Den obligatoriske: "Det er ikke saa skidt vi missede europa" -traad

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Den obligatoriske: "Det er ikke saa skidt vi missede europa" -traad

Indlæg af Patmand » 29. maj 2016, 15:37

frederikshavneren skrev:Synes godt nok at det var skuffende at høre Gaarde efter Herning kampen, men det var omvendt også en ualmindelig medgørlig reporter som slet ikke stillede de åbenlyse kritiske spørgsmål.
Den blev nu spillet i Aalborg ;)

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Den obligatoriske: "Det er ikke saa skidt vi missede europa" -traad

Indlæg af Hovedet » 29. maj 2016, 15:42

Patmand skrev:
frederikshavneren skrev:Synes godt nok at det var skuffende at høre Gaarde efter Herning kampen, men det var omvendt også en ualmindelig medgørlig reporter som slet ikke stillede de åbenlyse kritiske spørgsmål.
Den blev nu spillet i Aalborg ;)
Mon ikke, han mener efter kampen mod Herning, om end det ville fremstå tydeligere, hvis han kaldte klubben for det rette navn, hvilket er FCM. Det virker efterhånden en smule trættende, at vi bliver ved med at forsøge at gøre nar ad klubber, der konsekvent ender højere i tabellen, end vi selv gør.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Den obligatoriske: "Det er ikke saa skidt vi missede europa" -traad

Indlæg af frederikshavneren » 29. maj 2016, 15:55

Hovedet skrev:
Patmand skrev:
frederikshavneren skrev:Synes godt nok at det var skuffende at høre Gaarde efter Herning kampen, men det var omvendt også en ualmindelig medgørlig reporter som slet ikke stillede de åbenlyse kritiske spørgsmål.
Den blev nu spillet i Aalborg ;)
Mon ikke, han mener efter kampen mod Herning, om end det ville fremstå tydeligere, hvis han kaldte klubben for det rette navn, hvilket er FCM. Det virker efterhånden en smule trættende, at vi bliver ved med at forsøge at gøre nar ad klubber, der konsekvent ender højere i tabellen, end vi selv gør.
Beklager jeg fik formuleret mig lidt uklart. Football club navnene er noget af det værste ved nutidens danske klubfodbold, hvorfor jeg ynder at kalde klubberne ved det de berettiget stadigvæk burde hedde. Kald mig bare gammeldags men jeg vil stadigvæk kalde FCM for Ikast og Sønderjyske for Haderslev, mens et andet utidigt fænomen med navnesponsorater ikke ændrer at Aalborg Stadion er og bliver Aalborg Stadion uanset hvor mange gange det skifter sponsor navn.

Besvar