Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Buzz Killington » 12. aug 2014, 11:18

Flower skrev:
ekstrabladet skrev:Men smerterne i knæet fortog sig, og Jakob Ahlmann var faktisk begyndt at træne med i AaB op mod returopgøret i Zagreb. Dagen efter triumfen på Maksimir Stadion fik Jakob Ahlmann imidlertid et nyt vrid i det skadede knæ - og dommen faldt så i aftes.
Ahlmann skrev:- Jeg følte hele tiden, at knæet var lidt ustabilt under mig, og det gjorde ondt. Men jeg var ikke blevet skannet før, så jeg kan ikke vide, om korsbåndet allerede i første omgang var revet helt eller delvist over, siger Jakob Ahlmann.
Hvorfor skanner man ikke med det samme, han bliver skadet? Det synes jeg virker direkte tåbeligt og kan måske have kostet adskillige ekstra måneder ude.

src: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 961069.ece
Jeg ved ikke lige hvordan man skal tolke det der står. Betyder det at knæet virkede ustabilt allerede ved første skade? For så lugter det da af en fejl at lægestaben har sagt god for ham. Men hvis han henviser til at det var bagefter, så havde de vel ingen grund til at tro det var så alvorligt som det nu engang var eftersom "smerterne i knæet fortog sig".
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

rune
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 11
Tilmeldt: 27. aug 2012, 17:39
Favoritspiller: alle der spiller rød/hvid

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af rune » 12. aug 2014, 11:19

Sådan noget p..

Lukas A hjem-> Thomsen ned som off back. Blåbjerg def. back når der er brug for det
Begge huller lukkede

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af hje1980 » 12. aug 2014, 11:35

Pastorius skrev:
hje1980 skrev:
Pastorius skrev:
Søgaard skrev:Det er virkelig svært. Conboy på en lejekontrakt virker som et godt valg, helst 1 år. Så er Ahlmann tilbage og Conboy kan finde en ny klub i udlandet.

Blåbjerg er dog ikke back på sigt i min bog, hvorfor man også kunne hente en ung gardering til Blåbjerg mens Ahlmann er ude, som så får lidt kampe og kan stå i skyggen af Ahlmann når han kommer tilbage, indtil han skal videre, og den unge kan være vores næste VB.

Det er ikke nemt. For det er usikkert for os hvor mange mdr. Ahlmann er ude og dernæst ved man self. heller ikke, om han nogensinde kommer ovenpå igen.
Med vores strategi og Blåbjergs hidtidige præstationer er det oplagt at vi henter en backup for Blåbjerg og ikke en ny venstreback til startopstillingen.

Jeg er enig i at han ikke er 100% optimal endnu, men jeg er ikke nervøs ved at spile sæsonen med ham - er overbevist om at han vil vokse med opgaven og kun blive bedre.
NEJ... Blåbjerg har været god defensiv i hans kampe. Uden tvivl. Men offensivt halter det.
Der SKAL hentes en Ahlmann erstatning og jer ser også en Conboy som en perfekt løsning på en evt. 1 årige lejeaftale.
Enig, men det bliver det ikke ved med. Vi skal turde tro på at vores egne kan klare ærterne, også selvom vi har muligheden for at lade være - i modsætning til tidligere, hvor vi måtte gøre det af nød. Det er helt forkert at købe erstatninger ved skader, når vi har egne spillere som backup, hvis vi mener vores strategi alvorligt. God økonomi og aktieemmision til trods, skal og kan vi ikke være en klub der forsøger at købe os ud af problemerne.
Nej... men vi skal hellere ikke sætte os tilbage rent kvalitetsmæssigt... og Blåbjerg er altså mindst 2 klasser under Ahlmann. Og har ikke kvalitet til at være fast starter.
Vi skal selvfølgelig have tillid til vores unge folk, men der er altså tale om en venstre benet back i landsholdsklasse. Han SKAL erstattes nu!!!
Samt Blåbjerg er ikke naturlig back... men som du selv siger; BACKUP - og det er endda kun i nød. Og nu hvor økonomien endelig er så god, at der er penge til lukke dette hul, så skal det også gøres. OG gerne inden onsdag næste uge. De penge kan være givet godt ud...

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Buzz Killington » 12. aug 2014, 11:38

hje1980 skrev:
Pastorius skrev:
hje1980 skrev:
Pastorius skrev:
Søgaard skrev:Det er virkelig svært. Conboy på en lejekontrakt virker som et godt valg, helst 1 år. Så er Ahlmann tilbage og Conboy kan finde en ny klub i udlandet.

Blåbjerg er dog ikke back på sigt i min bog, hvorfor man også kunne hente en ung gardering til Blåbjerg mens Ahlmann er ude, som så får lidt kampe og kan stå i skyggen af Ahlmann når han kommer tilbage, indtil han skal videre, og den unge kan være vores næste VB.

Det er ikke nemt. For det er usikkert for os hvor mange mdr. Ahlmann er ude og dernæst ved man self. heller ikke, om han nogensinde kommer ovenpå igen.
Med vores strategi og Blåbjergs hidtidige præstationer er det oplagt at vi henter en backup for Blåbjerg og ikke en ny venstreback til startopstillingen.

Jeg er enig i at han ikke er 100% optimal endnu, men jeg er ikke nervøs ved at spile sæsonen med ham - er overbevist om at han vil vokse med opgaven og kun blive bedre.
NEJ... Blåbjerg har været god defensiv i hans kampe. Uden tvivl. Men offensivt halter det.
Der SKAL hentes en Ahlmann erstatning og jer ser også en Conboy som en perfekt løsning på en evt. 1 årige lejeaftale.
Enig, men det bliver det ikke ved med. Vi skal turde tro på at vores egne kan klare ærterne, også selvom vi har muligheden for at lade være - i modsætning til tidligere, hvor vi måtte gøre det af nød. Det er helt forkert at købe erstatninger ved skader, når vi har egne spillere som backup, hvis vi mener vores strategi alvorligt. God økonomi og aktieemmision til trods, skal og kan vi ikke være en klub der forsøger at købe os ud af problemerne.
Nej... men vi skal hellere ikke sætte os tilbage rent kvalitetsmæssigt... og Blåbjerg er altså mindst 2 klasser under Ahlmann. Og har ikke kvalitet til at være fast starter.
Vi skal selvfølgelig have tillid til vores unge folk, men der er altså tale om en venstre benet back i landsholdsklasse. Han SKAL erstattes nu!!!
Samt Blåbjerg er ikke naturlig back... men som du selv siger; BACKUP - og det er endda kun i nød. Og nu hvor økonomien endelig er så god, at der er penge til lukke dette hul, så skal det også gøres. OG gerne inden onsdag næste uge. De penge kan være givet godt ud...
Hvad siger du nej til her? Mener du eller mener du ikke vi skal ud og købe en spiller i landsholdsklassen (udråbstegn, udråbstegn, udråbstegn)? For så har pastoren en fantastisk pointe i at det slet ikke ligger i vores koncept.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Maglau » 12. aug 2014, 11:46

Pastorius skrev:
hje1980 skrev:
Pastorius skrev:
Søgaard skrev:Det er virkelig svært. Conboy på en lejekontrakt virker som et godt valg, helst 1 år. Så er Ahlmann tilbage og Conboy kan finde en ny klub i udlandet.

Blåbjerg er dog ikke back på sigt i min bog, hvorfor man også kunne hente en ung gardering til Blåbjerg mens Ahlmann er ude, som så får lidt kampe og kan stå i skyggen af Ahlmann når han kommer tilbage, indtil han skal videre, og den unge kan være vores næste VB.

Det er ikke nemt. For det er usikkert for os hvor mange mdr. Ahlmann er ude og dernæst ved man self. heller ikke, om han nogensinde kommer ovenpå igen.
Med vores strategi og Blåbjergs hidtidige præstationer er det oplagt at vi henter en backup for Blåbjerg og ikke en ny venstreback til startopstillingen.

Jeg er enig i at han ikke er 100% optimal endnu, men jeg er ikke nervøs ved at spile sæsonen med ham - er overbevist om at han vil vokse med opgaven og kun blive bedre.
NEJ... Blåbjerg har været god defensiv i hans kampe. Uden tvivl. Men offensivt halter det.
Der SKAL hentes en Ahlmann erstatning og jer ser også en Conboy som en perfekt løsning på en evt. 1 årige lejeaftale.
Enig, men det bliver det ikke ved med. Vi skal turde tro på at vores egne kan klare ærterne, også selvom vi har muligheden for at lade være - i modsætning til tidligere, hvor vi måtte gøre det af nød. Det er helt forkert at købe erstatninger ved skader, når vi har egne spillere som backup, hvis vi mener vores strategi alvorligt. God økonomi og aktieemmision til trods, skal og kan vi ikke være en klub der forsøger at købe os ud af problemerne.
Men der er en forskel på at der går Brøndby shop amok i den og på at være stædig princip dum.
Vi SKAL stadig have fokus på egne talenter og bruge dem som back up - men i tilfælde af at der er tale om en længerevarende skade giver det altså god mening at bruge lidt midler på en erstatning.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Pastorius » 12. aug 2014, 11:49

hje1980 skrev: Nej... men vi skal hellere ikke sætte os tilbage rent kvalitetsmæssigt... og Blåbjerg er altså mindst 2 klasser under Ahlmann. Og har ikke kvalitet til at være fast starter.
Vi skal selvfølgelig have tillid til vores unge folk, men der er altså tale om en venstre benet back i landsholdsklasse. Han SKAL erstattes nu!!!
Samt Blåbjerg er ikke naturlig back... men som du selv siger; BACKUP - og det er endda kun i nød. Og nu hvor økonomien endelig er så god, at der er penge til lukke dette hul, så skal det også gøres. OG gerne inden onsdag næste uge. De penge kan være givet godt ud...
Jo, og det er allerede sket med Ahlmanns skade.

Uanset hvem af de nævnte vi evt. kunne erstatte ham med, så er ingen af dem på Ahlmanns niveau alligevel - i hvert fald ikke uden en vis indkøring.

Jeg mener ikke vi skal købe en erstatning der kan gå ind over Blåbjerg - men vi skal selvfølgelig benytte lejligheden til at finde én der kan dække ham af, hvis han bliver skadet - og gerne kunne lidt andet også.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Pastorius » 12. aug 2014, 11:50

Maglau skrev: Men der er en forskel på at der går Brøndby shop amok i den og på at være stædig princip dum.
Vi SKAL stadig have fokus på egne talenter og bruge dem som back up - men i tilfælde af at der er tale om en længerevarende skade giver det altså god mening at bruge lidt midler på en erstatning.
Jeg tror ikke på at der - hvis vi mener det alvorligt med balance i driften - er penge nok til at hente en, der er god nok til at det giver mening at bænke Blåbjerg.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Buzz Killington » 12. aug 2014, 11:51

Maglau skrev:
Pastorius skrev:
hje1980 skrev:
Pastorius skrev:
Søgaard skrev:Det er virkelig svært. Conboy på en lejekontrakt virker som et godt valg, helst 1 år. Så er Ahlmann tilbage og Conboy kan finde en ny klub i udlandet.

Blåbjerg er dog ikke back på sigt i min bog, hvorfor man også kunne hente en ung gardering til Blåbjerg mens Ahlmann er ude, som så får lidt kampe og kan stå i skyggen af Ahlmann når han kommer tilbage, indtil han skal videre, og den unge kan være vores næste VB.

Det er ikke nemt. For det er usikkert for os hvor mange mdr. Ahlmann er ude og dernæst ved man self. heller ikke, om han nogensinde kommer ovenpå igen.
Med vores strategi og Blåbjergs hidtidige præstationer er det oplagt at vi henter en backup for Blåbjerg og ikke en ny venstreback til startopstillingen.

Jeg er enig i at han ikke er 100% optimal endnu, men jeg er ikke nervøs ved at spile sæsonen med ham - er overbevist om at han vil vokse med opgaven og kun blive bedre.
NEJ... Blåbjerg har været god defensiv i hans kampe. Uden tvivl. Men offensivt halter det.
Der SKAL hentes en Ahlmann erstatning og jer ser også en Conboy som en perfekt løsning på en evt. 1 årige lejeaftale.
Enig, men det bliver det ikke ved med. Vi skal turde tro på at vores egne kan klare ærterne, også selvom vi har muligheden for at lade være - i modsætning til tidligere, hvor vi måtte gøre det af nød. Det er helt forkert at købe erstatninger ved skader, når vi har egne spillere som backup, hvis vi mener vores strategi alvorligt. God økonomi og aktieemmision til trods, skal og kan vi ikke være en klub der forsøger at købe os ud af problemerne.
Men der er en forskel på at der går Brøndby shop amok i den og på at være stædig princip dum.
Vi SKAL stadig have fokus på egne talenter og bruge dem som back up - men i tilfælde af at der er tale om en længerevarende skade giver det altså god mening at bruge lidt midler på en erstatning.
Men længerevarende skader vil altid forekomme, ja, det er faktisk usandsynligt at de ikke gør. Så med mindre vi står i et "vores fly styrtede ned scenarie" så skal konceptet kunne bære skader. Der er dog intet i vejen for at hente talentfulde spillere ind som vi f.eks. gjorde med Ahlmann i sin tid, og selv før Ahlmanns skade så vi ret sårbare ud på venstre back. Så derfor giver det kun endnu mere mening i dag at finde en til pladsen. Måske ham Georgieren.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af doukas » 12. aug 2014, 12:02

Gaarde er åben for at hente nyt blod (heldigvis)

http://www.bold.dk/nyt/skader-kan-genaabne-AaBs-vindue" onclick="window.open(this.href);return false;
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

AaB6000
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 20
Tilmeldt: 10. maj 2008, 10:50

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af AaB6000 » 12. aug 2014, 12:08

Jeg kunne godt se Michael Silberbauer tilbage i den rød hvide, han har tidligere spillet venstre back, blandt andet på landsholdet. Han har en kæmpe rutine, der vil kunne være til stor gavn i Europa og ikke mindst i en relativ ung trup. Derudover kan han dække os ind på flere forskellige pladser. Da han længe ikke har været ønsket i hans nuværende klub, burde han også kunne erhveres væsentlig billigere end en Kevin Conboy.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af frederikshavneren » 12. aug 2014, 12:17

AaB6000 skrev:Jeg kunne godt se Michael Silberbauer tilbage i den rød hvide, han har tidligere spillet venstre back, blandt andet på landsholdet. Han har en kæmpe rutine, der vil kunne være til stor gavn i Europa og ikke mindst i en relativ ung trup. Derudover kan han dække os ind på flere forskellige pladser. Da han længe ikke har været ønsket i hans nuværende klub, burde han også kunne erhveres væsentlig billigere end en Kevin Conboy.
Jeg ønsker absolut ikke Silber tilbage. Han er i karrierens efterår og han har vel ikke spillet førsteholds fodbold i over et år da han er uønsket i Young Boys. Han har truffet et valg hvor han prioriterer schweizer franc over spilletid og det er på en måde fuld forståeligt, men han må godt nok være temmelig rusten.
Han var heller ikke ligefrem overbevisende da han var udlånt til OB.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af NIN » 12. aug 2014, 12:28

frederikshavneren skrev:
AaB6000 skrev:Jeg kunne godt se Michael Silberbauer tilbage i den rød hvide, han har tidligere spillet venstre back, blandt andet på landsholdet. Han har en kæmpe rutine, der vil kunne være til stor gavn i Europa og ikke mindst i en relativ ung trup. Derudover kan han dække os ind på flere forskellige pladser. Da han længe ikke har været ønsket i hans nuværende klub, burde han også kunne erhveres væsentlig billigere end en Kevin Conboy.
Jeg ønsker absolut ikke Silber tilbage. Han er i karrierens efterår og han har vel ikke spillet førsteholds fodbold i over et år da han er uønsket i Young Boys. Han har truffet et valg hvor han prioriterer schweizer franc over spilletid og det er på en måde fuld forståeligt, men han må godt nok være temmelig rusten.
Han var heller ikke ligefrem overbevisende da han var udlånt til OB.
Vi skal ikke have en spiller, som skal bruge flere måneder for at komme i omdrejninger, det vil være omsonst. Men mon ikke vi ender med et par lejeaftaler? Hverken Ahlmann eller Spalvis er jo væk for evigt. Og med en rød klud i form af muligt CL gruppespil er der ingen tvivl om, at der også er spillere der kigger i AaB's retning.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Maglau » 12. aug 2014, 12:33

NIN den fromme skrev:
frederikshavneren skrev:
AaB6000 skrev:Jeg kunne godt se Michael Silberbauer tilbage i den rød hvide, han har tidligere spillet venstre back, blandt andet på landsholdet. Han har en kæmpe rutine, der vil kunne være til stor gavn i Europa og ikke mindst i en relativ ung trup. Derudover kan han dække os ind på flere forskellige pladser. Da han længe ikke har været ønsket i hans nuværende klub, burde han også kunne erhveres væsentlig billigere end en Kevin Conboy.
Jeg ønsker absolut ikke Silber tilbage. Han er i karrierens efterår og han har vel ikke spillet førsteholds fodbold i over et år da han er uønsket i Young Boys. Han har truffet et valg hvor han prioriterer schweizer franc over spilletid og det er på en måde fuld forståeligt, men han må godt nok være temmelig rusten.
Han var heller ikke ligefrem overbevisende da han var udlånt til OB.
Vi skal ikke have en spiller, som skal bruge flere måneder for at komme i omdrejninger, det vil være omsonst. Men mon ikke vi ender med et par lejeaftaler? Hverken Ahlmann eller Spalvis er jo væk for evigt. Og med en rød klud i form af muligt CL gruppespil er der ingen tvivl om, at der også er spillere der kigger i AaB's retning.
Rød klud? - vel nærmere en sukkermad:)
Men ja vi burde være overordentligt interessante for spillere, der har lyst til et lejeophold, ikke mindst skandianviske klassespillere der sidder på bænken et sted i europa. Men jeg kender ikke rigtigt nogle?
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af 9800 » 12. aug 2014, 12:38

Hvem er mand for at lave en liste over de potentielle venstre backs der kan hentes på en kort aftale?

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af hje1980 » 12. aug 2014, 12:42

9800 skrev:Hvem er mand for at lave en liste over de potentielle venstre backs der kan hentes på en kort aftale?
Gaarde :D

Brugeravatar
sir-kargo
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 4. jul 2007, 13:58

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af sir-kargo » 12. aug 2014, 12:44

Uha - det var en grim én - og så lige hvor vi var sårbare :@

Ingen tvivl om vi skal have en ind til forsvaret nu. Conboy vil være super tror jeg - men ved ikke om han er indenfor økonomisk rækkevidde. Leje er udelukket da han kun har et år tilbage.

En mulighed er også Lasse N. og så lade Patrick dække venstre. Men enig Patrick har ikke været super på venstre så....
Synes også vi mangler Lasses fart i midten og selvom Kasper P har gjort det ganske fint vil jeg nu være mere tryg ved Lasse i europa - og Dalsgaard er vel stadig et spørgsmål?

Endelig.... Michael Jacobsen!?

Tænkte på ham inden vi fik Ahlman ude - fordi han har fart tidl. AaB og kan dække venstre plus europa erfaring. Ved mange har noget imod ham herinde - var det fordi han tog hjem til FUCK? Eller er det spillerforenings efterbetalingen? Så er han vel ikke den eneste vi skal være efter? Har de ikke alle taget de mønter?

Godt nok synes jeg heller ikke han har været på sit gamle niveau endnu - men han har vel fået et halvt års kampe i Esbjerg nu - og Risgaard og Pølsen var jo heller ikke fantastiske i Vejle og Silkeborg før de kom hjem!?

En anden F VC kunne være Kure fra AGF. Synes han har lidt af den der Kenneth Emil indstilling selvom han er et GF-svin! Det siges dog han er helt skør i rødbeden - men kender ham ikke selv. Så personligheden kan jo være for ødelæggende til vores smukke klub...

Tja...

Angriber - holder jeg også på at lade Jannik Pohl være indskifter sammen med V. Ahlman og Jönsson hvor langt er han?

Focus på en forsvarer....

Forza AaB
"He swaggered in, collar turned up, back straight, his chest stuck out, raised his head and surveyed everything as though he were asking "I'm Cantona, how big are you? Are you big enough for me?".

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af hje1980 » 12. aug 2014, 12:46

Pastorius skrev:
hje1980 skrev: Nej... men vi skal hellere ikke sætte os tilbage rent kvalitetsmæssigt... og Blåbjerg er altså mindst 2 klasser under Ahlmann. Og har ikke kvalitet til at være fast starter.
Vi skal selvfølgelig have tillid til vores unge folk, men der er altså tale om en venstre benet back i landsholdsklasse. Han SKAL erstattes nu!!!
Samt Blåbjerg er ikke naturlig back... men som du selv siger; BACKUP - og det er endda kun i nød. Og nu hvor økonomien endelig er så god, at der er penge til lukke dette hul, så skal det også gøres. OG gerne inden onsdag næste uge. De penge kan være givet godt ud...
Jo, og det er allerede sket med Ahlmanns skade.

Uanset hvem af de nævnte vi evt. kunne erstatte ham med, så er ingen af dem på Ahlmanns niveau alligevel - i hvert fald ikke uden en vis indkøring.

Jeg mener ikke vi skal købe en erstatning der kan gå ind over Blåbjerg - men vi skal selvfølgelig benytte lejligheden til at finde én der kan dække ham af, hvis han bliver skadet - og gerne kunne lidt andet også.
Tror heller ikke vi køber. Det vil være dumt... men skal der hentes ind nu skal det ikke være til backup for Blåbjerg... men en erstatning for Ahlmann (så tæt på hans niveau som økonomisk muligt) så Blåbjerg stadig er backup.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Kasper » 12. aug 2014, 12:47

rune skrev:Sådan noget p..

Lukas A hjem-> Thomsen ned som off back. Blåbjerg def. back når der er brug for det
Begge huller lukkede
Lige præcis min tanke.

Tror det er Kent og Gaardes plan. Thomsen har også i flere omgange spillet på venstre backen.

Hvis der skal en mand ind, skal han diske op med noget nyt ift stil. Conboy på leje kan jeg dog også se det spændende i.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1186
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Reyad » 12. aug 2014, 12:47

Brian Hamalainen kunne være en mulighed. Sidder meget på bænken i Belgien. Kender dog ikke vildt meget til hans niveau.

Brugeravatar
sir-kargo
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 4. jul 2007, 13:58

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af sir-kargo » 12. aug 2014, 12:49

Kasper skrev:
rune skrev:Sådan noget p..

Lukas A hjem-> Thomsen ned som off back. Blåbjerg def. back når der er brug for det
Begge huller lukkede
Lige præcis min tanke.

Tror det er Kent og Gaardes plan. Thomsen har også i flere omgange spillet på venstre backen.

Hvis der skal en mand ind, skal han diske op med noget nyt ift stil. Conboy på leje kan jeg dog også se det spændende i.
Det blir det nok IKKE når han kun har et år igen?
"He swaggered in, collar turned up, back straight, his chest stuck out, raised his head and surveyed everything as though he were asking "I'm Cantona, how big are you? Are you big enough for me?".

Låst