AaB - AGF, 18.03.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: AaB - AGF, 18.03.2016

Indlæg af astonvilla » 18. mar 2016, 21:11

Buzz Killington skrev:
astonvilla skrev:
limey skrev:
astonvilla skrev:Det er sku da om nogen den nulbon til Søndergaard der koster sejren i dag!!

10 min igen. Styr på kampen.
Så skifter han en angriber med en defensiv midt.
Ændrer fuldstændig spilkonceptet.
Forærer ALT til GF.
100% hans skyld.

Søndergaard: du er en klaphat!

Farvel for i år.
Ny træner tak!
Måske man nogle gange skulle sove på en skuffelse, inden man vælger at skrive sin umiddelbare følelser på debatsiden?
Det faktum at han smider det hele væk med en hjernedød disposition med 10 min er jo ikke ændret i morgen. Eller om en uge. Du kan sove så længe du vil. Når du vågner vil den stadig være der.

Hvorfor sadle om fra 442 til 451 ved 1-0 hjemme mod en piv ringe modstander??

Retarderet.
I aften og i morgen tidligt og næste år.

LS taber kampen.
Jonsson var sgu ikke meget vaerd i denne kamp, og gjorde intet for vores stabilitet. Det var da paa sin plads at tage ham ud. Hvem der saa skulle ind i stedet for kan diskuteres, men hvis du kigger paa baenken var det ham, Bruhn, Thrane eller Pohl. Tror du virkelig det havde gjort nogen stor positiv forskel at lade Jonsson blive inde, eller tage Bruhn, Thrane eller Pohl ind i stedet for Abildgaard? Hvis LS laver en fejl, er det naermere at lade Basso blive hjemme, men der kan jo vaere fornuftige grunde til han ikke er med
Det har intet med persongalleri at gøre.

Når man flytter en mand fra toppen ned på den defensive midtbane på det tidspunkt i kampen så giver man det hele væk.

Det er fanme logik.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB - AGF, 18.03.2016

Indlæg af Hanga » 18. mar 2016, 21:13

astonvilla skrev: Det har intet med persongalleri at gøre.

Når man flytter en mand fra toppen ned på den defensive midtbane på det tidspunkt i kampen så giver man det hele væk.

Det er fanme logik.
Synes du at AaB havde helt styr på kampen indtil da?

Vi sejlede og AGF pressede hårdt på. Jeg kan virkelig ikke se, at den udskiftning skulle være udslagsgivende.

Rigtig dårlig indsats af AaB samlet set, og fuldstændig utilgiveligt at vi kan forære sejren væk på den måde.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB - AGF, 18.03.2016

Indlæg af frederikshavneren » 18. mar 2016, 21:15

astonvilla skrev:
Buzz Killington skrev:
astonvilla skrev:
limey skrev:
astonvilla skrev:Det er sku da om nogen den nulbon til Søndergaard der koster sejren i dag!!

10 min igen. Styr på kampen.
Så skifter han en angriber med en defensiv midt.
Ændrer fuldstændig spilkonceptet.
Forærer ALT til GF.
100% hans skyld.

Søndergaard: du er en klaphat!

Farvel for i år.
Ny træner tak!
Måske man nogle gange skulle sove på en skuffelse, inden man vælger at skrive sin umiddelbare følelser på debatsiden?
Det faktum at han smider det hele væk med en hjernedød disposition med 10 min er jo ikke ændret i morgen. Eller om en uge. Du kan sove så længe du vil. Når du vågner vil den stadig være der.

Hvorfor sadle om fra 442 til 451 ved 1-0 hjemme mod en piv ringe modstander??

Retarderet.
I aften og i morgen tidligt og næste år.

LS taber kampen.
Jonsson var sgu ikke meget vaerd i denne kamp, og gjorde intet for vores stabilitet. Det var da paa sin plads at tage ham ud. Hvem der saa skulle ind i stedet for kan diskuteres, men hvis du kigger paa baenken var det ham, Bruhn, Thrane eller Pohl. Tror du virkelig det havde gjort nogen stor positiv forskel at lade Jonsson blive inde, eller tage Bruhn, Thrane eller Pohl ind i stedet for Abildgaard? Hvis LS laver en fejl, er det naermere at lade Basso blive hjemme, men der kan jo vaere fornuftige grunde til han ikke er med
Det har intet med persongalleri at gøre.

Når man flytter en mand fra toppen ned på den defensive midtbane på det tidspunkt i kampen så giver man det hele væk.

Det er fanme logik.
Angreb er det bedste forsvar med det hold vi har. Man behøver ikke den højeste træneruddannelse for at se at vi bare ikke har holdet til at stå nede i eget felt.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: AaB - AGF, 18.03.2016

Indlæg af limey » 18. mar 2016, 21:20

astonvilla skrev: Det faktum at han smider det hele væk med en hjernedød disposition med 10 min er jo ikke ændret i morgen. Eller om en uge. Du kan sove så længe du vil. Når du vågner vil den stadig være der.

Hvorfor sadle om fra 442 til 451 ved 1-0 hjemme mod en piv ringe modstander??
- Fordi alle spillerne på banen var bange for at tabe kampen og allerede havde parkeret bussen et kvarter inden den indskiftning.
- Fordi Jönsson var helt ude af kampen på det tidspunkt og alle slagene foregik på midten af banen, hvorfor det var fornuftigt at få en mand mere derind.
- Fordi talkombinationen ikke betyder noget, hvis spillerne alligevel falder ned i banen.

Jeg kan vitterligt ikke se at det tabte point skulle være Søndergaards skyld i aften. Hvis man endelig vil finde en syndebuk ville det være mere nærliggende at bebrejde KEP, Larsen eller dommeren. Ja og selvfølgelig Duncan, Steffen Rasmussen og resten af AGF som fornemmer vores sårbarhed og presser os fuldstændig ned i egen hule.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB - AGF, 18.03.2016

Indlæg af Buzz Killington » 18. mar 2016, 21:24

astonvilla skrev:
Buzz Killington skrev:
astonvilla skrev:
limey skrev:
astonvilla skrev:Det er sku da om nogen den nulbon til Søndergaard der koster sejren i dag!!

10 min igen. Styr på kampen.
Så skifter han en angriber med en defensiv midt.
Ændrer fuldstændig spilkonceptet.
Forærer ALT til GF.
100% hans skyld.

Søndergaard: du er en klaphat!

Farvel for i år.
Ny træner tak!
Måske man nogle gange skulle sove på en skuffelse, inden man vælger at skrive sin umiddelbare følelser på debatsiden?
Det faktum at han smider det hele væk med en hjernedød disposition med 10 min er jo ikke ændret i morgen. Eller om en uge. Du kan sove så længe du vil. Når du vågner vil den stadig være der.

Hvorfor sadle om fra 442 til 451 ved 1-0 hjemme mod en piv ringe modstander??

Retarderet.
I aften og i morgen tidligt og næste år.

LS taber kampen.
Jonsson var sgu ikke meget vaerd i denne kamp, og gjorde intet for vores stabilitet. Det var da paa sin plads at tage ham ud. Hvem der saa skulle ind i stedet for kan diskuteres, men hvis du kigger paa baenken var det ham, Bruhn, Thrane eller Pohl. Tror du virkelig det havde gjort nogen stor positiv forskel at lade Jonsson blive inde, eller tage Bruhn, Thrane eller Pohl ind i stedet for Abildgaard? Hvis LS laver en fejl, er det naermere at lade Basso blive hjemme, men der kan jo vaere fornuftige grunde til han ikke er med
Det har intet med persongalleri at gøre.

Når man flytter en mand fra toppen ned på den defensive midtbane på det tidspunkt i kampen så giver man det hele væk.

Det er fanme logik.
Vi havde allerede spillet en forsvarskamp i 30 min. da udskiftningen kom, og havde ikke produceret saa meget som en chance. Vi havde tabt midtbanen, og dermed ogsaa angrebet. Noget skulle ske. Med de muligheder der var paa baenken kan man da ikke fortaenke ham i at ville styrke midtbanen. Jeg har ikke fantasi til at forestille mig at saette Thrane eller Pohl i angrebet havde gjort nogen forskel paa resultatet.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB - AGF, 18.03.2016

Indlæg af Buzz Killington » 18. mar 2016, 21:24

frederikshavneren skrev:
astonvilla skrev:
Buzz Killington skrev:
astonvilla skrev:
limey skrev:
astonvilla skrev:Det er sku da om nogen den nulbon til Søndergaard der koster sejren i dag!!

10 min igen. Styr på kampen.
Så skifter han en angriber med en defensiv midt.
Ændrer fuldstændig spilkonceptet.
Forærer ALT til GF.
100% hans skyld.

Søndergaard: du er en klaphat!

Farvel for i år.
Ny træner tak!
Måske man nogle gange skulle sove på en skuffelse, inden man vælger at skrive sin umiddelbare følelser på debatsiden?
Det faktum at han smider det hele væk med en hjernedød disposition med 10 min er jo ikke ændret i morgen. Eller om en uge. Du kan sove så længe du vil. Når du vågner vil den stadig være der.

Hvorfor sadle om fra 442 til 451 ved 1-0 hjemme mod en piv ringe modstander??

Retarderet.
I aften og i morgen tidligt og næste år.

LS taber kampen.
Jonsson var sgu ikke meget vaerd i denne kamp, og gjorde intet for vores stabilitet. Det var da paa sin plads at tage ham ud. Hvem der saa skulle ind i stedet for kan diskuteres, men hvis du kigger paa baenken var det ham, Bruhn, Thrane eller Pohl. Tror du virkelig det havde gjort nogen stor positiv forskel at lade Jonsson blive inde, eller tage Bruhn, Thrane eller Pohl ind i stedet for Abildgaard? Hvis LS laver en fejl, er det naermere at lade Basso blive hjemme, men der kan jo vaere fornuftige grunde til han ikke er med
Det har intet med persongalleri at gøre.

Når man flytter en mand fra toppen ned på den defensive midtbane på det tidspunkt i kampen så giver man det hele væk.

Det er fanme logik.
Angreb er det bedste forsvar med det hold vi har. Man behøver ikke den højeste træneruddannelse for at se at vi bare ikke har holdet til at stå nede i eget felt.
Skal det forstaas som at du vitterligt mener at LS havde udset sig den strategi?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: AaB - AGF, 18.03.2016

Indlæg af 9800 » 18. mar 2016, 21:26

Sikke en kamp! Der er vist skrevet det meste af det der kan skrives om den, jeg vil bare tilføje at jeg synes indskiftningen af Abildgaard var rigtig. AaB havde intet sammenhæng i spillet i hele anden halvleg, så noget skulle ske.
Hvis vi ellers kan slå Roskilde så venter der to fantastiske semifinaler mod agf

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: AaB - AGF, 18.03.2016

Indlæg af Mogens » 18. mar 2016, 21:34

limey skrev:
astonvilla skrev:Det er sku da om nogen den nulbon til Søndergaard der koster sejren i dag!!

10 min igen. Styr på kampen.
Så skifter han en angriber med en defensiv midt.
Ændrer fuldstændig spilkonceptet.
Forærer ALT til GF.
100% hans skyld.

Søndergaard: du er en klaphat!

Farvel for i år.
Ny træner tak!
Måske man nogle gange skulle sove på en skuffelse, inden man vælger at skrive sin umiddelbare følelser på debatsiden?
Næ, det er da ok. Specielt hvis man i morgen kan vågne op. læse det igen, og så se (og "undskylde") at man har taget fejl.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Gamen

Re: AaB - AGF, 18.03.2016

Indlæg af Gamen » 18. mar 2016, 21:36

AaB lider under 2 ting lige for tiden, der kan blive enormt afgørende for denne sæsons udfald.
Stabilitet starter i de bagerste rækker.

- Vores keeper er fuldstændig stagneret i sin udvikling.
- Vores forsvar er ikke godt nok til top 4.

Og så kan det irritere mig grænseløst, at vi i dag i 2. halvleg er under pres store dele af halvlegen. Alligevel vælger Jönsson 3-4 gange indenfor 10 minutter at forsøge sig med tværafleveringer og dribleture i nærheden af eget mål - i 2 af tilfældene var det tæt på at give farlige chancer.
Vi skal til at have sat en prop i de individuelle fejl, for de har været for mange (og for betydningsfulde) i de første 3 kampe.

Vi ender med at pisse pokalchance og europæisk deltagelse væk med de her resultater.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: AaB - AGF, 18.03.2016

Indlæg af Mogens » 18. mar 2016, 21:37

mich1596 skrev:Det er hverken forsvaret, træneren eller andre...men to kampafgørende dommerfejl igen igen der går os imod.....manglende dømt straffe til ris og hands så klart at man kunne se det fra sektion f.....vi er nødt at kæmpe for mål/afgørende situationer tekknologi. :@
Ikke enig. Forsvaret var i dag (og generelt i foråret) rystende usikkert, og det har tydeligvis forplantet sig til resten af holdet. Der er ingen flow i spillet - det går piv langsomt og er enormt usikkert. Ikke overraskende, hvis man ikke er sikker på sit forsvar.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: AaB - AGF, 18.03.2016

Indlæg af Maglau » 18. mar 2016, 21:52

Det var faktisk en taktisk geni streg af spasseren disco Glen vendte kampen.
Da han midt i anden halvleg hvor AaB styrer kampen uden dog at være farlige tager Offensiv spilleren aabech ud fordi han ikke er i stand til erobre bolde og forstyrre AaB's bold trilleri.

Han erstatter ham med en defensiv spiller der skal erobre bolde og da det faktisk har en øjeblikkelig effekt og AGF kommer straks bedre med i kampen. Derefter sætter han lange ind på offensive - derefter var det kun et spørgsmål om tid før det ville give pote for GF.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: AaB - AGF, 18.03.2016

Indlæg af Klaus » 18. mar 2016, 21:53

Kunne vi nu som minimum ikke blive enige om, at det var Larsen, der holdt os inde i kampen i dag. Han stod fantastisk, snuppede flere 100%-chancer, et straffespark og får et tydeligt skub i forbindelse med sidste mål, hvor han får minus opbakning fra resten af holdet. Abildgaard, skulle naturligvis have beskyttet sin målmand, så hans præstation var heller ikke god nok. Alt det sagt, skal vi ikke glemme at holdet skulle kæmpe imod den i særklasse dårligste dommer, der er set på stadion. Han tillader vildt hårdt spil fra AGFs side. Jeg tror frisparkstatistikken sagde noget med 20-4 til dem. De fik lov til at slagte vores spillere uden det gav kort. Så overser et klokkeklart straffespark til Risgaard, dømmer et andet for en hånd, der får et skub for at ramme bolden, AGF laver et mål, hvor Duncan tydeligt har hånd på bolden og så giver han lige Risgård et kort for brok. Jeg forstår sgu godt, hvis spillerne var helt vildt frustrerede...

Spillemæssigt starter vores problemer i forsvaret. KEP er rystende usikker, og vi har også set bundniveauet ved de andre forsvarere. På midtbanen har vi i dag problemer på kanterne. Thomsen er god fremad, men han har meget lange udfald og er lige nu ikke så boldsikker og fylder for lidt når vi bliver presset. Jønson kan så meget, men forsvare kan han sgu ikke. Risgårds spidskopetence er også at sætte spillet op. Tilbage har vi så Wurtz, der knokler for at holde sammen på det hele, men selvom han igen i dag var fremragende kan han altså ikke ene mand dæmme op for modstandernes midtbane.

På bænken sidder vores unge spillere, der naturligt nok ikke har noget højt bundniveau. Børsting er vel tættest på, at kæmpe sig ind på holdet, men har skuffet efter jul. Jeg tror nu nok han skal komme igen, mens jeg er meget mere tvivlende overfor om en spiller som Bruhn har niveauet, Uanset hvad, må vi nok acceptere disse udfald, det har jo en pris at spille med et ungt forholdsvis billigt hold.

EINHILL
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 9. aug 2007, 00:51
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - AGF, 18.03.2016

Indlæg af EINHILL » 18. mar 2016, 21:55

Buzz Killington skrev:
EINHILL skrev:Søndergaard virker fuldstændig handlingslammet i 2. Halvleg. Træls at se Søndergaard åbenbart har taget det defensive spil med fra sønderjyske, hvor det jo er naturligt at parkerer bussen ved en ét-måls føring mod en middelmådig modstander.
Var du paa ferie hele efteraarssaesonen?
Man skal aldrig dømme en træner når holdet har momentum og det hele glider af sig selv. Det er først når dette ophøre og tingene kræver en anden omstilling og tilgang at den rigtige træner skal bevise sig selv.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB - AGF, 18.03.2016

Indlæg af Pastorius » 18. mar 2016, 21:56

Gamen skrev:AaB lider under 2 ting lige for tiden, der kan blive enormt afgørende for denne sæsons udfald.
Stabilitet starter i de bagerste rækker.

- Vores keeper er fuldstændig stagneret i sin udvikling.
- Vores forsvar er ikke godt nok til top 4.

Og så kan det irritere mig grænseløst, at vi i dag i 2. halvleg er under pres store dele af halvlegen. Alligevel vælger Jönsson 3-4 gange indenfor 10 minutter at forsøge sig med tværafleveringer og dribleture i nærheden af eget mål - i 2 af tilfældene var det tæt på at give farlige chancer.
Vi skal til at have sat en prop i de individuelle fejl, for de har været for mange (og for betydningsfulde) i de første 3 kampe.

Vi ender med at pisse pokalchance og europæisk deltagelse væk med de her resultater.
What - Nicolai Larsen var da klasse i dag. Det kan godt være han skulle have taget den sidste, men inden da havde han reddet i hvert fald tre chancer hvor man intet kunne have indvendt hvis de var gået ind.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - AGF, 18.03.2016

Indlæg af Martino » 18. mar 2016, 21:59

Pastorius skrev:
Gamen skrev:AaB lider under 2 ting lige for tiden, der kan blive enormt afgørende for denne sæsons udfald.
Stabilitet starter i de bagerste rækker.

- Vores keeper er fuldstændig stagneret i sin udvikling.
- Vores forsvar er ikke godt nok til top 4.

Og så kan det irritere mig grænseløst, at vi i dag i 2. halvleg er under pres store dele af halvlegen. Alligevel vælger Jönsson 3-4 gange indenfor 10 minutter at forsøge sig med tværafleveringer og dribleture i nærheden af eget mål - i 2 af tilfældene var det tæt på at give farlige chancer.
Vi skal til at have sat en prop i de individuelle fejl, for de har været for mange (og for betydningsfulde) i de første 3 kampe.

Vi ender med at pisse pokalchance og europæisk deltagelse væk med de her resultater.
What - Nicolai Larsen var da klasse i dag. Det kan godt være han skulle have taget den sidste, men inden da havde han reddet i hvert fald tre chancer hvor man intet kunne have indvendt hvis de var gået ind.
Enig. Napper straffe og flere 100% chancer. Det sidste mål er delvist hans, og delvist Risgård/Abildgaard som efterlader pladsen. Hvis han er stagneret er det ikke på baggrund af denne kamp, men han skal altså blive bedre ude i feltet hvis han drømmer om mere end Superliga.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB - AGF, 18.03.2016

Indlæg af MrBangDK » 18. mar 2016, 22:05

Hvad var tilskuertallet?
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB - AGF, 18.03.2016

Indlæg af Buzz Killington » 18. mar 2016, 22:09

EINHILL skrev:
Buzz Killington skrev:
EINHILL skrev:Søndergaard virker fuldstændig handlingslammet i 2. Halvleg. Træls at se Søndergaard åbenbart har taget det defensive spil med fra sønderjyske, hvor det jo er naturligt at parkerer bussen ved en ét-måls føring mod en middelmådig modstander.
Var du paa ferie hele efteraarssaesonen?
Man skal aldrig dømme en træner når holdet har momentum og det hele glider af sig selv. Det er først når dette ophøre og tingene kræver en anden omstilling og tilgang at den rigtige træner skal bevise sig selv.
Igen, var du paa ferie hele efteraarssaesonen? Det er foerst i den sidste haandfuld kampe vi praesterede kontinuerligt godt. I de foerste mange kampe var der sgu ikke noget momentum.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: AaB - AGF, 18.03.2016

Indlæg af Provst i Brovst » 18. mar 2016, 22:15

Det er da morsomt at folkene der var butthurt over ansættelsen af Søndergaard stadig er det på trods af et fantastisk efterår og en aktuel top tre placering. Muhahahahaha. :danmarkfan:
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: AaB - AGF, 18.03.2016

Indlæg af mich1596 » 18. mar 2016, 22:36

"Hvorfor sadle om fra 442 til 451 ved 1-0 hjemme mod en piv ringe modstander?? "

Den undrede også mig, havde håbet på at se Pohl.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

AabMaster
2. div
2. div
Indlæg: 129
Tilmeldt: 3. sep 2007, 12:09
Geografisk sted: Aalborg c

Re: AaB - AGF, 18.03.2016

Indlæg af AabMaster » 18. mar 2016, 22:44

Skandale aften.
Sjældent har jeg oplevet så mange skandaler på én aften. Et AaBhold der pisser det hele væk...Skandaløst, men det har vi set før.
En dommer som ikke har nosser til at dømme efter bogen og lader det hele gå imod AaB...Skandaløst, men ikke noget nyt under solen, der har vi været så mange gange før.
Skandaløst at vi ikke har et forsvar... Gaarde stram op.

Mest skandaløst er dog vore egne supportere... Jeg har altid være stolt af at stå blandt jer, men jeg må indrømmer, at det jeg har set i dag, grænser til hvad jeg har set fra BIF og FCK... Jeg har aldrig hidset mig op over et humlemissil eller to, men når man overdænger dommer, modstander og egne spillere med øl, lightere og andet kasteskyts, troede jeg, at bunden var nået, men nej. Stupide elementer smed brændende romerlys over egne supportere. Jeg er så skuffet og jeg håber ALDRIG jeg kommer til at oplevet det igen. Jeg håber virkelig, at der var nogle supportere, der havde nosser nok til at giver den der kastede med romerlys nogle dumflade, så de lærer hvordan man opfører sig i Aalborg. Jeg vælger at tro, at det var udenbys elementer, som er flyttet til byen og det ikke var lokale , der ikke kunne styre deres brandert. Jeg håber aldrig, at vi kommer ned på de pisgules niveau, men hvis vi fortsætter som i aften, er vi godt på vej,
Intet har været så ødelæggende for fodbolden som da VAR blev indført.

Besvar