AaB Reklamer og Merchandise

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Spanky » 3. mar 2016, 09:35

Hanga skrev:Nå men her én uge efter at vi har offentliggjort trøjen, ville jeg lige ind og bestille mig et eksemplar... og så er der gudhjælpemig udsolgt i Medium...

Man har lige brugt rigtig meget energi på at promovere trøjen, og markedsføringen har været succesfuld. Turneringen er tilmed lige startet, og vi ligger godt til, i hvad der tegner til at blive et utroligt spændende forår... Vi har LIGE smidt trøjen på hylderne, efter at det har været umuligt at få fat i en i lang tid, og så er man allerede løbet tør igen.

Vil AaB ikke tjene penge eller hvad?
Det er godt nok imponerende amatøragtigt :thumbsdown:

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af MrBangDK » 3. mar 2016, 09:58

Tror helt klart at AaB har et svar til dig, som måske kan sætte perspektiv på det - giv dem et kald og hør hvad f**** der foregår. Tror nemlig gerne de vil have dine penge! :)
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Hanga » 3. mar 2016, 10:21

MrBangDK skrev:Tror helt klart at AaB har et svar til dig, som måske kan sætte perspektiv på det - giv dem et kald og hør hvad f**** der foregår. Tror nemlig gerne de vil have dine penge! :)
De svarer sikkert at jeg skal spise flere stadionplatter så jeg kommer op i en large.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Pastorius » 3. mar 2016, 10:40

Hanga skrev:
MrBangDK skrev:Tror helt klart at AaB har et svar til dig, som måske kan sætte perspektiv på det - giv dem et kald og hør hvad f**** der foregår. Tror nemlig gerne de vil have dine penge! :)
De svarer sikkert at jeg skal spise flere stadionplatter så jeg kommer op i en large.
Det ville da være en win-win-win. Du får mere mad, AaB tjener på platterne, AaB får solgt en trøje fra lageret og alle er glade. :aabfan:
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Hanga » 3. mar 2016, 10:43

Men for lige at vende tilbage til det seriøse, så er det katastrofalt dårligt arbejde, at man løber tør for trøjer efter en uge, i den periode hvor de burde langes over disken overalt... Især når det kommer efter en lang periode, hvor man ikke har kunnet få fat på en trøje overhovedet.

Det er naturligvis positivt at der tilsyneladende har været et godt salg allerede, men at løbe tør efter en uge er pinligt. Det er fint nok at man måske kan ringe ind til AaB og forhøre sig, men hvor mange gør lige det? AaB går glip af en masse salg nu her. Man oplyser ikke engang på webshoppen hvornår de forventes på lager igen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af thomasjn » 3. mar 2016, 10:57

Synes efterhånden det har været den samme sang de sidste fem år, at man løber tør for trøjer. Jeg har personligt meget svært ved at forstå, hvorfor det er sådan. Handler det om, at man er bange for at købe flere end man kan sælge? Vi må vel formode, at AaB har en lavere indkøbspris end hvad vi giver i butikkerne så man sagtens kan hjemtage lad os sige 1000 trøjer fordelt udover størrelser. Dem skulle man vel i øvrigt nok få solgt om så nogle af dem ligger til næste sæson og at kunne levere med det samme og derved få glade fans er vel også en gevinst selvom den ikke direkte kan ses på bundlinjen. Lager burde vel heller ikke være et kæmpe problem. Man har vel et rum eller lignede på Hornevej, som kan rumme nogle kasser med trøjer.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af MrBangDK » 3. mar 2016, 11:08

Nu har jeg taget initiativet og har skrevet til dem (har ikke lige mulighed for at ringe)

- hvorfor er der ikke flere medium? Hvornår kommer de igen?

- Bliver de, som tidligere meldt ud af Stephan, til at blive solgt i København?

Vender tilbage med svar.

/Bang
Ska' vi hak'?

Gamen

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Gamen » 3. mar 2016, 11:24

MrBangDK skrev:Nu har jeg taget initiativet og har skrevet til dem (har ikke lige mulighed for at ringe)

- hvorfor er der ikke flere medium? Hvornår kommer de igen?

- Bliver de, som tidligere meldt ud af Stephan, til at blive solgt i København?

Vender tilbage med svar.

/Bang
Jeg tror desværre ikke de tror på, at du bruger medium... ;) :thumbsup:

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af MrBangDK » 3. mar 2016, 12:08

Svar fra AaB...
Der er masser af medium på shoppen.. Det er bare om at komme ind og bruge nogle penge!

Butikken er i KBH er ikke fastlagt endnu. Der kommer info om dette meget snart. Følg med på vores hjemmeside og Facebook
Så efter 24 timers venten er det bare om at komme i gang :D
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Hanga » 3. mar 2016, 12:33

MrBangDK skrev:Svar fra AaB...
Der er masser af medium på shoppen.. Det er bare om at komme ind og bruge nogle penge!

Butikken er i KBH er ikke fastlagt endnu. Der kommer info om dette meget snart. Følg med på vores hjemmeside og Facebook
Så efter 24 timers venten er det bare om at komme i gang :D
Okay tak, og jeg kan også se, at de har åbnet op igen.
For så sent som 3 timer siden var jeg inde og kigge, og der kunne man ikke vælge medium, og der stod "ikke tilgængelig i øjeblikket"..

Måske en teknisk fejl.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af astonvilla » 3. mar 2016, 13:18

Midt i alle klagerne, så synes jeg dette tiltag er rimelig cool (fra en mail jeg fik i dag):

"Vi har benyttet vinterpausen til at udvikle et par nye muligheder for dig som sæsonkortholder.

Konkret betyder dette, at der i den nye webshop er kommet en ny oversigtsside for sæsonkortholdere ”Mine kort”. På den nye ”Mine kort”-side er der to nye funktioner:
1) Som sæsonkortholder har du et antal ekstra billetter til rådighed, hvis du vil invitere en ven med på Nordjyske Arena. Måden hvorpå du benytter dig af dine billetkoder, der nu har ændret navn til ”Fribilletter”, er blevet gjort hurtigere og nemmere. Se i videoguiden nedenfor, hvor mange fribilletter du har tilgængelig, og hvordan du bestiller dem.
2) Er du forhindret i at komme til en kamp på Nordjyske Arena har du nu mulighed for at printe din billet til den pågældende kamp og give den til en ven - eller du kan fra ”Mine kort”-siden sende en e-mail med billetten til en ven – alt imens du beholder dit sæsonkort i din pung. Se hvordan i videoguiden nedenfor.
"

Den med man kan printe en billet til en ven såfremt man ikke selv kan bruge sit sæsonkort til en kamp, er da meget fint.
Bienvenu Bassogog!

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Freddie » 3. mar 2016, 13:25

Hanga skrev:
Okay tak, og jeg kan også se, at de har åbnet op igen.
For så sent som 3 timer siden var jeg inde og kigge, og der kunne man ikke vælge medium, og der stod "ikke tilgængelig i øjeblikket"..

Måske en teknisk fejl.
Systemet plejer at virke på den måde, at AaB aktivt skal taste et antal disponible varer ind på hvert varenummer. Måske 100 stk. Hvis der så sælges 100 stk. hurtigere end beregnet får man den besked, at varen er udsolgt, selv om der ligger masser af den på lager.

Gamen

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Gamen » 3. mar 2016, 13:38

astonvilla skrev:
Den med man kan printe en billet til en ven såfremt man ikke selv kan bruge sit sæsonkort til en kamp, er da meget fint.
Sæsonkortholdere er generelt højt prioriteret i strategi-planen. Mit bud er, at AaB meget vel kan have koblet en lang række fordele på kortet inden årets udgang. Der er ingen tvivl om, at AaB går hårdt ind på at være langt mere analytiske omkring at ramme de rigtige målgrupper med både markedsføring og særfordele.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af 634 » 3. mar 2016, 13:40

astonvilla skrev:Midt i alle klagerne, så synes jeg dette tiltag er rimelig cool (fra en mail jeg fik i dag):

"Vi har benyttet vinterpausen til at udvikle et par nye muligheder for dig som sæsonkortholder.

Konkret betyder dette, at der i den nye webshop er kommet en ny oversigtsside for sæsonkortholdere ”Mine kort”. På den nye ”Mine kort”-side er der to nye funktioner:
1) Som sæsonkortholder har du et antal ekstra billetter til rådighed, hvis du vil invitere en ven med på Nordjyske Arena. Måden hvorpå du benytter dig af dine billetkoder, der nu har ændret navn til ”Fribilletter”, er blevet gjort hurtigere og nemmere. Se i videoguiden nedenfor, hvor mange fribilletter du har tilgængelig, og hvordan du bestiller dem.
2) Er du forhindret i at komme til en kamp på Nordjyske Arena har du nu mulighed for at printe din billet til den pågældende kamp og give den til en ven - eller du kan fra ”Mine kort”-siden sende en e-mail med billetten til en ven – alt imens du beholder dit sæsonkort i din pung. Se hvordan i videoguiden nedenfor.
"

Den med man kan printe en billet til en ven såfremt man ikke selv kan bruge sit sæsonkort til en kamp, er da meget fint.

Den fik også mit smil frem, det må jo også betyde at ved Europæiske kampe kan man reservere sin sæson plads til sig selv over nettet, og udskrive billet hjemme.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Hinrup85 » 3. mar 2016, 19:28

Hanga skrev:
MrBangDK skrev:Svar fra AaB...
Der er masser af medium på shoppen.. Det er bare om at komme ind og bruge nogle penge!

Butikken er i KBH er ikke fastlagt endnu. Der kommer info om dette meget snart. Følg med på vores hjemmeside og Facebook
Så efter 24 timers venten er det bare om at komme i gang :D
Okay tak, og jeg kan også se, at de har åbnet op igen.
For så sent som 3 timer siden var jeg inde og kigge, og der kunne man ikke vælge medium, og der stod "ikke tilgængelig i øjeblikket"..

Måske en teknisk fejl.
Ofte reserverer en webshop varer på et lager allerede når den bliver lagt i en kurv. Man ser tit en fejl i kommunikationen imellem webshoppen og ens lager modul, hvorfor varer på webshops kan i kortere/længere tid se udsolgte ud :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af astonvilla » 3. mar 2016, 21:29

634 skrev:
astonvilla skrev:Midt i alle klagerne, så synes jeg dette tiltag er rimelig cool (fra en mail jeg fik i dag):

"Vi har benyttet vinterpausen til at udvikle et par nye muligheder for dig som sæsonkortholder.

Konkret betyder dette, at der i den nye webshop er kommet en ny oversigtsside for sæsonkortholdere ”Mine kort”. På den nye ”Mine kort”-side er der to nye funktioner:
1) Som sæsonkortholder har du et antal ekstra billetter til rådighed, hvis du vil invitere en ven med på Nordjyske Arena. Måden hvorpå du benytter dig af dine billetkoder, der nu har ændret navn til ”Fribilletter”, er blevet gjort hurtigere og nemmere. Se i videoguiden nedenfor, hvor mange fribilletter du har tilgængelig, og hvordan du bestiller dem.
2) Er du forhindret i at komme til en kamp på Nordjyske Arena har du nu mulighed for at printe din billet til den pågældende kamp og give den til en ven - eller du kan fra ”Mine kort”-siden sende en e-mail med billetten til en ven – alt imens du beholder dit sæsonkort i din pung. Se hvordan i videoguiden nedenfor.
"

Den med man kan printe en billet til en ven såfremt man ikke selv kan bruge sit sæsonkort til en kamp, er da meget fint.

Den fik også mit smil frem, det må jo også betyde at ved Europæiske kampe kan man reservere sin sæson plads til sig selv over nettet, og udskrive billet hjemme.
Det kunne man også sidst.
Bienvenu Bassogog!

Soren
1. div
1. div
Indlæg: 290
Tilmeldt: 19. jan 2006, 00:11

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Soren » 13. mar 2016, 13:29

Billede

Så kom udebanetrøjen, der får debut idag. Også her overrasker Hummel positivt

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af thomasjn » 13. mar 2016, 14:30

Enig med udebanetrøje, rigtigt flot trøje. Havde frygtet det bare var en kedelig sort standard-trøje fra Hummel, men den her har et levende design uden det på nogen måde kammer over. Den minder mig om udetrøjen fra disse to dejlige oplevelser i Parkenm;




Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 924
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Salle17 » 13. mar 2016, 16:23

thomasjn skrev:Enig med udebanetrøje, rigtigt flot trøje. Havde frygtet det bare var en kedelig sort standard-trøje fra Hummel, men den her har et levende design uden det på nogen måde kammer over. Den minder mig om udetrøjen fra disse to dejlige oplevelser i Parkenm;




http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2016 ... -kamp.aspx

"Vinkelgrafikken er inspireret af AaB som samlingspunktet for hele Nordjylland, og samtidig sender trøjens udseende en kærlig hilsen til den populære udebanetrøje som AaB benyttede i den historiske sæson 2007/2008, da man både sikrede sig det danske mesterskab og samtidig deltog i UEFA Cup’ens gruppespil efter af have slået italienske Sampdoria i kvalifikationskampene."

Trøjen er inspireret netop af den trøje :)

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af astonvilla » 6. apr 2016, 13:14

Soren skrev:Billede

Så kom udebanetrøjen, der får debut idag. Også her overrasker Hummel positivt
Efter at have observeret udebane trøjen i aktion er jeg altså meget utilfreds med denne.

Det der grå område med striberne på virker bare ikke. Jeg kan ikke li det.
Bienvenu Bassogog!

Besvar