2014 AaBs bedste år nogensinde?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
jesperlarsen
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 79
Tilmeldt: 10. jun 2009, 00:23

2014 AaBs bedste år nogensinde?

Indlæg af jesperlarsen » 14. dec 2014, 14:35

Til julefrokosten i forgårs slyngede jeg ud at 2014 er AaBs bedste år (måske) nogensinde. Jeg holder det oppe på The Double og Europa League avancement. Jeg ved godt at ligasæsonen i efteråret har været en pose blandede bolsjer. Men jeg syntes vi har været spilstyrende i alle kampende, på nær lige 2-0 nederlaget til FCM, som iøvrigt har spillet meget! stabilt i 2 år nu. ( på nær det lille dyk fra 1 til 3 pladsen.)

Vi kan da i det mindste tillade os at se fremad i tabellen til foråret uden at vi har været specielt heldige. (Husker dog Wichmann's målgivende aflevering til selvmål i overtiden.)

Så er der 2008 sæsonen som bød på DM guld i en fantastisk kulisse mod Brøndby. Da ihvertfald bedre end den lidt slukørede 0-0 i Slagelse. Men der var ingen pokal. Dog var CL 3 plads med en fantastisk 2-2 mod United som avancement til Uefafinalerne også at tage i betragtning.

Ja jeg må indrømme at United kampen nok er den største kamp jeg har set. Så skulle den faktisk lige overgås af pokalsejren i parken. Det var ret sjovt da vi førte 4-1!

Så blev der nævnt en sæson med DM guld og langt avancement i Toto cup men det var desværre før mit AaB hjerte for alvor begyndte at banke.

3-0 kampen mod Kiev taler også lidt for 2014.

Besvar