Nicklas Helenius

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Helenius

Indlæg af birk » 18. aug 2013, 18:52

Ja en af de største røver historier i moderne tid

Brugeravatar
Agge
2. div
2. div
Indlæg: 196
Tilmeldt: 30. aug 2006, 12:24
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Udlandet

Re: Helenius

Indlæg af Agge » 21. aug 2013, 13:46

9520AaB skrev:http://mobile.avfc.co.uk/default.aspx?s ... id=3338772

Lidt news om Helenius fra the Boss Lambert.
5M£ - yes! - så har er bare at være en god videresalgsklausul!

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Helenius

Indlæg af sulakvelidze » 27. aug 2013, 12:49

Angående snakken om prisforskellen på Helenius og Cornelius. Er det ved at gå op for Cardiff, at de har nosset godt og grundigt i det og betalt syg overpris for en spiller, de allerede er ved at miste troen på?

http://www.bold.dk/nyt/Cardiff-ude-efte ... aalmaskine" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Helenius

Indlæg af Kristian » 2. sep 2013, 19:28

http://www.avfc.co.uk/page/NewsDetail/0 ... 78,00.html" onclick="window.open(this.href);return false;

AV!!

Nu får Helenius det svært i Aston Villa, med mindre det er fordi Benteke er på vej ud
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Helenius

Indlæg af Gentleman Finn » 2. sep 2013, 19:43

Kristian skrev:http://www.avfc.co.uk/page/NewsDetail/0 ... 78,00.html

AV!!

Nu får Helenius det svært i Aston Villa, med mindre det er fordi Benteke er på vej ud
Tillad mig at copy/paste hvad jeg skrev i den anden tråd: Nicklas kæmper først og fremmest med Weimann om pladsen til førsteholdet, tror mere Kozak er købt til at udfordre Benteke. Tror Nicklas får chancen imod de mindre hold i ligaen på Weimanns plads, hvor man har brug for en mere offensiv stil.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1631
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Helenius

Indlæg af Halil » 25. sep 2013, 02:42

http://www.101greatgoals.com/top-storie ... 0-spurs-4/" onclick="window.open(this.href);return false;

Haha, komisk situation. Havde han stoppet i situationen var chancen for straffe+rødt noget større.

Benteke iøvrigt skadet i længere tid.

Den direkte rival, Kozak, ser ikke ligefrem skræmmende ud, så Helenius får forhåbentligt rigeligt med spilletid i fremtiden.
Uden Synd Ingen Frelse

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Helenius

Indlæg af sulakvelidze » 25. sep 2013, 11:15

Halil skrev:http://www.101greatgoals.com/top-storie ... 0-spurs-4/

Haha, komisk situation. Havde han stoppet i situationen var chancen for straffe+rødt noget større.

Benteke iøvrigt skadet i længere tid.

Den direkte rival, Kozak, ser ikke ligefrem skræmmende ud, så Helenius får forhåbentligt rigeligt med spilletid i fremtiden.
Klassegrin af ham kommentatoren på youtube-klippet. Hvis Helenius havde scoret, havde man nok snakket om Preben Elkjær og målet uden støvle i 80'erne. Og Helenius havde været verdensberømt i dag.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4467
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Helenius

Indlæg af le Cid » 25. sep 2013, 11:27

Og så er der også affødt satire:
http://heltnormalt.dk/vildtsporty/2013/09/25/084627" onclick="window.open(this.href);return false;
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Helenius

Indlæg af Provst i Brovst » 14. mar 2014, 12:12

Provst i Brovst skrev:Lynge, så gjorde du det igen! :(

Dit farvel kommer mange år for sent.

EDIT: Hvis de 10 millioner er i transfer og 132 000 dkk om måneden er korrekte så er han købt som backup på andetholdet. Han kommer til BIF eller FCN om 18 måneder.

Det er jo til grin, både AaB og Helenius kunne jo få samme deal herhjemme.

Er Helenius røget af bænken permanent? Hvem følger med i AV?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Helenius

Indlæg af birk » 14. mar 2014, 12:45

Han får vel 500000 om måneden, men ser ud til at han skal væk, Han blev et fejlkøb i Villa, men er nok en erfaring rigere
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 238474.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2883
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Helenius

Indlæg af Eksil » 14. mar 2014, 13:25

Provst i Brovst skrev:
Provst i Brovst skrev:Lynge, så gjorde du det igen! :(

Dit farvel kommer mange år for sent.

EDIT: Hvis de 10 millioner er i transfer og 132 000 dkk om måneden er korrekte så er han købt som backup på andetholdet. Han kommer til BIF eller FCN om 18 måneder.

Det er jo til grin, både AaB og Helenius kunne jo få samme deal herhjemme.

Er Helenius røget af bænken permanent? Hvem følger med i AV?
Han er faktisk røget af bænken, i det han ikke engang er der når de spiller.

Han ligner en mand der er game over i Villa.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4467
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Helenius

Indlæg af le Cid » 14. mar 2014, 13:29

Eksil skrev:
Provst i Brovst skrev:
Provst i Brovst skrev:Lynge, så gjorde du det igen! :(

Dit farvel kommer mange år for sent.

EDIT: Hvis de 10 millioner er i transfer og 132 000 dkk om måneden er korrekte så er han købt som backup på andetholdet. Han kommer til BIF eller FCN om 18 måneder.

Det er jo til grin, både AaB og Helenius kunne jo få samme deal herhjemme.

Er Helenius røget af bænken permanent? Hvem følger med i AV?
Han er faktisk røget af bænken, i det han ikke engang er der når de spiller.

Han ligner en mand der er game over i Villa.
Han er på vej tilbage fra skade jf. artiklen på eb.dk.
Jeg har fået en SMS fra en Brömböh-dude, som mener, at han ender på inscestegnen til sommer...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10739
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Helenius

Indlæg af jonas386 » 14. mar 2014, 13:44

Spørger man BIF fans kommer alle jo til Brøndby. Tror ikke han gider vende tilbage til DK endnu, mon ikke han har større ambitioner.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2883
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Helenius

Indlæg af Eksil » 14. mar 2014, 13:46

le Cid skrev:
Eksil skrev:
Provst i Brovst skrev:
Provst i Brovst skrev:Lynge, så gjorde du det igen! :(

Dit farvel kommer mange år for sent.

EDIT: Hvis de 10 millioner er i transfer og 132 000 dkk om måneden er korrekte så er han købt som backup på andetholdet. Han kommer til BIF eller FCN om 18 måneder.

Det er jo til grin, både AaB og Helenius kunne jo få samme deal herhjemme.

Er Helenius røget af bænken permanent? Hvem følger med i AV?
Han er faktisk røget af bænken, i det han ikke engang er der når de spiller.

Han ligner en mand der er game over i Villa.
Han er på vej tilbage fra skade jf. artiklen på eb.dk.
Jeg har fået en SMS fra en Brömböh-dude, som mener, at han ender på inscestegnen til sommer...
Cool, så kan de hilse på ham Kusk de hentede i vinters.

Mon ikke next stop for Helenius er noget blød mellemvare i Holland/Belgien eller måske de nyrige i Rosenborg der er godt trætte af Nicki Bille

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Helenius

Indlæg af Køllen I Møllen » 14. mar 2014, 14:30

Eksil skrev:
le Cid skrev:
Eksil skrev:
Provst i Brovst skrev:
Provst i Brovst skrev:Lynge, så gjorde du det igen! :(

Dit farvel kommer mange år for sent.

EDIT: Hvis de 10 millioner er i transfer og 132 000 dkk om måneden er korrekte så er han købt som backup på andetholdet. Han kommer til BIF eller FCN om 18 måneder.

Det er jo til grin, både AaB og Helenius kunne jo få samme deal herhjemme.

Er Helenius røget af bænken permanent? Hvem følger med i AV?
Han er faktisk røget af bænken, i det han ikke engang er der når de spiller.

Han ligner en mand der er game over i Villa.
Han er på vej tilbage fra skade jf. artiklen på eb.dk.
Jeg har fået en SMS fra en Brömböh-dude, som mener, at han ender på inscestegnen til sommer...
Cool, så kan de hilse på ham Kusk de hentede i vinters.

Mon ikke next stop for Helenius er noget blød mellemvare i Holland/Belgien eller måske de nyrige i Rosenborg der er godt trætte af Nicki Bille
Nyrige Rosenborg? Er de kommet til penge, det har jeg ikke hørt noget om. Link?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Helenius

Indlæg af Flower » 15. mar 2014, 23:22

Køllen I Møllen skrev:
Eksil skrev:
le Cid skrev:
Eksil skrev:
Provst i Brovst skrev:
Provst i Brovst skrev:Lynge, så gjorde du det igen! :(

Dit farvel kommer mange år for sent.

EDIT: Hvis de 10 millioner er i transfer og 132 000 dkk om måneden er korrekte så er han købt som backup på andetholdet. Han kommer til BIF eller FCN om 18 måneder.

Det er jo til grin, både AaB og Helenius kunne jo få samme deal herhjemme.

Er Helenius røget af bænken permanent? Hvem følger med i AV?
Han er faktisk røget af bænken, i det han ikke engang er der når de spiller.

Han ligner en mand der er game over i Villa.
Han er på vej tilbage fra skade jf. artiklen på eb.dk.
Jeg har fået en SMS fra en Brömböh-dude, som mener, at han ender på inscestegnen til sommer...
Cool, så kan de hilse på ham Kusk de hentede i vinters.

Mon ikke next stop for Helenius er noget blød mellemvare i Holland/Belgien eller måske de nyrige i Rosenborg der er godt trætte af Nicki Bille
Nyrige Rosenborg? Er de kommet til penge, det har jeg ikke hørt noget om. Link?
Og er de træt af Bille? Han scorer da en masse kasser deroppe, det er måske ikke pga. det sportslige?
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7865
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Helenius

Indlæg af Forza » 18. mar 2014, 13:42

Cool, så kan de hilse på ham Kusk de hentede i vinters.

Mon ikke next stop for Helenius er noget blød mellemvare i Holland/Belgien eller måske de nyrige i Rosenborg der er godt trætte af Nicki Bille[/quote]

Nyrige Rosenborg? Er de kommet til penge, det har jeg ikke hørt noget om. Link?[/quote]

Og er de træt af Bille? Han scorer da en masse kasser deroppe, det er måske ikke pga. det sportslige?[/quote]

Så vidt jeg er orienteret er en del af grunden til de gerne vil af med Nicki at de mangler knaster og han er en forholdsvist dyr spiller (hans eskapader udenfor banen spiller selvfølgelig også en rolle).
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7865
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Helenius

Indlæg af Forza » 18. mar 2014, 13:47

Frygter at Helenius bliver alt for dyr for AaB at hente. Han ville uden tvivl være en forstærkning, men kunne forestille mig AV stadig gerne vil score penge på ham og dertil kommer hans høje løn som vi slet slet slet ikke kan være med på.

Ydermere kan OB/FCN/BIF/FCM/AFG/FCK uden tvivl byde mere end os hvis det kommer dertil. Især de første 4 klubber anser jeg som muligheder for ham.

Derfor tror jeg en Helenius i AaB desværre har lange udsigter.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Helenius

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 18. mar 2014, 14:13

Forza skrev:Frygter at Helenius bliver alt for dyr for AaB at hente. Han ville uden tvivl være en forstærkning, men kunne forestille mig AV stadig gerne vil score penge på ham og dertil kommer hans høje løn som vi slet slet slet ikke kan være med på.

Ydermere kan OB/FCN/BIF/FCM/AFG/FCK uden tvivl byde mere end os hvis det kommer dertil. Især de første 4 klubber anser jeg som muligheder for ham.

Derfor tror jeg en Helenius i AaB desværre har lange udsigter.

Som udgangspunkt enig, men: Der er jo osse en spiller som har noget at skulle have sagt. Tror Helenius mest på at han kan få gang i karrieren igen ved at komme hjem og få den støtte han fik af Kent, Kuhn og ikke mindst PEA (det tror jeg personligt han i høj grad har brug for efter en svær tid i engand) så kan det måske alligevel ende med at en flok investorer kunne skyde penge i ham mod at score gevinsten hvis han skulle blive solgt igen. Han er selvfølgelig ikke billig, men det er en topscorer i ligaen jo aldrig. Jeg tror en slutplacering i år kan være med til at afgøre hvad der kommer til at ske, og så selvfølgelig et salg af Kusk som SKAL erstattes af en spiller med +10 mål om året i støvlerne.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7865
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Helenius

Indlæg af Forza » 18. mar 2014, 15:23

Poker-One-Kenobi skrev:
Forza skrev:Frygter at Helenius bliver alt for dyr for AaB at hente. Han ville uden tvivl være en forstærkning, men kunne forestille mig AV stadig gerne vil score penge på ham og dertil kommer hans høje løn som vi slet slet slet ikke kan være med på.

Ydermere kan OB/FCN/BIF/FCM/AFG/FCK uden tvivl byde mere end os hvis det kommer dertil. Især de første 4 klubber anser jeg som muligheder for ham.

Derfor tror jeg en Helenius i AaB desværre har lange udsigter.

Som udgangspunkt enig, men: Der er jo osse en spiller som har noget at skulle have sagt. Tror Helenius mest på at han kan få gang i karrieren igen ved at komme hjem og få den støtte han fik af Kent, Kuhn og ikke mindst PEA (det tror jeg personligt han i høj grad har brug for efter en svær tid i engand) så kan det måske alligevel ende med at en flok investorer kunne skyde penge i ham mod at score gevinsten hvis han skulle blive solgt igen. Han er selvfølgelig ikke billig, men det er en topscorer i ligaen jo aldrig. Jeg tror en slutplacering i år kan være med til at afgøre hvad der kommer til at ske, og så selvfølgelig et salg af Kusk som SKAL erstattes af en spiller med +10 mål om året i støvlerne.
Håber virkelig du får ret. Jeg tror bare vi får brugt alle potentielle investorers "fodbold penge" ifm. med de 50-60 mio. vi satser på at hente i den nærmeste fremtid. Tvivler på der er yderligere tilbage i lommen til en eventuel spillerhandel.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar