Ignorer svar til ignorerede brugere

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
DonSilicone
1. div
1. div
Indlæg: 263
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:08
Geografisk sted: Aalborg

Ignorer svar til ignorerede brugere

Indlæg af DonSilicone » 28. jan 2016, 11:47

Jeg har med glæde anvendt ignorer bruger funktionaliteten, men oplever, at den ødelægges af, at jeg får andres svar til den ignorerede bruger.
Ville det være muligt at have en indstilling til forummet, hvor også svar til ignorerede brugere ignoreres?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Ignorer svar til ignorerede brugere

Indlæg af Pastorius » 28. jan 2016, 13:11

Den er nok svær, men ja, det er et reelt problem.

Jeg tror det ville kræve et trådet forum.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Ignorer svar til ignorerede brugere

Indlæg af Jesper Schmidt » 2. feb 2016, 23:48

Problemet er jo også lidt at selv om man ignorerer en bruger, forhindrer man jo ikke at brugeren svarer på ens indlæg, om det så er citeret eller ej, eller deformerer en debat - man kan bare ikke se det ske. Af den grund bruger jeg ikke selv funktionen, selv om det sikkert ville have en gavnlig effekt på mit blodtryk til tider...

DonSilicone
1. div
1. div
Indlæg: 263
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:08
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af DonSilicone » 3. feb 2016, 18:24

Jeg synes faktisk ikke, at de få brugere, der bevidst forsøger at afspore debatten er det største problem. Det er langt værre, at de utallige forgæves forsøg på at svare de afsporede brugere virkeligt afsporer debatterne, og det selv om det er gjort i bedste mening. Derfor ville en blokeringsmulighed af svar til en ignoreret bruger være dejligt, men nok svær at implementere som Pastorius er inde på.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re:

Indlæg af Pastorius » 3. feb 2016, 22:58

DonSilicone skrev:Jeg synes faktisk ikke, at de få brugere, der bevidst forsøger at afspore debatten er det største problem. Det er langt værre, at de utallige forgæves forsøg på at svare de afsporede brugere virkeligt afsporer debatterne, og det selv om det er gjort i bedste mening. Derfor ville en blokeringsmulighed af svar til en ignoreret bruger være dejligt, men nok svær at implementere som Pastorius er inde på.
Nej, det er godt nok belastende. Vi kan alle blive fanget i gerne at vejlede og gøre vores medmennesker mere oplyste, men når afstand bliver ved med at være så stor, og der ikke er nogen som helst bevægelse i retning af en fælles forståelse (eller en smule sund fornuft), så bliver det godt nok grotesk.


Billede
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar