Juventus youth spiller

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
slammer
2. div
2. div
Indlæg: 137
Tilmeldt: 24. nov 2005, 11:21
Geografisk sted: Malmø

Juventus youth spiller

Indlæg af slammer » 26. nov 2014, 18:09

Jeg har en kammerat her i Malmø som var nede og se Malmø-Juventus i youth chl.

Efter kampen ser han Gaarde stå og snakke med en af Juventus spillerne plus en til. Han stiller sig tættere på for at kunne høre hvad de siger, da han ved at jeg er AaB fan.

Det viser sig at den anden person der var der var spillerens agent og at Gaarde forhørte sig på spilleren.

Det handler om en norsk mørk offensiv spiller, vist nok 19 år. Han var efter sigende ret stor, men stadig mindre en Gaarde......

Beklager den sparsomme info, men tænkte at jeg lige ville smide den op....

Nogen der ved hvem der er?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Juventus youth spiller

Indlæg af Buzz Killington » 26. nov 2014, 18:17

slammer skrev:Jeg har en kammerat her i Malmø som var nede og se Malmø-Juventus i youth chl.

Efter kampen ser han Gaarde stå og snakke med en af Juventus spillerne plus en til. Han stiller sig tættere på for at kunne høre hvad de siger, da han ved at jeg er AaB fan.

Det viser sig at den anden person der var der var spillerens agent og at Gaarde forhørte sig på spilleren.

Det handler om en norsk mørk offensiv spiller, vist nok 19 år. Han var efter sigende ret stor, men stadig mindre en Gaarde......

Beklager den sparsomme info, men tænkte at jeg lige ville smide den op....

Nogen der ved hvem der er?

Udover at det lyder spaendende at Gaarde er paa mission i syden, saa kunne det evt. vaere denne gut han kiggede paa:

http://www.transfermarkt.co.uk/vajebah- ... ler/179838

lidt gammel info:
http://www.aftenposten.no/100Sport/fotb ... 2714_1.snd

Paa papiret en Wurtz protege, som mange inklusiv jeg har skreget paa
Men skide godt scoutet slammer


edit:

satme noget af et skud han render rundt med
https://www.youtube.com/watch?v=wr_xpECpoi0

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Juventus youth spiller

Indlæg af Erasmus Montanus » 26. nov 2014, 21:20

Gaarde udtalte jo i sin tid, at netop det Italienske marked var interessant. Lækkert - fede rygter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Juventus youth spiller

Indlæg af jonas386 » 26. nov 2014, 21:34

Det er også positivt hvis vi kan hente spillere fra de helt store klubbers overskudslager. Nu kender jeg ikke noget til fyren, men han må jo kunne et og andet siden Juve har hentet ham. Ifølge wiki har han også været på prøve i Milan

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Juventus youth spiller

Indlæg af Arendt » 26. nov 2014, 23:37

Jeg kender ikke niveauet på Vajebah Sakor, men det ville være spændende at få denne mand! Det skud er virkelig imponerende. Jeg er virkelig fortaler for yngre kræfter til midtbanen.

Jeg kan også godt lide, at Gaarde bruger sit italienske netværk til at finde nye unge spillere til vores trup. Hvis han ikke slår til i Juventus, så betyder det ikke, at han er en dårlig spiller. Hvis de unge spillere har niveauet, kan AaB være en god mellemstation for skandinaviske spillere, som ikke i første omgang er slået til i udlandet. Uden at kende manden er den finske spiller Glenn Kamara på Arsenals u21 hold, mens Eero Markkanen er på kontrakt i Real Madrid.

En spiller som Kristoffer Olsson har desværre været en succes i FCM.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Juventus youth spiller

Indlæg af Buzz Killington » 27. nov 2014, 12:49

jonas386 skrev:Det er også positivt hvis vi kan hente spillere fra de helt store klubbers overskudslager. Nu kender jeg ikke noget til fyren, men han må jo kunne et og andet siden Juve har hentet ham. Ifølge wiki har han også været på prøve i Milan

Det maa vaere forsiden af medaljen for reglen om home-grown spillere, og det at klubberne fanger dem ind allerede som 16-17 aarige, netop at de nordiske spillere der render rundt langt hjemmfra, har interesse i at komme taettere paa hjemmet, efter det bliver tydeligt at de ikke slaar igennem hvor de er. Hvis Juventus vaelger at udleje en spiller til en ikke-italiensk klub, saa maa det vaere fordi de har opgivet ham, og saa skal der nok foelge en fin frikoebsklausul i roeven paa ham. Det ville vaere skide fint hvis AaB kunne blive en mellemstation for unge nordiske spillere paa denne maade. Maaske styrker det endda talentmiljoet i klubben med den oeget konkurence, saa laenge man ikke samtidig udsulter de nordjyske talenter. Men hvis Gaarde har set at lige praecis paa midten staar vores egne talenter ikke ligefrem i koe, ja saa er det sgu bare at slaa til.

Under alle omstaendigheder, varmer det min football manager hjerte hvis man paa Ajax'sk vis satser paa selv at udvikle spillerne, frem for at hente faerdigudviklede spillere. I Ajax er det kun en ekstrem undtagelse hvis man henter en spiller over 21, og det fungerer jo meget godt for dem. Det kraever naturligvis taalmodighed blandt fans, sponsorer og aktionaerer, men i det lange loeb er det den eneste maade vores klub kan etablere sig i toppen af dansk fodbold.

Besvar