Lasse Nielsen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af Køllen I Møllen » 31. jan 2014, 20:20

Jeg begriber virkelig ikke at Lasse N vil det her lige nu.
Hvorfor ikke vente til sommer og være sikker på ikke at komme til en nedrykker, få en ordentlig opstart (sæsonstart), måske nå at få medalje med AaB og selv score en stor sign on (fri transfer)?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af Rams » 31. jan 2014, 20:28

En bette backup til venstre back, f.eks Patrick da Silva fra BIF ville være fin, men ellers er det vel et ok vindue. Vi fik forlænget med Thelander og Risgård og drt var det vigtogsre i min bog. Vi kan alligevel ikke deltage i noget våbenkapløb med klubberne omkring os
In verbis simus faciles

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af 12mand » 31. jan 2014, 20:44

ved godt jeg kommer til at virke som verdens største gaarde hader lige nu, men mener helt oprigtigt at vi ikke kan finde en bedre mand til jobbet, som det ser ud lige nu. men virker det ikke lidt useriøst at han ikke sidder ude på hornevej, for måske at finde nye spillere, eller ta imod bud på vores spillere, men i stedet har besøg hjemme i privaten?!
lynge er gud!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af Buzz Killington » 31. jan 2014, 20:50

12mand skrev:ved godt jeg kommer til at virke som verdens største gaarde hader lige nu, men mener helt oprigtigt at vi ikke kan finde en bedre mand til jobbet, som det ser ud lige nu. men virker det ikke lidt useriøst at han ikke sidder ude på hornevej, for måske at finde nye spillere, eller ta imod bud på vores spillere, men i stedet har besøg hjemme i privaten?!
What?!
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af 12mand » 31. jan 2014, 21:02

MHJ skrev:
12mand skrev:ved godt jeg kommer til at virke som verdens største gaarde hader lige nu, men mener helt oprigtigt at vi ikke kan finde en bedre mand til jobbet, som det ser ud lige nu. men virker det ikke lidt useriøst at han ikke sidder ude på hornevej, for måske at finde nye spillere, eller ta imod bud på vores spillere, men i stedet har besøg hjemme i privaten?!
What?!
du mener ikke at det ikke er mærkeligt gaarde ikke sidder hvor det sker, de sidste par timer, inden vinduet lukker?!
lynge er gud!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af Buzz Killington » 31. jan 2014, 21:07

12mand skrev:
MHJ skrev:
12mand skrev:ved godt jeg kommer til at virke som verdens største gaarde hader lige nu, men mener helt oprigtigt at vi ikke kan finde en bedre mand til jobbet, som det ser ud lige nu. men virker det ikke lidt useriøst at han ikke sidder ude på hornevej, for måske at finde nye spillere, eller ta imod bud på vores spillere, men i stedet har besøg hjemme i privaten?!
What?!
du mener ikke at det ikke er mærkeligt gaarde ikke sidder hvor det sker, de sidste par timer, inden vinduet lukker?!
Det var mere den med at han havde besoeg i privaten jeg ikke forstod. Men du er vel nabo til manden. Og mht. at side paa hornevej, gaelder vel det samme som Lynge altid sagde, at med alt det moderne teknologi vi har til raadighed, kan han ligesaa nemt goere sit arbejde hjemmefra, som hvis han sad paa arbejdet. Han har sikkert baade mobiltelefon og alt muligt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af 12mand » 31. jan 2014, 21:15

MHJ skrev:
12mand skrev:
MHJ skrev:
12mand skrev:ved godt jeg kommer til at virke som verdens største gaarde hader lige nu, men mener helt oprigtigt at vi ikke kan finde en bedre mand til jobbet, som det ser ud lige nu. men virker det ikke lidt useriøst at han ikke sidder ude på hornevej, for måske at finde nye spillere, eller ta imod bud på vores spillere, men i stedet har besøg hjemme i privaten?!
What?!
du mener ikke at det ikke er mærkeligt gaarde ikke sidder hvor det sker, de sidste par timer, inden vinduet lukker?!
Det var mere den med at han havde besoeg i privaten jeg ikke forstod. Men du er vel nabo til manden. Og mht. at side paa hornevej, gaelder vel det samme som Lynge altid sagde, at med alt det moderne teknologi vi har til raadighed, kan han ligesaa nemt goere sit arbejde hjemmefra, som hvis han sad paa arbejdet. Han har sikkert baade mobiltelefon og alt muligt.
han var med i tv2 nord. jeg tænker bare at det virker underligt han ikke er der hvor alt han skal bruge for at lukke handler (den ene eller anden vej) men fair nok. kan selvfølgelig os være et udtryk for der ikke skal ske mere. synes bare stadig det virker underligt han ikke tager de sidste timer med.
lynge er gud!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af MrBangDK » 31. jan 2014, 21:30

12mand skrev:
MHJ skrev:
12mand skrev:
MHJ skrev:
12mand skrev:ved godt jeg kommer til at virke som verdens største gaarde hader lige nu, men mener helt oprigtigt at vi ikke kan finde en bedre mand til jobbet, som det ser ud lige nu. men virker det ikke lidt useriøst at han ikke sidder ude på hornevej, for måske at finde nye spillere, eller ta imod bud på vores spillere, men i stedet har besøg hjemme i privaten?!
What?!
du mener ikke at det ikke er mærkeligt gaarde ikke sidder hvor det sker, de sidste par timer, inden vinduet lukker?!
Det var mere den med at han havde besoeg i privaten jeg ikke forstod. Men du er vel nabo til manden. Og mht. at side paa hornevej, gaelder vel det samme som Lynge altid sagde, at med alt det moderne teknologi vi har til raadighed, kan han ligesaa nemt goere sit arbejde hjemmefra, som hvis han sad paa arbejdet. Han har sikkert baade mobiltelefon og alt muligt.
han var med i tv2 nord. jeg tænker bare at det virker underligt han ikke er der hvor alt han skal bruge for at lukke handler (den ene eller anden vej) men fair nok. kan selvfølgelig os være et udtryk for der ikke skal ske mere. synes bare stadig det virker underligt han ikke tager de sidste timer med.
Ja, for det er fuldstændigt utænkeligt, at han har mobil, pc, scanner og endda fax derhjemme... Typisk vores sportsdirektør - er ikke på kontoret i de døende timer!! Svineri!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af Hanga » 31. jan 2014, 21:32

12mand skrev:
han var med i tv2 nord. jeg tænker bare at det virker underligt han ikke er der hvor alt han skal bruge for at lukke handler (den ene eller anden vej) men fair nok. kan selvfølgelig os være et udtryk for der ikke skal ske mere. synes bare stadig det virker underligt han ikke tager de sidste timer med.
Skal han sidde på kontoret og trille tommelfingre, eller hvad er det du regner med? Hvis der dukker bud op skal han nok finde ud af, at tage sig af dem.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af Køllen I Møllen » 31. jan 2014, 21:34

12mand skrev:
MHJ skrev:
12mand skrev:ved godt jeg kommer til at virke som verdens største gaarde hader lige nu, men mener helt oprigtigt at vi ikke kan finde en bedre mand til jobbet, som det ser ud lige nu. men virker det ikke lidt useriøst at han ikke sidder ude på hornevej, for måske at finde nye spillere, eller ta imod bud på vores spillere, men i stedet har besøg hjemme i privaten?!
What?!
du mener ikke at det ikke er mærkeligt gaarde ikke sidder hvor det sker, de sidste par timer, inden vinduet lukker?!
Hvor gammel er du?
Janteloven eksisterer IKKE!

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af 12mand » 31. jan 2014, 21:40

fair nok at i ikke er enig. jeg synes bare det er mærkeligt der ikke er fuld fokus på de sidste timer af vinduet.
lynge er gud!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af Hanga » 31. jan 2014, 21:43

12mand skrev:fair nok at i ikke er enig. jeg synes bare det er mærkeligt der ikke er fuld fokus på de sidste timer af vinduet.
Og jeg synes det er mærkeligt, at du kan konkludere, at der ikke er fuld fokus på de sidste timer. Hvis ikke der er noget på vej hverken ind eller ud, behøver han vel ikke sidde på Hornevej og ligge 7-kabale.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af hje1980 » 31. jan 2014, 22:22

Hanga skrev:
12mand skrev:fair nok at i ikke er enig. jeg synes bare det er mærkeligt der ikke er fuld fokus på de sidste timer af vinduet.
Og jeg synes det er mærkeligt, at du kan konkludere, at der ikke er fuld fokus på de sidste timer. Hvis ikke der er noget på vej hverken ind eller ud, behøver han vel ikke sidde på Hornevej og ligge 7-kabale.
Tror faktisk mere Gaarde er til suduko...

Milfix
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 6. jan 2011, 22:28
Favoritspiller: Puyol
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af Milfix » 31. jan 2014, 22:58

Det kunne jo også være røgslør fra Gaardes side af!
AaB 4-4-2: J. Nielsen - M. Jakobsen, J. Høgh, D. Califf, S. Thorst - S. Solbakken, T. Augustinussen, H. Rasmussen, J. Grønkjær - F. Strandli, R. Prica
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af thomasjn » 31. jan 2014, 23:10

Gaarde bør for at vise, at han er dedikeret bruge hele aftenen på at løbe cooper-test på anlægget indtil vinduet lukker når nu vi ikke har penge til at købe.


At han har lukket vinduet kan jo bare skylde, at han
1) ikke vil sælge flere end Lasse og
2) der ikke er penge til at forstærke hverken toppen eller bredden i truppen.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af Pastorius » 31. jan 2014, 23:58

12mand skrev:
MHJ skrev:
12mand skrev:ved godt jeg kommer til at virke som verdens største gaarde hader lige nu, men mener helt oprigtigt at vi ikke kan finde en bedre mand til jobbet, som det ser ud lige nu. men virker det ikke lidt useriøst at han ikke sidder ude på hornevej, for måske at finde nye spillere, eller ta imod bud på vores spillere, men i stedet har besøg hjemme i privaten?!
What?!
du mener ikke at det ikke er mærkeligt gaarde ikke sidder hvor det sker, de sidste par timer, inden vinduet lukker?!
Jeg tror slet ikke det har ligget i kortene at vi skulle finde noget som helst, og er der nogen der vil give relevante bud på vores spillere, er han nok til at få fat i.
Med venlig Hilsen
--
Robert

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af frederikshavneren » 2. feb 2014, 13:52

NEC Nijmegen spiller kl. 14.30 hjemme på "De Goffert" en vigtig bundkamp mod
Go Ahead Eagles. Jeg har ledt, men har ikke fundet ud af om Lasse er med i truppen. Det vil være fantastisk hvis Lasse starter inde, men realistisk set så er chancen nok ik særlig stor. Han har stort set ikke trænet med Nijmegen og derudover må Lasse være et stykke fra den absolutte kampform.

Håber virkelig at Lasse får succes i Nijmegen. Vi trænger virkelig til, at en solgt AaBer får succes i udlandet!

BenjaminE
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 2. feb 2014, 16:09

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af BenjaminE » 2. feb 2014, 16:22

frederikshavneren skrev:NEC Nijmegen spiller kl. 14.30 hjemme på "De Goffert" en vigtig bundkamp mod
Go Ahead Eagles. Jeg har ledt, men har ikke fundet ud af om Lasse er med i truppen. Det vil være fantastisk hvis Lasse starter inde, men realistisk set så er chancen nok ik særlig stor. Han har stort set ikke trænet med Nijmegen og derudover må Lasse være et stykke fra den absolutte kampform.

Håber virkelig at Lasse får succes i Nijmegen. Vi trænger virkelig til, at en solgt AaBer får succes i udlandet!
Han var på bænken og kom ikke ind.
endte 1 - 1.

/Benjamin

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af Dot Bot » 10. feb 2014, 14:30

Lasse regner ikke med at tage turen ned i Holland, hvis det utænkelige skulle ske og Nijmegen ikke bliver oppe :
http://www.bold.dk/nyt/Lasse-Nielsen-ha ... ngsklausul" onclick="window.open(this.href);return false;

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af Eksil » 10. feb 2014, 14:44

Dot Bot skrev:Lasse regner ikke med at tage turen ned i Holland, hvis det utænkelige skulle ske og Nijmegen ikke bliver oppe :
http://www.bold.dk/nyt/Lasse-Nielsen-ha ... ngsklausul" onclick="window.open(this.href);return false;
I så fald er det ret dumt ikke at få en klausul om det.

En dårlig halvsæson i Holland kan umuligt være bedre for CV'et end at være transferfri for en top 4 klub i DK.

Besvar