Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 5. aug 2016, 13:42

FlæskeFrank skrev:Slutter lige af med topkamp mellem nr. 1 og 2 i Peru.
Så må vi håbe han ikke bliver flæsket.

Gad vide hvordan Gravgaard mon vil vurdere AaB's økonomiske formåen nu?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 5. aug 2016, 14:23

Jesper Schmidt skrev:Det blev nævnt andetsteds at han ikke er specielt målfarlig, men han har altså scoret 8 ligamål i 23 kampe i denne sæson, og er delt topscorer i klubben (ifølge resultat.dk). Vi henter altså anføreren og topscoreren fra de kommende guld eller sølvvindere fra Peru. På papiret er det helt vildt at det er muligt, lad os håbe han kan leve op til det.
Jeg ser ham altså også flere steder omtalt som "winger" og ikke "striker", og så er det vel en OK mål-statistik.

Mon ikke snarere det er en førstemand til Børstings plads end Helenius' afløser, vi er ved at hente.
Fodbold skal ses med hjertet!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Martino » 5. aug 2016, 14:50

AaB 85 95 99 08 skrev:
Jesper Schmidt skrev:Det blev nævnt andetsteds at han ikke er specielt målfarlig, men han har altså scoret 8 ligamål i 23 kampe i denne sæson, og er delt topscorer i klubben (ifølge resultat.dk). Vi henter altså anføreren og topscoreren fra de kommende guld eller sølvvindere fra Peru. På papiret er det helt vildt at det er muligt, lad os håbe han kan leve op til det.
Jeg ser ham altså også flere steder omtalt som "winger" og ikke "striker", og så er det vel en OK mål-statistik.

Mon ikke snarere det er en førstemand til Børstings plads end Helenius' afløser, vi er ved at hente.
Det kan man håbe. Børsting skal omskoles til en anden position end kant, hvis du spørger mig.
Jeg savner Winsnes

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Jesper Schmidt » 5. aug 2016, 14:53

Martino skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
Jesper Schmidt skrev:Det blev nævnt andetsteds at han ikke er specielt målfarlig, men han har altså scoret 8 ligamål i 23 kampe i denne sæson, og er delt topscorer i klubben (ifølge resultat.dk). Vi henter altså anføreren og topscoreren fra de kommende guld eller sølvvindere fra Peru. På papiret er det helt vildt at det er muligt, lad os håbe han kan leve op til det.
Jeg ser ham altså også flere steder omtalt som "winger" og ikke "striker", og så er det vel en OK mål-statistik.

Mon ikke snarere det er en førstemand til Børstings plads end Helenius' afløser, vi er ved at hente.
Det kan man håbe. Børsting skal omskoles til en anden position end kant, hvis du spørger mig.
Jeg tror sådan set bare at Flores skal spille hvor han er bedst, og så må vi rykke rundt på de andre spillere så det passer. Hvis han ellers er så god som han virker til, og hvis det hele ellers falder på plads.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af jonas386 » 5. aug 2016, 15:16

Så det efterlader os med en idealopstilling (har indsat alder for overblikkets skyld) der ser nogenlunde sådan her ud?



Det kan så diskuteres om Risgaard skal spille istedet for Sloth, men jeg går udfra dette vil være det man arbejder efter ift den opbygning vi er igang med.

Umiddelbart ser midtbanen egentlig rimeligt fornuftig ud, ligesom målmandsposten, hvertfald på papiret, også er rimeligt sikker de næste sæsoner frem. Jeg har tiltro til at Würtz har hvertfald 2 sæsoner tilbage inden vi skal finde en erstatning. Forsvaret ser også rimeligt fornuftigt ud, men der er vel ikke megen tvivl om at Patrick næppe er løsningen hverken på kort, eller på lang sigt. Her skal der enten findes en udefra, eller så skal en af de nye overtage pladsen relativt hurtigt. Rygtet om Remmer synes jeg er spændende, men næppe heller realistisk på nuværende tidspunkt. Ikke at jeg synes Patrick har været så ukristeligt dårlig at der partout skal findes en anden, men vi må også bare stile højere hvis vi har ambitioner om top-placeringer og europæisk fodbold.

Alt i alt synes jeg egentlig at start-11'eren virker interessant, og som udgangspunkt mener jeg ikke vi behøver hente flere spillere i dette vindue. Hvis Helenius ryger til Tyskland håber jeg også at pengene går til en back, og ikke til en angriber, selvom jeg bestemt ikke vil klage hvis Gaarde falder over en ny Prica, eller i det hele taget en boksangriber med mål i støvlerne.
Jeg tror dog på mindst en tilgang mere, og personligt vil jeg mene det vil give bedst mening med en back i alderen 23-26. Altså en spiller der har noget erfaring og været med i nogle år, men som stadig har sine bedste år foran sig, og kan være en del af truppen de næste par sæsoner.
Findes der ikke nogle backs i Sverige det kunne være relevate? FCK har normalt ret god succes med det marked, omend det oftest er venstrebacks.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af aaballday » 5. aug 2016, 15:31

Hvad med arbejds/opholdstilladelse? Han kan vel ikke allerede være i spil til næste weekend?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Buzz Killington » 5. aug 2016, 16:12

Fuuuut fuuuut! Hold da kæft et kontrahold vi kan få med ham og Basse på holdet



8 mål og 13 assists i 25 kampe denne sæson er da heller ikke helt elendigt.

edit: tilsyneladende var hans klub og AaB enige om en videresalgsklausul på 30%, men han - Edison selv - insisterede på at de skulle have 10% mere, som en sidste gestus til hans hjemstavnsklub.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Nicobo Red
Miniput
Miniput
Indlæg: 2
Tilmeldt: 5. aug 2016, 16:35
Favoritspiller: Risgård

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Nicobo Red » 5. aug 2016, 16:47

Han bliver godt nok spændende at følge Gaarde kunne da lige hente sydamerikansk back nu han er igang så tilvændingen bliver lidt nemmere

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Provst i Brovst » 5. aug 2016, 17:48



Sweet stuff.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kempes » 5. aug 2016, 23:02

Den signing havde man ikke lige set komme :) Det bliver godt nok spændende om AaB kan integrere og forløse det store talent.

Med Flores i truppen er spørgsmålet om ikke vi er ved at være i en situation hvor 4-4-2 opstillingen ikke længere matcher spillerne i start11eren?

Jeg synes det! Da jeg synes at spillere som Bassogog, Sloth, Meilinger og endda Risgård matcher en 4-2-3-1 opstilling bedre.

Flores virker ikke som en spiller der vil shine hvis han får alt for mange defensive opgaver og som vi spiller nu mangler vi en fysisk betonet angriber ala Spalvis. Derudover har vi ikke de hurtige backs til at komme ned bagved modstandernes bagkæde.

En opstilling kunne derfor se sådan ud (desværre kan man ikke vælge 4-2-3-1, men 10eren er selvfølgelig længere fremme end 6eren og 8eren):

Alternativt kunne opstillingen se ud som denne:


Jeg er personligt stor fan af 4-4-2 (det er i mit DNA ;) ) så det er ikke med god vilje, men jeg er større fan af holdningen om at fodboldkampe skal vindes uanset hvad det kræver.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Jakobsen » 6. aug 2016, 00:23

Skal vi spille med en angriber på toppen skal vi have en med markant mere tyngde end Ene - en decideret boksangriber. Derudover enig i at noget 4-3-3 agtigt begynder at give mening.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 6. aug 2016, 00:27

Jakobsen skrev:Skal vi spille med en angriber på toppen skal vi have en med markant mere tyngde end Ene - en decideret boksangriber. Derudover enig i at noget 4-3-3 agtigt begynder at give mening.
Moooon ikke såvel Flores som de øvrige indkøb er regnet ind i den spillestil som AaB vistnok ønsker at betone fra 1.holdet og ned gennem rækkerne? Jeg ved ikke om det udelukker den ene eller anden papirformation, men jeg har ikke indtrykket af at AaB vægter spil omkring éen kummefryser i boksen særligt højt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Maglau » 6. aug 2016, 01:24

Jakobsen skrev:Skal vi spille med en angriber på toppen skal vi have en med markant mere tyngde end Ene - en decideret boksangriber. Derudover enig i at noget 4-3-3 agtigt begynder at give mening.
Nævn lige for mig hvilke storhold med succes udover Chelsea og Arsenal der spiller med en traditionel boksspiller.
Det er en gammeldags tankegang at snakke boksspiller. Langt de fleste hold også dem der spiller 4-2-3-1 spiller med hurtige gennembruds stærke spillere.
AaB kommer ikke til at ændre spillestil markant indenfor de næste mange år - justeringer måske men ikke ændringer.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Buzz Killington » 6. aug 2016, 01:57

Jeg kunne forresten snuse mig frem til på et eller andet spansk debatforum at en af grundene til han er så billig, er pga. et eller andet parts-ejerskab, hvor Flores eller tredjepart ejer en del af hans kontraktrettigheder. Jeg er ikke lige inde over hvordan den slags hænger sammen, men denne part har vel en interesse i at Flores kommer til en klub, hvor man kan maksimere transferindtægten. Igen, jeg ved ikke hvordan det hænger sammen, men det kan vel potentielt betyde at Flores, udover de 40% der ryger til Universitario skal have en del af transferkagen ved et videresalg, enten af hele salgsprisen, eller salgsprisen udover købsprisen. Vi har før tudet over klausuler, og her skal man nok ikke blive alt for overrasket hvis et evt. storsalg ikke ender i en stor gevinst for AaB. Måske det er hovedårsagen til Feyenoord og Bremen har trukket sig. Det kan også være det er helt forkert, og der var vist noget med at tredjepartsejerskaber ville blive ulovlige snart.



Derudover var han forresten før han røg til Villareal B et af sydamerikas største talenter, hvor de største europæiske klubber fulgte ham (på rygteplan også selveste Real Madrid).

Hans kælenavn er forresten 'Oreja', eller "ørene" på dansk, vel pga. hans flyvører.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Jesper Schmidt » 6. aug 2016, 02:05

Buzz Killington skrev:Jeg kunne forresten snuse mig frem til på et eller andet spansk debatforum at en af grundene til han er så billig, er pga. et eller andet parts-ejerskab, hvor Flores eller tredjepart ejer en del af hans kontraktrettigheder. Jeg er ikke lige inde over hvordan den slags hænger sammen, men denne part har vel en interesse i at Flores kommer til en klub, hvor man kan maksimere transferindtægten. Igen, jeg ved ikke hvordan det hænger sammen, men det kan vel potentielt betyde at Flores, udover de 40% der ryger til Universitario skal have en del af transferkagen ved et videresalg, enten af hele salgsprisen, eller salgsprisen udover købsprisen. Vi har før tudet over klausuler, og her skal man nok ikke blive alt for overrasket hvis et evt. storsalg ikke ender i en stor gevinst for AaB. Måske det er hovedårsagen til Feyenoord og Bremen har trukket sig. Det kan også være det er helt forkert, og der var vist noget med at tredjepartsejerskaber ville blive ulovlige snart.



Derudover var han forresten før han røg til Villareal B et af sydamerikas største talenter, hvor de største europæiske klubber fulgte ham (på rygteplan også selveste Real Madrid).

Hans kælenavn er forresten 'Oreja', eller "ørene" på dansk, vel pga. hans flyvører.
Interessant, for jo mere jeg ser til ham, jo flere gange er der en stemme som har sagt "hvordan i alverden kan AaB komme i nærheden af sådan en spiller? Der må være en eller anden grund". Flores ligner en af de helt specielle spillere, og hvis vi kan få det bedste ud af hans talent kommer han til at terrorisere superligaen.

Jeg er i øvrigt ret sikker på at vi får ham at se meget i angrebet fra starten, indtil han har lært det rent taktiske, Bassogog-style.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Buzz Killington » 6. aug 2016, 02:38

Jesper Schmidt skrev:
Buzz Killington skrev:Jeg kunne forresten snuse mig frem til på et eller andet spansk debatforum at en af grundene til han er så billig, er pga. et eller andet parts-ejerskab, hvor Flores eller tredjepart ejer en del af hans kontraktrettigheder. Jeg er ikke lige inde over hvordan den slags hænger sammen, men denne part har vel en interesse i at Flores kommer til en klub, hvor man kan maksimere transferindtægten. Igen, jeg ved ikke hvordan det hænger sammen, men det kan vel potentielt betyde at Flores, udover de 40% der ryger til Universitario skal have en del af transferkagen ved et videresalg, enten af hele salgsprisen, eller salgsprisen udover købsprisen. Vi har før tudet over klausuler, og her skal man nok ikke blive alt for overrasket hvis et evt. storsalg ikke ender i en stor gevinst for AaB. Måske det er hovedårsagen til Feyenoord og Bremen har trukket sig. Det kan også være det er helt forkert, og der var vist noget med at tredjepartsejerskaber ville blive ulovlige snart.



Derudover var han forresten før han røg til Villareal B et af sydamerikas største talenter, hvor de største europæiske klubber fulgte ham (på rygteplan også selveste Real Madrid).

Hans kælenavn er forresten 'Oreja', eller "ørene" på dansk, vel pga. hans flyvører.
Interessant, for jo mere jeg ser til ham, jo flere gange er der en stemme som har sagt "hvordan i alverden kan AaB komme i nærheden af sådan en spiller? Der må være en eller anden grund". Flores ligner en af de helt specielle spillere, og hvis vi kan få det bedste ud af hans talent kommer han til at terrorisere superligaen.

Jeg er i øvrigt ret sikker på at vi får ham at se meget i angrebet fra starten, indtil han har lært det rent taktiske, Bassogog-style.
I forhold til hvorfor han dog vil til Aalborg, så tror jeg heller ikke man skal kimse af at vi efterhånden har en fin track record i forhold til at udvikle og sælge spillere til fine ligaer. Spalvis til Sporting og Thomsen til Nantes bare i dette vindue. Flores' agent har udtalt at man prioriterede Holland fremfor f.eks. Tyskland, formodentlig pga. udsigten til spilletid og slå igennem i Europa. Det samme gælder vel DK som Holland. Desuden hjælper det vel også at en holdkammerat lige er røget til Vejle så der er en at snakke med.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1243
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Pollack2 » 6. aug 2016, 12:09

Jesper Schmidt skrev:
Buzz Killington skrev:Jeg kunne forresten snuse mig frem til på et eller andet spansk debatforum at en af grundene til han er så billig, er pga. et eller andet parts-ejerskab, hvor Flores eller tredjepart ejer en del af hans kontraktrettigheder. Jeg er ikke lige inde over hvordan den slags hænger sammen, men denne part har vel en interesse i at Flores kommer til en klub, hvor man kan maksimere transferindtægten. Igen, jeg ved ikke hvordan det hænger sammen, men det kan vel potentielt betyde at Flores, udover de 40% der ryger til Universitario skal have en del af transferkagen ved et videresalg, enten af hele salgsprisen, eller salgsprisen udover købsprisen. Vi har før tudet over klausuler, og her skal man nok ikke blive alt for overrasket hvis et evt. storsalg ikke ender i en stor gevinst for AaB. Måske det er hovedårsagen til Feyenoord og Bremen har trukket sig. Det kan også være det er helt forkert, og der var vist noget med at tredjepartsejerskaber ville blive ulovlige snart.



Derudover var han forresten før han røg til Villareal B et af sydamerikas største talenter, hvor de største europæiske klubber fulgte ham (på rygteplan også selveste Real Madrid).

Hans kælenavn er forresten 'Oreja', eller "ørene" på dansk, vel pga. hans flyvører.
Interessant, for jo mere jeg ser til ham, jo flere gange er der en stemme som har sagt "hvordan i alverden kan AaB komme i nærheden af sådan en spiller? Der må være en eller anden grund". Flores ligner en af de helt specielle spillere, og hvis vi kan få det bedste ud af hans talent kommer han til at terrorisere superligaen.

Jeg er i øvrigt ret sikker på at vi får ham at se meget i angrebet fra starten, indtil han har lært det rent taktiske, Bassogog-style.
Hvis handlen går igennem, bliver det virkelig svært at bevare pessimismen - jeg er ikke sikker på, at jeg kan.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kokkefar » 6. aug 2016, 12:44

Vi må håbe, at der ikke er en anden skandinavisk klub, der også lige inviterer ham forbi, nu da det er offentligt kendt at han tager til Danmark på mandag, og nu da Gaarde har været ude og sige hvor god han er, inden handlen er afsluttet.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Jesper Schmidt » 6. aug 2016, 13:09

Kokkefar skrev:Vi må håbe, at der ikke er en anden skandinavisk klub, der også lige inviterer ham forbi, nu da det er offentligt kendt at han tager til Danmark på mandag, og nu da Gaarde har været ude og sige hvor god han er, inden handlen er afsluttet.
Nej, den del er jeg heller ikke helt tryg ved før blækket er tørt.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Jesper Schmidt » 6. aug 2016, 13:18

Buzz Killington skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Buzz Killington skrev:Jeg kunne forresten snuse mig frem til på et eller andet spansk debatforum at en af grundene til han er så billig, er pga. et eller andet parts-ejerskab, hvor Flores eller tredjepart ejer en del af hans kontraktrettigheder. Jeg er ikke lige inde over hvordan den slags hænger sammen, men denne part har vel en interesse i at Flores kommer til en klub, hvor man kan maksimere transferindtægten. Igen, jeg ved ikke hvordan det hænger sammen, men det kan vel potentielt betyde at Flores, udover de 40% der ryger til Universitario skal have en del af transferkagen ved et videresalg, enten af hele salgsprisen, eller salgsprisen udover købsprisen. Vi har før tudet over klausuler, og her skal man nok ikke blive alt for overrasket hvis et evt. storsalg ikke ender i en stor gevinst for AaB. Måske det er hovedårsagen til Feyenoord og Bremen har trukket sig. Det kan også være det er helt forkert, og der var vist noget med at tredjepartsejerskaber ville blive ulovlige snart.



Derudover var han forresten før han røg til Villareal B et af sydamerikas største talenter, hvor de største europæiske klubber fulgte ham (på rygteplan også selveste Real Madrid).

Hans kælenavn er forresten 'Oreja', eller "ørene" på dansk, vel pga. hans flyvører.
Interessant, for jo mere jeg ser til ham, jo flere gange er der en stemme som har sagt "hvordan i alverden kan AaB komme i nærheden af sådan en spiller? Der må være en eller anden grund". Flores ligner en af de helt specielle spillere, og hvis vi kan få det bedste ud af hans talent kommer han til at terrorisere superligaen.

Jeg er i øvrigt ret sikker på at vi får ham at se meget i angrebet fra starten, indtil han har lært det rent taktiske, Bassogog-style.
I forhold til hvorfor han dog vil til Aalborg, så tror jeg heller ikke man skal kimse af at vi efterhånden har en fin track record i forhold til at udvikle og sælge spillere til fine ligaer. Spalvis til Sporting og Thomsen til Nantes bare i dette vindue. Flores' agent har udtalt at man prioriterede Holland fremfor f.eks. Tyskland, formodentlig pga. udsigten til spilletid og slå igennem i Europa. Det samme gælder vel DK som Holland. Desuden hjælper det vel også at en holdkammerat lige er røget til Vejle så der er en at snakke med.
Gode pointer, og han har selvfølgelig mere fokus på at vælge den rigtige klub som mellemstation til noget større, efter det mislykkede ophold i Spanien. Det bliver da iøvrigt spændende at høre på et tidspunkt, hvordan vi overhovedet er kommet ind i billedet... nå men lad os nu lige få kontrakten underskrevet, tak.

Besvar