Kent vil ha AaB angriber til OB

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
seamann

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af seamann » 14. aug 2015, 15:59

Provst i Brovst skrev:Hvorfor har de solgt vores topscorer. Vores topscorer, vores topscorer er topscorer!
Han tiltræder først i Odense på mandag - så at han ikke er i truppen til ÅGF kampen en dybt pinagtig hævngerning.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Patmand » 14. aug 2015, 16:25

Buzz Killington skrev:Det er vel stadig hamrende relevant at spekulere i om AK har vaeret uaerlig overfor klubben, og om han har forhandlet med OB foer tidsgraensen.
Nu skal man være varsom med at citere lader det til, men altså at fremstille AK som en løgner, skulle der være noget som helst grundlag for det?

Ved vi med at sikkerhed at han har sagt han vil til udlandet?

I fald han skulle have sagt det internt ifm. en forhandling på Gaardes kontor - hvornår har han så sagt det?

Har han sagt det for et år siden, da han afslog AaB's tilbud om en kontraktforlængelse?

Kan han nå at ændre mening i løbet af et år?

Kan han få et tilbud fra en dansk klub der er så godt, at han føler han ikke kan sige nej til det?

Man kan spekulere i så meget, også om Gaarde er en løgner, men giver det mening at forfølge sådanne spekulationer?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Buzz Killington » 14. aug 2015, 16:56

Patmand skrev:
Buzz Killington skrev:Det er vel stadig hamrende relevant at spekulere i om AK har vaeret uaerlig overfor klubben, og om han har forhandlet med OB foer tidsgraensen.
Nu skal man være varsom med at citere lader det til, men altså at fremstille AK som en løgner, skulle der være noget som helst grundlag for det?

Ved vi med at sikkerhed at han har sagt han vil til udlandet?

I fald han skulle have sagt det internt ifm. en forhandling på Gaardes kontor - hvornår har han så sagt det?

Har han sagt det for et år siden, da han afslog AaB's tilbud om en kontraktforlængelse?

Kan han nå at ændre mening i løbet af et år?

Kan han få et tilbud fra en dansk klub der er så godt, at han føler han ikke kan sige nej til det?

Man kan spekulere i så meget, også om Gaarde er en løgner, men giver det mening at forfølge sådanne spekulationer?
Her er hvad vi ved. En spiller maa ikke forhandle kontrakt med anden part end hans egen klub, med mindre han har faaet tilladelse til det fra egen klub, eller saafremt han har under et halvt aar tilbage af hans kontrakt. AK har kontraktudloeb med AaB 31-12-2015. AK skriver kontrakt med OB 08-07-2015. Dvs. en uge efter han lovligt har kunnet goere det, skriver han en ekstremt forpligtende femaarig kontrakt med OB. Det er godt nok godt og hurtigt agentarbejde det der, saa godt at det naesten maa forudsaette at AK uformelt har forpligtet sig langt tidligere i forloebet - hvilket er ulovligt (med mindre han har spurgt Gaarde om lov, hvilket intet tyder paa). Hvis vi antager at dette er tilfaeldet (vi har naturligvis ikke en rygende pistol, men et eller andet lugter), saa ligger det lige til hoejrebenet at AK har holdt klubben og egentlig ogsaa fans hen med loegn om hans oprigtige intentioner. Baade for at undgaa at afsloere at han har forhandlet med en anden klub ulovligt, for at undgaa at AaB saetter ham til salg, men ogsaa for at undgaa at ryge af holdet (hvilket han saa endte med alligevel).

Han kan naturligvis have skiftet mening mht. udlandet i sidste oejeblik. Han kan ogsaa ha' en fantastisk agent. Omstaendighederne goer dog at det er helt paa sin plads at spekulere i det

edit: forstaar ikke lige din kommentar omkring citater. Er det en stikpille til en eller anden?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Patmand » 14. aug 2015, 17:45

Buzz Killington skrev:
Patmand skrev:
Buzz Killington skrev:Det er vel stadig hamrende relevant at spekulere i om AK har vaeret uaerlig overfor klubben, og om han har forhandlet med OB foer tidsgraensen.
Nu skal man være varsom med at citere lader det til, men altså at fremstille AK som en løgner, skulle der være noget som helst grundlag for det?

Ved vi med at sikkerhed at han har sagt han vil til udlandet?

I fald han skulle have sagt det internt ifm. en forhandling på Gaardes kontor - hvornår har han så sagt det?

Har han sagt det for et år siden, da han afslog AaB's tilbud om en kontraktforlængelse?

Kan han nå at ændre mening i løbet af et år?

Kan han få et tilbud fra en dansk klub der er så godt, at han føler han ikke kan sige nej til det?

Man kan spekulere i så meget, også om Gaarde er en løgner, men giver det mening at forfølge sådanne spekulationer?
Her er hvad vi ved. En spiller maa ikke forhandle kontrakt med anden part end hans egen klub, med mindre han har faaet tilladelse til det fra egen klub, eller saafremt han har under et halvt aar tilbage af hans kontrakt. AK har kontraktudloeb med AaB 31-12-2015. AK skriver kontrakt med OB 08-07-2015. Dvs. en uge efter han lovligt har kunnet goere det, skriver han en ekstremt forpligtende femaarig kontrakt med OB. Det er godt nok godt og hurtigt agentarbejde det der, saa godt at det naesten maa forudsaette at AK uformelt har forpligtet sig langt tidligere i forloebet - hvilket er ulovligt (med mindre han har spurgt Gaarde om lov, hvilket intet tyder paa). Hvis vi antager at dette er tilfaeldet (vi har naturligvis ikke en rygende pistol, men et eller andet lugter), saa ligger det lige til hoejrebenet at AK har holdt klubben og egentlig ogsaa fans hen med loegn om hans oprigtige intentioner. Baade for at undgaa at afsloere at han har forhandlet med en anden klub ulovligt, for at undgaa at AaB saetter ham til salg, men ogsaa for at undgaa at ryge af holdet (hvilket han saa endte med alligevel).

Han kan naturligvis have skiftet mening mht. udlandet i sidste oejeblik. Han kan ogsaa ha' en fantastisk agent. Omstaendighederne goer dog at det er helt paa sin plads at spekulere i det

edit: forstaar ikke lige din kommentar omkring citater. Er det en stikpille til en eller anden?
Ja, den kommentar var ikke henvendt til dig ;)

Tilbage til emnet. Det er og forbliver jo spekulationer. Syntes man en uge er kort eller lang tid?

Det er vel rimeligt nok at antage, at OB henvender sig med det samme det er muligt for dem. Så har Anders + agent haft en uge til at få flyttet nogle kommaer. I min verden ikke så usandsynligt.

Her er hvad vi ved. Vi ved AK har sin base i Odense og omegn og lider af hjemve. Vi ved hans kæreste tager til Odense for at studere. Vi ved han kender og sandsynligvis har et godt forhold til Kent Nielsen. Vi ved en femårig kontrakt med OB er bedre end hvad AaB kan tilbyde.

Jeg syntes den ligger lige til højrebenet. Jeg kan egentlig ikke se nogen grund til sådan en forhandling skulle trække ud. Jeg tror begge parter virkelig vil hinanden.

Blot for spekulationens skyld - hvad om han havde fået nogle følere fra OB midt i juni?
Selv da har jeg svært ved at se, at AaB har mistet noget. Det er lang tid siden AK afviste AaB. Man kan vel ikke "sætte en spiller til salg?"
Hvis en spiller præsterer, så formoder jeg der dukker interesserede køber op, uagtet om spilleren har et "til salg" skilt om halsen eller ej.
Under alle omstændigheder så kræver et salg enighed fra tre parter.

Jeg kan virkelig ikke se, at AaB kan føle sig underløbet af AK. AaB har forespurgt AK om han var interesseret i en forlængelse. Det var han ikke.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Buzz Killington » 14. aug 2015, 19:11

Bare lige for at slaa fast. 90% af alt herinde er spekulationer i en eller anden udstraekning. At noget er spekulation er ikke decideret diskvalificerende i sig selv. Det vaesentlige er hvad man baserer disse spekulationer paa, samt om det er et tilstraekkeligt interessant emne at spekulere om. Mht. det sidste bliver jeg noedt til at hive hadeflosklen over dem alle frem: fodbold er foelelser, baade spillet paa banen, men ogsaa hvad angaar de mere aerekaere detaljer udenfor, som hvad der er foregaaet bag kulisserne naar en spiller skifter til en rival. Angaaende det foerste, saa har vi naesten aldrig meget andet end rygter og loese udtalelser at forholde os til, saa standarden for hvad der er god spekulation er ret lav herinde.
Patmand skrev:Det er og forbliver jo spekulationer. Syntes man en uge er kort eller lang tid?

Det er vel rimeligt nok at antage, at OB henvender sig med det samme det er muligt for dem. Så har Anders + agent haft en uge til at få flyttet nogle kommaer. I min verden ikke så usandsynligt.
Det forudsaetter et par antagelse. Den ene er at AK ikke har interesse overhovedet i at undersoege andre muligheder end OB, altsaa, overhovedet. Det er maaske tilfaeldet, men en af grundene til dette kunne netop vaere at han allerede havde forpligtet sig til OB foer han maatte.
Patmand skrev:Her er hvad vi ved. Vi ved AK har sin base i Odense og omegn og lider af hjemve. Vi ved hans kæreste tager til Odense for at studere. Vi ved han kender og sandsynligvis har et godt forhold til Kent Nielsen. Vi ved en femårig kontrakt med OB er bedre end hvad AaB kan tilbyde.
Vi ved ikke det mindste om AKs hjemve. Det er vist ren spekulation baseret paa at han var vildt gode venner med et par af de spillere der er rejst (hvor den ene foerst rejste efter AK offentliggjorde han skifte). Man kan ogsaa her spoerge hvorfor han saa faar mindre hjemve af at tage til OB, naar hans homies er i Graekenland og paa Island. Derudover, hvis det vitterligt er hjemve, saa er det da underligt at han skulle have takket nej til kontrakforhandlingerne med begrundelsen at han ville til udlandet - for det er da naesten altid laengere vaek end Odense. Sidste men ikke mindst, saa hoerte jeg foerst om det med hans kaereste lige foer han skiftede. Og det er jo naerliggende at taenke at hun faktisk har valgt Odense fordi AK allerede har valgt det. Er det ikke i Marts der er sidste ansoegningsfrist gennem KOT paa de fleste studier? Dvs. at aK maaske allerede har haft en aftale liggende med OB paa det tidspunkt
Patmand skrev:Jeg syntes den ligger lige til højrebenet. Jeg kan egentlig ikke se nogen grund til sådan en forhandling skulle trække ud. Jeg tror begge parter virkelig vil hinanden.


Nej da, det kan du have ret i. Men det er jo spekulation begge veje her.

Patmand skrev:Blot for spekulationens skyld - hvad om han havde fået nogle følere fra OB midt i juni?
Selv da har jeg svært ved at se, at AaB har mistet noget. Det er lang tid siden AK afviste AaB. Man kan vel ikke "sætte en spiller til salg?"
Hvis en spiller præsterer, så formoder jeg der dukker interesserede køber op, uagtet om spilleren har et "til salg" skilt om halsen eller ej.
Under alle omstændigheder så kræver et salg enighed fra tre parter.

Jeg kan virkelig ikke se, at AaB kan føle sig underløbet af AK. AaB har forespurgt AK om han var interesseret i en forlængelse. Det var han ikke.
Hvis det er i Juni goer det maaske ikke saa meget i praksis. Men det handler alligevel om at beskytte AaB's rettigheder. AaB skal have ligesaa sikre vilkaar som andre klubber. Havde det f.eks. vaeret FCM der kontaktede en af vores spillere paa ungdomskontrakt, ligesom de tilsyneladende har gjort i AGF med Victor Fischer, saa goer det det svaere at overbevise spilleren om at han har godt af at blive i klubben, for uanset om han skifter mening, saa er han uformelt bundet til en anden. AaB kunne maaske staa med en meget fint tilbud spilleren ville have accepterede saafremt han ikke allerede havde lovet OB noget andet. Meget kan ogsaa ske i modtagerklubben i mellemtiden, der goer det problematisk at hente spillere hvis de ikke allerede har forpligtet sig paa det. Naar spilleren aftaler kontrakt med anden part udover seks maaneder vil altid undergrave AaB's raaderet over deres spillere, men det er naturligvis vaerst hvis det var sket endnu tidligere.

Naa, men skidt. Jeg medgiver at det er loest det hele med mindre en kaer journalist paa et tidspunkt faar nys om et eller andet.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Rams » 14. aug 2015, 19:24

Jeg gentager. Manden havde galopperende hjemve. Det er kold fakta. Har det fra bekendte til familien hjemme i Næsby
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Buzz Killington » 14. aug 2015, 19:35

Rams skrev:Jeg gentager. Manden havde galopperende hjemve. Det er kold fakta. Har det fra bekendte til familien hjemme i Næsby
Okay, du plejer jo at være en fornuftig mand Rams, så den køber jeg gerne. Havde ikke set dit indlæg fra tidligere. Det ændrer jo en del.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Rams » 14. aug 2015, 19:46

Det spillede også ind, da hans lejeophold i Næstved og Vejle gik i ged i OB-tiden.
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 16. aug 2015, 19:47

Rams skrev:Jeg gentager. Manden havde galopperende hjemve. Det er kold fakta. Har det fra bekendte til familien hjemme i Næsby
Det er bare så svært at tro når det er fyn og Odense vi snakker om. Så hellere at han var en grådig, løgnagtig charlatan af en socialdemokrat.

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Sanchez94 » 17. aug 2015, 08:42

Rams skrev:Ved fra pålidelig kilde, at manden havde galopperende hjemvé, der kun blev forværret efter, at samboen rykkede til Grækenland, hans anden bonkammerat Søren F rykkede til Island og kæresten startede uddannelse i O'ense
Se den teori bragte jeg allerede på banen den gang Thelander blev solgt, men den blev skudt hårdt ned af flere personer, men det giver jo god mening.
Man skal have det godt uden for banen, for at have det godt inden for banen

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Maglau » 17. aug 2015, 09:29

Rams skrev:Jeg gentager. Manden havde galopperende hjemve. Det er kold fakta. Har det fra bekendte til familien hjemme i Næsby
Hold nu kæft en tøs. Så snakker man om at unge danske talenter ikke kan klare det mentalt i udlandet - ok så, men her taler vi 250 km motorvej i samme land, der folk der pendler det hver dag for at komme på arbejde.

Nøj hvor jeg glad for han smuttede, han har altid ligget side om side med Bach Bak Back Bakc på min liste over favorit fodboldspillere.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Yankee » 17. aug 2015, 09:45

Hvis AK har haft hjemve - hvorfor har han så ikke bare sagt det? Hvorfor så gå og snakke om udlandet?

Under alle omstændigheder er der altså ikke længere til Odense hverken geografisk eller sportsligt end at vi burde kunne have overbevist manden om en forlængelse. Projektet burde være mere spændende i AaB, men fremstår desværre slet ikke sådan pt. - og så forstår jeg da godt at AK hellere vil hjem til Fyn og Kent.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af FlæskeFrank » 17. aug 2015, 10:18

Hvis der er vægt bag Gaardes ord om a la, "at AK har taget et andet valg og nu må vi så vise ham, at det var et forkert valg", så kunne holdet passende vinde over OB på mandag.
- FlæskeFrank

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af fish » 17. aug 2015, 10:32

Skulle vi ikke lukke den her tråd, koncentrere os om vores spillere og glædes over at Spalvis i AGF kampen netop viste det hårde arbejde, uforudsiglighed og mål instinkt som var den primære grund til at vi syntes AK er en god spiller? Tilmed en angriber der så oprigtigt glad ud da Jönsson scorede og omvendt. Hvor er jeg bare rigtigt glad for at AaB valgte at give spilletiden til disse spillere og Helenius/Ene når nu AK var på vej væk.

Tak for alt AK, dit bidrag til AaB var stort, du ønskes held og lykke i OB (AaB kampe undtaget, FCM kampe specielt), men nu er det andre spillere der tager over som AaBs helte.

Brugeravatar
Supersystem
2. div
2. div
Indlæg: 164
Tilmeldt: 17. maj 2014, 10:15
Favoritspiller: Maldini
Geografisk sted: Østerbro
Kontakt:

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Supersystem » 17. aug 2015, 19:00

Enig. Lad os komme videre. Tak til AK for sin tid i AaB :thumbsup: , men så stor en spille synes jeg heller ikke han var. Der er mange andre spillere, som har gjort et større stykke arbejde i AaB.

For mig er AK just en overgangsspiller.
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Jesper Schmidt » 17. aug 2015, 21:33

AK fortjener i dén grad ros for den måde han har håndteret hele situationen på, vel at mærke EFTER han skrev med OB. Ikke et eneste kritisk pip er der kommet ud af hans mund gennem hele forløbet, og selv nu hvor han er OB'er giver han på ingen måde AaB skylden for noget, på trods af at det selvfølgelig har været en hård omgang for ham, selvforskyldt eller ej. Meget respektfuld og sympatisk optræden.

Tak for kongekasserne AK, og også de vigtige grimme...og så behøver stimerne af mål ikke vokse nu trøjen er en anden!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Køllen I Møllen » 17. aug 2015, 21:45

Jesper Schmidt skrev:AK fortjener i dén grad ros for den måde han har håndteret hele situationen på, vel at mærke EFTER han skrev med OB. Ikke et eneste kritisk pip er der kommet ud af hans mund gennem hele forløbet, og selv nu hvor han er OB'er giver han på ingen måde AaB skylden for noget, på trods af at det selvfølgelig har været en hård omgang for ham, selvforskyldt eller ej. Meget respektfuld og sympatisk optræden.

Tak for kongekasserne AK, og også de vigtige grimme...og så behøver stimerne af mål ikke vokse nu trøjen er en anden!
Helt enig mht AK's opførsel. Professionelt. Det er jo kun medierne (med Ralf Dahl i spidsen) der mener at det har været et "grimt" forløb.
Hverken AaB, OB eller AK har klaget sig. Dejligt.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Søgaard » 18. aug 2015, 11:18

Køllen I Møllen skrev:
Jesper Schmidt skrev:AK fortjener i dén grad ros for den måde han har håndteret hele situationen på, vel at mærke EFTER han skrev med OB. Ikke et eneste kritisk pip er der kommet ud af hans mund gennem hele forløbet, og selv nu hvor han er OB'er giver han på ingen måde AaB skylden for noget, på trods af at det selvfølgelig har været en hård omgang for ham, selvforskyldt eller ej. Meget respektfuld og sympatisk optræden.

Tak for kongekasserne AK, og også de vigtige grimme...og så behøver stimerne af mål ikke vokse nu trøjen er en anden!
Helt enig mht AK's opførsel. Professionelt. Det er jo kun medierne (med Ralf Dahl i spidsen) der mener at det har været et "grimt" forløb.
Hverken AaB, OB eller AK har klaget sig. Dejligt.
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/an ... -ude-i-AaB

Den kom så i dag. Men han skylder self. kun skylden på, at klubberne ikke kunne blive enige. Det han må forholde sig til er, at han vælger at skifte til OB, som så ikke en gang gider betale en smule for ham. Det er da det eneste, han kan tillade sig at være skuffet over. Hvis han seriøst troede at kombinationen af at han skrev med OB og at de bød ALT for lidt for ham for at få ham nu, ikke havde nogle konsekvenser for hans trupstatus i AaB, så er det da noget kun naivt.

Men ja. Synes også det var ganske professionelt, både af AK og AaB, det er OB der er synderen, når de regner med at deres bosman-underskrift betyder at de bare kan gøre hvad de vil og få AK med det samme.

Når det er sagt, så burde vi måske lige have holdt dem hen en uge mere, frygter han bomber mod os næste weekend :)
Aalborg BK 1885!

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af fish » 18. aug 2015, 13:32

Søgaard skrev: Når det er sagt, så burde vi måske lige have holdt dem hen en uge mere, frygter han bomber mod os næste weekend :)
Det skal du ikke frygte, det er en mandagskamp :|

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af AllanPedersen » 18. aug 2015, 14:35

Havde forudset AK ville åbne for posen når han først var sluppet fri af Gaarde

Jeg var en lus mellem to negle. Jeg havde et håb om, at de to klubber kunne blive enige, men det var ude af mine hænder. Jeg synes selv, at jeg blev unødvendigt frosset ude i AaB. Det har været fem hårde uger. Og siden det hele faldt på plads, har jeg set frem til at komme i gang, siger Anders K. Jacobsen til Fyens Stiftstidende.

- Det sluttede skidt mellem os, men samtidig er jeg taknemmelig for, at de gav mig chancen for to år siden. Det er i AaB, jeg har fået mit gennembrud. Jeg har været med til at vinde Danmarksmesterskabet og prøvet at spille kampe i Europa, siger Jacobsen til avisen


Ærgeligt det endte sådan for AK.. men fint vi fik penge for ham.
Jeg har hele tiden været imod han skulle spille, så jeg er fint tilfreds med forløbet.
Selvom jeg fra hans synspunkt godt kan se det var en hård
straf for at presse OB.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Besvar