AaB - AGF

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
damp
Allstar
Allstar
Indlæg: 1496
Tilmeldt: 28. jul 2006, 10:32

AaB - AGF

Indlæg af damp » 16. maj 2014, 16:05

Tråden skal jo startes før eller siden.
Kampen bliver den største fest dag i AaB´s historie.
Vi er blevet mestre og AGF er rykket ned, så det handler kun om at underholde publikum.
Jeg kunne godt tænke mig at se Curth og Due fra start, og så lade dem blive skiftet ud til en velfortjent hyldest.
De kunne også blive skiftet ind i 2. halvleg.
Der må også være flere spillere, som må være godt brugt.
Würtz så også godt smadret ud, så måske Augo skal ind der.
Og så skal det bare blive en kæmpe fest både på stadion og i byen :-)


----------Larsen-----------

---PK---KEP---Thelander---JA---

Kusk--Augo/Würtz--Risgaard-Due

-------Curth----Spalvis---------
Sex er ligesom pizza, selv når det er dårligt, så er det stadig ret godt

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: AaB - AGF

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. maj 2014, 16:45

Mest sikre 4-0 nogensinde. 100%.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB - AGF

Indlæg af Buzz Killington » 16. maj 2014, 17:09

AGF hiver en heldig 3-4 sejr hjem, og tager mesterskabet.

Thorninger bliver dobbelt målscorer, og Håvard Flo og Flemming Povlsen scorer et hver.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: AaB - AGF

Indlæg af birk » 16. maj 2014, 18:12

Tror du at KEp bliver klar ?. Så god en mirakelmager har AaB vist ikke :cool:

damp
Allstar
Allstar
Indlæg: 1496
Tilmeldt: 28. jul 2006, 10:32

Re: AaB - AGF

Indlæg af damp » 16. maj 2014, 18:16

Nå ja KEP er selvfølelig ikke klar Kasper må tage pladsen :-)
Sex er ligesom pizza, selv når det er dårligt, så er det stadig ret godt

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: AaB - AGF

Indlæg af sulakvelidze » 16. maj 2014, 18:26

AGF er rykket ned, og dermed er der basis for en solid gang hån med sommer og sol-sangen. Et eller andet sted håber jeg bare, at vi modstår fristelsen og undlader at træde på AGF og deres tilhængere. Jeg er klar over, at hån er en del af spillet, og FCK gjorde det også mod AaB i 2011, men alligevel....for mig ville det være meget mere klasse at lade AGF forholde sig til deres nedrykning i fred og så nøjes med at fokusere på det hold, der fortjener opmærksomheden.

Det er ikke nogen stor ting for mig, jeg synes bare, at det lige netop på søndag ville være mere overlegent at hylde AaB end at håne nogle AGF-tilhængere, som i grunden mest fortjener skulderklap efter igen at være blivet pisset på af des klub og hold.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: AaB - AGF

Indlæg af hje1980 » 16. maj 2014, 18:28

Håber Due og Curth starter inde, så de efter 60-70 min kan blive klappet fra banen, for mange års god og tro tjeneste.
Det fortjener de... især når kampen er uden betydning.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: AaB - AGF

Indlæg af Provst i Brovst » 16. maj 2014, 18:59

hje1980 skrev:Håber Due og Curth starter inde, så de efter 60-70 min kan blive klappet fra banen, for mange års god og tro tjeneste.
Det fortjener de... især når kampen er uden betydning.
Vi skal have de tre point, dét er vigtigt eller begynder hele Københavner pressen at køre på det lave pointsntal og stempler mesterskabet et Herfølge mesterskab.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: AaB - AGF

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. maj 2014, 19:37

Vi SKAL vinde. Bla pga København.

https://mobile.twitter.com/DanHammer06/ ... 0282733568" onclick="window.open(this.href);return false;
Janteloven eksisterer IKKE!

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: AaB - AGF

Indlæg af 9520AaB » 16. maj 2014, 19:41

sulakvelidze skrev:AGF er rykket ned, og dermed er der basis for en solid gang hån med sommer og sol-sangen. Et eller andet sted håber jeg bare, at vi modstår fristelsen og undlader at træde på AGF og deres tilhængere. Jeg er klar over, at hån er en del af spillet, og FCK gjorde det også mod AaB i 2011, men alligevel....for mig ville det være meget mere klasse at lade AGF forholde sig til deres nedrykning i fred og så nøjes med at fokusere på det hold, der fortjener opmærksomheden.

Det er ikke nogen stor ting for mig, jeg synes bare, at det lige netop på søndag ville være mere overlegent at hylde AaB end at håne nogle AGF-tilhængere, som i grunden mest fortjener skulderklap efter igen at være blivet pisset på af des klub og hold.
100 % ENIG.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: AaB - AGF

Indlæg af Provst i Brovst » 16. maj 2014, 19:43

9520AaB skrev:
sulakvelidze skrev:AGF er rykket ned, og dermed er der basis for en solid gang hån med sommer og sol-sangen. Et eller andet sted håber jeg bare, at vi modstår fristelsen og undlader at træde på AGF og deres tilhængere. Jeg er klar over, at hån er en del af spillet, og FCK gjorde det også mod AaB i 2011, men alligevel....for mig ville det være meget mere klasse at lade AGF forholde sig til deres nedrykning i fred og så nøjes med at fokusere på det hold, der fortjener opmærksomheden.

Det er ikke nogen stor ting for mig, jeg synes bare, at det lige netop på søndag ville være mere overlegent at hylde AaB end at håne nogle AGF-tilhængere, som i grunden mest fortjener skulderklap efter igen at være blivet pisset på af des klub og hold.
100 % ENIG.
Det de cool kids sagde, synes jeg også.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: AaB - AGF

Indlæg af 9520AaB » 16. maj 2014, 19:44

Provst i Brovst skrev:
9520AaB skrev:
sulakvelidze skrev:AGF er rykket ned, og dermed er der basis for en solid gang hån med sommer og sol-sangen. Et eller andet sted håber jeg bare, at vi modstår fristelsen og undlader at træde på AGF og deres tilhængere. Jeg er klar over, at hån er en del af spillet, og FCK gjorde det også mod AaB i 2011, men alligevel....for mig ville det være meget mere klasse at lade AGF forholde sig til deres nedrykning i fred og så nøjes med at fokusere på det hold, der fortjener opmærksomheden.

Det er ikke nogen stor ting for mig, jeg synes bare, at det lige netop på søndag ville være mere overlegent at hylde AaB end at håne nogle AGF-tilhængere, som i grunden mest fortjener skulderklap efter igen at være blivet pisset på af des klub og hold.
100 % ENIG.
Det de cool kids sagde, synes jeg også.
Tager jeg sgu som et kompliment;-), specielt fra en ungersvend som Provsten:-)
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: AaB - AGF

Indlæg af astonvilla » 16. maj 2014, 19:49

sulakvelidze skrev:AGF er rykket ned, og dermed er der basis for en solid gang hån med sommer og sol-sangen. Et eller andet sted håber jeg bare, at vi modstår fristelsen og undlader at træde på AGF og deres tilhængere. Jeg er klar over, at hån er en del af spillet, og FCK gjorde det også mod AaB i 2011, men alligevel....for mig ville det være meget mere klasse at lade AGF forholde sig til deres nedrykning i fred og så nøjes med at fokusere på det hold, der fortjener opmærksomheden.

Det er ikke nogen stor ting for mig, jeg synes bare, at det lige netop på søndag ville være mere overlegent at hylde AaB end at håne nogle AGF-tilhængere, som i grunden mest fortjener skulderklap efter igen at være blivet pisset på af des klub og hold.
Vise, vise ord Sula.
Spread the word, all.
Kæmp for vores egne drenge på søndag.
Bienvenu Bassogog!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: AaB - AGF

Indlæg af FlæskeFrank » 16. maj 2014, 21:45

Ingen hån af AGF, vi har nået alt, så behøver vi ikke håne dem.

Men 3 point er vigtigt i det billige regnskabsår tåbesnak
- FlæskeFrank

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - AGF

Indlæg af Jesper Schmidt » 16. maj 2014, 22:42

Jeg synes det samme som alle andre, iøvrigt er det umuligt at være uenig og på tværs når man har armene løftet så højt over hovedet stadig!

Og så kan jeg altså godt have lidt ondt af AGF, ikke så meget over at de skal rykke ned (selv om det er ærgeligt, og AGF bliver savnet), men fordi jeg tror de får ørene i maskinen i morgen... som i SERIØST i maskinen.

De to seneste kampe mod dem har vist at de simpelthen ikke har noget modtræk mod den måde vi spiller på, og nu skal vi endda møde et totalt modløst AGF hold, som jeg ikke engang tror kan sætte sig op til at forsvare æren, for den tror jeg ærlig talt de føler at de allerede har mistet. Deres eneste håb må være hvis der går legestue i den for vores drenge, og de samtidig er så trætte og mætte at energien ikke er der.

Jeg tror dog ikke på nogen af delene, jeg tror vi får en magtdemonstration at se, og at sæsonen bliver sluttet med et brag af dimensioner.

- Med mesterskabet og pokaltitlen i hus, kan man så ikke godt tillade sig at komme med en små-hovski-snovski udmelding?

Jeg tror vi vinder med minimum 5!

Fantomas
Junior
Junior
Indlæg: 63
Tilmeldt: 25. mar 2008, 15:41
Geografisk sted: 8000

Re: AaB - AGF

Indlæg af Fantomas » 17. maj 2014, 02:26

sulakvelidze skrev:AGF er rykket ned, og dermed er der basis for en solid gang hån med sommer og sol-sangen. Et eller andet sted håber jeg bare, at vi modstår fristelsen og undlader at træde på AGF og deres tilhængere. Jeg er klar over, at hån er en del af spillet, og FCK gjorde det også mod AaB i 2011, men alligevel....for mig ville det være meget mere klasse at lade AGF forholde sig til deres nedrykning i fred og så nøjes med at fokusere på det hold, der fortjener opmærksomheden.

Det er ikke nogen stor ting for mig, jeg synes bare, at det lige netop på søndag ville være mere overlegent at hylde AaB end at håne nogle AGF-tilhængere, som i grunden mest fortjener skulderklap efter igen at være blivet pisset på af des klub og hold.
Nemlig. Og så bør vinderen helt generelt altid hylde sine egne helte, før man håner modstanderen.
Og så er klubben og holdet blevet hyldet fra nær og fjern i denne sæson; så kan vi også vise, at vi er store nok til roserne.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: AaB - AGF

Indlæg af FlæskeFrank » 17. maj 2014, 09:38

Hvor mange blev skadet efter pokalsejren? Vi plejer jo at miste en efter sejrsrusen...

Start11 skal være mestrene, så må Curth og Due komme ind.

Har vi afsat nok penge i budgettet til et større pokalskab?
- FlæskeFrank

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: AaB - AGF

Indlæg af Hovedet » 17. maj 2014, 13:18

Af TIPS-bladets optakt til morgendagens kamp fremgår det, at AaB-AGF vises på tv3sport1. Er der nogen, der ved, om det er korrekt?

Narildsen
2. div
2. div
Indlæg: 224
Tilmeldt: 14. mar 2011, 17:04
Geografisk sted: Odense

Re: AaB - AGF

Indlæg af Narildsen » 17. maj 2014, 13:42

http://sofabold.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.bold.dk/tv/" onclick="window.open(this.href);return false;

Det skulle gerne passe

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: AaB - AGF

Indlæg af Hovedet » 17. maj 2014, 14:08

Narildsen skrev:http://sofabold.dk/

http://www.bold.dk/tv/" onclick="window.open(this.href);return false;

Det skulle gerne passe
Tak skal du have :thumbsup:

Besvar