Hvem skal til Brügge?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af Jacob » 7. jan 2015, 13:10

Søgaard skrev:
le Cid skrev:
AaB - Ølstykke skrev:Hæ Hæ
Claudemir skal åbenbart til Club Brugge :D
Kan han spille mod os - og er det overhovedet en forstærkning af Brugge?
Nej - han har spillet EL for fuckerne
Man kan registrere 3 nye spillere i truppen efter gruppespillet - heraf må 1 have spillet for en anden klub i turneringen tidligere. Så han kan godt spille for Brügge mod os, skulle de vælge at aktivere ham.

Jf. UEFA paragraf 18.18 - 18.21 for turneringen, mener jeg det er...
Det er jeg så ikke sikker på. Reglen er at man ikke kan spille, hvis man har spillet i den samme turnering tidligere:

"18.19 One player from the above quota of three who has been fielded in a UEFA club competition group stage match for another club in the current season may exceptionally be registered, provided that the player has not been fielded:
a) in the same competition for another club; or
b) for another club that is currently in the same competition."
Som jeg læser det, havde det været ok hvis FCK havde spillet champions league. Men det er ikke muligt fra Europa League til Europa League.

Don Dirk
Drenge
Drenge
Indlæg: 30
Tilmeldt: 23. okt 2013, 10:04
Favoritspiller: Hele holdet

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af Don Dirk » 8. jan 2015, 14:21

AaB - Ølstykke skrev:Så fik vi også vores tur på plads

2 personer.

Fly fra København til Bruxelles med Brussels Airline med hotel i Bruxelles.
Afgang den 26.2. kl. 11.30 og retur igen den 27.2 kl. 16.00

Pris 1.100 kroner pr mand :-)
Vi er 2 stk. der skal med samme fly derned. Ses i lufthavns-baren! :cheers:

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af Søgaard » 8. jan 2015, 14:29

Jacob skrev:
Søgaard skrev:
le Cid skrev:
AaB - Ølstykke skrev:Hæ Hæ
Claudemir skal åbenbart til Club Brugge :D
Kan han spille mod os - og er det overhovedet en forstærkning af Brugge?
Nej - han har spillet EL for fuckerne
Man kan registrere 3 nye spillere i truppen efter gruppespillet - heraf må 1 have spillet for en anden klub i turneringen tidligere. Så han kan godt spille for Brügge mod os, skulle de vælge at aktivere ham.

Jf. UEFA paragraf 18.18 - 18.21 for turneringen, mener jeg det er...
Det er jeg så ikke sikker på. Reglen er at man ikke kan spille, hvis man har spillet i den samme turnering tidligere:

"18.19 One player from the above quota of three who has been fielded in a UEFA club competition group stage match for another club in the current season may exceptionally be registered, provided that the player has not been fielded:
a) in the same competition for another club; or
b) for another club that is currently in the same competition."
Som jeg læser det, havde det været ok hvis FCK havde spillet champions league. Men det er ikke muligt fra Europa League til Europa League.
A-ha. Det er muligt, havde ikke læst dem så meget i sømmene. Jeg mener da bare at de må registrere en ny i CL, fra andre CL-klubber. Men det må jeg jo så have fået forkert ind..

Anyway, det kommer nok ikke til at gøre megen forskel :) vi skal bare ud og spille dem ned under græsset..

Chb9000
Miniput
Miniput
Indlæg: 9
Tilmeldt: 14. aug 2014, 05:24
Favoritspiller: Kasper Risgaard

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af Chb9000 » 10. jan 2015, 14:16

Vi kører 4 derned :cool:

SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af SimonJ » 12. jan 2015, 14:41

Vesttribunen skriver på facebook:
Over 70 har nu tilmeldt sig til Vesttibunens tur til Brûgge, vil du også være sikker på en plads, så giv lyd fra dig. Jo før jo bedre, så vi kan nå, at finde busser nok til alle interesserede!
Positivt, at der er så mange, der har tilsluttet sig deres tur allerede. Man har vel lov til at håbe, at tilmeldingerne stiger igen på den anden side af d. 1.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af MrBangDK » 12. jan 2015, 14:52

Totalt blæret...

Der er mange der flyver fra København og med ASC's bus(ser?) skal der nok komme en del derned. God øl, bold, AaB.. Det bliver jo heller ikke meget bedre!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1211
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af Spanky » 12. jan 2015, 14:55

Flyver fra CPH til BRU d. 26/2 kl. 6:50 og tilbage d. 28/2 kl. 9:30.

Vi er i hvert fald to på ovenstående tur.

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af Martin Bak » 12. jan 2015, 16:50

+ glem ikke kørselv folket - kender flere som kører selv ( heriblandt mig selv :-)) det løber hurtigt op med 4 mand i hver bil - skal nok blive en fin tur
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af A_Strandfelt » 14. jan 2015, 11:43

Vi er også 4 der arbejder på at køre selv og så finde et sted i nærheden, hvor vi kan overnatte, før vi kører hjem fredag. Er der nogen, der er faldet over nogle gode steder?

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af Martin Bak » 14. jan 2015, 15:08

A_Strandfelt skrev:Vi er også 4 der arbejder på at køre selv og så finde et sted i nærheden, hvor vi kan overnatte, før vi kører hjem fredag. Er der nogen, der er faldet over nogle gode steder?

Vi er 4 som kører selv til brügge - vi kører onsdag den 25 omkring kl12.

vi tager 3 overnatninger på hostel i brügge 5 minutter fra centrum. vi kører hjem lørdag den 28 . http://dk.hostelbookers.com/results/loc ... t/2/ppl/1/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pris 150 kr per mand per nat inklusiv morgenmad- kunne være fedt at se andre AaB fans på St.Christopher's Inn-Bauhaus hostel


Hvis man vil have et 4 mands-værelse skal man nok booke hurtigst muligt
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Eriksen 70
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 6. sep 2014, 12:11
Favoritspiller: Rasmus Wurtz

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af Eriksen 70 » 14. jan 2015, 19:05

Vi er tre der tager afsted Torsdag fra Aalborg over Amsterdam og til Bruxelles.Første overnatning i Brugge derefter to i Bruxelles Kunne være sjovt at møde Lars Dahl igen ligesom i Bukarest.... :cheers:

jensheide
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 10
Tilmeldt: 10. okt 2007, 22:45
Geografisk sted: Ølstykke

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af jensheide » 16. jan 2015, 12:29

Tilføj endnu en håbefuld fra ASC-KBH til turen.

Flyver med Brussel Air fra Kbh. 26. kl. 1130 og retur med SAS den 27. kl. 1730.


Mangler et std at gå død, så Bak, jeg tjekker lige dit link til hostel St. Christophders og giver gerne den første omgang hvis nu det bliver der :cheers:


Jens Heide Vestenbæk
JHV[color=#BF00

Kode: Vælg alt

[size=150][/size]
[/color]80][/color]

KP1986
Drenge
Drenge
Indlæg: 33
Tilmeldt: 5. mar 2011, 13:14

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af KP1986 » 16. jan 2015, 13:18

Vi er 3 som kører fra Aalborg onsdag eftermiddag og samler en mand op i Hannover, så vi bliver 4 i alt. Vi kommer til Brugge til middag torsdag. Er der nogle som ved om der er arrangeret noget fælles opvarmning? Vi overnatter på hotel til fredag men har ikke bestilt det endnu. Gode forslag hertil modtages gerne.

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af Martin Bak » 16. jan 2015, 17:46

jensheide skrev:Tilføj endnu en håbefuld fra ASC-KBH til turen.

Flyver med Brussel Air fra Kbh. 26. kl. 1130 og retur med SAS den 27. kl. 1730.


Mangler et std at gå død, så Bak, jeg tjekker lige dit link til hostel St. Christophders og giver gerne den første omgang hvis nu det bliver der :cheers:


Jens Heide Vestenbæk
Det er topdollar :-)
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af Danni » 17. jan 2015, 10:14

Jeg har i noget tid ikke kunne komme ind og læse om ASC's tur; http://a-s-c.dk/busudvalg-dec-14-678" onclick="window.open(this.href);return false; Jeg synes det er et mega godt tilbud og er interesseret i turen, men hvordan forholder jeg mig til kampbilletter, hvis jeg tilmelder mig denne tur? Køber man bare sin billet dernede? Kan jeg risikere udsolgt i udebaneafsnittet? Er jeg sikret en billet, hvis jeg tilmelder mig turen?
Længe leve arbejderklassen!

Bech
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 17. sep 2006, 20:49
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af Bech » 17. jan 2015, 22:12

Der er plads til ca. 1500 og der bliver ikke udsolgt. Der er endnu ikke meldt noget ud omkring billetter. Men enten køber vi dem hjemme fra, sikkert på Hornevej, eller også køber vi dem dernede. Det bliver ikke noget problem. http://a-s-c.dk/busudvalg-jan-14-678" onclick="window.open(this.href);return false; Her er et link der virker og du tilmelder dig her http://a-s-c.dk/shop/679-club-brugge-kv ... bruar-2015" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af MrBangDK » 18. jan 2015, 17:38

FUCK jeg er blevet gammel...

Vi er fem der flyver til Bruxelles om onsdagen og vi tager en overnatning før vi rykker til Brügge. Vi bookede et hostel, men har nu fået en mail hvor der stod "unfortunately, you are too old to stay at our hostel and we've cancelled your reservation"...

Tak for den :D
Ska' vi hak'?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6390
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af FlæskeFrank » 18. jan 2015, 19:01

MrBangDK skrev:FUCK jeg er blevet gammel...

Vi er fem der flyver til Bruxelles om onsdagen og vi tager en overnatning før vi rykker til Brügge. Vi bookede et hostel, men har nu fået en mail hvor der stod "unfortunately, you are too old to stay at our hostel and we've cancelled your reservation"...

Tak for den :D
De har ikke en afdeling for "Sure gamle mænd" ?
- FlæskeFrank

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af BoomZ0R » 18. jan 2015, 23:24

MrBangDK skrev:FUCK jeg er blevet gammel...

Vi er fem der flyver til Bruxelles om onsdagen og vi tager en overnatning før vi rykker til Brügge. Vi bookede et hostel, men har nu fået en mail hvor der stod "unfortunately, you are too old to stay at our hostel and we've cancelled your reservation"...

Tak for den :D
Hahaha!! Er det seriøst?? :-P

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvem skal til Brügge?

Indlæg af MrBangDK » 19. jan 2015, 07:55

Zee skrev:
MrBangDK skrev:FUCK jeg er blevet gammel...

Vi er fem der flyver til Bruxelles om onsdagen og vi tager en overnatning før vi rykker til Brügge. Vi bookede et hostel, men har nu fået en mail hvor der stod "unfortunately, you are too old to stay at our hostel and we've cancelled your reservation"...

Tak for den :D
Hahaha!! Er det seriøst?? :-P
Ja, det er det.. Så nu har vi fundet et andet sted der gerne vil lave forretning..
Ska' vi hak'?

Besvar