Donny Gorter fra AZ Alkmaar

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Donny Gorter fra AZ Alkmaar

Indlæg af Buzz Killington » 18. aug 2014, 00:32

http://www.ad.nl/ad/nl/11264/TransferTa ... ssen.dhtml

Ny spiller ind siger rygtet.

"Donny Gorter sætter sin karriere på i Danmark. Den 26-årige spiller fra AZ i morgen underskriver en kontrakt med AaB. Gorter havde ringe udsigt til at spille i Alkmaar. Han har været med Aalborg til stillingen som venstre back."

google translate


edit: her et billede af ham med den ondeste mullet:

Billede

edit^2: Han er ogsaa en af SEG's spillere, saa det er nok ham Mads Bach Lund repraesenterer.

edit^3: Han er tilsyneladende lidt af en PK type bare paa den anden floej, saa han daekker baade back'en og midtbane jf. http://www.transfermarkt.co.uk/donny-go ... eler/56534

edit^4: Var tilsyneladende rygtet til Cambuur, som sluttede under mindten sidst aar i Eresdivisie, men valgte i stedet AaB http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=222276

edit^5: Her hans stats fra FM2014 (for dem der ligesom mig godt mener man i visse tilfaelde kan bruge FM som en slags indikation af spillerens evner):
Billede

edit^6: "Clemens Zwijnenberg", godt saa, saa er han naevnt. Kan vi saa blive enige om at ingen drager den sammenligning?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Pastorius » 18. aug 2014, 00:43

Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af jonas386 » 18. aug 2014, 02:18

Spændende. Det er nok heller ikke helt skidt med lidt nyt blod til truppen. Ser umiddelbart interessant ud synes jeg.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Pastorius » 18. aug 2014, 07:19

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 969753.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Med venlig Hilsen
--
Robert

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af 9800 » 18. aug 2014, 07:57

De har vurderet at der skal garderes på venstre back, men jeg håber nu godt nok det er en lejeaftale. Blåbjerg er for god til at være 3. valg på pladsen, det vil sætte hans udvikling i stå.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af hje1980 » 18. aug 2014, 08:02

9800 skrev:De har vurderet at der skal garderes på venstre back, men jeg håber nu godt nok det er en lejeaftale. Blåbjerg er for god til at være 3. valg på pladsen, det vil sætte hans udvikling i stå.
Blåbjerg er stadig ikke back...

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Yankee » 18. aug 2014, 08:07

Og Blåbjerg er ikke 3. valg. Folk er nødt til at indse at Jakob Ahlmann er ude af ligningen. Det er muligt at han kan komme op på fuld gas til næste sæson, men det er lige så sandsynligt at det tager længere tid. Vi kan ikke bare sige at fra 1/8 2015 har vi Jakob Ahlmann klar igen. Vi er nødt til at arbejde ud fra et scenarie, hvor Blåbjerg er vores eneste venstrebenede forsvarsspiller. Det holder naturligvis ikke.

Jakob Ahlmann har brug for langsomt at blive sluset ind på holdet i løbet af 2015, hvis alt går vel. Hvis vi satser 100% på at han er klar til at spille fuld til hver uge fra august 2015 vil vi forcere hans genoptræning og risikere både dårlige præstationer og nye skader. Vi er simpelthen nødt til at glemme ham og så lade ham komme lidt som en bonus i løbet af 2015 på samme måde som Henrik Dalsgaard nærmer sig holdet i disse uger.

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af fish » 18. aug 2014, 08:10

9800 skrev:De har vurderet at der skal garderes på venstre back, men jeg håber nu godt nok det er en lejeaftale. Blåbjerg er for god til at være 3. valg på pladsen, det vil sætte hans udvikling i stå.
Der er ifølge EB tale om en lejeaftale. Hæfter mig ved at han er skubbet på bænken af Simon Poulsen.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Funky » 18. aug 2014, 08:20

fish skrev:
9800 skrev:De har vurderet at der skal garderes på venstre back, men jeg håber nu godt nok det er en lejeaftale. Blåbjerg er for god til at være 3. valg på pladsen, det vil sætte hans udvikling i stå.
Der er ifølge EB tale om en lejeaftale. Hæfter mig ved at han er skubbet på bænken af Simon Poulsen.
Simon Poulsen gør det tilsyneladende bedre i sine klubber end for landsholdet, så det bekymrer mig egentlig ikke så meget. Fint med en lejeaftale, hvis han bli'r et hit kan man jo formode det veksles til en permanent kontrakt. Det er et brækfremkaldende faktum - men et faktum nonetheless - at der er laaange udsigter til at se Ahlmann tilbage på banen, og SKULLE han rent faktisk vende tilbage på samme superhøje niveau, så skal vi nok ikke regne med at beholde ham alligevel.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af dyhrmaN » 18. aug 2014, 08:29

Yankee skrev:Og Blåbjerg er ikke 3. valg. Folk er nødt til at indse at Jakob Ahlmann er ude af ligningen. Det er muligt at han kan komme op på fuld gas til næste sæson, men det er lige så sandsynligt at det tager længere tid. Vi kan ikke bare sige at fra 1/8 2015 har vi Jakob Ahlmann klar igen. Vi er nødt til at arbejde ud fra et scenarie, hvor Blåbjerg er vores eneste venstrebenede forsvarsspiller. Det holder naturligvis ikke.

Jakob Ahlmann har brug for langsomt at blive sluset ind på holdet i løbet af 2015, hvis alt går vel. Hvis vi satser 100% på at han er klar til at spille fuld til hver uge fra august 2015 vil vi forcere hans genoptræning og risikere både dårlige præstationer og nye skader. Vi er simpelthen nødt til at glemme ham og så lade ham komme lidt som en bonus i løbet af 2015 på samme måde som Henrik Dalsgaard nærmer sig holdet i disse uger.
Jeg tillader mig stadig at forholde mig skeptisk over for nye signings. Mesterskabet kom i hus på baggrund af en trup fuld af unge talenter, der havde fået chancen noget tidligere, end de normalt ville have fået.
Det samme sker med Blåbjerg, Kasper P og Børsting ligenu. De skal nok løfte opgaven og klare sig fint, men det kræver tillid at kontinuerlig optræden på førsteholdet. Jeg tror ikke ham Gorter blot ville være back-up, han er vel tænkt som starter med Blåbjerg som gardering. I mine øjne havde jeg foretrukket det omvendt; at lade Blåbjerg overtage og så hvis det var nødvendigt hente en ung venstrebenet spiller et fra en lavere rangerende klub som backup.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af gravballe » 18. aug 2014, 09:21

nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad der har været muligt, men kevin conwoy er da en bedre spiller end ham her..

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af astonvilla » 18. aug 2014, 09:27

gravballe skrev:nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad der har været muligt, men kevin conwoy er da en bedre spiller end ham her..
Hvordan ved du det?
Spørger bare.
Bienvenu Bassogog!

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af A_Strandfelt » 18. aug 2014, 09:34

Gorter er i øvrigt under det agentselskab, Mads Bach Lund er ansat i, så det kan vel være det, han mente med hans tweet i går. Man kan så diskutere, hvor "exciting" en lejeaftale på en venstre back er, selvom jeg da synes der lovende med 150 kampe i Æresdivisionen.
gravballe skrev:nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad der har været muligt, men kevin conwoy er da en bedre spiller end ham her..
Ifølge Klaus Egelund fra EB lyder det til, at man har forsøgt Conboy:

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Funky » 18. aug 2014, 10:05

A_Strandfelt skrev:Gorter er i øvrigt under det agentselskab, Mads Bach Lund er ansat i, så det kan vel være det, han mente med hans tweet i går. Man kan så diskutere, hvor "exciting" en lejeaftale på en venstre back er, selvom jeg da synes der lovende med 150 kampe i Æresdivisionen.
gravballe skrev:nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad der har været muligt, men kevin conwoy er da en bedre spiller end ham her..
Ifølge Klaus Egelund fra EB lyder det til, at man har forsøgt Conboy:
Bemærk brugen af det lille ord "vel". Dvs. vi har at gøre med antagelser nærmere end eksakt viden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Tyskeren » 18. aug 2014, 10:13

A_Strandfelt skrev:Gorter er i øvrigt under det agentselskab, Mads Bach Lund er ansat i, så det kan vel være det, han mente med hans tweet i går. Man kan så diskutere, hvor "exciting" en lejeaftale på en venstre back er, selvom jeg da synes der lovende med 150 kampe i Æresdivisionen.
gravballe skrev:nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad der har været muligt, men kevin conwoy er da en bedre spiller end ham her..
Ifølge Klaus Egelund fra EB lyder det til, at man har forsøgt Conboy:
150 kampe i Æresdivisionen borger sgu for en god kvalitet.. Syntes det lyder rigtig spændende nu når vi ikke kunne få Conboy (hvis han da har været på blokken).

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af hje1980 » 18. aug 2014, 10:17

dyhrmaN skrev:
Yankee skrev:Og Blåbjerg er ikke 3. valg. Folk er nødt til at indse at Jakob Ahlmann er ude af ligningen. Det er muligt at han kan komme op på fuld gas til næste sæson, men det er lige så sandsynligt at det tager længere tid. Vi kan ikke bare sige at fra 1/8 2015 har vi Jakob Ahlmann klar igen. Vi er nødt til at arbejde ud fra et scenarie, hvor Blåbjerg er vores eneste venstrebenede forsvarsspiller. Det holder naturligvis ikke.

Jakob Ahlmann har brug for langsomt at blive sluset ind på holdet i løbet af 2015, hvis alt går vel. Hvis vi satser 100% på at han er klar til at spille fuld til hver uge fra august 2015 vil vi forcere hans genoptræning og risikere både dårlige præstationer og nye skader. Vi er simpelthen nødt til at glemme ham og så lade ham komme lidt som en bonus i løbet af 2015 på samme måde som Henrik Dalsgaard nærmer sig holdet i disse uger.
Jeg tillader mig stadig at forholde mig skeptisk over for nye signings. Mesterskabet kom i hus på baggrund af en trup fuld af unge talenter, der havde fået chancen noget tidligere, end de normalt ville have fået.
Det samme sker med Blåbjerg, Kasper P og Børsting ligenu. De skal nok løfte opgaven og klare sig fint, men det kræver tillid at kontinuerlig optræden på førsteholdet. Jeg tror ikke ham Gorter blot ville være back-up, han er vel tænkt som starter med Blåbjerg som gardering. I mine øjne havde jeg foretrukket det omvendt; at lade Blåbjerg overtage og så hvis det var nødvendigt hente en ung venstrebenet spiller et fra en lavere rangerende klub som backup.
Ja men Kusk, Thomsen og Ahlmann har så haft 1-2 sæsoner INDEN de blev aktuel for bl.a. landsholdet.
Du må ikke forvente at en som Blåbjerg i en alder er 19 år bare erstatter en landsholdsback med både liga, europa og pokal kampe.
Selvfølgelig skal vi sluse vores unge folk ind, men de skal altså stadig have nogle gode spillere og læne sig op af.
Lad nu vær med at være så romantisk at vi KUN skal have egne folk i truppen. Vi er ved at have pengene til at kunne hente kvalitet som højner nivuaet for vores egne unge folk.

Og tror du bare forbi han er hentet ind så han automatisk bliver 1. valg? Hvem siger ikke at Blåbjerg (som STADIG ikke er back) ikke blive bedre ved at blive presset på den plads.
Vi spiller altså for at komme i Ch. L. for h...... Blåbjerg har tydelige mangler i det offensive på backen. Dette er nødvendigt i den måde vi gerne vil spille på.

Uden at kende noget til vores nye mands niveau, men hilser en RIGTIG venstreback VELKOMMEN... det er tiltrængt!!!

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af A_Strandfelt » 18. aug 2014, 10:19

Funky skrev:
A_Strandfelt skrev:Gorter er i øvrigt under det agentselskab, Mads Bach Lund er ansat i, så det kan vel være det, han mente med hans tweet i går. Man kan så diskutere, hvor "exciting" en lejeaftale på en venstre back er, selvom jeg da synes der lovende med 150 kampe i Æresdivisionen.
gravballe skrev:nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad der har været muligt, men kevin conwoy er da en bedre spiller end ham her..
Ifølge Klaus Egelund fra EB lyder det til, at man har forsøgt Conboy:
Bemærk brugen af det lille ord "vel". Dvs. vi har at gøre med antagelser nærmere end eksakt viden.
Jeg tolker hans "vel" som han tror, at Conboy var AaB's favorit. Den sidste del om, at det ikke kunne hænge sammen, virker for mig rimelig konkret.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Donny Gorter fra AZ Alkmaar

Indlæg af Halil » 18. aug 2014, 10:30

MHJ skrev:http://www.ad.nl/ad/nl/11264/TransferTa ... ssen.dhtml

Ny spiller ind siger rygtet.

"Donny Gorter sætter sin karriere på i Danmark. Den 26-årige spiller fra AZ i morgen underskriver en kontrakt med AaB. Gorter havde ringe udsigt til at spille i Alkmaar. Han har været med Aalborg til stillingen som venstre back."

google translate


edit: her et billede af ham med den ondeste mullet:

Billede

edit^2: Han er ogsaa en af SEG's spillere, saa det er nok ham Mads Bach Lund repraesenterer.

edit^3: Han er tilsyneladende lidt af en PK type bare paa den anden floej, saa han daekker baade back'en og midtbane jf. http://www.transfermarkt.co.uk/donny-go ... eler/56534

edit^4: Var tilsyneladende rygtet til Cambuur, som sluttede under mindten sidst aar i Eresdivisie, men valgte i stedet AaB http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=222276

edit^5: Her hans stats fra FM2014 (for dem der ligesom mig godt mener man i visse tilfaelde kan bruge FM som en slags indikation af spillerens evner):
Billede

edit^6: "Clemens Zwijnenberg", godt saa, saa er han naevnt. Kan vi saa blive enige om at ingen drager den sammenligning?
Skal vi nu kigge FM stats, så tyder noget på, at han er mere offensiv end defensiv i sine forcer på VB.

Marking og tackling er ihvertfald lavt.

Men en angrebsvillig VB passer også bedre ind i AaB systemet, så det er sgu fint nok.

Under alle omstændigheder godt med en ekstra VB i truppen. Blåbjerg som den eneste ville være uholdbart med en sæson der mangler 40+ kampe.

Og Ahlmann er helt ude af ligningen. Han bliver først klar til næste sæson. Desværre.

STFU Donny!!!
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Donny Gorter fra AZ Alkmaar

Indlæg af astonvilla » 18. aug 2014, 10:40

Undskyld, men: STFU - hvad betyder det?
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Donny Gorter fra AZ Alkmaar

Indlæg af Halil » 18. aug 2014, 10:40

Shut the fuck up aston villa!
Uden Synd Ingen Frelse

Besvar