AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Freddie » 13. maj 2016, 12:37

Yankee skrev:
Freddie skrev:
Sanchez94 skrev:
Freddie skrev: Jeg har det lidt sådan, at den flotte TIFO, der skulle handle om hjemvendte spillere, ikke havde Rasmus Würtz med. Hvorfor ikke?
Det var vidst indbygget en lille sviner til Kusk, hvorfor man nok valgte ikke at tage tidligere FCK spiller Rasmus Würtz med.
Jeg ser ellers grangiveligt ud til, at han var blevet glemt.
Hvorfor skulle han være glemt?

Rasmus Würtz har aldrig spillet ungdomsfodbold i AaB.
Det var så forklaring jeg søgte.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Dot Bot » 13. maj 2016, 12:39

Würtz var med i overvejelserne og bestemt ikke glemt.
Mht, banneret på Vest, så var det hundrede procents Auxilias holdning som også står som afsender på det. Vi kan selvfølgelig ikke tale på alle AaB fans vegne.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af FlæskeFrank » 13. maj 2016, 12:40

Dr.Jones skrev:Abildgaard: Et problem at han skal spille sig op? Alder og kamp min. taget i betragtning er det vel ok med et par problemer. Come on... Så længe vi kan se det går den rigtige vej. Han skal vel ikke være stamspiller endnu.
Selvfølgelig må der være udfald, men jeg synes faktisk at det statement med, at han spiller sig op, er ved at være kendetegnende for hans indsats(men om det kun er første og sidste kamp kan jeg ikke huske).
- FlæskeFrank

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af abbifar » 13. maj 2016, 12:45

Dot Bot skrev:Würtz var med i overvejelserne og bestemt ikke glemt.
Mht, banneret på Vest, så var det hundrede procents Auxilias holdning som også står som afsender på det. Vi kan selvfølgelig ikke tale på alle AaB fans vegne.
Jeg synes egentlig før kampen, at man skulle holde sig fra at omtale Kusk overhovedet... Men Tifoen var så fed, at den fik mig til at skifte holdning. Jeg synes den var imponerende, og at den gav udtryk for en holdning uden decideret at svine Kusk.

Godt arbejde!

Sendt fra min LG-H815 med Tapatalk

Brugeravatar
Dr.Jones
Landshold
Landshold
Indlæg: 833
Tilmeldt: 18. jul 2005, 15:22
Favoritspiller: Starting XI

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Dr.Jones » 13. maj 2016, 13:00

abbifar skrev:
Dot Bot skrev:Würtz var med i overvejelserne og bestemt ikke glemt.
Mht, banneret på Vest, så var det hundrede procents Auxilias holdning som også står som afsender på det. Vi kan selvfølgelig ikke tale på alle AaB fans vegne.
Jeg synes egentlig før kampen, at man skulle holde sig fra at omtale Kusk overhovedet... Men Tifoen var så fed, at den fik mig til at skifte holdning. Jeg synes den var imponerende, og at den gav udtryk for en holdning uden decideret at svine Kusk.

Godt arbejde!

Sendt fra min LG-H815 med Tapatalk

Sådan har jeg det egentlig også... Syntes den var fed nok. :cheers: :aabfan:

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Pastorius » 13. maj 2016, 13:19

Dr.Jones skrev:Pølsen tog til en anden dansk klub. Fint nok, men også ok at han ikke var på tifoen. Det er en ære at komme på en sådan tifo, men det er jo ikke en sviner at man ikke er der. MOM er jo heller ikke delt ud til den eneste spiller, der har spillet godt. Bare den der har udmærket sig.

Tifo'en til Kusk; hmm... jeg kunne personligt godt have undværet den, men hey... fuck ham. Hvis der er AaB folk der syntes det er på sin plads, er det sgu ok med mig. Jeg forstår egentlig godt hans valg (I en plastic-trøje er det nemmere at komme på landslaget + moneyz)

Abildgaard: Et problem at han skal spille sig op? Alder og kamp min. taget i betragtning er det vel ok med et par problemer. Come on... Så længe vi kan se det går den rigtige vej. Han skal vel ikke være stamspiller endnu.
Når man nu ville kommentere på det, så synes jeg den tifo var elegant lavet. Ikke nogen dirkete sviner og ikke noget der brænder nogen broer, men en tydelig statement af hvad der skal til før man kan kalde sig en af vores egne!
Med venlig Hilsen
--
Robert

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Freddie » 13. maj 2016, 13:57

Pastorius skrev:
Dr.Jones skrev:Pølsen tog til en anden dansk klub. Fint nok, men også ok at han ikke var på tifoen. Det er en ære at komme på en sådan tifo, men det er jo ikke en sviner at man ikke er der. MOM er jo heller ikke delt ud til den eneste spiller, der har spillet godt. Bare den der har udmærket sig.
Den, man lettest kunne have undværet var utvivlsomt Lars Søndergaard. Hvad gør en træner på en TIFO, når vi ikke magter at få alle de relevante spillere med. Jeg synes at man skal se at få meldt ordentligt ud i stedet for at krybe i et musehul, og det hurtigt.

TIFO-KAOS er så fin en ting, at man ikke kan være bekendt at prøve at tie situationen ihjel. Det er vores anfører, og en spiller med over 400 kampe, der tilsyneladende er blevet glemt.

Hvad mener du Dr. Jones. Har Rasmus ikke leveret nok til at fortjene at være med?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af jonas386 » 13. maj 2016, 14:24

Freddie skrev:
Pastorius skrev:
Dr.Jones skrev:Pølsen tog til en anden dansk klub. Fint nok, men også ok at han ikke var på tifoen. Det er en ære at komme på en sådan tifo, men det er jo ikke en sviner at man ikke er der. MOM er jo heller ikke delt ud til den eneste spiller, der har spillet godt. Bare den der har udmærket sig.
Den, man lettest kunne have undværet var utvivlsomt Lars Søndergaard. Hvad gør en træner på en TIFO, når vi ikke magter at få alle de relevante spillere med. Jeg synes at man skal se at få meldt ordentligt ud i stedet for at krybe i et musehul, og det hurtigt.

TIFO-KAOS er så fin en ting, at man ikke kan være bekendt at prøve at tie situationen ihjel. Det er vores anfører, og en spiller med over 400 kampe, der tilsyneladende er blevet glemt.

Hvad mener du Dr. Jones. Har Rasmus ikke leveret nok til at fortjene at være med?
Hold nu op.
Lars Søndergaard har spillet ungdomsfodbold i AaB. Det har Rasmus Würtz ikke. Meget længere er den ikke.
Jeg er overbevist om at man i Auxilla sætter lige så meget pris på Würtz som alle andre AaB fans gør, men hvis budskabet er at "du kan tage drengen ud af Aalborg, men ikke Aalborg ud af drengen", så giver det bare ikke særlig meget mening at inddrage en mand fra Skive, der først kom til Aalborg som 20-årig.
Det er altså ikke så kompliceret.

Jeg synes selv det var en rigtig flot Tifo. Både med en hyldest til Ene, Augo, Søndergaard og Risgaard, men også en dejlig subtil sviner til Kusk.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Yankee » 13. maj 2016, 14:24

Freddie skrev: Hvad mener du Dr. Jones. Har Rasmus ikke leveret nok til at fortjene at være med?
Jeg prøver igen. Rasmus Würtz har ikke spillet ungdomsfodbold i AaB og er derfor ikke en Aalborg-dreng, som tifoen hentyder til.

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Freddie » 13. maj 2016, 14:42

Yankee skrev:
Freddie skrev: Hvad mener du Dr. Jones. Har Rasmus ikke leveret nok til at fortjene at være med?
Jeg prøver igen. Rasmus Würtz har ikke spillet ungdomsfodbold i AaB og er derfor ikke en Aalborg-dreng, som tifoen hentyder til.
Jeg har set det, og har kvitteret for det, Yankee, men er du talsmand for TIFO-gruppen? Jeg skal gerne holde op, men det ændrer jo ikke ved, at det ser skummelt ud.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Buzz Killington » 13. maj 2016, 14:57

Freddie skrev:
Yankee skrev:
Freddie skrev: Hvad mener du Dr. Jones. Har Rasmus ikke leveret nok til at fortjene at være med?
Jeg prøver igen. Rasmus Würtz har ikke spillet ungdomsfodbold i AaB og er derfor ikke en Aalborg-dreng, som tifoen hentyder til.
Jeg har set det, og har kvitteret for det, Yankee, men er du talsmand for TIFO-gruppen? Jeg skal gerne holde op, men det ændrer jo ikke ved, at det ser skummelt ud.
Jo, det aendrer netop alt! Man skal godt nok vaere ekstremt intrigant for at se baggrund for noget som helst drama her.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Dot Bot » 13. maj 2016, 15:21

jonas386 skrev:
Freddie skrev:
Pastorius skrev:
Dr.Jones skrev:Pølsen tog til en anden dansk klub. Fint nok, men også ok at han ikke var på tifoen. Det er en ære at komme på en sådan tifo, men det er jo ikke en sviner at man ikke er der. MOM er jo heller ikke delt ud til den eneste spiller, der har spillet godt. Bare den der har udmærket sig.
Den, man lettest kunne have undværet var utvivlsomt Lars Søndergaard. Hvad gør en træner på en TIFO, når vi ikke magter at få alle de relevante spillere med. Jeg synes at man skal se at få meldt ordentligt ud i stedet for at krybe i et musehul, og det hurtigt.

TIFO-KAOS er så fin en ting, at man ikke kan være bekendt at prøve at tie situationen ihjel. Det er vores anfører, og en spiller med over 400 kampe, der tilsyneladende er blevet glemt.

Hvad mener du Dr. Jones. Har Rasmus ikke leveret nok til at fortjene at være med?
Hold nu op.
Lars Søndergaard har spillet ungdomsfodbold i AaB. Det har Rasmus Würtz ikke. Meget længere er den ikke.
Jeg er overbevist om at man i Auxilla sætter lige så meget pris på Würtz som alle andre AaB fans gør, men hvis budskabet er at "du kan tage drengen ud af Aalborg, men ikke Aalborg ud af drengen", så giver det bare ikke særlig meget mening at inddrage en mand fra Skive, der først kom til Aalborg som 20-årig.
Det er altså ikke så kompliceret.

Jeg synes selv det var en rigtig flot Tifo. Både med en hyldest til Ene, Augo, Søndergaard og Risgaard, men også en dejlig subtil sviner til Kusk.
Auxilia kan du ikke kreditere for den flotte tifo i går (vi har dog været med i produktionen af den), den går til ATK. Mens budskabsbanneret bag mål var fra os af.

Freddie, hvad fanden er det i den tifo du kan få til at se skummelt ud? Meget har jeg læst om tifo-drengenes arbejde, hey "Defend Aalborg", men aldrig har jeg dog læst at deres arbejde er skummelt.

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Freddie » 13. maj 2016, 15:32

Dot Bot skrev: Auxilia kan du ikke kreditere for den flotte tifo i går (vi har dog været med i produktionen af den), den går til ATK. Mens budskabsbanneret bag mål var fra os af.

Freddie, hvad fanden er det i den tifo du kan få til at se skummelt ud? Meget har jeg læst om tifo-drengenes arbejde, hey "Defend Aalborg", men aldrig har jeg dog læst at deres arbejde er skummelt.
Jeg har intet sagt om TIFO-drengenes arbejde, med mindre det er en af dem, der har besluttet at lave en tekst, der er misvisende. Tvært imod har jeg kvitteret for den flotte TIFO. Men jeg har allerede forklaret mig andetsteds, så læs venligst der.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af jonas386 » 13. maj 2016, 15:33

Dot Bot skrev:Auxilia kan du ikke kreditere for den flotte tifo i går (vi har dog været med i produktionen af den), den går til ATK. Mens budskabsbanneret bag mål var fra os af.
Tak for rettelsen. Den var anyways rigtig fedt lavet.

Freddie: Men så kan du jo blive ved. Hvorfor var Kuhn ikke med? Han vendte da også hjem efter turen i det midtjyske. Han har oven i købet været med til både mesterskaber og Champions League.
Eller hvad med Lynge efter afstikkeren til Aalborg kommune, eller hvor han nu arbejdede før.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Kasper Møller
AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 21. jun 2005, 10:59
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Kasper Møller » 13. maj 2016, 15:44

Der er simpelthen sket det, at der - efter lang tids stilstand - er kommet liv i galleriet på tifokaos.dk, med en stak billeder fra gårsdagens tifo.

Der burde desuden være masser af billeder på vej af fremtidige tifoer, idet der er kommet nyt setup omkring fotosituationen, hvor der er indgået samarbejde med Vesttribunen TV, som fremover stiller fotos af tifo'erne til rådighed for galleriet derinde. Mange tak til dem. Både for fotos af tifoer og generelt for det gode arbejde, de udfører.

Gårsdagens tifo: http://www.tifokaos.dk/galleri-2/20152016-2

Enjoy... :-)

(PS.: Andre spillere har selvfølgelig været inde i overvejelserne. Men valget faldt af forskellige grunde på de fire valgte.)

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Freddie » 13. maj 2016, 15:48

jonas386 skrev:
Dot Bot skrev:Auxilia kan du ikke kreditere for den flotte tifo i går (vi har dog været med i produktionen af den), den går til ATK. Mens budskabsbanneret bag mål var fra os af.
Tak for rettelsen. Den var anyways rigtig fedt lavet.

Freddie: Men så kan du jo blive ved. Hvorfor var Kuhn ikke med? Han vendte da også hjem efter turen i det midtjyske. Han har oven i købet været med til både mesterskaber og Champions League.
Eller hvad med Lynge efter afstikkeren til Aalborg kommune, eller hvor han nu arbejdede før.
Det kunne vi, men Kuhn er lige nu træner i Malmö, mens Rasmus Würtz er anfører og har spillet mere end 400 kampe. Han burde være valgt som den første.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af jonas386 » 13. maj 2016, 15:56

Freddie skrev:
jonas386 skrev:
Dot Bot skrev:Auxilia kan du ikke kreditere for den flotte tifo i går (vi har dog været med i produktionen af den), den går til ATK. Mens budskabsbanneret bag mål var fra os af.
Tak for rettelsen. Den var anyways rigtig fedt lavet.

Freddie: Men så kan du jo blive ved. Hvorfor var Kuhn ikke med? Han vendte da også hjem efter turen i det midtjyske. Han har oven i købet været med til både mesterskaber og Champions League.
Eller hvad med Lynge efter afstikkeren til Aalborg kommune, eller hvor han nu arbejdede før.
Det kunne vi, men Kuhn er lige nu træner i Malmö, mens Rasmus Würtz er anfører og har spillet mere end 400 kampe. Han burde være valgt som den første.
Men ligesom med Kuhn, så passer han bare ikke ind i budskabet. De 4 på billedet har spillet ungdomsfodbold i AaB, og er kommet hjem efter de har været i udlandet. Det har Würtz ikke. Igen, ikke et ondt ord om Würtz, men han har bare ikke samme "baggrund" som de 4 valgte.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Freddie » 13. maj 2016, 16:30

jonas386 skrev:
Freddie skrev:
jonas386 skrev:
Dot Bot skrev:Auxilia kan du ikke kreditere for den flotte tifo i går (vi har dog været med i produktionen af den), den går til ATK. Mens budskabsbanneret bag mål var fra os af.
Tak for rettelsen. Den var anyways rigtig fedt lavet.

Freddie: Men så kan du jo blive ved. Hvorfor var Kuhn ikke med? Han vendte da også hjem efter turen i det midtjyske. Han har oven i købet været med til både mesterskaber og Champions League.
Eller hvad med Lynge efter afstikkeren til Aalborg kommune, eller hvor han nu arbejdede før.
Det kunne vi, men Kuhn er lige nu træner i Malmö, mens Rasmus Würtz er anfører og har spillet mere end 400 kampe. Han burde være valgt som den første.
Men ligesom med Kuhn, så passer han bare ikke ind i budskabet. De 4 på billedet har spillet ungdomsfodbold i AaB, og er kommet hjem efter de har været i udlandet. Det har Würtz ikke. Igen, ikke et ondt ord om Würtz, men han har bare ikke samme "baggrund" som de 4 valgte.
Men budskabet er uklart fordi formuleringen bliver brugt i mange forskellige sammenhænge. AaB-dreng betyder ikke det samme som AaB-dreng, der har spillet ungdomsfodbold i klubben. Derfor undrer man sig over, hvorfor i alverden vores anfører ikke kan være med.
De fire andre har heller ikke den samme baggrund. Augo kom som junior fra Aabybro og Lars Søndergaard har spillet i AaB altid som ungdomsspiller.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Pastorius » 13. maj 2016, 16:41

Freddie skrev:
jonas386 skrev:
Freddie skrev:
jonas386 skrev:
Dot Bot skrev:Auxilia kan du ikke kreditere for den flotte tifo i går (vi har dog været med i produktionen af den), den går til ATK. Mens budskabsbanneret bag mål var fra os af.
Tak for rettelsen. Den var anyways rigtig fedt lavet.

Freddie: Men så kan du jo blive ved. Hvorfor var Kuhn ikke med? Han vendte da også hjem efter turen i det midtjyske. Han har oven i købet været med til både mesterskaber og Champions League.
Eller hvad med Lynge efter afstikkeren til Aalborg kommune, eller hvor han nu arbejdede før.
Det kunne vi, men Kuhn er lige nu træner i Malmö, mens Rasmus Würtz er anfører og har spillet mere end 400 kampe. Han burde være valgt som den første.
Men ligesom med Kuhn, så passer han bare ikke ind i budskabet. De 4 på billedet har spillet ungdomsfodbold i AaB, og er kommet hjem efter de har været i udlandet. Det har Würtz ikke. Igen, ikke et ondt ord om Würtz, men han har bare ikke samme "baggrund" som de 4 valgte.
Men budskabet er uklart fordi formuleringen bliver brugt i mange forskellige sammenhænge. AaB-dreng betyder ikke det samme som AaB-dreng, der har spillet ungdomsfodbold i klubben. Derfor undrer man sig over, hvorfor i alverden vores anfører ikke kan være med.
De fire andre har heller ikke den samme baggrund. Augo kom som junior fra Aabybro og Lars Søndergaard har spillet i AaB altid som ungdomsspiller.
Keder du dig?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Freddie » 13. maj 2016, 16:45

Pastorius skrev:
Freddie skrev:
jonas386 skrev:
Freddie skrev:
jonas386 skrev:
Dot Bot skrev:Auxilia kan du ikke kreditere for den flotte tifo i går (vi har dog været med i produktionen af den), den går til ATK. Mens budskabsbanneret bag mål var fra os af.
Tak for rettelsen. Den var anyways rigtig fedt lavet.

Freddie: Men så kan du jo blive ved. Hvorfor var Kuhn ikke med? Han vendte da også hjem efter turen i det midtjyske. Han har oven i købet været med til både mesterskaber og Champions League.
Eller hvad med Lynge efter afstikkeren til Aalborg kommune, eller hvor han nu arbejdede før.
Det kunne vi, men Kuhn er lige nu træner i Malmö, mens Rasmus Würtz er anfører og har spillet mere end 400 kampe. Han burde være valgt som den første.
Men ligesom med Kuhn, så passer han bare ikke ind i budskabet. De 4 på billedet har spillet ungdomsfodbold i AaB, og er kommet hjem efter de har været i udlandet. Det har Würtz ikke. Igen, ikke et ondt ord om Würtz, men han har bare ikke samme "baggrund" som de 4 valgte.
Men budskabet er uklart fordi formuleringen bliver brugt i mange forskellige sammenhænge. AaB-dreng betyder ikke det samme som AaB-dreng, der har spillet ungdomsfodbold i klubben. Derfor undrer man sig over, hvorfor i alverden vores anfører ikke kan være med.
De fire andre har heller ikke den samme baggrund. Augo kom som junior fra Aabybro og Lars Søndergaard har spillet i AaB altid som ungdomsspiller.
Keder du dig?
Synes du selv dit indlæg nr. 7.000 er det bedste du nogensinde har skrevet ?

Men for at svare dig, så svarer jeg altid, når nogen henvender mig direkte til mig.

Besvar