AaB Reklamer og Merchandise

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 533
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Trickster » 25. feb 2016, 23:54

Ja, altså den nye trøje er helt sort med hummel-pile/vinkler ned ad ærmerne, hummel og AaB-logoet på brystkassen og en kasse til Spar Nord-sponsoratet.
Hair is not a right: it´s a privilege!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Funky » 26. feb 2016, 00:07

Eksil skrev:
634 skrev:
PFA skrev:Er jeg den eneste der undrer mig over, at der ikke er meldt noget ud med en ny udebanetrøje?
Den er helt sort med lidt rød omkring halsen, og med tal og bogstaver i hvid.
Billede
Det er bare ikke i orden at vi skal se AaB løbe rundt i noget som ligner FCM. Utroligt man ikke kan tænke lidt mere kreativt med den udebanedragt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af 634 » 26. feb 2016, 07:16

thomasjn skrev:
634 skrev:
Eksil skrev:
634 skrev:
PFA skrev:Er jeg den eneste der undrer mig over, at der ikke er meldt noget ud med en ny udebanetrøje?
Den er helt sort med lidt rød omkring halsen, og med tal og bogstaver i hvid.
Billede
Den sidste halvår hvor Thomas Bælum spillede i AaB var udebane-dragten meget lignende den nye, dengang bare med Adidas
Er det denne du tænker på? Billede
Det var det vist nok, men jeg huskede den med rød om halsen. Ved den nye er der 0,5 cm rød om halsen.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af jernskjorten » 26. feb 2016, 07:55

634 skrev:
thomasjn skrev:
634 skrev:
Eksil skrev: Den sidste halvår hvor Thomas Bælum spillede i AaB var udebane-dragten meget lignende den nye, dengang bare med Adidas
Er det denne du tænker på? Billede
Det var det vist nok, men jeg huskede den med rød om halsen. Ved den nye er der 0,5 cm rød om halsen.
Hummel havde den allerede ude på restlageret.
Billede

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af 634 » 26. feb 2016, 08:01

jernskjorten skrev:
634 skrev:
thomasjn skrev:
634 skrev:
Eksil skrev: Den sidste halvår hvor Thomas Bælum spillede i AaB var udebane-dragten meget lignende den nye, dengang bare med Adidas
Er det denne du tænker på? Billede
Det var det vist nok, men jeg huskede den med rød om halsen. Ved den nye er der 0,5 cm rød om halsen.
Hummel havde den allerede ude på restlageret.
Billede
Den ligner mere som jeg husker det, dog uden det røde på ærmet.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Indlæg: 360
Tilmeldt: 6. aug 2009, 14:35
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af YesAaBcan » 26. feb 2016, 17:54

Ny trøje modtaget - let the fun begin!
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Kokkefar » 26. feb 2016, 18:29

Det er muligt, der er nogle af Jer, der er mindre tilfreds med hashtag'et i nakken.. Det er i det mindste indvendigt.
Skal vi helt ærligt ikke bare være lykkelige for, at vi ikke har fået trykt #TroPåDet med stor skrift på maven og udvendigt i nakken som OB har det i dag? Gud, hvor ser det latterligt ud! :o

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Eksil » 26. feb 2016, 18:35

Kokkefar skrev:Det er muligt, der er nogle af Jer, der er mindre tilfredse med hashtag'et i nakken.. Det er i det mindste indvendigt.
Skal vi helt ærligt ikke bare være lykkelige for, at vi ikke har fået trykt #TroPåDet med stor skrift på maven og udvendigt i nakken som OB har det i dag? Gud, hvor ser det latterligt ud! :o
Ligesom DBUs "en del af noget større", bliver det nemt meget ironisk.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af thomasjn » 26. feb 2016, 19:09

Kokkefar skrev:Det er muligt, der er nogle af Jer, der er mindre tilfreds med hashtag'et i nakken.. Det er i det mindste indvendigt.
Skal vi helt ærligt ikke bare være lykkelige for, at vi ikke har fået trykt #TroPåDet med stor skrift på maven og udvendigt i nakken som OB har det i dag? Gud, hvor ser det latterligt ud! :o
For ikke at tale om OBs rygnumre. Det er flere årtier siden de har været bare i nærheden af smarte.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af dyhrmaN » 26. feb 2016, 19:55

Lækker lækker trøje! Den er fed, og jeg synes også hashtagget er fedt - fint med lidt moderne markedsføring (det er jo stadig ret diskret). Når trøjerne har meget lir, kan man altid tænke lidt over, hvor fed man ville synes den er om ti år - men det er jo sådan set ligegyldigt ligenu.

Hvordan er pasformen? Er den kropssyet ligesom de forrige adidastrøjer? I så fald dobbelt :thumbsup: :thumbsup: fra mig.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Sauer » 26. feb 2016, 21:50

thomasjn skrev:
Kokkefar skrev:Det er muligt, der er nogle af Jer, der er mindre tilfreds med hashtag'et i nakken.. Det er i det mindste indvendigt.
Skal vi helt ærligt ikke bare være lykkelige for, at vi ikke har fået trykt #TroPåDet med stor skrift på maven og udvendigt i nakken som OB har det i dag? Gud, hvor ser det latterligt ud! :o
For ikke at tale om OBs rygnumre. Det er flere årtier siden de har været bare i nærheden af smarte.
Deres hashtag er vel ikke en fast ting? Der var i hvert fald Carlsberg på maven af dem i præsentationen af deres nye home jersey. Deres rygnumre har jeg egentlig ikke så meget imod - de minder mig om dem, man selv havde på ryggen, da man stadig troede, man skulle være Superliga-spiller. Synes dog, deres trøje i det hele taget er faldet mindre heldigt ud end vores. Både i forhold til farvedoseringen, kraven og inkorporeringen af striberne på ryggen.


Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Jesper Schmidt » 27. feb 2016, 22:11

Huh?

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af astonvilla » 28. feb 2016, 10:44

Efter at have modtaget trøjen og vendt og drejet den, vil jeg sige at det kunne have været meget værre.

Jeg vil faktisk sige jeg er glad for den nye trøje både design og kvalitet.

Jeg havde nok frygtet det værste fra Hummel - men det er så afgjort godkendt.

Såfremt vi begår store resultater i denne trøje har den potentiale.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af alithebeast » 28. feb 2016, 11:41

Jesper Schmidt skrev:
Huh?
Jeg har heller ikke fundet den.
Hader København!

seamann

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af seamann » 28. feb 2016, 12:24

alithebeast skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Huh?
Jeg har heller ikke fundet den.
Nederst i højre hjørne står en Augo i Adidas trøje - ved en nyhed om lancering af en Hummel trøje.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af alithebeast » 28. feb 2016, 12:47

seamann skrev:
alithebeast skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Huh?
Jeg har heller ikke fundet den.
Nederst i højre hjørne står en Augo i Adidas trøje - ved en nyhed om lancering af en Hummel trøje.
Nu ser jeg det. Jeg var bange for at det var en AaB spiller, der havde trukket i en FC muh trøje eller noget.
Hader København!

Brugeravatar
AMadsen
Superliga
Superliga
Indlæg: 612
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:36
Geografisk sted: Støvring, Nordjylland

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af AMadsen » 28. feb 2016, 14:19

seamann skrev:
alithebeast skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Huh?
Jeg har heller ikke fundet den.
Nederst i højre hjørne står en Augo i Adidas trøje - ved en nyhed om lancering af en Hummel trøje.
Seamann.... Solen skinner, gå ud og nyd solen i stedet du trænger til at komme lidt væk fra din Chrome browser.....
Guld? igen, igen...!

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Kokkefar » 29. feb 2016, 10:53

Sauer skrev:
thomasjn skrev:
Kokkefar skrev:Det er muligt, der er nogle af Jer, der er mindre tilfreds med hashtag'et i nakken.. Det er i det mindste indvendigt.
Skal vi helt ærligt ikke bare være lykkelige for, at vi ikke har fået trykt #TroPåDet med stor skrift på maven og udvendigt i nakken som OB har det i dag? Gud, hvor ser det latterligt ud! :o
For ikke at tale om OBs rygnumre. Det er flere årtier siden de har været bare i nærheden af smarte.
Deres hashtag er vel ikke en fast ting? Der var i hvert fald Carlsberg på maven af dem i præsentationen af deres nye home jersey. Deres rygnumre har jeg egentlig ikke så meget imod - de minder mig om dem, man selv havde på ryggen, da man stadig troede, man skulle være Superliga-spiller. Synes dog, deres trøje i det hele taget er faldet mindre heldigt ud end vores. Både i forhold til farvedoseringen, kraven og inkorporeringen af striberne på ryggen.
Nej, jeg tror du har ret. FCK havde det samme igår. Det må være en Carlsberg ting. Lad os bare glæde os over, at det formentlig bare er en form for midlertidig gimmick.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Hanga » 2. mar 2016, 22:01

Nå men her én uge efter at vi har offentliggjort trøjen, ville jeg lige ind og bestille mig et eksemplar... og så er der gudhjælpemig udsolgt i Medium...

Man har lige brugt rigtig meget energi på at promovere trøjen, og markedsføringen har været succesfuld. Turneringen er tilmed lige startet, og vi ligger godt til, i hvad der tegner til at blive et utroligt spændende forår... Vi har LIGE smidt trøjen på hylderne, efter at det har været umuligt at få fat i en i lang tid, og så er man allerede løbet tør igen.

Vil AaB ikke tjene penge eller hvad?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar