David Ochieng

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Brugeravatar
kkoldsoe
2. div
2. div
Indlæg: 196
Tilmeldt: 23. jul 2006, 16:52
Favoritspiller: Wayne Rooney
Geografisk sted: Thisted
Kontakt:

David Ochieng

Indlæg af kkoldsoe » 21. jan 2016, 01:18

Jeg er godt klar over, at man ikke får det fulde billede af hans evner og kvalitet.

Men jeg synes alligevel, at knægten virker som en klog forsvarer, som er god til at positionere sig. Samtidigt virker det til, at han har et godt overblik og ikke er bange for, at smide en diagonal bold frem i banen.. Spændende om han kan slå igennem hos de røde :)


Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: David Ochieng

Indlæg af Kokkefar » 21. jan 2016, 02:59

kkoldsoe skrev:Jeg er godt klar over, at man ikke får det fulde billede af hans evner og kvalitet.

Men jeg synes alligevel, at knægten virker som en klog forsvarer, som er god til at positionere sig. Samtidigt virker det til, at han har et godt overblik og ikke er bange for, at smide en diagonal bold frem i banen.. Spændende om han kan slå igennem hos de røde :)

Han slår satme nogle gode baller ind i mellem!

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: David Ochieng

Indlæg af 9000AaB » 22. jan 2016, 08:17

Nogle der så kampen igår, og så hvordan David Ochieng spillede?
På filmene ser han virkelig god ud, men er han også det når det kommer til stykket?

Brugeravatar
vandmelonen
1. div
1. div
Indlæg: 362
Tilmeldt: 11. feb 2009, 01:05
Favoritspiller: Mæhle

Re: David Ochieng

Indlæg af vandmelonen » 22. jan 2016, 18:10

Nu var det begrænset, hvor meget han kunne nå at præstere i en halveg mod et sløjt Hobro-hold. Men når han var på bolden virkede han meget rolig og cool. Jeg mindes også, at han vinder et par hovedstødsdueller på dødbolde. Han viste også prøver på sine lange afleveringer og var bl.a. Tæt på at score fra midten. Men igen, meget begrænset hvad indtryk en enkelt halveg kan give. Men i hvert fald ikke et dårligt indtryk jeg fik.

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 667
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: David Ochieng

Indlæg af jayC » 23. jan 2016, 22:56

Hvad jeg har kunnet Google mig frem til, har han været anfører for landsholdet i 3 kampe, og ligeledes klubholdet..

Han er 23 år, så et eller andet må han kunne :)
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: David Ochieng

Indlæg af Kristian » 24. jan 2016, 20:02

Kokkefar skrev:
kkoldsoe skrev:Jeg er godt klar over, at man ikke får det fulde billede af hans evner og kvalitet.

Men jeg synes alligevel, at knægten virker som en klog forsvarer, som er god til at positionere sig. Samtidigt virker det til, at han har et godt overblik og ikke er bange for, at smide en diagonal bold frem i banen.. Spændende om han kan slå igennem hos de røde :)

Han slår satme nogle gode baller ind i mellem!
Og ved 2.12

Super forudseende :-)
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: David Ochieng

Indlæg af Kristian » 24. jan 2016, 20:03

Kokkefar skrev:
kkoldsoe skrev:Jeg er godt klar over, at man ikke får det fulde billede af hans evner og kvalitet.

Men jeg synes alligevel, at knægten virker som en klog forsvarer, som er god til at positionere sig. Samtidigt virker det til, at han har et godt overblik og ikke er bange for, at smide en diagonal bold frem i banen.. Spændende om han kan slå igennem hos de røde :)

Han slår satme nogle gode baller ind i mellem!
Og ved 2.12

Super forudseende :-)
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: David Ochieng

Indlæg af Køllen I Møllen » 24. jan 2016, 20:55

Han spillede ganske udemærket mod Hobro. Men alle røde alarmklokker skal bare ringe når man snakker om en 23-årig midterforsvarer fra Kenya. Det er simpelthen bare en lottokupon man aldrig skal købe.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: David Ochieng

Indlæg af Kokkefar » 24. jan 2016, 21:11

Kristian skrev:
Kokkefar skrev:
kkoldsoe skrev:Jeg er godt klar over, at man ikke får det fulde billede af hans evner og kvalitet.

Men jeg synes alligevel, at knægten virker som en klog forsvarer, som er god til at positionere sig. Samtidigt virker det til, at han har et godt overblik og ikke er bange for, at smide en diagonal bold frem i banen.. Spændende om han kan slå igennem hos de røde :)

Han slår satme nogle gode baller ind i mellem!
Og ved 2.12

Super forudseende :-)
Den faldt jeg også over, han er klogere end sin keeper der! :thumbsup:

Brugeravatar
kkoldsoe
2. div
2. div
Indlæg: 196
Tilmeldt: 23. jul 2006, 16:52
Favoritspiller: Wayne Rooney
Geografisk sted: Thisted
Kontakt:

Re: David Ochieng

Indlæg af kkoldsoe » 24. jan 2016, 21:35

Køllen I Møllen skrev:Han spillede ganske udemærket mod Hobro. Men alle røde alarmklokker skal bare ringe når man snakker om en 23-årig midterforsvarer fra Kenya. Det er simpelthen bare en lottokupon man aldrig skal købe.
Lottokupon siger du nok. "Men hvis man ikke spiller, vinder man sørme heller ingenting".

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: David Ochieng

Indlæg af Køllen I Møllen » 24. jan 2016, 21:45

kkoldsoe skrev:
Køllen I Møllen skrev:Han spillede ganske udemærket mod Hobro. Men alle røde alarmklokker skal bare ringe når man snakker om en 23-årig midterforsvarer fra Kenya. Det er simpelthen bare en lottokupon man aldrig skal købe.
Lottokupon siger du nok. "Men hvis man ikke spiller, vinder man sørme heller ingenting".
Man har heldigvis stadig selv mulighed for at øge chancen for gevinst ved at købe nogle mere sikre kuponer :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
kkoldsoe
2. div
2. div
Indlæg: 196
Tilmeldt: 23. jul 2006, 16:52
Favoritspiller: Wayne Rooney
Geografisk sted: Thisted
Kontakt:

Re: David Ochieng

Indlæg af kkoldsoe » 24. jan 2016, 21:55

Køllen I Møllen skrev:
kkoldsoe skrev:
Køllen I Møllen skrev:Han spillede ganske udemærket mod Hobro. Men alle røde alarmklokker skal bare ringe når man snakker om en 23-årig midterforsvarer fra Kenya. Det er simpelthen bare en lottokupon man aldrig skal købe.
Lottokupon siger du nok. "Men hvis man ikke spiller, vinder man sørme heller ingenting".
Man har heldigvis stadig selv mulighed for at øge chancen for gevinst ved at købe nogle mere sikre kuponer :)
Men er vi så ikke over i skrabekuponerne.. Hvor fede er de lige ;)

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: David Ochieng

Indlæg af Yankee » 25. jan 2016, 08:54

Køllen I Møllen skrev:Han spillede ganske udemærket mod Hobro. Men alle røde alarmklokker skal bare ringe når man snakker om en 23-årig midterforsvarer fra Kenya. Det er simpelthen bare en lottokupon man aldrig skal købe.
Man ville jo heller ikke købe et køleskab produceret i Kenya, vel?

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: David Ochieng

Indlæg af Rams » 25. jan 2016, 09:12

Yankee skrev:[Man ville jo heller ikke købe et køleskab produceret i Kenya, vel?
Det er helt "sort" det der :) Vil dog fortsat fastholde, at AaB med Basso, Kateeto og mulatten Augo er lidt tyndt besat på neger-indexet.
In verbis simus faciles

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: David Ochieng

Indlæg af thomasjn » 25. jan 2016, 15:12

Køllen I Møllen skrev:Han spillede ganske udemærket mod Hobro. Men alle røde alarmklokker skal bare ringe når man snakker om en 23-årig midterforsvarer fra Kenya. Det er simpelthen bare en lottokupon man aldrig skal købe.
Han er sikkert en ok spiller, men jeg ser det ikke som profilen vi har brug for. Det er en spiller fra en helt anden kultur, som først skal integreres i landet, klubben og truppen. Som jeg ser det er det noget af et bet at hente sådan en spiller, som den der skal styre forsvaret. Enten P eller Blåbjerg kan sikkert blive en god styrmand med tiden, men de skal som Lasse have nogen at læne sig op af og der ser jeg ikke en 23 årig Kenyaner som løsningen. Han er sikkert et fint talent, men er det hvad holdet har brug for? En grund til hele talentsatsningen er gået hjem er også den stærke utinerede stamme vi har haft. TIl at starte med Wæhler, Bøgelund (Oplæring af Dalsgaard), Augu, Würtz, Due og Curth og senere den modne version af KEP, Risgård og Ene. Det er rutinerede ledere og fremfor alt spillere der skaber bundniveau måske undtaget Due. Jeg er bare ikke sikker på at en 23 årig Kenyaner kan være en styrende kræft der går forrest og er med til at skabe fundamentet på holdet.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: David Ochieng

Indlæg af Gamling » 25. jan 2016, 16:42

Han kvalificerer sig slet ikke til en kontrakt a) han er for gammel og b) han er født og opvokset syd for Rold skov :-)
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1243
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: David Ochieng

Indlæg af Pollack2 » 25. jan 2016, 23:30

Gamling skrev:Han kvalificerer sig slet ikke til en kontrakt a) han er for gammel og b) han er født og opvokset syd for Rold skov :-)
Umulig at integrere: han ville jo nærmest være en te'flytter!

Gamen

Re: David Ochieng

Indlæg af Gamen » 26. jan 2016, 10:33

Ochieng prøvetræner nu med Djurgården.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: David Ochieng

Indlæg af Rams » 26. jan 2016, 10:44

Djurgården har også en lang historik for at hente eksotiske spillere, så hans chancer er nok bedre der.
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: David Ochieng

Indlæg af Køllen I Møllen » 26. jan 2016, 11:23

Rams skrev:Djurgården har også en lang historik for at hente eksotiske spillere, så hans chancer er nok bedre der.
Nomvethe og Kusi-Asare for nu at nævne to tilfældige i hver sin ende af skalaen...
Janteloven eksisterer IKKE!

Besvar