DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Jesper Schmidt » 12. maj 2014, 13:02

Flere links tak!

Jeg forstår det stadig ikke, og har i dén grad behov for yderligere bekræftelse :)

Er der forresten nogen som har set den fantastiske scene, hvor Würtz med hhv. 3 og 2 fingre op mod publikum forsøger at blive sikker på hvad jublen skyldes, og derefter tænder fuldstændig af i en af de vildeste spontane jubelscener jeg nogensinde har set? Det klip er mindst lige så epic som Risgård klippet :) 3+ viste det et par gange i livedækningen.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Sauer » 12. maj 2014, 13:07

Jesper Schmidt skrev:Flere links tak!

Jeg forstår det stadig ikke, og har i dén grad behov for yderligere bekræftelse :)

Er der forresten nogen som har set den fantastiske scene, hvor Würtz med hhv. 3 og 2 fingre op mod publikum forsøger at blive sikker på hvad jublen skyldes, og derefter tænder fuldstændig af i en af de vildeste spontane jubelscener jeg nogensinde har set? Det klip er mindst lige så epic som Risgård klippet :) 3+ viste det et par gange i livedækningen.
https://www.youtube.com/watch?v=oe2v7XCA58U" onclick="window.open(this.href);return false;

... Onside smider den nok op i en ordentlig kvalitet på et tidspunkt :)

Brugeravatar
larsdahl
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 10. jul 2005, 18:51
Geografisk sted: Horsens

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af larsdahl » 12. maj 2014, 13:08

Jesper Schmidt skrev:Flere links tak!

Jeg forstår det stadig ikke, og har i dén grad behov for yderligere bekræftelse :)
Superliga-afgørelsen endte med gyldent radio-øjeblik

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 120001.htm

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Jesper Schmidt » 12. maj 2014, 13:17

Sauer skrev:
Jesper Schmidt skrev:Flere links tak!

Jeg forstår det stadig ikke, og har i dén grad behov for yderligere bekræftelse :)

Er der forresten nogen som har set den fantastiske scene, hvor Würtz med hhv. 3 og 2 fingre op mod publikum forsøger at blive sikker på hvad jublen skyldes, og derefter tænder fuldstændig af i en af de vildeste spontane jubelscener jeg nogensinde har set? Det klip er mindst lige så epic som Risgård klippet :) 3+ viste det et par gange i livedækningen.
https://www.youtube.com/watch?v=oe2v7XCA58U" onclick="window.open(this.href);return false;

... Onside smider den nok op i en ordentlig kvalitet på et tidspunkt :)

Fantastisk, hvor er det altså bare en fed reaktion fra Würtz, og hans ansigtsudtryk er NÆSTEN sjovere end Risgårds :)

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Forza » 12. maj 2014, 13:19

Jesper Schmidt skrev:
Sauer skrev:
Jesper Schmidt skrev:Flere links tak!

Jeg forstår det stadig ikke, og har i dén grad behov for yderligere bekræftelse :)

Er der forresten nogen som har set den fantastiske scene, hvor Würtz med hhv. 3 og 2 fingre op mod publikum forsøger at blive sikker på hvad jublen skyldes, og derefter tænder fuldstændig af i en af de vildeste spontane jubelscener jeg nogensinde har set? Det klip er mindst lige så epic som Risgård klippet :) 3+ viste det et par gange i livedækningen.
https://www.youtube.com/watch?v=oe2v7XCA58U" onclick="window.open(this.href);return false;

... Onside smider den nok op i en ordentlig kvalitet på et tidspunkt :)

Fantastisk, hvor er det altså bare en fed reaktion fra Würtz, og hans ansigtsudtryk er NÆSTEN sjovere end Risgårds :)
De to klip samt guldklippet fra 08 hvor Kuhn græder vil for altid stå indprintet i mine tanker. EPISK.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 1. jan 2011, 00:12
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Corona » 12. maj 2014, 13:20

Sauer skrev:
hje1980 skrev:Nogen der kan finde klippet med Würtz der finder ud af der er scoret til 3-2?
Kvaliteten er ringe, men begejstringen kan man nu stadig få øje på :)
https://www.youtube.com/watch?v=oe2v7XCA58U" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg græder...
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af sulakvelidze » 12. maj 2014, 13:32

Jesper Schmidt skrev:
Sauer skrev:
Jesper Schmidt skrev:Flere links tak!

Jeg forstår det stadig ikke, og har i dén grad behov for yderligere bekræftelse :)

Er der forresten nogen som har set den fantastiske scene, hvor Würtz med hhv. 3 og 2 fingre op mod publikum forsøger at blive sikker på hvad jublen skyldes, og derefter tænder fuldstændig af i en af de vildeste spontane jubelscener jeg nogensinde har set? Det klip er mindst lige så epic som Risgård klippet :) 3+ viste det et par gange i livedækningen.
https://www.youtube.com/watch?v=oe2v7XCA58U" onclick="window.open(this.href);return false;

... Onside smider den nok op i en ordentlig kvalitet på et tidspunkt :)

Fantastisk, hvor er det altså bare en fed reaktion fra Würtz, og hans ansigtsudtryk er NÆSTEN sjovere end Risgårds :)
Jeg under hver eneste AaB-spiller den kæmpeglæde at vinde et mesterskab. Men hvis der er en spiller, jeg især glæder mig på vegne af, må det være Rasmus Würtz. For hvor må det have naget ham i seks lange år, at han ikke var med i 2008, fordi han lige havde foretaget et klubskifte, der aldrig gjorde noget godt for hans karriere. Mens han gik i stå i København, kunne han se AaB vinde guld og europæisk hæder, og intet tydede på, at han selv skulle få chancen igen.

Men det fik han i denne sæson. Og at han som 30-årig endelig fik det mesterskab, han også kunne have fået i 2008, er så stort, at det er nemt at sætte sig ind i hans eufori og forløsning.

Bech
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 17. sep 2006, 20:49
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Bech » 12. maj 2014, 13:45

Nogen der kan finde et klip af det interview med Kusk umiddelbart efter nyheden om resultatet i Herning?
Journalisten spørg om han skal ud og gå amok med sine holdkammerater nu og Kusk kigger ind på banen og svarer "Risgaard han jo helt væk".

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Jesper Schmidt » 12. maj 2014, 13:49

sulakvelidze skrev:

Jeg under hver eneste AaB-spiller den kæmpeglæde at vinde et mesterskab. Men hvis der er en spiller, jeg især glæder mig på vegne af, må det være Rasmus Würtz. For hvor må det have naget ham i seks lange år, at han ikke var med i 2008, fordi han lige havde foretaget et klubskifte, der aldrig gjorde noget godt for hans karriere. Mens han gik i stå i København, kunne han se AaB vinde guld og europæisk hæder, og intet tydede på, at han selv skulle få chancen igen.

Men det fik han i denne sæson. Og at han som 30-årig endelig fik det mesterskab, han også kunne have fået i 2008, er så stort, at det er nemt at sætte sig ind i hans eufori og forløsning.
Rørende enig, hvor man dog under Würtz det mesterskab. Han var vel den sidste af de helt store AaB'ere i dette årtusinde som ikke havde et mesterskab... indtil i går. :)

Kozmo
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 11
Tilmeldt: 9. maj 2014, 18:15
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Kozmo » 12. maj 2014, 13:53

http://i.imgur.com/ptAZIl0.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
idé til cover! :D

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 12. maj 2014, 13:55

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Flower » 12. maj 2014, 13:58

Undskyld kvaliteten, vil forsøge at lave den lidt pænere i både kvalitet og størrelse.

Billede
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Wokee
1. div
1. div
Indlæg: 426
Tilmeldt: 11. sep 2005, 15:50
Geografisk sted: Århus

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Wokee » 12. maj 2014, 14:19

Flower skrev:Undskyld kvaliteten, vil forsøge at lave den lidt pænere i både kvalitet og størrelse.

Billede
Jeg får gåsehud på min gåsehud!

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 12. maj 2014, 14:36

Hvor er det vildt fedt med alle de links. Det er så stort. Jeg håber også, nogen vil klippe de vigtigste højepunkter fra sæsonen sammen (bedre en Onside gjorde i går).

Jeg skal da i øvrigt overveje at oprette en ny profil med et nyt - opdateret - navn. Lige på det punkt gør det sgu ikke noget at blive overhalet af virkeligheden.
Fodbold skal ses med hjertet!

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4716
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Maglau » 12. maj 2014, 14:44

Flower skrev:Undskyld kvaliteten, vil forsøge at lave den lidt pænere i både kvalitet og størrelse.

Billede
I det fulde klip på onside går det så stærkt at selv en ganske rutineret kommentator som Werge fuldstændig mister fatningen:
Hjemmeholdet har brændt et straffekast ovre på MCR arena
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Fabbe » 12. maj 2014, 14:49

Provst i Brovst skrev::danmarkfan: :danmarkfan: :danmarkfan: DEN ER HJEMME :danmarkfan: :danmarkfan: :danmarkfan:
:danmarkfan: :danmarkfan: :danmarkfan: GULDET ER I 9000 :danmarkfan: :danmarkfan: :danmarkfan:
Ej, nu må vi altså lige slå koldt vand i blodet og se hen ad vejen, om medaljerne overhovedet er ægte.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Buzz Killington » 12. maj 2014, 15:05

http://fodbold.aabsport.dk/kampe/kampar ... chid=55163

AaB's eget klip, for en gangs skyld og helt paa sin plads, med meget lidt fra selve kampen, men med alt det fede efterfoelgende.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af budo » 12. maj 2014, 23:37

Superfedt med alle de klip, men der må da være flere privatoptagelser fra Heidis i nat? Help at brother out, who couldn't be there :thumbsup:
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Mogens » 12. maj 2014, 23:52

Maglau skrev:
Flower skrev:Undskyld kvaliteten, vil forsøge at lave den lidt pænere i både kvalitet og størrelse.

Billede
I det fulde klip på onside går det så stærkt at selv en ganske rutineret kommentator som Werge fuldstændig mister fatningen:
Hjemmeholdet har brændt et straffekast ovre på MCR arena
Han mistede da ikke fatningen - de er jo bare mere kendt for håndbold, så jeg mener faktisk, at det var en helt naturlig kommentar.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 533
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: DEN ER HJEMME!!!!!!-tråden

Indlæg af Trickster » 13. maj 2014, 03:40

AaB de yngste mestre nogensinde i Superligaen

http://www.superstats.dk/hold/alder-mestre" onclick="window.open(this.href);return false;
Hair is not a right: it´s a privilege!

Låst