Afonso Alves kunne ha været AaB'er

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Afonso Alves kunne ha været AaB'er

Indlæg af Pastorius » 17. jun 2014, 18:09

Gnu skrev:At fedte det manglende salg af på finanskrisen var en meget belejlig forklaring for den daværende bestyrelse, men der er altså en del flere nuancer.

Allerede længe inden finanskrisen var der stor bekymring over AaB's engagement i de bygninger, fordi de ganske enkelt ikke blev betragtet som attraktive. Selv ikke i stærk overophedet ejendomsmarked.
Helt enig. Jeg var blandt de kritiske. Mest fordi jeg var nervøs for lejekontrakternes pris

Det var da også en risikobetonet investering, men det var ufattelig tæt på at gå godt. Vi var også - ifølge rygterne - en uge fra st få solgt sportsbutikkerne med stort overskud.

Begge dele endte med at være dyre bekendtskaber, men skal nuancerne med så skal det altså også med at det var tæt på at blive godt, og det er stadig mit postulat at CL eventyret aldrig var sket, uden bygningsinvesteringen. På den baggrund kan man jo stadig hævde det var en succes, nu hvor vi er gennem den værste krise.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Afonso Alves kunne ha været AaB'er

Indlæg af Yankee » 17. jun 2014, 19:17

Som nævnt deler jeg din analyse 100%, Pastorius. Man kan altså heller ikke låne penge i banken til at købe en fodboldspiller.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Afonso Alves kunne ha været AaB'er

Indlæg af hje1980 » 17. jun 2014, 19:19

Pastorius skrev:
Gnu skrev:At fedte det manglende salg af på finanskrisen var en meget belejlig forklaring for den daværende bestyrelse, men der er altså en del flere nuancer.

Allerede længe inden finanskrisen var der stor bekymring over AaB's engagement i de bygninger, fordi de ganske enkelt ikke blev betragtet som attraktive. Selv ikke i stærk overophedet ejendomsmarked.
Helt enig. Jeg var blandt de kritiske. Mest fordi jeg var nervøs for lejekontrakternes pris

Det var da også en risikobetonet investering, men det var ufattelig tæt på at gå godt. Vi var også - ifølge rygterne - en uge fra st få solgt sportsbutikkerne med stort overskud.

Begge dele endte med at være dyre bekendtskaber, men skal nuancerne med så skal det altså også med at det var tæt på at blive godt, og det er stadig mit postulat at CL eventyret aldrig var sket, uden bygningsinvesteringen. På den baggrund kan man jo stadig hævde det var en succes, nu hvor vi er gennem den værste krise.
Det var det heller ikke... De spillere man hentede var betalt af de 30 mio man tjente på salg af første etape (et salg der var sket inden man købte bygningerne)
Man lånte penge til køb af hele komplekset
Man fik mønt i lommen af salg af 1. Etape...
2. og 3. gik så ikke som ønskede det... trods tæt på succes...

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Afonso Alves kunne ha været AaB'er

Indlæg af Gnu » 17. jun 2014, 20:51

Ufatteligt tæt på at gå godt. Tæt på at blive godt. Tæt på succes.

Det lyder så FCM'sk.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Afonso Alves kunne ha været AaB'er

Indlæg af Pastorius » 17. jun 2014, 21:07

Gnu skrev:Ufatteligt tæt på at gå godt. Tæt på at blive godt. Tæt på succes.

Det lyder så FCM'sk.
Mjoe, men det var "bare" økonomien. Prøv lige at løbe vores sportslige resultater igennem i den periode - så tror jeg godt du kan lukke munden på de fleste midtjyder.

...og her 4-5 år efter er vi igen mestre - og pokalvindere. Det er da svært at være sådan godt og gedigent gammeldags mavesur - er det ikke?
Med venlig Hilsen
--
Robert

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Afonso Alves kunne ha været AaB'er

Indlæg af gravballe » 17. jun 2014, 23:12

MHJ skrev:
gravballe skrev:glem endelig ikke, at alle de kloge, som i årene efter svinede AaB til, var dem der altid skrev. "bare gør som fck" i debatterne her inde og på det gamle debat site.
Undskyld, men hvad faar dig til at tro det skulle haenge saadan sammen? Har du et kartotek over folks holdninger til forskellige spoergsmaal saa du kan begrunde den paastand, eller hur? (giv mig bare et eksempel, tak). Jeg har personligt forsvaret de fleste af AaB's i bakspejlet fejlslagne dispositioner, lige fra Mathiesens synergieffekt til den omdiskuterede bygningskarrusel. Men det udelukker da paa ingen maade at man i dag kan mene at virkeligheden rent faktisk har vist at man traf nogle forkerte valg, som i flere etaper har vaeret ved at tage livet af klubben.
nej jeg har ikke været så smart at sidde og gemme folks udtagelser, 10 år + tilbage... Men jeg kan tydeligt huske, hvordan flertallet her inde mente AaB skulle gøre som FCK. Der var forslag om at købe Fårup sommerland, aalborg hallen, osv osv.

Dengang man købte bygningenre, gav det os penge til at invistere i truppen, uden de bygninger var der ikke kommet en Prica, eller Nomvete. Det kan godt være det DM var dyrt købt, men vi fik trods alt et DM, pga de bygninger, at de så næsten lukkede os bagefter er en anden snak. Men der var mange der sagde AaB skulle gøre som fck, til bagefter at svine AaB til for den beslutning.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Afonso Alves kunne ha været AaB'er

Indlæg af Køllen I Møllen » 17. jun 2014, 23:17

gravballe skrev:
MHJ skrev:
gravballe skrev:glem endelig ikke, at alle de kloge, som i årene efter svinede AaB til, var dem der altid skrev. "bare gør som fck" i debatterne her inde og på det gamle debat site.
Undskyld, men hvad faar dig til at tro det skulle haenge saadan sammen? Har du et kartotek over folks holdninger til forskellige spoergsmaal saa du kan begrunde den paastand, eller hur? (giv mig bare et eksempel, tak). Jeg har personligt forsvaret de fleste af AaB's i bakspejlet fejlslagne dispositioner, lige fra Mathiesens synergieffekt til den omdiskuterede bygningskarrusel. Men det udelukker da paa ingen maade at man i dag kan mene at virkeligheden rent faktisk har vist at man traf nogle forkerte valg, som i flere etaper har vaeret ved at tage livet af klubben.
nej jeg har ikke været så smart at sidde og gemme folks udtagelser, 10 år + tilbage... Men jeg kan tydeligt huske, hvordan flertallet her inde mente AaB skulle gøre som FCK. Der var forslag om at købe Fårup sommerland, aalborg hallen, osv osv.

Dengang man købte bygningenre, gav det os penge til at invistere i truppen, uden de bygninger var der ikke kommet en Prica, eller Nomvete. Det kan godt være det DM var dyrt købt, men vi fik trods alt et DM, pga de bygninger, at de så næsten lukkede os bagefter er en anden snak. Men der var mange der sagde AaB skulle gøre som fck, til bagefter at svine AaB til for den beslutning.
At købe Fårup Sommerland havde nok ikke været nogen dårlig investering. Men jeg er ret sikker på at det prismæssigt var et par galakser udenfor vores rækkevidde...
Janteloven eksisterer IKKE!

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Afonso Alves kunne ha været AaB'er

Indlæg af gravballe » 17. jun 2014, 23:35

Køllen I Møllen skrev:
gravballe skrev:
MHJ skrev:
gravballe skrev:glem endelig ikke, at alle de kloge, som i årene efter svinede AaB til, var dem der altid skrev. "bare gør som fck" i debatterne her inde og på det gamle debat site.
Undskyld, men hvad faar dig til at tro det skulle haenge saadan sammen? Har du et kartotek over folks holdninger til forskellige spoergsmaal saa du kan begrunde den paastand, eller hur? (giv mig bare et eksempel, tak). Jeg har personligt forsvaret de fleste af AaB's i bakspejlet fejlslagne dispositioner, lige fra Mathiesens synergieffekt til den omdiskuterede bygningskarrusel. Men det udelukker da paa ingen maade at man i dag kan mene at virkeligheden rent faktisk har vist at man traf nogle forkerte valg, som i flere etaper har vaeret ved at tage livet af klubben.
nej jeg har ikke været så smart at sidde og gemme folks udtagelser, 10 år + tilbage... Men jeg kan tydeligt huske, hvordan flertallet her inde mente AaB skulle gøre som FCK. Der var forslag om at købe Fårup sommerland, aalborg hallen, osv osv.

Dengang man købte bygningenre, gav det os penge til at invistere i truppen, uden de bygninger var der ikke kommet en Prica, eller Nomvete. Det kan godt være det DM var dyrt købt, men vi fik trods alt et DM, pga de bygninger, at de så næsten lukkede os bagefter er en anden snak. Men der var mange der sagde AaB skulle gøre som fck, til bagefter at svine AaB til for den beslutning.
At købe Fårup Sommerland havde nok ikke været nogen dårlig investering. Men jeg er ret sikker på at det prismæssigt var et par galakser udenfor vores rækkevidde...
selvfølgelig havde det ikke været et dårlig køb, men nu er et firma der giver overskud i forvejen, nok generalt svært at købe, uden at komme til at betale en HØJ HØJ pris, så ønsket om at købe Fårup, var på ingen måde realistisk.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Afonso Alves kunne ha været AaB'er

Indlæg af Frygah » 18. jun 2014, 09:50

Den største kritik jeg har omkring køb og salg af bygninger, er lidt en anden end Pastorius, som jeg mener glemmer en vigtig del af historien omkring bygningerne.

Det er korrekt at etape 1 gav overskud, og dannede grundlag for investeringer i spillertruppen. Så langt så godt. Men det er altså ikke korrekt at en uskyldig bestyrelse blev fuldstændig overvældet af finanskrisen, og at man er uden skyld. Faktum er at man i flere år INDEN finanskrisen ramte, i følge egen budgetter og planlægning skulle have solgt de sidste bygninger, men gjorde det ikke. Om man af grådighed holdt et salg hen (og investorerne dermed skred, som historien gik på det tidspunkt), eller om man bare overvurderede hvor værdifulde bygningerne var, selv i højkonjunkturen, skal jeg være usagt. Men faktum er altså at der af flere omgange udkom årsregnskab fra AaB hvor man mod forventning ikke havde fået solgt de bygninger man regnede med, inden finanskrisen. Og det synes jeg sgu godt man kan være kritisk overfor.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Afonso Alves kunne ha været AaB'er

Indlæg af Pastorius » 18. jun 2014, 10:40

Frygah skrev:Den største kritik jeg har omkring køb og salg af bygninger, er lidt en anden end Pastorius, som jeg mener glemmer en vigtig del af historien omkring bygningerne.

Det er korrekt at etape 1 gav overskud, og dannede grundlag for investeringer i spillertruppen. Så langt så godt. Men det er altså ikke korrekt at en uskyldig bestyrelse blev fuldstændig overvældet af finanskrisen, og at man er uden skyld. Faktum er at man i flere år INDEN finanskrisen ramte, i følge egen budgetter og planlægning skulle have solgt de sidste bygninger, men gjorde det ikke. Om man af grådighed holdt et salg hen (og investorerne dermed skred, som historien gik på det tidspunkt), eller om man bare overvurderede hvor værdifulde bygningerne var, selv i højkonjunkturen, skal jeg være usagt. Men faktum er altså at der af flere omgange udkom årsregnskab fra AaB hvor man mod forventning ikke havde fået solgt de bygninger man regnede med, inden finanskrisen. Og det synes jeg sgu godt man kan være kritisk overfor.
Det nævner jeg nu også ovenfor - godtnok lidt hurtigt og overfladisk.

Man havde ganske rigtigt muligheden for at få solgt i hvert fald anden etape til en pris som var langt højere end den pris man endte med at få.

Min kritik mod konstruktionen var først og fremmest helt i begyndelsen, hvor man offentliggjorde den. Og selv her mange år senere har jeg ikke set nogen som helst indikation af om lejeprisen var rimelig eller for høj ift. markedsprisen, så det må blive rent gætværk.

Selvfølgelig er det åbenlyst at det kunne være gjort bedre senere i forløbet også. Jeg har ingen som helst mission om at frikende de tidligere ledelser. Jeg vil blot gerne have at vi diskuterer på et oplyst grundlag.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Afonso Alves kunne ha været AaB'er

Indlæg af Gnu » 18. jun 2014, 10:52

Pastorius skrev:
Gnu skrev:Ufatteligt tæt på at gå godt. Tæt på at blive godt. Tæt på succes.

Det lyder så FCM'sk.
Mjoe, men det var "bare" økonomien. Prøv lige at løbe vores sportslige resultater igennem i den periode - så tror jeg godt du kan lukke munden på de fleste midtjyder.

...og her 4-5 år efter er vi igen mestre - og pokalvindere. Det er da svært at være sådan godt og gedigent gammeldags mavesur - er det ikke?
Undervejs var vi ved at gå nedenom og hjem og vi døjer jo stadig med en anstrengt økonomi. Var bygningerne blevet solgt, havde vi formentlig etableret os som fast tophold i dansk fodbold mange år fremover. Det ville da være at foretrække.

Nu blev det i stedet ved det FCM'ske lige ved og næsten.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Afonso Alves kunne ha været AaB'er

Indlæg af Pastorius » 18. jun 2014, 11:00

Gnu skrev:Undervejs var vi ved at gå nedenom og hjem og vi døjer jo stadig med en anstrengt økonomi. Var bygningerne blevet solgt, havde vi formentlig etableret os som fast tophold i dansk fodbold mange år fremover. Det ville da være at foretrække.

Nu blev det i stedet ved det FCM'ske lige ved og næsten.
Åh ja, og hvis vi slet ikke havde prøvet at lave bygningsstuntet - hvor var vi så?

Mit bud er at vi havde skævet misundeligt til FCM's andenpladser!
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Afonso Alves kunne ha været AaB'er

Indlæg af Gnu » 18. jun 2014, 11:06

Pastorius skrev:
Gnu skrev:Undervejs var vi ved at gå nedenom og hjem og vi døjer jo stadig med en anstrengt økonomi. Var bygningerne blevet solgt, havde vi formentlig etableret os som fast tophold i dansk fodbold mange år fremover. Det ville da være at foretrække.

Nu blev det i stedet ved det FCM'ske lige ved og næsten.
Åh ja, og hvis vi slet ikke havde prøvet at lave bygningsstuntet - hvor var vi så?

Mit bud er at vi havde skævet misundeligt til FCM's andenpladser!
Men nu lavede vi jo rent faktisk bygningsstuntet.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Afonso Alves kunne ha været AaB'er

Indlæg af alithebeast » 18. jun 2014, 11:23

Gnu skrev:
Pastorius skrev:
Gnu skrev:Undervejs var vi ved at gå nedenom og hjem og vi døjer jo stadig med en anstrengt økonomi. Var bygningerne blevet solgt, havde vi formentlig etableret os som fast tophold i dansk fodbold mange år fremover. Det ville da være at foretrække.

Nu blev det i stedet ved det FCM'ske lige ved og næsten.
Åh ja, og hvis vi slet ikke havde prøvet at lave bygningsstuntet - hvor var vi så?

Mit bud er at vi havde skævet misundeligt til FCM's andenpladser!
Men nu lavede vi jo rent faktisk bygningsstuntet.
Og netop bygningsstuntet gjorde, at vi hævede os sportsligt og blev alt andet end FCM'ske.
Hader København!

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1373
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Afonso Alves kunne ha været AaB'er

Indlæg af AaB-Jones » 18. jun 2014, 11:49

Er denne debat ikke en lille smule afsporet ift. "transfer-tråden", hvor der sikkert er andre end mig, der higer efter nyt om tilgang/afgang. Derfor er det lidt "træls", når de fleste nye indlæg relaterer sig til denne tråd.

Artiklen er naturligvis transferrelateret, men det synes jeg ikke debatten er. Så ville der gå noget tabt ved at flytte den over i "AaB-forum"?

I øvrigt lidt sjovt "gensyn" med Pungrotten - ikke just den mindst kritiske AaB-fan (og fint med det), men det er da lidt påfaldende i en jubel-tid, at du fundet en artikel, der giver os en anledning til at mindes fortidens synder. Dine indlæg om glæden ved the double er jeg vist kommet til at overse :P

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Afonso Alves kunne ha været AaB'er

Indlæg af Pastorius » 18. jun 2014, 11:53

Gnu skrev:
Pastorius skrev:
Gnu skrev:Undervejs var vi ved at gå nedenom og hjem og vi døjer jo stadig med en anstrengt økonomi. Var bygningerne blevet solgt, havde vi formentlig etableret os som fast tophold i dansk fodbold mange år fremover. Det ville da være at foretrække.

Nu blev det i stedet ved det FCM'ske lige ved og næsten.
Åh ja, og hvis vi slet ikke havde prøvet at lave bygningsstuntet - hvor var vi så?

Mit bud er at vi havde skævet misundeligt til FCM's andenpladser!
Men nu lavede vi jo rent faktisk bygningsstuntet.
Jep, min pointe er at bygningsstunt og alle efterfølgende fejl, alligevel har givet os bedre sportslige resultater end hvis vi havde holdt hænderne i lommen og ikke gjort noget, men blot kørt videre som en mellemvare i superligaen.

Det kunne være gjort meget bedre, og meget mere elegant og så havde det måske heller ikke kostet en masse mennesker, en masse penge (de aktier jeg købte i 2001 har fx mistet 92,83% af deres værdi med dagens kurs). Men rent sportsligt har vi fået en masse ud af det - som vi ikke ellers ville have fået med.

Tråden her startede med at forbande den ledelse der stod bag, men det hører med til historien at det var den ledelse som har gjort alle vores store oplevelser mulige, trods alle deres fejl.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Afonso Alves kunne ha været AaB'er

Indlæg af Gnu » 18. jun 2014, 12:01

Pastorius skrev:
Gnu skrev:
Pastorius skrev:
Gnu skrev:Undervejs var vi ved at gå nedenom og hjem og vi døjer jo stadig med en anstrengt økonomi. Var bygningerne blevet solgt, havde vi formentlig etableret os som fast tophold i dansk fodbold mange år fremover. Det ville da være at foretrække.

Nu blev det i stedet ved det FCM'ske lige ved og næsten.
Åh ja, og hvis vi slet ikke havde prøvet at lave bygningsstuntet - hvor var vi så?

Mit bud er at vi havde skævet misundeligt til FCM's andenpladser!
Men nu lavede vi jo rent faktisk bygningsstuntet.
Jep, min pointe er at bygningsstunt og alle efterfølgende fejl, alligevel har givet os bedre sportslige resultater end hvis vi havde holdt hænderne i lommen og ikke gjort noget, men blot kørt videre som en mellemvare i superligaen.

Det kunne være gjort meget bedre, og meget mere elegant og så havde det måske heller ikke kostet en masse mennesker, en masse penge (de aktier jeg købte i 2001 har fx mistet 92,83% af deres værdi med dagens kurs). Men rent sportsligt har vi fået en masse ud af det - som vi ikke ellers ville have fået med.

Tråden her startede med at forbande den ledelse der stod bag, men det hører med til historien at det var den ledelse som har gjort alle vores store oplevelser mulige, trods alle deres fejl.
Jeg er helt med på, hvad din pointe er, og har heller ikke givet udryk for, at jeg skulle være uenig. Jeg har på fornemmelsen, at du fejltolker mine indlæg.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Afonso Alves kunne ha været AaB'er

Indlæg af Eksil » 18. jun 2014, 12:16

Pastorius skrev:
Gnu skrev:
Pastorius skrev:
Gnu skrev:Undervejs var vi ved at gå nedenom og hjem og vi døjer jo stadig med en anstrengt økonomi. Var bygningerne blevet solgt, havde vi formentlig etableret os som fast tophold i dansk fodbold mange år fremover. Det ville da være at foretrække.

Nu blev det i stedet ved det FCM'ske lige ved og næsten.
Åh ja, og hvis vi slet ikke havde prøvet at lave bygningsstuntet - hvor var vi så?

Mit bud er at vi havde skævet misundeligt til FCM's andenpladser!
Men nu lavede vi jo rent faktisk bygningsstuntet.
Jep, min pointe er at bygningsstunt og alle efterfølgende fejl, alligevel har givet os bedre sportslige resultater end hvis vi havde holdt hænderne i lommen og ikke gjort noget, men blot kørt videre som en mellemvare i superligaen.

Det kunne være gjort meget bedre, og meget mere elegant og så havde det måske heller ikke kostet en masse mennesker, en masse penge (de aktier jeg købte i 2001 har fx mistet 92,83% af deres værdi med dagens kurs). Men rent sportsligt har vi fået en masse ud af det - som vi ikke ellers ville have fået med.

Tråden her startede med at forbande den ledelse der stod bag, men det hører med til historien at det var den ledelse som har gjort alle vores store oplevelser mulige, trods alle deres fejl.
Det er noget af en efterrationalisering det der.

Med den logik er det farligste der kan se vel aktieudvidelsen, da den vil gøre os til en af de frygtede middelklubber.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Afonso Alves kunne ha været AaB'er

Indlæg af Pastorius » 18. jun 2014, 12:17

Eksil skrev: Det er noget af en efterrationalisering det der.

Med den logik er det farligste der kan se vel aktieudvidelsen, da den vil gøre os til en af de frygtede middelklubber.
Det forstår jeg simpelthen ikke hvad du mener med.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Afonso Alves kunne ha været AaB'er

Indlæg af Eksil » 18. jun 2014, 12:30

Pastorius skrev:
Eksil skrev: Det er noget af en efterrationalisering det der.

Med den logik er det farligste der kan se vel aktieudvidelsen, da den vil gøre os til en af de frygtede middelklubber.
Det forstår jeg simpelthen ikke hvad du mener med.
Ret mig hvis jeg tager fejl, men din logik er, at:

"bygningsstunt og alle efterfølgende fejl, alligevel har givet os bedre sportslige resultater end hvis vi havde holdt hænderne i lommen"

Altså økonomisk nedtur = sportslig optur?

Besvar