Troels Kløve fra Horsens

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Eksil » 16. jul 2014, 14:10

Nordjyske skriver, at vi forhandler om indkøb af kanten Troels Kløve. Muligvis også en løsning på back?

http://nordjyske.dk/sport/AaB-forhandle ... e7/15/1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Hanga » 16. jul 2014, 14:16

Uden at kende ret meget til Troels Kløve, må jeg sige, at jeg langt fra er begejstret, og meget forundret over denne nyhed.

Han er jo ikke på Kusk niveau og kan ikke betragtes som værende en direkte afløser for ham. Han vil vel mere være en breddespiller, og her bør vi da holde os til vores strategi, om at bruge egne talenter? Giv nu Ando eller en af de andre chancen. Vi er pænt besat i bredden på midten!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Eksil » 16. jul 2014, 14:18

Kent har bedre styr på 1.div end de fleste, så hvis han ser en superligaspiller i ham, så tror jeg på det.

Brugeravatar
MrRepsak
1. div
1. div
Indlæg: 320
Tilmeldt: 23. jan 2008, 23:35
Geografisk sted: Valby station

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af MrRepsak » 16. jul 2014, 14:20

Så kan der ikke være meget tro på en spiller som gilli hvis man henter en Thrane og en kløve fra lavere divisioner udover de talenter der står på spring...
Kom så de RØ'E!

Onkel Franz
Superliga
Superliga
Indlæg: 577
Tilmeldt: 1. jun 2007, 23:37

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Onkel Franz » 16. jul 2014, 14:22

Så vil jeg hellere have Troels Kløvedal til at lulle rundt ude på Hornevej og mumle anedoter fra de syv verdenshave.
Jomfru Ane gade: AaB's største aktiv i jagten på svenske profiler.

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Glenn Francisco » 16. jul 2014, 14:24

Min første tanke er åh gud lad nu værre..

Hvis det bliver en realitet så kan han kun overraske mig positivt.
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 16. jul 2014, 14:24

Eksil skrev:Kent har bedre styr på 1.div end de fleste, så hvis han ser en superligaspiller i ham, så tror jeg på det.
Ja, plus Kent måske har haft et godt øje til Kløve som ung, da Kent spillede pindsvinefodbold med Horsens og drømte om at få fingre i et rigtig tika-taka-hold.
Fodbold skal ses med hjertet!

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Frygah » 16. jul 2014, 14:25

Er Kløve ikke en hurtig, teknisk spiller? Det jeg svagt husker, så har han da nogle af de kvaliteter vi godt kan lide i Aalborg.

Såfremt Kent mener han er en spiller vi kan bruge til noget, vil jeg forholde mig positivt afventende, og ikke komme med småhånlige kommentarer, som jeg synes ikke klæder at sende afsted mod en eventuelt kommende spiller i trøjen.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Glenn Francisco » 16. jul 2014, 14:27

Den klassiske med at man ikke har hørt fra klubben - det vil sige han bliver signet ;-)

http://www.bold.dk/nyt/kloeve-har-ikke-hoert-fra-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af doukas » 16. jul 2014, 14:29

Er der nogen der ved om han er bedst med venstre- eller højreskøjten? Ville give lidt mening hvis han var bedst ved venstre, da det åbner op for flere taktiske muligheder i spillet.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af frederikshavneren » 16. jul 2014, 14:29

MrRepsak skrev:Så kan der ikke være meget tro på en spiller som gilli hvis man henter en Thrane og en kløve fra lavere divisioner udover de talenter der står på spring...
Hvis vi henter Kløve så er det en transfer som jeg bestemt ikke havde set komme. Kløve er en ganske udmærket kantspiller som gjorde det fint da Horsens var i Superligaen, men i den netop forgangne sæson var han ikke prangende. Om det skyldes at han ikke fungerede på et ringe Horsens hold, eller om han var skadet ved jeg ikke. Jeg husker Kløve som en udmærket teknisk spiller.

Jeg er enig i at det ser skidt ud for Gilli, han er meget langt nede i hierarkiet men han har selvfølgelig også haft meget svært ved at vise sit potentiale da han har været meget skadet. Med mindre Gilli kan omskoles til f.eks. venstre back så ligner det vel endnu et farvel i utide til nok en færing. Det er også lidt af en bet for Bruhn hvis Kløve bliver signet, men som alle andre må han tage kampen op.
Hvis vi får europæisk succes så får vi brug for en bred trup til efterårets potentielt massive kamp program.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 16. jul 2014, 14:30

Frygah skrev:Er Kløve ikke en hurtig, teknisk spiller? Det jeg svagt husker, så har han da nogle af de kvaliteter vi godt kan lide i Aalborg.

Såfremt Kent mener han er en spiller vi kan bruge til noget, vil jeg forholde mig positivt afventende, og ikke komme med småhånlige kommentarer, som jeg synes ikke klæder at sende afsted mod en eventuelt kommende spiller i trøjen.
Helt enig. Folk glemmer vist lidt, at vi har shoppet pænt til toppen, og nu skal handle lidt til bredden.

Er der nogen, der ved, om manden er til central midt eller fløj, og i givet fald hvilken side?
Fodbold skal ses med hjertet!

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af 9000AaB » 16. jul 2014, 14:34

Det jeg har set med Kløve virker for mig at se meget positivt.
Havde ikke lige set den komme, men omvendt kommer det ikke som en stor overraskelse idet Kent og Kuhn har haft stor succes med at spille "underdogs" ind på holdet.

Umiddelbart syntes jeg Kløve er en okay spiller, der først kan vise sit reelle niveau når han lærer AaBs spil og spillestil.
En spilstærkt halvt offensiv halvt defensiv spiller.
Scorer ikke mange mål men er go' til at lægge målchancer op til sine medspillere som holde modspillere beskæftiget.
Defensivt er han en rigtig fighter der ikke er bange for at takle.

I forhold til Gilli tror jeg desværre løbet er kørt pga. hans lange skade og han kommer nok aldrig til at slå igennem -ligesom de andre færinger!
Medmindre han sel.f er set som en HB hvilket også bliver svært eftersom PK har gjort det godt og Dalle er direkte konkurrent/fast mand dertil.

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Glenn Francisco » 16. jul 2014, 14:35

- Troels Kløve Hallstrøm er en fantastisk angrebsspiller og den fødte kantspiller. Jeg har været træner i 15 år, men jeg har aldrig set en spiller, der er så hurtig med bolden, som han er. Men der er selvfølgelig plads til forbedringer og han skal arbejde på at blive bedre defensivt, ligesom han skal hæve sit bundniveau, siger Lars Alrø til klubbens hjemmeside.

Udsnit fra en udtalelse da han blev professionel.

Et andet sted læste jeg at han var bedst defensiv og håbløs offensivt.

Svær spiller at vurdere? ;)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Frygah » 16. jul 2014, 14:37

Han er offensiv spiller. Det der med han er en defensiv midtbaneslider passer ganske enkelt ikke.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af frederikshavneren » 16. jul 2014, 14:38

Glenn Francisco skrev:- Troels Kløve Hallstrøm er en fantastisk angrebsspiller og den fødte kantspiller. Jeg har været træner i 15 år, men jeg har aldrig set en spiller, der er så hurtig med bolden, som han er. Men der er selvfølgelig plads til forbedringer og han skal arbejde på at blive bedre defensivt, ligesom han skal hæve sit bundniveau, siger Lars Alrø til klubbens hjemmeside.

Udsnit fra en udtalelse da han blev professionel.

Et andet sted læste jeg at han var bedst defensiv og håbløs offensivt.

Svær spiller at vurdere? ;)
Kløve har klart sin force i det offensive spil, defensivt fylder han ikke meget. Kløve har altid haft et pænt stort talent, men han har haft lidt svært ved at få forløst potentialet. Det skyldes dels at han ofte har været plaget af småskader, men sikkert også at det har været svært at præstere på et dårligt fungerende Horsens hold som har slidt voldsomt i offensiven.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af thomasjn » 16. jul 2014, 15:00

Er umiddelbart lunken, vil hellere have en yngre spiller, hvor der stadig er stort potentiale for at nå et højt niveau og blive solgt. Kløve er trods alt allerede 23 og han når nok ikke meget mere end lige over det middel niveau han allerede har vist i Superligaen. Derudover synes jeg ikke lige han har lignet en der passer til vores dynamiske spillestil de gange vi har spillet mod Horsens. For et år siden havde jeg nok været tilfreds, men nu så jeg gerne vi gik efter en spiller med større potentiale. Håber godt nok han er meget billig fordi Horsens sælger ud - ellers har jeg svært ved at se det give mening medmindre han er lejet som en gardering så længe vi er plaget af skader på kanterne.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Yankee » 16. jul 2014, 15:13

Vi har allerede 11 midtbanespillere.

Til sammenligning har vi kun 7 forsvarere, hvoraf én er alvorligt skadet, og to tilsammen har spillet under 10 Ligakampe.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Flower » 16. jul 2014, 15:35

Yankee skrev:Vi har allerede 11 midtbanespillere.

Til sammenligning har vi kun 7 forsvarere, hvoraf én er alvorligt skadet, og to tilsammen har spillet under 10 Ligakampe.
Nuvel er 11 mange, men det kan jo være han bliver handlet for at skal køres i stilling til forventede vintersalg.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af jonas386 » 16. jul 2014, 15:47

Flower skrev:
Yankee skrev:Vi har allerede 11 midtbanespillere.

Til sammenligning har vi kun 7 forsvarere, hvoraf én er alvorligt skadet, og to tilsammen har spillet under 10 Ligakampe.
Nuvel er 11 mange, men det kan jo være han bliver handlet for at skal køres i stilling til forventede vintersalg.
Men vil det give mening ifht hvad vi har? Thrane, Bruhn, Børsting(?) er alle unge spillere der på et eller andet tidspunkt skal spilles ind. Har Kløve noget vi absolut mangler? Den eneste grund til jeg mener Jönsson kan forsvares skyldes han ganske enkelt er en klasse spiller vi dårligt kan sige nej til og kan han komme af med skaderne kan vi uden problemer sende ham videre for 15-20 af de lange. Jeg synes ikke Kløve hører under samme kategori.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar