Troels Kløve fra Horsens

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Provst i Brovst » 16. jul 2014, 16:23

Glenn Francisco skrev:- Troels Kløve Hallstrøm er en fantastisk angrebsspiller og den fødte kantspiller. Jeg har været træner i 15 år, men jeg har aldrig set en spiller, der er så hurtig med bolden, som han er. Men der er selvfølgelig plads til forbedringer og han skal arbejde på at blive bedre defensivt, ligesom han skal hæve sit bundniveau, siger Lars Alrø til klubbens hjemmeside.

Udsnit fra en udtalelse da han blev professionel.

Et andet sted læste jeg at han var bedst defensiv og håbløs offensivt.

Svær spiller at vurdere? ;)
Jeg tror at du kan regne klubhjemmesiden som troværdig og en mavesur bold bruger som utroværdig. De kan næppe sidestilles.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Provst i Brovst » 16. jul 2014, 16:26

Hvis Kent Nielsen vil have ham så er han mere end god nok. Jeg regner med han er venstrebenet ellers giver det ikke meget mening. Men AaB har da fået smag for divisionsspillere efter AK. Jeg er umiddelbart godt tilfreds med at der hentes indlandske talenter fra divisionerne.

39 Superligakampe og seks scoringer mere end godkendt for en kant.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af AaB1978 » 16. jul 2014, 16:34

Horsens menes at forlange 1 mio. for Kløve, hvilket AaB ikke vil betale.

Men der forhandles ifølge BT

http://www.bt.dk/superligaen/AaB-forhan ... et-problem" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Provst i Brovst » 16. jul 2014, 16:40

- Troels Kløve er en fodboldklog, målfarlig og kampafgørende spiller, der har en fantastisk placeringsevne, og jeg har en forventning om, at han udvikler sig yderligere og bliver en endnu dygtigere superligaspiller indenfor kontraktperioden, fortæller Johnny Mølby. (Kontrakt til sommeren 2016.)

http://www.achorsens.dk/ac-horsens-forl ... s-kloeve-0" onclick="window.open(this.href);return false;
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af jonas386 » 16. jul 2014, 16:42

Det skal vi selvfølgelig heller ikke for en breddespiller. Havde det nu Været en spiller der kunne dække en back eller begge havde det Været noget andet
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

oswald
2. div
2. div
Indlæg: 155
Tilmeldt: 14. jul 2007, 18:58

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af oswald » 16. jul 2014, 17:00

Horsens kræver 1 mill. Kr. for Troels.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af AllanPedersen » 16. jul 2014, 17:42

Hvis ikke han kan gå direkte ind i start 11 på en fløj plads.. så kan vi ikke bruge ham efter min mening.


Vi har så rigeligt med talenter der på sigt kan komme ind.
Det vi mangler er en lige nu og her..

Hvis han bliver købt som en fremtidens mand så fatter jeg hat af det
Ser gerne en rutineret herre der er i sit efterår, som så kan pendle lidt med Andreas Bruhn på pladsen.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Gaarde6 » 16. jul 2014, 17:53

Det kommer VIRKELIG bag på mig, at der er interesse for ham fra os af!!

Ok er han vestre benet, kan det selvfølgelig forsvares i og med han måske kunne dække backen også ? men hold da op vi spærrer godt nok vejen for nogle talenter på den midtbane, hvis han kun kan spille den :-(

Så hellere vi enten gemte pengene eller gik all in og hentede en profil mere til holdet !

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Sv: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Hanga » 16. jul 2014, 18:00

Gaarde6 skrev:Det kommer VIRKELIG bag på mig, at der er interesse for ham fra os af!!

Ok er han vestre benet, kan det selvfølgelig forsvares i og med han måske kunne dække backen også ? men hold da op vi spærrer godt nok vejen for nogle talenter på den midtbane, hvis han kun kan spille den :-(

Så hellere vi enten gemte pengene eller gik all in og hentede en profil mere til holdet !
Helt enig. Tænk hvis et køb af Kløve betyder at vi ikke har råd til f.eks. Jönsson! Stol nu på vores egne unge til bredden, det er det der har ført os så langt som vi er. Vi har Bruhn og Rye der næsten ikke har spillet. Samtidig kan Wich og Gilli også dække Kusks plads.

Når det så er sagt, har jeg tillid til, at Kent og Gaarde ved hvad de gør... Jeg forstår bare ikke umiddelbart denne her.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af jonas386 » 16. jul 2014, 18:38

Præcis hvis AaB vil være seriøse, også af andet end nød, omkring det at være dygtige til at udvikle talenter og værre attraktiv for de større divisions talenter så er det et skidt signal at hente en 23 årig spiller, der ikke rigtigt har bevist noget, som breddespiller når nu vi egentlig er dækket godt ind på pladsen og har unge spillere der kan spille pladsen i de kampe hvor det skulle være livesnødvendigt.
Spillere som Bruhn, Ahlmann, Thrane eller Børsting bliver altså ikke bedre af st sidde på tribunen. Havde det Været Jønsson var situationen naturligvis en anden, som jeg også skrev tidligere.

Havde Kløve nu kunnet spille Wurtz plads og var samme type ville jeg dog gerne sige ja tak.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Gentleman Finn » 16. jul 2014, 18:53

Vi har haft held med at få 1. div spillere til at bidrage på vores hold så jeg er umiddelbart positiv, hvis han da er blevet scoutet ordentligt og passer til vores system. Vi kan håbe på at han slår igennem på suppeniveau heroppe hvis han kommer, han skal have en fair chance for at bevise han hører til her. Men det lyder jo til at Horsens forlanger for meget

Folk er lige negative nok, man har vel vurderet at der godt kan gå lidt tid inden Bruhn for alvor springer ud på suppeniveau, og at Kløve reelt har et uforløst potentiale. Jeg har stor tiltro til de fodboldhoveder vi har gående på Hornevej i øjeblikket.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af AllanPedersen » 16. jul 2014, 18:58

Jeg har da rigeligt tillid til ledelsen, men Søren Frederiksen eks. kunne jeg sagtens have været foruden.

Det handler ikke om spillere fra andre divisioner, glæder mig over Mathias Thrane, og han er fra en 'ENDNU' lavere division.

Det handler om vi har allerede en stribe talenter der skal fases ind i den her sæson, vi har ikke brug for en mere.
Vi har brug for en erfaren kraft der kan gå ind i første runde og spille på pladsen.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Kasper » 16. jul 2014, 19:18

Det kan jo også være at Ahlmann (tror ikke han er i spil til kanten), Trane, Bruhn og Rye (6'er) har brug for længere tid inden de er klar.

Jeg synes interessen virker spændende. Kløve er en af Horsens absolut vigtigste fremad banen, fordi at han er dygtig med bolden, både i små rum men også som gennembrudspiller pga hans store fart med og uden bold. Derudover tror jeg, som Gaarde tidligere har påpeget er afgørende, at sulten for at ville vinde med AaB er stor.
Min eneste anke går på at han ikke er målfarlig nok, men det kan jo også have været et spørgsmål om selvtillid.

Hvem ved om der er flere folk på vej ud. SF eller Rye, tænker jeg. Desuden henter vi selvfølgelig ind, hvis Kent ikke mener at de unge er klar, hvilket måske er tilfældet.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af frederikshavneren » 16. jul 2014, 19:21

Det overrasker mig at vi forsøger at hente Kløve, men på den anden side har jeg stor tiltro til den sportslige sektor. Kløve er en udmærket kantspiller og det er meget muligt, at han vil blomstre hvis han kommer væk fra det primitivt spillende Horsens mandskab.
Nogle har spurgt til det, men har vist ikke fået svar. Som jeg husker ham er Kløve højre fodet, men jeg skal understrege at jeg kan huske forkert.

Henter vi Kløve bliver der længere til spilletid for Bruhn og Thrane. Sidstnævnte skal vænne sig til niveauet og skal sikkert bruge noget tid. Bruhn derimod har trænerteamet måske vurderet endnu ikke er klar, eller de har måske vurderet at han ikke har det der skal til for at slå igennem i AaB.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Sauer » 16. jul 2014, 19:30

Kasper skrev:Det kan jo også være at Ahlmann (tror ikke han er i spil til kanten), Trane, Bruhn og Rye (6'er) har brug for længere tid inden de er klar.

Jeg synes interessen virker spændende. Kløve er en af Horsens absolut vigtigste fremad banen, fordi at han er dygtig med bolden, både i små rum men også som gennembrudspiller pga hans store fart med og uden bold. Derudover tror jeg, som Gaarde tidligere har påpeget er afgørende, at sulten for at ville vinde med AaB er stor.
Min eneste anke går på at han ikke er målfarlig nok, men det kan jo også have været et spørgsmål om selvtillid.

Hvem ved om der er flere folk på vej ud. SF eller Rye, tænker jeg. Desuden henter vi selvfølgelig ind, hvis Kent ikke mener at de unge er klar, hvilket måske er tilfældet.
Jeg kan nu også sagtens se fornuften i en sådan handel. I forhold til at Andreas Bruhn står i første række til at tage over for Kusk, har han altså ikke fået ret mange minutter på banen. Noget der også har vakt undren herinde i løbet af foråret, når nu man vidste Kusk højst sandsynligt var tabt. Jeg tror, Kent ganske enkelt vurderer, at Bruhn har brug for noget mere tid. Og så er det jo ikke et opgør med vores hidtidige succesopskrift med unge spillere. Samtidig lyder det jo til, man fortsat arbejder på at få hentet Jönsson tilbage.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af AllanPedersen » 16. jul 2014, 19:53

hvor læser du man fortsat arbejder på Jønsson?
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Provst i Brovst » 16. jul 2014, 20:00

AllanPedersen skrev:hvor læser du man fortsat arbejder på Jønsson?
viewtopic.php?p=425347#p425347" onclick="window.open(this.href);return false;
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1373
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af AaB-Jones » 16. jul 2014, 20:05

Jeg ser det som en meget spændende signing, hvis vi kan få fat i Troels Kløve - han har helt sikkert ikke indfriet sit store potentiale endnu, og en 23 årig spiller er glimrende mhp. videresalg og han har samtidig den modenhed/rutine, som er påkrævet.

Der bliver talt som om Andreas Bruhn skulle være klar til en startplads - skal vi nu ikke lige klappe hesten? Han skal stille og roligt køres ind på holdet og have nogle minutter, og det skal han også nok få i en sæson med forhåbentlig mange kampe.

Når vi "ikke engang" vil betale en mio. tolker jeg det som om, at der sideløbende også arbejdes på Jönsson, hvilket Gaarde jo heller ikke afviste i TV2Nord i går.

Det giver disse spillere til kanterne: Thomsen, Ene, Kløve og Thrane. Med Bruhn samt til dels SF/Gilli som backups (tror de to sidstnævnte i stedet køres i stilling på backerne). Det er bestemt ikke for meget, hvis I spørger mig.

Fint, at Wichmann (som virker i form) tager kantpladsen i premieren lørdag, men sådan tror jeg ikke, at det bliver i sæsonen. Jeg ser ham som perfekt gardering for Risgaard, og det bliver også nødvendigt med de mange kampe.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af AllanPedersen » 16. jul 2014, 20:10

AaB-Jones bruhn er den fløj spiller der så vidt jeg ved har fået mest spilletid i træningskampene..

Ingen herinde taler om han skal gå ind i start 11'eren, men hvorfor skulle Troels Kløve være mere klar end ham, som backup?
Tror du Troels kløve er klar til at gå ind og forstærke mesterholdet?

Vi skal da bruge en rutineret fløj,
Siger igen, vi har da rigeligt med talenter som langsomt kan fases ind, vi har også lige købt en Thrane..
Kløvedal er sådan en 'midt i mellem' spiller..
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Eksil » 16. jul 2014, 20:36

Hvor er det en smuk FM logik. Hvis han er 23 år har han derfor ikke mere potentiale og skal derfor ikke købes ind. Vi kender ham ikke rigtigt, men han har ikke noget stort navn og må derfor være en dårlig spiller. Hånden på hjertet, hvor mange har set flere end pokalkampen imod Horsens? Hvem kan reelt sige noget kvalificeret om ham?

Sidst vi handlede i Horsens var det en 24 år gammel forsvarsspiller helt uden potentiale, som derfor ikke har udviklet sig over de sidste fem år.

Besvar