Feedback Forum

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
Brugeravatar
Kristian60
1. div
1. div
Indlæg: 307
Tilmeldt: 5. okt 2009, 05:10

Re: Feedback Forum

Indlæg af Kristian60 » 19. aug 2015, 09:41

Gnu skrev:Hallo, er der en moderator til stede? Det er et temmelig simpelt spørgsmål, jeg stiller, så jeg forstår ikke den lange ekspeditionstid.
Du må være sjov til fester.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Feedback Forum

Indlæg af Gnu » 19. aug 2015, 09:55

Pastorius skrev:
Gnu skrev:Hallo, er der en moderator til stede? Det er et temmelig simpelt spørgsmål, jeg stiller, så jeg forstår ikke den lange ekspeditionstid.
Jeg forstår godt der ikke svares - det er et ukonstruktivt sørgsmål.

Du har gjort opmærksom på noget du ser som et problem. Hvad der er af bagvedliggende handlinger fra moderatorerne, mener jeg ikke skal være gennemsigtigt. Det ville være en alt for stor opgave, hvis man skulle lægge faste retningslinjer for alt - på forhånd - og oveni retfærdiggøre alle beslutninger offentligt.
Er det dig, der gemmer sig bag Debatjunta-aliaset siden du svarer? og så må jeg sige, at jeg er stærkt uenig i, at mit spørgsmål skulle være ukonstruktivt.

Jeg undres oprigtigt over, hvad der skal forstås som grammatisk rimeligt. Der slås hårdt ned på chatsprog, hvor indlæg oven i købet bliver slettet, mens tonsvis af grammatiske overgreb hver eneste dag går fri. Fx indlæg, hvor alle sætninger afsluttes med udråbstegn. Og kort efter at Debatjuntaen havde indskærpet at de grammatiske retningslinjer, postede samme Debatjunta et indlæg, hvor en sætning blev afsluttet med fem udråbstegn i træk. Da jeg så gjorde opmærksom på dette, blev mit indlæg slettet, og jeg fik en advarsel.

Det er signalforvirring og rejser en lang række spørgsmål om, hvad der er tilladt og ikke tilladt.

Jeg undres desuden over, at man gør sig besværet med at flytte mit indlæg, men ikke besvare det.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Feedback Forum

Indlæg af Pastorius » 19. aug 2015, 22:05

Gnu skrev: Er det dig, der gemmer sig bag Debatjunta-aliaset siden du svarer? og så må jeg sige, at jeg er stærkt uenig i, at mit spørgsmål skulle være ukonstruktivt.
Nej.
Jeg undres oprigtigt over, hvad der skal forstås som grammatisk rimeligt. Der slås hårdt ned på chatsprog, hvor indlæg oven i købet bliver slettet, mens tonsvis af grammatiske overgreb hver eneste dag går fri. Fx indlæg, hvor alle sætninger afsluttes med udråbstegn. Og kort efter at Debatjuntaen havde indskærpet at de grammatiske retningslinjer, postede samme Debatjunta et indlæg, hvor en sætning blev afsluttet med fem udråbstegn i træk. Da jeg så gjorde opmærksom på dette, blev mit indlæg slettet, og jeg fik en advarsel.

Det er signalforvirring og rejser en lang række spørgsmål om, hvad der er tilladt og ikke tilladt.

Jeg undres desuden over, at man gør sig besværet med at flytte mit indlæg, men ikke besvare det.
Hvis de gør sig ulejligheden med at slette dit indlæg, bør de også forklare hvorfor. Jeg kan dog godt forstå de ikke gider debatere deres beslutninger offentligt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Feedback Forum

Indlæg af Gnu » 20. aug 2015, 09:44

Pastorius skrev:
Gnu skrev: Er det dig, der gemmer sig bag Debatjunta-aliaset siden du svarer? og så må jeg sige, at jeg er stærkt uenig i, at mit spørgsmål skulle være ukonstruktivt.
Nej.
Jeg undres oprigtigt over, hvad der skal forstås som grammatisk rimeligt. Der slås hårdt ned på chatsprog, hvor indlæg oven i købet bliver slettet, mens tonsvis af grammatiske overgreb hver eneste dag går fri. Fx indlæg, hvor alle sætninger afsluttes med udråbstegn. Og kort efter at Debatjuntaen havde indskærpet at de grammatiske retningslinjer, postede samme Debatjunta et indlæg, hvor en sætning blev afsluttet med fem udråbstegn i træk. Da jeg så gjorde opmærksom på dette, blev mit indlæg slettet, og jeg fik en advarsel.

Det er signalforvirring og rejser en lang række spørgsmål om, hvad der er tilladt og ikke tilladt.

Jeg undres desuden over, at man gør sig besværet med at flytte mit indlæg, men ikke besvare det.
Hvis de gør sig ulejligheden med at slette dit indlæg, bør de også forklare hvorfor. Jeg kan dog godt forstå de ikke gider debatere deres beslutninger offentligt.
Ork jo, jeg fik en forklaring skrevet i en temmelig nedladende tone.

Det er i øvrigt heller ikke mit slettede indlæg, jeg diskutere her. Jeg stiller et opklarende spørgsmål om, hvordan retningslinjerne skal forstås, når noget dårligt sprog og grammatik møder kniven mens andet mindst lige så kritisabelt sprog får lov at stå.

Dette feedback forum skulle angiveligt være skabt til dialog mellem brugere og adminteamet og en mulighed for at diskutere problemstillinger. Men som vi kan her er det så som så med dialogen. Kafka kunne ikke have skrevet det bedre.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Feedback Forum

Indlæg af Debatjuntaen » 20. aug 2015, 10:49

Gnu og andre,

Vi valgte at flytte indlægget til Feedback forummet, hvilket nok har vist sig at være en fejl. Det skulle blot have været slettet.

Når vi griber ind i tråde, som eksempelvis når folk begynder at skrive i sms/chat sprog, så skal der ikke stilles spørgsmåltegn ved, om vi gør det på den rigtige måde. Ja, der blev brugt fire udråbstegn. Er det grammatisk korrekt? Nej, det er det nok ikke, men det var med til at understrege pointen, at vi ikke gad høre mere kasten mudder frem og tilbage. Det var ikke noget som var meningsforstyrrende, hvilket vi heller ikke slår ned på overfor brugere. Men sms/chat sprog, som folk skal afkode for at forstå, hører ikke hjemme på debatsiden og vil blive slettet.

Når vi modererer debattem er det ikke op til brugerne på debatten, at begynde at kommentere på, om retningslinjerne er overholdt, hvilket vi gentagne gange har forklaret flere herinde - specielt ikke når det omhandler ting som et par ekstra udråbstegn. Et indlæg der blot var med til at forplumre debatten endnu mere end den var i forvejen.

Vi gør en aktiv indsats for at holde et tåleligt debatniveau herinde, og derfor har vi simpelthen ikke ressourcer til også at skulle forklare alle de actions vi tager i detaljer. Så afslutningsvis vil vi endnu en gang understrege, at de afgørelser vi i Debatjuntaen træffer ikke kan ankes (står i retningslinjerne).

Man er velkommen til at skrive i feedback forummet, hvis der er noget man ikke forstår, eller hvis man har forslag til ændringer. Ændringsforslag vil blive forelagt bestyrelsen for AaB Support Club, som i sidste ende træffer beslutning om ændring af retningslinjerne.

/Debatjuntaen

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Feedback Forum

Indlæg af Gnu » 20. aug 2015, 13:17

Debatjuntaen skrev:Gnu og andre,

Vi valgte at flytte indlægget til Feedback forummet, hvilket nok har vist sig at være en fejl. Det skulle blot have været slettet.

Når vi griber ind i tråde, som eksempelvis når folk begynder at skrive i sms/chat sprog, så skal der ikke stilles spørgsmåltegn ved, om vi gør det på den rigtige måde. Ja, der blev brugt fire udråbstegn. Er det grammatisk korrekt? Nej, det er det nok ikke, men det var med til at understrege pointen, at vi ikke gad høre mere kasten mudder frem og tilbage. Det var ikke noget som var meningsforstyrrende, hvilket vi heller ikke slår ned på overfor brugere. Men sms/chat sprog, som folk skal afkode for at forstå, hører ikke hjemme på debatsiden og vil blive slettet.

Når vi modererer debattem er det ikke op til brugerne på debatten, at begynde at kommentere på, om retningslinjerne er overholdt, hvilket vi gentagne gange har forklaret flere herinde - specielt ikke når det omhandler ting som et par ekstra udråbstegn. Et indlæg der blot var med til at forplumre debatten endnu mere end den var i forvejen.

Vi gør en aktiv indsats for at holde et tåleligt debatniveau herinde, og derfor har vi simpelthen ikke ressourcer til også at skulle forklare alle de actions vi tager i detaljer. Så afslutningsvis vil vi endnu en gang understrege, at de afgørelser vi i Debatjuntaen træffer ikke kan ankes (står i retningslinjerne).

Man er velkommen til at skrive i feedback forummet, hvis der er noget man ikke forstår, eller hvis man har forslag til ændringer. Ændringsforslag vil blive forelagt bestyrelsen for AaB Support Club, som i sidste ende træffer beslutning om ændring af retningslinjerne.

/Debatjuntaen
Hvorfor i alverden skulle det slettes? Hvilke retningslinjer overskrider nedenstående citerede indlæg i et omfang så det bør slettes?
Gnu skrev:Blot et opklarende spørgsmål vedrørende retningslinjerne. Er et indlæg, hvor samtlige sætninger afsluttes med udråbstegn i stedet for punktum at regne for rimelig grammatisk standard?
Det er, som anført, blot et opklarende spørgsmål til retningslinjerne og oven i købet skrevet i en sober tone, hvis jeg selv skal sige det. Nu er indlægget som bekendt fjernet fra konteksten, men for nu at udrydde eventuelle misforståelser, så var spørgsmålet ikke afledt af Debatjuntaens svar med fire/fem udrådstegn, men dette indlæg:
Zee skrev:Fantastisk kamp at stå og følge! Og fantastisk stemning! Selv efter målet til 1-0, så gav folk den bare endnu mere gas!
Det var en fornøjelse at være på stadion på trods af regnvejr!

Og tak til ASC KBH for at arrangere bus! Hyggeligt, som altid!
Blot i et forsøg på at afklare, hvorledes formulering "rimelig grammatisk og retstavningsmæssig standard" skal forstås.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Feedback Forum

Indlæg af Gnu » 24. aug 2015, 11:28

Kan jeg få en forklaring på, hvorfor mit indlæg skulle være slettet frem for flyttet?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Feedback Forum

Indlæg af Gnu » 31. aug 2015, 09:45

Jeg går ud fra at den lange ekspeditionstid er et udtryk for et godt og gennemarbejdet svar. Hvorfor skulle mit indlæg have været slettet?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Feedback Forum

Indlæg af astonvilla » 31. aug 2015, 11:32

Gnu skrev:Jeg går ud fra at den lange ekspeditionstid er et udtryk for et godt og gennemarbejdet svar. Hvorfor skulle mit indlæg have været slettet?
Siden du så åbenlyst tørster efter at prøve at få karantæne - hvorfor giver du den ikke bare til dig selv så?
Bienvenu Bassogog!

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Feedback Forum

Indlæg af Gnu » 31. aug 2015, 19:34

astonvilla skrev:
Gnu skrev:Jeg går ud fra at den lange ekspeditionstid er et udtryk for et godt og gennemarbejdet svar. Hvorfor skulle mit indlæg have været slettet?
Siden du så åbenlyst tørster efter at prøve at få karantæne - hvorfor giver du den ikke bare til dig selv så?
Jeg forsøger blot at indgå en dialog med Debatjuntaen, hvilket dette forum angiveligt er til. Samme Debatjunta, som mener, at mit indlæg skulle være slettet. Jeg vil da gerne have en forklaring på hvorfor. Det mener jeg ærligt talt ikke er urimeligt at efterspørge.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Lasse Que
Junior
Junior
Indlæg: 67
Tilmeldt: 7. jun 2005, 16:24
Kontakt:

Re: Feedback Forum

Indlæg af Lasse Que » 1. sep 2015, 08:51

Gnu skrev:
astonvilla skrev:
Gnu skrev:Jeg går ud fra at den lange ekspeditionstid er et udtryk for et godt og gennemarbejdet svar. Hvorfor skulle mit indlæg have været slettet?
Siden du så åbenlyst tørster efter at prøve at få karantæne - hvorfor giver du den ikke bare til dig selv så?
Jeg forsøger blot at indgå en dialog med Debatjuntaen, hvilket dette forum angiveligt er til. Samme Debatjunta, som mener, at mit indlæg skulle være slettet. Jeg vil da gerne have en forklaring på hvorfor. Det mener jeg ærligt talt ikke er urimeligt at efterspørge.
Fra første indlæg i dette forum:
Feedback forum

Som noget nyt vil vi prøve at oprette et Feedback forum på http://www.debatside.dk. Tanken med dette er, at vi gerne vil skabe en konstruktiv dialog mellem brugere og adminteamet. Forummet skal bruges til at diskutere problemstillinger, ændring af regler og andre generelle ting, som kan være relevante at tage op. Spørgsmål som "Hvorfor blev min tråd slettet?" skal dog sendes til os pr. mail (debatadmin@AaB-support-club.dk), hvor vi gerne diskuterer låste tråde. Formålet med dette tiltag er, at vi kan blive ved med at udvikle debatsiden såvel teknisk som indholdsmæssigt.

Vi vil være lydhøre overfor de indspark, der kommer men vi kan ikke garantere, at alle forslag går igennem, da det ikke er Juntaen alene, som har noget at skulle have sagt. Vi glæder os til at modtage seriøse indspark og en konstruktiv debat. Det er ligeledes muligt at benytte dette forum til at stille spørgsmål til admins. Svartiden kan dog variere, da vi er et team af frivillige, hvorfor vi ikke kan være online hele tiden. I nogle tilfælde vil det også være relevant for os at undersøge fortilfælde, tekniske muligheder etc. inden vi kan svare tilbage.

Med håb om en god og konstruktiv debat til videreudvikling af http://www.debatside.dk

/Debatjuntaen
Så prøv at sende en mail - så får du sikkert svar.
Syng for de røde!

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Feedback Forum

Indlæg af Gnu » 1. sep 2015, 09:02

Lasse Que skrev:
Gnu skrev:
astonvilla skrev:
Gnu skrev:Jeg går ud fra at den lange ekspeditionstid er et udtryk for et godt og gennemarbejdet svar. Hvorfor skulle mit indlæg have været slettet?
Siden du så åbenlyst tørster efter at prøve at få karantæne - hvorfor giver du den ikke bare til dig selv så?
Jeg forsøger blot at indgå en dialog med Debatjuntaen, hvilket dette forum angiveligt er til. Samme Debatjunta, som mener, at mit indlæg skulle være slettet. Jeg vil da gerne have en forklaring på hvorfor. Det mener jeg ærligt talt ikke er urimeligt at efterspørge.
Fra første indlæg i dette forum:
Feedback forum

Som noget nyt vil vi prøve at oprette et Feedback forum på http://www.debatside.dk. Tanken med dette er, at vi gerne vil skabe en konstruktiv dialog mellem brugere og adminteamet. Forummet skal bruges til at diskutere problemstillinger, ændring af regler og andre generelle ting, som kan være relevante at tage op. Spørgsmål som "Hvorfor blev min tråd slettet?" skal dog sendes til os pr. mail (debatadmin@AaB-support-club.dk), hvor vi gerne diskuterer låste tråde. Formålet med dette tiltag er, at vi kan blive ved med at udvikle debatsiden såvel teknisk som indholdsmæssigt.

Vi vil være lydhøre overfor de indspark, der kommer men vi kan ikke garantere, at alle forslag går igennem, da det ikke er Juntaen alene, som har noget at skulle have sagt. Vi glæder os til at modtage seriøse indspark og en konstruktiv debat. Det er ligeledes muligt at benytte dette forum til at stille spørgsmål til admins. Svartiden kan dog variere, da vi er et team af frivillige, hvorfor vi ikke kan være online hele tiden. I nogle tilfælde vil det også være relevant for os at undersøge fortilfælde, tekniske muligheder etc. inden vi kan svare tilbage.

Med håb om en god og konstruktiv debat til videreudvikling af http://www.debatside.dk

/Debatjuntaen
Så prøv at sende en mail - så får du sikkert svar.
Nu var det Debatjuntaen selv, der begyndte at diskutere mit indlæg mit indlæg i fuld offentlighed. Jeg søger såmænd bare svar.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Feedback Forum

Indlæg af Gnu » 4. sep 2015, 13:09

Bum, bum... Mon snart der sker noget?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Feedback Forum

Indlæg af Elvis lever » 4. sep 2015, 13:36

Gnu skrev:Bum, bum... Mon snart der sker noget?
Tja, på mig virker det mere som om du ønsker at kværulere. Der er jo flere brugere, som allerede har givet dig adskillige hints, som du har valgt at ignorere.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Feedback Forum

Indlæg af Køllen I Møllen » 4. sep 2015, 20:50

Jeg har den dybeste respekt for folk som er ligeså stædige som mig selv. Og derfor kan jeg sagtens sætte mig ind i hvorfor Gnuen føler sig uretfærdigt behandlet. Og jeg synes også juntaen kunne give ham et svar.
Janteloven eksisterer IKKE!

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Feedback Forum

Indlæg af Gnu » 7. sep 2015, 13:09

Elvis lever skrev:
Gnu skrev:Bum, bum... Mon snart der sker noget?
Tja, på mig virker det mere som om du ønsker at kværulere. Der er jo flere brugere, som allerede har givet dig adskillige hints, som du har valgt at ignorere.
Det er forkert. Jeg har ikke ignoreret nogen som helst med undtagelse af Kristian60, hvis indlæg er meningsløst. Derudover har jeg svaret hver eneste bruger, der har henvendt sig til mig i tråden her.

Men det var det svar fra Debatjuntaen, vi kom fra. Det venter jeg stadig på.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Lasse Que
Junior
Junior
Indlæg: 67
Tilmeldt: 7. jun 2005, 16:24
Kontakt:

Re: Feedback Forum

Indlæg af Lasse Que » 7. sep 2015, 13:52

Så skriv dog til dem i en mail - så får du sikkert dit svar i stedet for at udstille dig selv yderligere.
Syng for de røde!

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Feedback Forum

Indlæg af Gnu » 7. sep 2015, 14:05

Lasse Que skrev:Så skriv dog til dem i en mail - så får du sikkert dit svar i stedet for at udstille dig selv yderligere.
Hvorfor i alverden skulle jeg dog det? Når debatjuntaen i fuld offentlighed fortæller, at mit indlæg - som ikke bryder nogen regler - skulle have været slettet er det dælme også rimeligt med en offentlig forklaring.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Feedback Forum

Indlæg af Debatjuntaen » 7. sep 2015, 14:32

Gnu,

Vi har ikke svaret, da vi ikke har været opmærksom på, at du søgte svar.

Dit indlæg skulle have været slettet, da det var off-topic. Det skulle, som tidligere nævnt, ikke have været flyttet, men blot slettet.

Har du spørgsmål til retningslinjerne, kan du sende os en PB. Du skal ikke hive det frem i trådene, hvis du mener der er begået brud på retningslinjerne, da det er ikke op til dig at bedømme, om andre bryder retningslinjerne. Det skal vi nok tage os af.

Hvis du føler der er nogen der bryder retningslinjerne, så rapporterer du indlægget, og så ser vi på det. Det er også den bedste måde for os at blive informeret på, da vi får notifikationer på rapporterede indlæg.

/Debatjuntaen

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Feedback Forum

Indlæg af Gnu » 8. sep 2015, 15:47

Debatjuntaen skrev:Gnu,

Vi har ikke svaret, da vi ikke har været opmærksom på, at du søgte svar.

Dit indlæg skulle have været slettet, da det var off-topic. Det skulle, som tidligere nævnt, ikke have været flyttet, men blot slettet.

Har du spørgsmål til retningslinjerne, kan du sende os en PB. Du skal ikke hive det frem i trådene, hvis du mener der er begået brud på retningslinjerne, da det er ikke op til dig at bedømme, om andre bryder retningslinjerne. Det skal vi nok tage os af.

Hvis du føler der er nogen der bryder retningslinjerne, så rapporterer du indlægget, og så ser vi på det. Det er også den bedste måde for os at blive informeret på, da vi får notifikationer på rapporterede indlæg.

/Debatjuntaen
Tak for svar. I brugerkontrolpanelet kan man slå notifikationer til, således at man får en sådan, når andre brugere citerer. Hvis man ønsker det, kan man endda få en notifikation på email. Det var måske en ide.

Mit indlæg skulle altså være slettet fordi det var off topic. Jeg må sige, at det rejser et nyt spørgmål for mig. Er det en ny kurs, at off topic-indlæg fremover vil blive slettet?

I så fald får du travlt, for trådene udvikler sig hele tiden og der er masser af off topic-indlæg hele tiden.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Besvar