FC København - AaB, 13.03.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Gamen

Re: FC København - AaB, 13.03.2016

Indlæg af Gamen » 13. mar 2016, 20:04

Freddie skrev:Det var ikke godt idag
Dagens underdrivelse. Det var horribelt! Jeg kan ikke huske at have set AaB lave så mange personlige fejl på én kamp, måske udover 6-0 ydmygelsen i Odense.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: FC København - AaB, 13.03.2016

Indlæg af Hovedet » 13. mar 2016, 20:12

Freddie skrev:
Gamen skrev: Den idiot herinde, der kaldte vores forsvar for et potentielt top-forsvar i ligaen må sove lidt uroligt i nat.
Den idiot kunne sagtens være mig. Det var ikke godt idag, men der kommer mange flere kampe, og jeg står ved, at jeg synes, at vi har mange spændende forsvarsspillere.

Til din orientering tabte AaB med 6-2 på udebane mod Brøndby i 1994 og blev mestre alligevel. AaB vandt det første indbyrdes opgør med 4-1, men alligevel vandt de 3 kampe ud af 4 i sæsonen, men AaB blev mestre alligevel. Vi bliver næppe mestre i år, men mindre kan vel også gøre det.
Og det bliver også meget mindre end det, hvis ikke niveauet hæves med flere lysår fra og med på fredag mod AGF og til og med den sidste kamp i sæsonen. Det har været forfærdende at kigge på, og ingen kunne have forestillet sig så rystende lavt et niveau som det, der har vist i dette forår.

Spalvis er allerede taget på ferie eller til Lissabon, og vores defensive problemer har været velkendte længe. På baggrund af de første 3 kampe er det svært at se AaB som medaljekandidat, men vi skal dog huske, at vi blandt vores modstandere har haft FCM og FCK på udebane. Vi er dumpet så eftertrykkeligt, at man tror, det er løgn i forhold til guldet, og det er foruroligende, at vi kan spille så ubegribeligt ringe 2 kampe i træk. Ikke desto mindre er vi stadig i spil til sølv på papiret, og det er jo ikke utænkeligt, at vi igen kan finde det spil frem, som gjorde, at vi en periode rent faktisk begyndte at snakke guld.

Det her har været tæt på at være til grin, og der venter et massivt stykke mentalt arbejde med dette hold. Ganske vist er det ikke usædvanligt, at vi fucker op i Parken - men altså, det er det samme FCK-hold, hvis resultater i foråret hedder 2-1 over Esbjerg, 1-0 over FCM og 0-0 mod AGF. Bare lige for at sætte det i relief.

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: FC København - AaB, 13.03.2016

Indlæg af Martin Bak » 13. mar 2016, 20:19

Bundgaard skrev:Samtlige AaB spillere skal sætte sig stille og roligt i bussen, lukke øjnene, ikke snakke med nogen og spørge sig selv om man gider at spille fodbold for der var ingen attitude ingen mod og mandshjerte ingen ingenting

Flovt at være AaB fan lige nu
du skulle prøve at sætte dig stille og roligt, lukke øjnene og tænke over -at det aldrig er flovt at være AaB fan..
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: FC København - AaB, 13.03.2016

Indlæg af Fabbe » 13. mar 2016, 20:19

Mesterskabet er bare billigt til salg i år. Længere er den ikke.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: FC København - AaB, 13.03.2016

Indlæg af Funky » 13. mar 2016, 20:21

Hovedet skrev: Og det bliver også meget mindre end det, hvis ikke niveauet hæves med flere lysår fra og med på fredag mod AGF og til og med den sidste kamp i sæsonen. Det har været forfærdende at kigge på, og ingen kunne have forestillet sig så rystende lavt et niveau som det, der har vist i dette forår.
Ud fra testkampene - jo. Ikke forventet, måske, men forestillet sig? Jo, det vil jeg nok mene. Spalvis uden scoringer i opstarten, gavebod i forsvaret, Ahlmann med tilbageslag. Masser af varsler. Men jeg skal ikke ophøje mig til orakel - jeg havde ikke forudset så elendig en offensiv indsats mod OB, og så gigantisk et nederlag mod FCK. Skulle jeg have tippet små-optimistisk på disse 3 kampe før de blev spillet, så havde jeg nok sagt 3-4 point. Nu har vi 1, og 2 ydmygelser i baggagen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: FC København - AaB, 13.03.2016

Indlæg af Hovedet » 13. mar 2016, 20:29

Funky skrev:
Hovedet skrev: Og det bliver også meget mindre end det, hvis ikke niveauet hæves med flere lysår fra og med på fredag mod AGF og til og med den sidste kamp i sæsonen. Det har været forfærdende at kigge på, og ingen kunne have forestillet sig så rystende lavt et niveau som det, der har vist i dette forår.
Ud fra testkampene - jo. Ikke forventet, måske, men forestillet sig? Jo, det vil jeg nok mene. Spalvis uden scoringer i opstarten, gavebod i forsvaret, Ahlmann med tilbageslag. Masser af varsler. Men jeg skal ikke ophøje mig til orakel - jeg havde ikke forudset så elendig en offensiv indsats mod OB, og så gigantisk et nederlag mod FCK. Skulle jeg have tippet små-optimistisk på disse 3 kampe før de blev spillet, så havde jeg nok sagt 3-4 point. Nu har vi 1, og 2 ydmygelser i baggagen.
Ah, resultaterne pegede ikke ligefrem i den retning. Så vidt jeg husker 7 sejre og 1 uafgjort sluttende med 3-0 over Malmö FF. Det er korrekt, at der var varsler: Spalvis uden scoringer og - værre endnu - Ahlmann i endnu et tilbageslag. Jeg vurderede allerede før foråret, at guld - blandt meget andet - afhang af en skadesfri Ahlmann, men ikke desto mindre vandt vi jo 7 ud af de sidste 8 kampe i forrige sæson uden ham. Og jeg havde nok forestillet mig et nederlag i Parken, men havde ikke set 2 så skrækkelige kampe i horisonten som de sidste 2.

Men sølv lever stadig, og det kan simpelthen ikke blive værre mod AGF end det, vi indtil videre har set. Her er der ikke noget at rafle om - den kamp skal vindes, hvis ikke gryden allerede nu skal sættes på lavblus.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: FC København - AaB, 13.03.2016

Indlæg af Funky » 13. mar 2016, 20:32

Hovedet skrev:
Funky skrev:
Hovedet skrev: Og det bliver også meget mindre end det, hvis ikke niveauet hæves med flere lysår fra og med på fredag mod AGF og til og med den sidste kamp i sæsonen. Det har været forfærdende at kigge på, og ingen kunne have forestillet sig så rystende lavt et niveau som det, der har vist i dette forår.
Ud fra testkampene - jo. Ikke forventet, måske, men forestillet sig? Jo, det vil jeg nok mene. Spalvis uden scoringer i opstarten, gavebod i forsvaret, Ahlmann med tilbageslag. Masser af varsler. Men jeg skal ikke ophøje mig til orakel - jeg havde ikke forudset så elendig en offensiv indsats mod OB, og så gigantisk et nederlag mod FCK. Skulle jeg have tippet små-optimistisk på disse 3 kampe før de blev spillet, så havde jeg nok sagt 3-4 point. Nu har vi 1, og 2 ydmygelser i baggagen.
Ah, resultaterne pegede ikke ligefrem i den retning. Så vidt jeg husker 7 sejre og 1 uafgjort sluttende med 3-0 over Malmö FF. Det er korrekt, at der var varsler: Spalvis uden scoringer og - værre endnu - Ahlmann i endnu et tilbageslag. Jeg vurderede allerede før foråret, at guld - blandt meget andet - afhang af en skadesfri Ahlmann, men ikke desto mindre vandt vi jo 7 ud af de sidste 8 kampe i forrige sæson uden ham. Og jeg havde nok forestillet mig et nederlag i Parken, men havde ikke set 2 så skrækkelige kampe i horisonten som de sidste 2.

Men sølv lever stadig, og det kan simpelthen ikke blive værre mod AGF end det, vi indtil videre har set. Her er der ikke noget at rafle om - den kamp skal vindes, hvis ikke gryden allerede nu skal sættes på lavblus.
Jeg minder om, at træningskampene så AaB forære mål væk mod klart ringere modstandere. I dag møder vi så et rigtig skarpt tophold, og resultatet er derefter. Men for the record, så er OB-nederlaget en større skuffelse for mig end dagens nedsabling. Puha jeg tror vi kommer til at stå og mangle de point mod OB til sidst.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

FC København - AaB, 13.03.2016

Indlæg af Hinrup85 » 13. mar 2016, 20:35

AaB 85 95 99 08 skrev:
Funky skrev:Måske denne kamp alligevel får AaB til at overveje, om KP er langtidsholdbar...
Ja, det må være sidste kamp længe for KP. Og sidste kamp overhovedet for KEP.
Fair du mener det, men hvem anbefaler du vi sætter ind i stedet for?


Sent from my iPad using Tapatalk

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: FC København - AaB, 13.03.2016

Indlæg af Bundgaard » 13. mar 2016, 20:46

Martin Bak skrev:
Bundgaard skrev:Samtlige AaB spillere skal sætte sig stille og roligt i bussen, lukke øjnene, ikke snakke med nogen og spørge sig selv om man gider at spille fodbold for der var ingen attitude ingen mod og mandshjerte ingen ingenting

Flovt at være AaB fan lige nu
du skulle prøve at sætte dig stille og roligt, lukke øjnene og tænke over -at det aldrig er flovt at være AaB fan..[/
Martin Bak skrev:
Bundgaard skrev:Samtlige AaB spillere skal sætte sig stille og roligt i bussen, lukke øjnene, ikke snakke med nogen og spørge sig selv om man gider at spille fodbold for der var ingen attitude ingen mod og mandshjerte ingen ingenting

Flovt at være AaB fan lige nu
du skulle prøve at sætte dig stille og roligt, lukke øjnene og tænke over -at det aldrig er flovt at være AaB fan..
Vi tabte ikke i dag fordi FCK var gode vi tabte fordi vi stinker Idag og jo det er flovt når man ved at vi er bedre end det vi presserede i dag
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: FC København - AaB, 13.03.2016

Indlæg af Mogens » 13. mar 2016, 21:04

Maglau skrev:Offensivt spiller vi en fremragende kamp og kan ikke klage over antallet af chancer
Defensivt har vi været uheldige og ved tredje mål offer for egen filosofi om altid at spille frem og så rookie mistake fra blåbjeg der tæmmer bolden ind i banen. Og så var off side
Hmm, jeg synes nu, at det er Kasper P. der fucker op. Han er presset og vælger at spille den til Blåbjerg, der er mere presset. Brug nu hovedet og spil den tilbage eller i værste fald - hak den ud over sidelinjen. Det der med at smide den til en medspiller, der er presset, har jeg aldrig forstået. Generelt en super ringe indsats af forsvaret i dag.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: FC København - AaB, 13.03.2016

Indlæg af Buzz Killington » 13. mar 2016, 21:08

Fuck! Forsvaret var satme lort i dag. PK var egentlig ok, men resten suttede big time. Fuck!!!!!!
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: FC København - AaB, 13.03.2016

Indlæg af Mogens » 13. mar 2016, 21:12

Spøjst, at såvel DR Ultra og TV3+ sendte Max Pinlig på samme tidspunkt.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: FC København - AaB, 13.03.2016

Indlæg af thomasjn » 13. mar 2016, 21:34

I de 14-15 år jeg har fulgt AaB tæt var præstationen idag det absolut pinligste jeg har oplevet. Vi skulle ud og spille en topkamp og kunne have genåbnet guldkampen og vi har vist vi har en af ligaens bedste offensiver. Vi kommer tilbage i kampen ved 2-0 og man håber, at nu træder holdet i karakter og melder sig ind i kampen. I stedet vælger man så at forære to yderligere mål væk. Vi stillede jo nærmest med 11 træningskegler idag. Ledelsen må i den grad vågne op nu og indse at romantikken med at smider Kasper P og Blåbjerg på holdet ikke er holdbar når de koster resultater. FCK behøvede jo nærmest bare at løbe op i vores ende før der var mål. Det forsvar vi har er fint til de kampe, hvor vi styrer løjerne, men når vi møder en god modstander er de bare ikke gode nok. Når man ligger som vi gør skal vi da gå ud for at vinde kampen og melde os som første udfordrer. At man tager over og taber 6-2 uden overhovedet at stemple ind i kampen er direkte pinligt. Nogen vil måske mene, at 6-0 i Odense var værre, men i mine øjne var fordusætningerne dengang en formildende omstændighed i forhold til i dag. Til næste kampe ser jeg gerne, at man sætter Augu i forsvaret og Ahlmann spiller, hvis han er klar. Der er jo intet bundniveau på det hold lige nu og pilen peger mest af alt på Gaarde og Schoors og deres ønske om at grave flest muligt penge ned under Bane 1 på Hornevej og investere resten af i Obligationer.- Vågn nu op, ledelse vi er ikke i 2011 længere. Vi behøves ikke bruge talenter af nød og der er ingen grund til at det skal være talenter bare for at være talenter.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: FC København - AaB, 13.03.2016

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 13. mar 2016, 22:02

Hinrup85 skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
Funky skrev:Måske denne kamp alligevel får AaB til at overveje, om KP er langtidsholdbar...
Ja, det må være sidste kamp længe for KP. Og sidste kamp overhovedet for KEP.
Fair du mener det, men hvem anbefaler du vi sætter ind i stedet for?


Sent from my iPad using Tapatalk
Ja, det havde jo været hensigtsmæssigt, hvis der var ageret i vinduet. Men Gaarde må jo pege på, hvem han mener er alternativet til de bagerste pladser i superligaen. For de SKAL have chancen nu.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: FC København - AaB, 13.03.2016

Indlæg af Funky » 13. mar 2016, 22:20

AaB 85 95 99 08 skrev: Ja, det havde jo været hensigtsmæssigt, hvis der var ageret i vinduet. Men Gaarde må jo pege på, hvem han mener er alternativet til de bagerste pladser i superligaen. For de SKAL have chancen nu.
Det er vel ikke Gaarde, men Søndergaard, som bestemmer hvem der skal spille.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: FC København - AaB, 13.03.2016

Indlæg af Eksil » 13. mar 2016, 22:22

AaB 85 95 99 08 skrev:
Eksil skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Vi må bare erkende, at vi ikke har holdet til top 6. Havde v ageret smart at vinterens transfer-vindue, havde der til gengæld været en god chance for en ny tur i Europa.
Hvem ville du købe og for hvilke penge? Der er jo ikke en spiller der kan ændre det her. Der er kvalitetsforskel mellem AaB og resten af ligaen. Desuden er det noget tudefjæs at skrive at top 6 er væk. Naturligvis er medaljer og Europa stadig en mulighed.
Et point i tre kampe og ingen karakter og defensiv rækker ikke til top 6 i denne tætte liga.

Men jeg forstår dig, at en sådan åreladning i defensiven efter din mening ikke kalder på indkøb.
Nu skal vi så heldigvis også spille imod ligaen bund senere, så mon ikke der kommer mere end 0.33 point ind i snit der? Der er stadig 7 point ned til Randers på 7.pladsen og så der en placering udenfor top 6 som ret urealistisk. Programmet var svært og indsatsen dårlig i to af tre kampe, men der er ingen grund til at påstå at alt er tabt.

Naturligvis skal der nogen ind i forsvaret til sommer, men der skal langt mere end end en mand til når alle i backkæden og på midten bliver udstillet. Problemet er at AaB er et fysisk svag hold der samtidig har fået et kompleks i parken. Mest af alt håber jeg at Kasper Petersen sendes på bænken når Ahlmann er klar igen. I min optik har han for mange mangler til at være en fast superliga spiller. Hans gennemsnitlige niveau er tættere på første division.

Det er dog godt at høre fra dig igen. Du var helt stille da AaB vandt kampe, men nu hvor himlen falder ned, så er du klar igen.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: FC København - AaB, 13.03.2016

Indlæg af frederikshavneren » 13. mar 2016, 22:36

De sidste to kampe har vi skuffet gevaldigt, men når det er sagt så er vi stadigvæk placeret på en medalje plads. Jeg tror at vi får et topmotiveret hold at se fredag aften, som vil kickstarte forårssæsonen.

Vinder vi mod AGF så er vi igang og er måske favorit til at nappe sølv, taber vi så begynder krisesnakken for alvor.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: FC København - AaB, 13.03.2016

Indlæg af astonvilla » 13. mar 2016, 22:38

frederikshavneren skrev:De sidste to kampe har vi skuffet gevaldigt, men når det er sagt så er vi stadigvæk placeret på en medalje plads. Jeg tror at vi får et topmotiveret hold at se fredag aften, som vil kickstarte forårssæsonen.

Vinder vi mod AGF så er vi igang og er måske favorit til at nappe sølv, taber vi så begynder krisesnakken for alvor.
Vi er kun på medaljeplads indtil i morgen aften.
Bienvenu Bassogog!

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: FC København - AaB, 13.03.2016

Indlæg af Martin Bak » 13. mar 2016, 22:39

Eksil skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
Eksil skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Vi må bare erkende, at vi ikke har holdet til top 6. Havde v ageret smart at vinterens transfer-vindue, havde der til gengæld været en god chance for en ny tur i Europa.
Hvem ville du købe og for hvilke penge? Der er jo ikke en spiller der kan ændre det her. Der er kvalitetsforskel mellem AaB og resten af ligaen. Desuden er det noget tudefjæs at skrive at top 6 er væk. Naturligvis er medaljer og Europa stadig en mulighed.
Et point i tre kampe og ingen karakter og defensiv rækker ikke til top 6 i denne tætte liga.

Men jeg forstår dig, at en sådan åreladning i defensiven efter din mening ikke kalder på indkøb.
Nu skal vi så heldigvis også spille imod ligaen bund senere, så mon ikke der kommer mere end 0.33 point ind i snit der? Der er stadig 7 point ned til Randers på 7.pladsen og så der en placering udenfor top 6 som ret urealistisk. Programmet var svært og indsatsen dårlig i to af tre kampe, men der er ingen grund til at påstå at alt er tabt.

Naturligvis skal der nogen ind i forsvaret til sommer, men der skal langt mere end end en mand til når alle i backkæden og på midten bliver udstillet. Problemet er at AaB er et fysisk svag hold der samtidig har fået et kompleks i parken. Mest af alt håber jeg at Kasper Petersen sendes på bænken når Ahlmann er klar igen. I min optik har han for mange mangler til at være en fast superliga spiller. Hans gennemsnitlige niveau er tættere på første division.

Det er dog godt at høre fra dig igen. Du var helt stille da AaB vandt kampe, men nu hvor himlen falder ned, så er du klar igen.
spot on!
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: FC København - AaB, 13.03.2016

Indlæg af Hovedet » 13. mar 2016, 22:43

frederikshavneren skrev:De sidste to kampe har vi skuffet gevaldigt, men når det er sagt så er vi stadigvæk placeret på en medalje plads. Jeg tror at vi får et topmotiveret hold at se fredag aften, som vil kickstarte forårssæsonen.

Vinder vi mod AGF så er vi igang og er måske favorit til at nappe sølv, taber vi så begynder krisesnakken for alvor.
Det skal vi nemlig huske på. Mesterskabet var realistisk set allerede væk, da FCK vandt den udsatte kamp i Herning. Hvem troede for alvor på, at AaB kunne hente 6 point på et velfungerende FCK-hold i foråret?

Den næste kamp mod AGF er derimod uhyre vigtig, fordi TV-pengene udbetales efter denne runde, og det ville være utrolig bittert at ende som nr. 5 efter den omgang, hvad der er meget realistisk, hvis vi taber eller for den sags skyld ikke vinder. Det var noget hø, at også vores målscore blev torperedet i aften, og at vi ikke kunne have holdt ved de 4-2.

I det mere overordnede billede har vi absolut chancer for medaljer og måske endda af sølv, hvis vi antager, at vi ikke helt har tabt sutten, og at de seneste 2 kampe ikke er repræsentative for vort niveau. Ligeledes lever vi i pokalen, og denne sæson kan stadig blive en rigtig god en af slagsen, om end magi á la 2014 er uden for rækkevidde.

Besvar