbejde?
Han har vel toej paa.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

seamann

Re: Rolf Toft udlejes til VB

Indlæg af seamann » 6. jul 2014, 19:44

MHJ skrev:
Yankee skrev:
12mand skrev:man er nødt til at bruge penge, før man kan tjene penge.
Betaler du penge når du går på arbejde?
Han har vel toej paa.
Og nogle investerer i en uddannelse før de tager på arbejde.

Brugeravatar
Super Hansen
2. div
2. div
Indlæg: 245
Tilmeldt: 11. jul 2005, 13:33
Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
Geografisk sted: Mariager

Re: Rolf Toft

Indlæg af Super Hansen » 8. jul 2014, 14:50

Rolf Toft til AGF... ????

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Rolf Toft

Indlæg af Buzz Killington » 8. jul 2014, 14:53

Super Hansen skrev:Rolf Toft til AGF... ????
Er det et spoergsmaal eller en konstatering... what? Kilde evt?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 533
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Rolf Toft

Indlæg af Trickster » 8. jul 2014, 14:55

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 914104.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

He he.
Hair is not a right: it´s a privilege!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Rolf Toft

Indlæg af jonas386 » 8. jul 2014, 15:02

Er det ikke Thomsen på billedet til artiklen?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Rolf Toft

Indlæg af doukas » 8. jul 2014, 15:02

Bare de ikke tager Thomsen!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Rolf Toft

Indlæg af jonas386 » 8. jul 2014, 15:06

Men fint hvis vi kan få Rolf Toft skippet videre. Han har desværre ikke rigtigt nogen fremtid i AaB. Jeg er helt tryg ved at lade Ahlmann overtage hans rolle i truppen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Rolf Toft

Indlæg af astonvilla » 8. jul 2014, 15:06

Den var der vist ikke ret mange som så komme.
Bienvenu Bassogog!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Rolf Toft

Indlæg af frederikshavneren » 8. jul 2014, 15:11

jonas386 skrev:Men fint hvis vi kan få Rolf Toft skippet videre. Han har desværre ikke rigtigt nogen fremtid i AaB. Jeg er helt tryg ved at lade Ahlmann overtage hans rolle i truppen.
Toft er ikke god nok så simpelt er det. Jeg har sjældent set en så uskarp angriber. Det er yderst fornuftigt hvis Toft finder sig en ny klub da han er milevidt fra spilletid her, men jeg tvivler på om han er god nok til GF.

Reto
Allstar
Allstar
Indlæg: 1290
Tilmeldt: 23. sep 2008, 13:54
Favoritspiller: Martin Rejthar
Geografisk sted: Aalborg

Re: Rolf Toft

Indlæg af Reto » 8. jul 2014, 15:21

frederikshavneren skrev:
jonas386 skrev:Men fint hvis vi kan få Rolf Toft skippet videre. Han har desværre ikke rigtigt nogen fremtid i AaB. Jeg er helt tryg ved at lade Ahlmann overtage hans rolle i truppen.
Toft er ikke god nok så simpelt er det. Jeg har sjældent set en så uskarp angriber. Det er yderst fornuftigt hvis Toft finder sig en ny klub da han er milevidt fra spilletid her, men jeg tvivler på om han er god nok til GF.
Ja, der er vist ingen fare for, at det udvikler sig som det gjorde for Schwartz i Randers...

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Rolf Toft

Indlæg af Forza » 8. jul 2014, 15:22

frederikshavneren skrev:
jonas386 skrev:Men fint hvis vi kan få Rolf Toft skippet videre. Han har desværre ikke rigtigt nogen fremtid i AaB. Jeg er helt tryg ved at lade Ahlmann overtage hans rolle i truppen.
Toft er ikke god nok så simpelt er det. Jeg har sjældent set en så uskarp angriber. Det er yderst fornuftigt hvis Toft finder sig en ny klub da han er milevidt fra spilletid her, men jeg tvivler på om han er god nok til GF.
Kan virkelig heller ikke se hvordan de skal kunne bruge ham men håber da de henter ham. Ville være rart at komme af med ham. Han har tydeligvis ikke en fremtid i AaB.

Man kan så godt undre sig over at en spiller som ikke var god nok til at spille for Vejle kan blive aktuel for AGF
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Rolf Toft

Indlæg af salling23 » 8. jul 2014, 15:38

Fuldstændigt hovedløst hvis vi henter ham.
Vi har 3 angribere der er på et højere niveau allerede, men desværre lige så ufarlige som Toft
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Rolf Toft

Indlæg af FlæskeFrank » 8. jul 2014, 15:39

Om 3 år begynder folk, så at brokke sig over, at vi ikke fik en videresalgsklausul på ham :D
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Rolf Toft

Indlæg af Buzz Killington » 8. jul 2014, 15:41

Jeg syntes han har nogle kvaliter som burde kunne udnyttes i en mindre klub hvis man omskolede ham til en dybere rolle. Han har jo god fart, og virker ogsaa fin i pasningsspillet. Han er dog bare saa pisse uskarp oppe foran at det goer nas. Maaske er AGF klubben til ham.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Rolf Toft

Indlæg af salling23 » 8. jul 2014, 15:48

MHJ skrev:Jeg syntes han har nogle kvaliter som burde kunne udnyttes i en mindre klub hvis man omskolede ham til en dybere rolle. Han har jo god fart, og virker ogsaa fin i pasningsspillet. Han er dog bare saa pisse uskarp oppe foran at det goer nas. Maaske er AGF klubben til ham.
Det passer meget godt på beskrivelsen af vores andre angribere
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Besvar