KUSK

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: KUSK

Indlæg af Henriksen » 15. maj 2015, 18:21

SLET
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

nik
Landshold
Landshold
Indlæg: 842
Tilmeldt: 17. jan 2009, 11:29

Re: KUSK

Indlæg af nik » 15. maj 2015, 18:35

Selvfølgelig har han valgt at tage derhen hvor han kan tjene mest, det er han job at spille bold og FC,K. vil betale mest og han ved at de spiller med Europa hvert år, det er jo logisk når han ikke magter at spille sig på holdet i Holland

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: KUSK

Indlæg af Klaus » 15. maj 2015, 23:23

Henriksen skrev:Kæft nogle tomhjernede udmeldinger herinde... Ønsker manden skadet, ønsker han flopper...ønsker bål og brand. Han skylder ikke AaB en kæft, vi har ikke økonomi til at matche noget som helst FCK kommer med her og de penge vi har kan bruges meget mere intelligent. Lad nu Kasper Kusk være FCK-spiller og brug krudtet på at støtte de spillere vi har (vi så jo hvor godt det gik på Aalborg Stadion da Ståle vendte tilbage som FCK-spiller - der blev kæften lukket godt på hylekoret, da den skaldede nettede til 2-0). Al den snak om "han sagde dit" og "klubfølelse dat" - havde FCK kunne tilbyde Torben Boye en uhyrlig millionløn da han var på toppen, så havde han også sat økonomi, udfordringer og fremtiden langt over klub og al det pladder, som i vore dage kun er en sølle nostalgisk illusion. Jeg er kæmpe Bayern München-fan og har været det i 30 år i år - jeg bilder mig da også ind, at Thomas Müller bliver for evigt og at han som Der Ober-Bayer aldrig forlader den røde trøje, men kommer det rigtigt tilbud, er pengene og udfordringerne store nok...så...

Nyd de spillere vi har mens vi har dem og når vi har dem. De kommer og går og klubberne består. Det er vel også en del af fodbold-verdenens morbide charme, at der skal komme den slags transfers der giver en klubfølelsesmæssig rodbehandling uden bedøvelse... AaB er AaB med eller uden Kusk.
Helt ærligt... Jeg er sgu ligeglad. Fra denne dag HADER jeg Kusk og han ryger på samme liste som kun ganske få andre tidligere AaBere er kommet på nemlig: Grønkjær, Staale og Peter Møller. Det her handler ikke om at Kusk har valgt pengene, fred med det. NEJ, det handler om, at han for 9 måneder siden fyldte os med øregas om, at AaB var hans eneste klub i Danmark. 9 MÅNEDER, det var den tid det tog Kusk at finde ud af, at der sørme var en anden klub i Danmark, der betød mere for ham end den der har hjulpet ham frem. Det er dette hykleri, der gør at jeg frem over vil ønske Kusk al mulig skidt, og NEJ jeg håber aldrig han kommer tilbage.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: KUSK

Indlæg af Hanga » 15. maj 2015, 23:47

Risgård er lidt ude med riven efter Kusk:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... ck/5566263
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: KUSK

Indlæg af gravballe » 16. maj 2015, 00:19

Lækkert at se AaB spillerne melder sådan ud.. Det skal gøre ondt når man skifter til en konkurant... Dermed ikke sagt, man direkte skal smadre ham, men Kusk skal føle han ikke længere er velkommen... JUDAS!

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: KUSK

Indlæg af gravballe » 16. maj 2015, 00:21

Klaus skrev:
Henriksen skrev:Kæft nogle tomhjernede udmeldinger herinde... Ønsker manden skadet, ønsker han flopper...ønsker bål og brand. Han skylder ikke AaB en kæft, vi har ikke økonomi til at matche noget som helst FCK kommer med her og de penge vi har kan bruges meget mere intelligent. Lad nu Kasper Kusk være FCK-spiller og brug krudtet på at støtte de spillere vi har (vi så jo hvor godt det gik på Aalborg Stadion da Ståle vendte tilbage som FCK-spiller - der blev kæften lukket godt på hylekoret, da den skaldede nettede til 2-0). Al den snak om "han sagde dit" og "klubfølelse dat" - havde FCK kunne tilbyde Torben Boye en uhyrlig millionløn da han var på toppen, så havde han også sat økonomi, udfordringer og fremtiden langt over klub og al det pladder, som i vore dage kun er en sølle nostalgisk illusion. Jeg er kæmpe Bayern München-fan og har været det i 30 år i år - jeg bilder mig da også ind, at Thomas Müller bliver for evigt og at han som Der Ober-Bayer aldrig forlader den røde trøje, men kommer det rigtigt tilbud, er pengene og udfordringerne store nok...så...

Nyd de spillere vi har mens vi har dem og når vi har dem. De kommer og går og klubberne består. Det er vel også en del af fodbold-verdenens morbide charme, at der skal komme den slags transfers der giver en klubfølelsesmæssig rodbehandling uden bedøvelse... AaB er AaB med eller uden Kusk.
Helt ærligt... Jeg er sgu ligeglad. Fra denne dag HADER jeg Kusk og han ryger på samme liste som kun ganske få andre tidligere AaBere er kommet på nemlig: Grønkjær, Staale og Peter Møller. Det her handler ikke om at Kusk har valgt pengene, fred med det. NEJ, det handler om, at han for 9 måneder siden fyldte os med øregas om, at AaB var hans eneste klub i Danmark. 9 MÅNEDER, det var den tid det tog Kusk at finde ud af, at der sørme var en anden klub i Danmark, der betød mere for ham end den der har hjulpet ham frem. Det er dette hykleri, der gør at jeg frem over vil ønske Kusk al mulig skidt, og NEJ jeg håber aldrig han kommer tilbage.
amen!

Det gør endnu mere ondt, at det sker så tideligt, manden lod ikke engang vinduet åbne, og set om der ikke dukkede noget andet op... Alt det pis om hvor meget AaBér han var han lukkede ud....

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

KUSK

Indlæg af 9520AaB » 16. maj 2015, 08:03

Jeg er af den opfattelse, at Kusks succes i AaB og manglende i Twente, hænger nøje sammen men en faktor der endnu ikke har været nævnt.
Henrik Dalsgaard!!, når du har en højre back, der hele tiden åbner pladsen ved løb, ja så får Kusk det nemmere, når man så tager med i ligningen, at Dalsgaard på sine bedste dage også tog alle defensive løb for Kusk, ja så havde han altså en rimelig nem rolle til kun at agere offensivt. Største chance for Kusk til at få succes i FCK, er at de køber Dalle(Gud forbyde det).

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: KUSK

Indlæg af Henriksen » 16. maj 2015, 09:09

Og om så Kusk havde ventet sommeren over af dybeste respekt for de sarte AaB-fans, så var han sikkert stadig havnet i FCK, for jeg tror det har handlet om at ville hjem til Danmark, inden et evt nyt udlandseventyr skal prøves af. Og så havde AaB alligevel ikke haft pengene til at købe og aflønne ham. Der er vel ingen herinde der regner med at manden gladeligt kommer og spiller gratis? FCK kan trods alt tilbyde et lidt bedre udstilingsvindue pt end vi kan, og jvf Gaarde i medierne i dag, så er det nu slået fast, at AaB ikke har haft en jordisk chance i det løb her.

Hold nu op med det vrælen og hylen om hvad der er sagt for 9mdr siden. Situationen var en anden, og Kusk havde nok heller ikke selv dengang ventet, at han ville stå så forholdsvis kort tid senere og være endnu et af de danske flop der røg til udlandet uden at være klar til det (og i dette tilfælde måske heller ikke god nok når alt kom til alt).

Men fred være med det. Vil man bruge sin tid på at hade en fodboldspiller, ønske ham bål og brand og bare indebrændt håbe at vedkommende aldrig vender tilbage til ens klub igen, så be my guest... Jeg tror jeg vil bruge mine minutter, timer og dage på noget lidt mere intelligent.
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: KUSK

Indlæg af Kristian » 16. maj 2015, 09:28

Henriksen skrev:Og om så Kusk havde ventet sommeren over af dybeste respekt for de sarte AaB-fans, så var han sikkert stadig havnet i FCK, for jeg tror det har handlet om at ville hjem til Danmark, inden et evt nyt udlandseventyr skal prøves af. Og så havde AaB alligevel ikke haft pengene til at købe og aflønne ham. Der er vel ingen herinde der regner med at manden gladeligt kommer og spiller gratis? FCK kan trods alt tilbyde et lidt bedre udstilingsvindue pt end vi kan, og jvf Gaarde i medierne i dag, så er det nu slået fast, at AaB ikke har haft en jordisk chance i det løb her.

Hold nu op med det vrælen og hylen om hvad der er sagt for 9mdr siden. Situationen var en anden, og Kusk havde nok heller ikke selv dengang ventet, at han ville stå så forholdsvis kort tid senere og være endnu et af de danske flop der røg til udlandet uden at være klar til det (og i dette tilfælde måske heller ikke god nok når alt kom til alt).

Men fred være med det. Vil man bruge sin tid på at hade en fodboldspiller, ønske ham bål og brand og bare indebrændt håbe at vedkommende aldrig vender tilbage til ens klub igen, så be my guest... Jeg tror jeg vil bruge mine minutter, timer og dage på noget lidt mere intelligent.
Tror bare folk vil nøjes med at give ham kniven i de 90 min FCK spiller på Aalborg Stadion.

Det handler om at det bare ikke er i orden at tage en FCK trøje på.

Fodbolden lever af rivalisering for fanden da!!

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: KUSK

Indlæg af Kempes » 16. maj 2015, 09:58

Har svært ved at hidse mig op over Kusks valg. Vi må erkende at AaB bare ikke er i nærheden af at kunne matche FCK i forhold til løn og muligheder for ambitiøse spillere der potentielt har landsholdsniveau.

Tror ikke Kusk har den rette psyke til at begå sig blandt københavnersnuderne eller de rigtige spidskompetencer til Ståles spilkoncept. Men nu har han valgt "the dark side", så surt for ham.

Jeg håber dog at der er en videresalgsklausul der betyder en vis procentdel til AaB af de 7,5 mio. kr. Tror vi i så fald skal være glade for at salget sker nu. Alternativet var at Twente ventede til juli/august og ophævede kontrakten, eller - med tanke på de økonomiske kvaler klubben har - gik konkurs.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: KUSK

Indlæg af Klaus » 16. maj 2015, 10:29

Henriksen skrev:
Hold nu op med det vrælen og hylen om hvad der er sagt for 9mdr siden. Situationen var en anden, og Kusk havde nok heller ikke selv dengang ventet, at han ville stå så forholdsvis kort tid senere og være endnu et af de danske flop der røg til udlandet uden at være klar til det (og i dette tilfælde måske heller ikke god nok når alt kom til alt).
Jeg skal da love for, at vi vræler og hyler. :S . Man kunne også vende den rundt og spørge, hvor pokker følelserne for AaB var, hvis man ikke brokkede sig i sådan en situation. For mig betyder ærlighed noget. Jeg er ikke ligeglad med, hvad spillerne siger og gør. Når jeg så finder ud af, at det hele åbenbart kun er spil for galleriet, så bliver jeg sgu skuffet. Ærlighed betyder åbenbart ikke det samme for os... Men det er da fint, at du kan bruge din dag på mere intelligente aktiviteter, jeg er sikker på, at du er rasende klog.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: KUSK

Indlæg af Frygah » 16. maj 2015, 12:44

Den dag vi som fans ikke kan være prinsessesure, rasende og synes en spiller der lige har fravalgt vores klub til fordel for en anden dansk klub, der er fodbold sgu ikke meget sjov mere. Skal vi give ham krammere, håbe han gør det godt og at han scorer mange mål? No way.

Der er givetvis masser af grunde til at et skifte for Kusk til FCK kan være fornuftigt for ham, og for FCK. Og det er helt givet også fornuftigt at AaB ikke går med på den galej med dyr transfer, høj løn og sign-on fee. Men det betyder ikke at vi ikke kan synes han er en idiot, irrationelt som det kan være. Men det er vel det der er med til at gøre fodbold til det det er, nemlig følelser. Som tidligere skrevet, den dag vi bare accepterer sådan noget som dette, så har vi da godt nok mistet al selvrespekt. Det må aldrig blive i orden.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

XerxesDK
Miniput
Miniput
Indlæg: 2
Tilmeldt: 16. maj 2015, 16:22
Favoritspiller: Thomsen

Re: KUSK

Indlæg af XerxesDK » 16. maj 2015, 16:33

Jeg er delt omkring dette, én ting er hvad hovedet siger, hjertet siger noget andet. Jeg bløder endnu, så vil ind til videre lade hjertet tale (giv mig lige et par dage/uger mere til at sluge den).

Jeg synes det er decideret pinligt, når AaB fans snakker om at byde ham velkommen, i et tyndt håb om at han nok vender "hjem" igen. Dette handler om den kultur vi gerne vil skabe som fans, og jeg skal gerne uddybe:

Det er ikke i orden at skifte til hverken FCK, Brøndby el. FCM! Hvis vi skal vise "storsind" og byde ham velkommen, endda hylde ham som en gammel helt, er det sgu i min verden det samme som at acceptere FCK som storebror og at det er helt i orden at have ambitioner der åbenbart kun kan indfries i FCK. Børn der kommer på stadion, og potentielt bliver det nye AaB talent - skal under ingen omstændigheder have den opfattelse at FCK er stedet at være, hvis man vil være en stor fodboldspiller. Hilser vi ham velkommen, byder ham respekt etc. - synes jeg det er det samme som at lægge sig ned, sprede benene og skrige "TAG MIG!"


Sorry, det blev vidst lidt rodet - men jeg er sgu sur!

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: KUSK

Indlæg af Hovedet » 16. maj 2015, 17:20

9520AaB skrev:Jeg er af den opfattelse, at Kusks succes i AaB og manglende i Twente, hænger nøje sammen men en faktor der endnu ikke har været nævnt.
Henrik Dalsgaard!!, når du har en højre back, der hele tiden åbner pladsen ved løb, ja så får Kusk det nemmere, når man så tager med i ligningen, at Dalsgaard på sine bedste dage også tog alle defensive løb for Kusk, ja så havde han altså en rimelig nem rolle til kun at agere offensivt. Største chance for Kusk til at få succes i FCK, er at de køber Dalle(Gud forbyde det).
Nu var samme Dalsgaard jo skadet stort set hele foråret i fjor, så det udgør immervæk ikke hele forklaringen. Når dét er sagt, er jeg meget på linje med tidligere udmeldinger herinde. Lad os nu gribe det her lidt mere overskudsagtigt an og droppe al Judasretorikken, der alligevel bare er udtryk for en bonderøvsagtig afmagt. Det ville give langt mere respekt og anerkendelse andre steder i landet, hvis vi enten klappede Kusk på banen eller dog droppede diverse mishagsytringer.

Vi kan hyle og råbe og skrige, men vi har ikke FCKs økonomiske muskler, og det får vi heller aldrig. FCK er klubben herhjemme, der altid generelt vil være højere placeret end AaB, og det kan jeg godt leve med. Derimod er det ikke naturgivent, at vi ikke kan følge med klubber som Brøndby, FCM, Randers og AGF. Hér skal vi steppe op i de kommende år.

Vi var slet ikke i nærheden af at matche FCKs bud, og der eksisterer mange fornuftige forklaringer på Kusk´ valg. Vi kan altså ikke alene tiltrække spillere på kærlighed og kildevand. Desuden skal vi huske på, at det langt fra er en given succesformel at hente flop hjem fra udlandet; vi har selv oplevet det med Enevoldsen og Helenius, og hvor meget har Brøndby egentlig fået ud af Agger, Elmander og Kahlenborg, når man påtænker de massive beløb, som er anvendt på disse spillere? I samme åndedrag kan nævnes Cornelius Blisand. Hvis Lynge havde fået de penge at lege med, som det har kostet FCK at geninvestere i Blisanden, er jeg ret sikker på, at der var hentet et par mesterskaber i træk til Aalborg.

Pointen er, at de mange, mange penge, som FCK anvender på Kusk, sikkert kunne bruges mere hensigtsmæssigt et andet sted. Kusk er langt fra en given succes; hverken i FCK eller AaB. Jeg er nået dertil, hvor AaB ikke længere skal satse på aflagte venner af huset og naboens dreng, men i stedet kigge lidt længere ud i verden og lade sig inspirere af andre impulser.

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: KUSK

Indlæg af Henriksen » 16. maj 2015, 17:28

Klaus skrev:
Henriksen skrev:
Hold nu op med det vrælen og hylen om hvad der er sagt for 9mdr siden. Situationen var en anden, og Kusk havde nok heller ikke selv dengang ventet, at han ville stå så forholdsvis kort tid senere og være endnu et af de danske flop der røg til udlandet uden at være klar til det (og i dette tilfælde måske heller ikke god nok når alt kom til alt).
Jeg skal da love for, at vi vræler og hyler. :S . Man kunne også vende den rundt og spørge, hvor pokker følelserne for AaB var, hvis man ikke brokkede sig i sådan en situation. For mig betyder ærlighed noget. Jeg er ikke ligeglad med, hvad spillerne siger og gør. Når jeg så finder ud af, at det hele åbenbart kun er spil for galleriet, så bliver jeg sgu skuffet. Ærlighed betyder åbenbart ikke det samme for os... Men det er da fint, at du kan bruge din dag på mere intelligente aktiviteter, jeg er sikker på, at du er rasende klog.
Jeg er klog nok til ikke at spilde mit krudt på at svine Kasper Kusk til. Glem ham, bak op om eget hold, vis ham at han ikke gik glip af en flok brægende bønder, men nogle fantastiske AaB-fans der løfter egne spillere. Hellere tæve FCK 5-0 og så lade Kusk spille i hvidt i stilhed end lave en Ståle og så se ham afgøre kampen.
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: KUSK

Indlæg af Patmand » 16. maj 2015, 17:34

Godt så...så afblæser vi den planlagte fan-aktion. :innocent:

Billede

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: KUSK

Indlæg af Forza » 18. maj 2015, 13:06

Brugerkommentar fra Peter:
Var FCM inde i kampen om Kasper Kusk?

Svar fra Glen Riddersholm:
Hej Peter
Det er helt naturligt, at man spørger, når så dygtig en spiller er ledig. Historikken mellem AaB og FCM som den har set ud de seneste år, har nok gjort, at Kusk følte, det var for risikabelt en chance at tage.

Altid noget at Kusk ikke kunne se sig på heden.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 568758.ece
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: KUSK

Indlæg af Yankee » 18. maj 2015, 13:25

Forza skrev:Brugerkommentar fra Peter:
Var FCM inde i kampen om Kasper Kusk?

Svar fra Glen Riddersholm:
Hej Peter
Det er helt naturligt, at man spørger, når så dygtig en spiller er ledig. Historikken mellem AaB og FCM som den har set ud de seneste år, har nok gjort, at Kusk følte, det var for risikabelt en chance at tage.

Altid noget at Kusk ikke kunne se sig på heden.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 568758.ece
Spændende at se resultatet af deres nye scoutingsystem. Hvem havde hørt om spillere som Jim Larsen, Tim Sparv, Johan Dahlin (tidl. skandinaviske landsholdsspillere), Martin Pusic (topscorer i Superligaen) eller Kasper Kusk (efterårets profil i ligaen 2013) inden FCM spottede dem?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: KUSK

Indlæg af Buzz Killington » 18. maj 2015, 13:40

Yankee skrev:
Forza skrev:Brugerkommentar fra Peter:
Var FCM inde i kampen om Kasper Kusk?

Svar fra Glen Riddersholm:
Hej Peter
Det er helt naturligt, at man spørger, når så dygtig en spiller er ledig. Historikken mellem AaB og FCM som den har set ud de seneste år, har nok gjort, at Kusk følte, det var for risikabelt en chance at tage.

Altid noget at Kusk ikke kunne se sig på heden.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 568758.ece
Spændende at se resultatet af deres nye scoutingsystem. Hvem havde hørt om spillere som Jim Larsen, Tim Sparv, Johan Dahlin (tidl. skandinaviske landsholdsspillere), Martin Pusic (topscorer i Superligaen) eller Kasper Kusk (efterårets profil i ligaen 2013) inden FCM spottede dem?
Det er ligegyldigt om de var kendte af omverdenen. Pointen med systemet er at det kan hjælpe til at vurdere om den enkelte spiller er over- eller undervurderet af markedet. Det er/var Kusk og Pusic f.eks. tydeligvis.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: KUSK

Indlæg af white splash » 18. maj 2015, 13:53

Buzz Killington skrev:
Yankee skrev:
Forza skrev:Brugerkommentar fra Peter:
Var FCM inde i kampen om Kasper Kusk?

Svar fra Glen Riddersholm:
Hej Peter
Det er helt naturligt, at man spørger, når så dygtig en spiller er ledig. Historikken mellem AaB og FCM som den har set ud de seneste år, har nok gjort, at Kusk følte, det var for risikabelt en chance at tage.

Altid noget at Kusk ikke kunne se sig på heden.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 568758.ece
Spændende at se resultatet af deres nye scoutingsystem. Hvem havde hørt om spillere som Jim Larsen, Tim Sparv, Johan Dahlin (tidl. skandinaviske landsholdsspillere), Martin Pusic (topscorer i Superligaen) eller Kasper Kusk (efterårets profil i ligaen 2013) inden FCM spottede dem?
Det er ligegyldigt om de var kendte af omverdenen. Pointen med systemet er at det kan hjælpe til at vurdere om den enkelte spiller er over- eller undervurderet af markedet. Det er/var Kusk og Pusic f.eks. tydeligvis.
Og begge havde ca. en pris på 7.5 millioner. Så der kan man da godt sige at de er undervurderet af markedet, og systemet dermed virker. Men lige med de 2 her, behøver man vist ikke noget system for at se det...
1 2 3 Jimmy er en mur!

Besvar