Jakob Ahlmann

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Jakob Ahlmann

Indlæg af thomasjn » 16. okt 2015, 12:00

frederikshavneren skrev:Der er et interessant interview med Ahlmann i Tipsbladet (papirudgaven). Hovedfokus i interviewet er naturligvis på det skadesforløb Ahlmann har været igennem. Det er altid enormt nemt at være bagklog, men når jeg læser interviewet undrer det mig at det ikke blev opdaget at han pådrog sig en alvorlig skade mod FCM. Derudover fortæller Ahlmann om frustrationen ved at korsbåndsoperationen ikke forløb som planlagt, da der blev dannet arvæv i knæet efter operationen, det betød også at Ahlmann slet ikke gjorde de samme fremskridt som Spalvis.
Efter korsbåndoperationen har Ahlmann haft problemer med en sene under knæet (lægerne brugte noget af senen til det nye korsbånd), han regner med først at være tilbage på fuld styrke til forårsssæsonen og må dermed formentlig stå over i nogle af kampene her i efteråret.
Øv, mere Patrick på venstre back - det dur ikke. Håber snart de begynder at spille Raitala derude. VI er afhængige af backs der kan gå med frem og være en del af spillet og det kan Patrick bare ikke i venstre side.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Jakob Ahlmann

Indlæg af Elscorpio » 16. okt 2015, 13:13

Kan interviewet med Ahlmann ikke læses online?

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Jakob Ahlmann

Indlæg af 9800 » 16. okt 2015, 13:59

Altså så meget koster ekstrabladet heller ikke, og når Tipsbladet er med om fredag er der god værdi for pengene :thumbsup:

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Jakob Ahlmann

Indlæg af thomasjn » 16. okt 2015, 14:17

9800 skrev:Altså så meget koster ekstrabladet heller ikke, og når Tipsbladet er med om fredag er der god værdi for pengene :thumbsup:
Arh, det er stadig ekstra bladet. En avis der skulle give penge for at være i min kats bakke, hvis jeg nogensinde får en kat.

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Jakob Ahlmann

Indlæg af AaB1978 » 2. nov 2015, 13:59

Sgu ærgerligt med Ahlmann :(

http://tipsbladet.dk/artikel/tilbageskr ... et-ahlmann

Mon ikke det langsigtet set var det bedste, hvis han afskrev resten af efteråret og så fokuserede udelukkende på
at komme tilbage til foråret.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Jakob Ahlmann

Indlæg af Frygah » 2. nov 2015, 14:35

Det er hamrende synd for ham. For han er satme godt nok god Ahlmann! Han giver vores hold så meget fremadrettet, det er helt vildt.

Det positive er, at han på trods af sin lange skade, stadig kunne gå direkte ind i de her par kampe og spille på så højt et niveau. Så er det bare med at krydse fingre for en god vinterpause, og så han er på toppen igen. Så må de sidste 4 kampe blive med Blåbjerg/Gilli eller Raitala.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Jakob Ahlmann

Indlæg af troelsh » 2. nov 2015, 15:49

Hvor er det bare pisse synd for ahlmann, og ærgerligt for AaB, for ahlmann er bare i særklasse på den back!
Jeg håber gaarde henter en venstre back i transfervinduet, for hverken blåbjerg, pk eller gilli fungerer optimalt på den position.

Vi har i øvrigt en målscorer på 15-1 i de tre kampe ahlmann har været med i.

Brugeravatar
AltidPaaTvaers
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 21. dec 2015, 17:57
Favoritspiller: En håndtrold på Vesttribunen
Geografisk sted: 9000

Re: Jakob Ahlmann

Indlæg af AltidPaaTvaers » 6. jan 2016, 08:44

Det her er internettet. Slap af.

Besvar