Starter lige en generel tråd om transfers i superligaen denne sommer.
FCK har hentet Stephan Andersen.
Hvor tror i Due og Curth ender?
Transfers i superligaen sommervinduet 2014
Transfers i superligaen sommervinduet 2014
AaB - the Nordic gateway to Europe
- alithebeast
- Allstar
- Geografisk sted: Sønderholm
Re: Transfers i superligaen sommervinduet 2014
Due tror jeg ender i FCV, hvor han vel passer perfekt ind. Curth tror jeg ender hos en oprykker eller hos en norsk klub.Brent skrev:Starter lige en generel tråd om transfers i superligaen denne sommer.
Hader København!
Curth som superligatopscorer for Hobro? Jeg frygter lidt Ridderholm kaster hans kærlighed over ham igen og giver ham et par år i det midtjyske.alithebeast skrev:Due tror jeg ender i FCV, hvor han vel passer perfekt ind. Curth tror jeg ender hos en oprykker eller hos en norsk klub.Brent skrev:Starter lige en generel tråd om transfers i superligaen denne sommer.
- alithebeast
- Allstar
- Geografisk sted: Sønderholm
Jeg kan helt ærligt ikke se Curth i FCM, jeg kan ikke se hvem han skulle kunne slå af.Bozak skrev:Curth som superligatopscorer for Hobro? Jeg frygter lidt Ridderholm kaster hans kærlighed over ham igen og giver ham et par år i det midtjyske.alithebeast skrev:Due tror jeg ender i FCV, hvor han vel passer perfekt ind. Curth tror jeg ender hos en oprykker eller hos en norsk klub.Brent skrev:Starter lige en generel tråd om transfers i superligaen denne sommer.
Hader København!
Tror Due skal med Ove P til Århus og spille 1.div. Curth kunne godt ende i samme retning, men tror faktisk at Viborg støver ham op som en målkonge.