Troels Kløve fra Horsens

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af jonas386 » 25. nov 2014, 11:58

Det vil hvertfald ikke skade med en spiller der kan noget som defensiv midtbane. Tror dog iøvrigt ikke på Troels Kløve for at være ærlig, både Børsting, Bruuhn og Thrane er unge, og dygtige kantspillere, det er ikke lige der vi mangler folk synes jeg. Heller ikke selvom Thomsen smutter.

Ham der Gustaffsson (stav) som frederikshavneren nævner med mellemrum synes jeg dog virker interessant, uden at kende mere til ham end hvad jeg læser herinde og hvad jeg lige har set af nyheder.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af FlæskeFrank » 22. maj 2015, 11:28

jonas386 skrev:Det vil hvertfald ikke skade med en spiller der kan noget som defensiv midtbane. Tror dog iøvrigt ikke på Troels Kløve for at være ærlig, både Børsting, Bruuhn og Thrane er unge, og dygtige kantspillere, det er ikke lige der vi mangler folk synes jeg. Heller ikke selvom Thomsen smutter.

Ham der Gustaffsson (stav) som frederikshavneren nævner med mellemrum synes jeg dog virker interessant, uden at kende mere til ham end hvad jeg læser herinde og hvad jeg lige har set af nyheder.
Tjah, at dømme efter i onsdags kunne vi godt kigge på en defensiv midtbanespiller, når Würtz er væk. Augu forsvinder jo til jul. Og hvis han så også kan bruges på kanten, så skader det nok ikke...
- FlæskeFrank

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af AaB1978 » 7. jun 2015, 12:46


Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Arendt » 7. jun 2015, 15:14

AaB1978 skrev:Skifter til SE ifølge bold.dk

http://www.bold.dk/nyt/soenderjyske-koe ... ens-profil
Det er helt fint. Vi skal bruge mere kvalitet i form af spillere, som kan træde direkte ind i startopstillingen. Troels Kløve besidder ikke den kvalitet i øjeblikket.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Besvar