Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: RE: Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af 634 » 26. aug 2016, 17:04

Super Hansen skrev:
Nitten skrev:
hje1980 skrev:
NIN skrev:
hje1980 skrev:Hold da op en flok pessimister der er herinde. Selvfølgelig er AaB KLARE favoritter i denne kamp. Og det er perfekt at møde et AGF hold efter de har tabt 7-0, hvis AaB griber kampen rigtig an. AaB skal trykke voldsomt på de første 15-20 min. og se om ikke der kan komme en scoring eller 2. Dette vil naturligvis ryste AGF alvorligt ovenpå blamagen mod Brøndby.

Og hvem er det lige der er frygtindgydende i luften fra AGF udover Duncan?

Selvfølgelig kan AaB tabe kampen hvis de ikke yder 100%. Men spiller AaB som vi har set de sidste kampe de kan, og tager den figth med som de lagde inde i PARKEN, så bliver der ikke tvivl om resultatet - kun hvad AaB har vundet med når kampen er slut.

Tipper en 3 - 0 sejr til AaB.
Bassogog får scoret igen grundet hans hurtighed og råstyrke, og så tror jeg faktisk også Sloth melder sig ind.
Sidste mål bliver enten Risgaard eller Enevoldsen.
Du tager grusom fejl. Det er et velkendt trick blandt toptrænere og klubber, at skal de spille en storkamp, hvad den jyske klassiker AaB-AGF jo er, så ser du typisk at det smarte hold taber 5-6 og aller helst 7-0 kampen forinden. Her tog Glen, snu som han er, ingen chancen og gik planken ud. Nu undervurderer AaB sin modstander og kender jeg Glen ret, så lægger de Hvii ud med at ikke blot at komme bagud 2-0, som er den farligste føring - overhovedet, men får også en mand smidt ud, da alle ved det er langt vanskeligere at spille elleve mod ti. Vi har tabt den kamp før første fløjt har lydt.
Gør det noget jeg ligger flad af grin lige nu.... :-)
Spot on. Det er en del af gymnasternes store plan Billede
Og det bliver nok ikke Enevoldsen der skore efter nordjyske er han og Børstning ude med springer knæ[POUTING FACE][POUTING FACE] men ellers kanon taktik fra gym pigerne. HA HA....

Sendt fra min SM-G903F med Tapatalk
Så er der nok noget om snakken, med at Enevoldsen, pressede for meget på spilletid i starten af sæsonen. Så kan han lære det den ungersvend.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af troelsh » 26. aug 2016, 17:52

Hvis Ene ikke bliver klar mod agf, er det spændende om Grønning får chancen fra start, jeg tror ham og basso vil komplimentere hinanden godt :danmarkfan:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: RE: Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Jakobsen » 26. aug 2016, 19:01

Buzz Killington skrev:
Super Hansen skrev:
Nitten skrev:
hje1980 skrev:
NIN skrev:
hje1980 skrev:Hold da op en flok pessimister der er herinde. Selvfølgelig er AaB KLARE favoritter i denne kamp. Og det er perfekt at møde et AGF hold efter de har tabt 7-0, hvis AaB griber kampen rigtig an. AaB skal trykke voldsomt på de første 15-20 min. og se om ikke der kan komme en scoring eller 2. Dette vil naturligvis ryste AGF alvorligt ovenpå blamagen mod Brøndby.

Og hvem er det lige der er frygtindgydende i luften fra AGF udover Duncan?

Selvfølgelig kan AaB tabe kampen hvis de ikke yder 100%. Men spiller AaB som vi har set de sidste kampe de kan, og tager den figth med som de lagde inde i PARKEN, så bliver der ikke tvivl om resultatet - kun hvad AaB har vundet med når kampen er slut.

Tipper en 3 - 0 sejr til AaB.
Bassogog får scoret igen grundet hans hurtighed og råstyrke, og så tror jeg faktisk også Sloth melder sig ind.
Sidste mål bliver enten Risgaard eller Enevoldsen.
Du tager grusom fejl. Det er et velkendt trick blandt toptrænere og klubber, at skal de spille en storkamp, hvad den jyske klassiker AaB-AGF jo er, så ser du typisk at det smarte hold taber 5-6 og aller helst 7-0 kampen forinden. Her tog Glen, snu som han er, ingen chancen og gik planken ud. Nu undervurderer AaB sin modstander og kender jeg Glen ret, så lægger de Hvii ud med at ikke blot at komme bagud 2-0, som er den farligste føring - overhovedet, men får også en mand smidt ud, da alle ved det er langt vanskeligere at spille elleve mod ti. Vi har tabt den kamp før første fløjt har lydt.
Gør det noget jeg ligger flad af grin lige nu.... :-)
Spot on. Det er en del af gymnasternes store plan Billede
Og det bliver nok ikke Enevoldsen der skore efter nordjyske er han og Børstning ude med springer knæ[POUTING FACE][POUTING FACE] men ellers kanon taktik fra gym pigerne. HA HA....

Sendt fra min SM-G903F med Tapatalk
Surt for dem. Det lugter dog af Groenning i start11 i en 4-4-1-1 med Basso, Sloth, Ris eller Blomsterdrengen bagved. Hvis PK stadig er ude hedder den dermed ogsaa Maehle paa backen. Surt med de skader, men spaendende.

Billede
Draw your soccer tactics with this11.com
Mod AGF vil jeg næsten hellere køre



Hvorfor?
Kasper P fremfor Blåbjerg da han trods alt er bedst af de to i luften.
Jeg vil køre Flores fremme, men i en fri rolle - han skal selvøflgelig ikke ligge inde i boksen. Han skal spille en fri rolle der forvirrer GFs backkæde af neandertalere. Jeg tror på ham og Basso kan være en dynamisk duo der virkelig vil kunne trylle. De kan begge noget selv og Basso kan gå i dybden og Flores kan skabe noget til ham. Derudover vil en konstellation med Risgård, Sloth og Würtz sikre, at vi ikke kommer i undertal mod neandertalerne.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Simon
2. div
2. div
Indlæg: 249
Tilmeldt: 2. apr 2006, 21:13
Geografisk sted: 9381

Re: RE: Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Simon » 27. aug 2016, 07:58

Buzz Killington skrev:
Super Hansen skrev:
Nitten skrev:
hje1980 skrev:
NIN skrev:
hje1980 skrev:Hold da op en flok pessimister der er herinde. Selvfølgelig er AaB KLARE favoritter i denne kamp. Og det er perfekt at møde et AGF hold efter de har tabt 7-0, hvis AaB griber kampen rigtig an. AaB skal trykke voldsomt på de første 15-20 min. og se om ikke der kan komme en scoring eller 2. Dette vil naturligvis ryste AGF alvorligt ovenpå blamagen mod Brøndby.

Og hvem er det lige der er frygtindgydende i luften fra AGF udover Duncan?

Selvfølgelig kan AaB tabe kampen hvis de ikke yder 100%. Men spiller AaB som vi har set de sidste kampe de kan, og tager den figth med som de lagde inde i PARKEN, så bliver der ikke tvivl om resultatet - kun hvad AaB har vundet med når kampen er slut.

Tipper en 3 - 0 sejr til AaB.
Bassogog får scoret igen grundet hans hurtighed og råstyrke, og så tror jeg faktisk også Sloth melder sig ind.
Sidste mål bliver enten Risgaard eller Enevoldsen.
Du tager grusom fejl. Det er et velkendt trick blandt toptrænere og klubber, at skal de spille en storkamp, hvad den jyske klassiker AaB-AGF jo er, så ser du typisk at det smarte hold taber 5-6 og aller helst 7-0 kampen forinden. Her tog Glen, snu som han er, ingen chancen og gik planken ud. Nu undervurderer AaB sin modstander og kender jeg Glen ret, så lægger de Hvii ud med at ikke blot at komme bagud 2-0, som er den farligste føring - overhovedet, men får også en mand smidt ud, da alle ved det er langt vanskeligere at spille elleve mod ti. Vi har tabt den kamp før første fløjt har lydt.
Gør det noget jeg ligger flad af grin lige nu.... :-)
Spot on. Det er en del af gymnasternes store plan Billede
Og det bliver nok ikke Enevoldsen der skore efter nordjyske er han og Børstning ude med springer knæ[POUTING FACE][POUTING FACE] men ellers kanon taktik fra gym pigerne. HA HA....

Sendt fra min SM-G903F med Tapatalk
Surt for dem. Det lugter dog af Groenning i start11 i en 4-4-1-1 med Basso, Sloth, Ris eller Blomsterdrengen bagved. Hvis PK stadig er ude hedder den dermed ogsaa Maehle paa backen. Surt med de skader, men spaendende.

Billede
Draw your soccer tactics with this11.com
Sikke kreativ du har været!!

Blomsterdrengen, svensker, dobbelt-V m-fl.
Hvad bliver mon det næste? Hvorfor nøjes med Ris? Hvorfor ikke Risfarmeren og all-man på venstre back??!! :thumbsup: :aabfan:

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Martin Bak » 27. aug 2016, 11:06

vi vinder 2-0 i morgen - Josef fritzl laver endnu et kongeindlæg og finder goggesokken,som gør det til 1-0 for de røde pikhoveder. Gymnasterne er blevet trætte af 7-up, så de sætter os under et gevaldigt pres, men kaptajn hentehår og Glenn har styr på det i forsvaret. Da det ser allerværst ud, og vi er så ringe, at vi er på nedrykningens rand, så gør pølsen det til 2-0.

vi mangler flere komplet hjernedøde tilnavne til vores spillere - sæt igang eller noget.....
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af troelsh » 27. aug 2016, 16:23

Nordjyske mener at man igen pønser på at smide Risgård på toppen da ene ikke er helt fit for fight. Jeg havde ellers håbet man ville prøve Grønning fra start.
Derfor bliver det nok følgende opstilling:


FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af FlæskeFrank » 27. aug 2016, 16:50

Man kan ikke rigtig indvende noget mod den opstilling, selvom jeg også gerne så Grønning på top.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Jakobsen » 27. aug 2016, 18:19

FlæskeFrank skrev:Man kan ikke rigtig indvende noget mod den opstilling, selvom jeg også gerne så Grønning på top.

Ved ikke helt, jeg ville nok anyday hellere bruge Grønning, som er skolet angriber deroppe end Risgård selvom Risgård selvom sagtens vil kunne være en del af slåskampen mod AGF. I parken spillede vi jo lidt 4-5-1/4-3-3 til tider, hvor Basso til tider var ude på kanten. Vi kunne jo lave en 4-5-1/4-3-3 igen med disse spillere i en utrolig dynamisk opstilling.



Det skulle selvfølgelig være i et dynamisk setup, hvor Flores vandret i en ret fri rolle.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Køllen I Møllen » 27. aug 2016, 21:01

Håber godt nok ikke man vælger en 4-5-1 for at gøre plads til både Risgård og Sloth. Det er en rædderlig formation, ihvertfald når den spilles som reserveholdet gjorde det Mandag mod netop AGF. Så hellere en af de to på bænken og Grænning ind.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Lindmark » 28. aug 2016, 07:37

troelsh skrev:Nordjyske mener at man igen pønser på at smide Risgård på toppen da ene ikke er helt fit for fight. Jeg havde ellers håbet man ville prøve Grønning fra start.
Derfor bliver det nok følgende opstilling:

Den er fin, når nu Ene ikke kan spille. Ser især frem til samarbejdet mellem Flores og Ahlmann i venstre, og regner med at vi får Grønning at se i løbet af anden halvleg.
Lindmark / Vendelbokartellet

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af FlæskeFrank » 28. aug 2016, 10:56

Lidt skræmmende, at vi med en sejr i dag vil 25% henne i grundspillet(7 af 26 runder) vil være minimum 5 point over mesterskabsstregen.

I så fald burde nedrykningsspøgelset være borte et par uger.
- FlæskeFrank

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af jonas386 » 28. aug 2016, 11:37

Vi skal selvfølgelig have en sejr. Ingen undskyldninger. Vi er et bedre hold end GF, og selv med skader til Ene og Børsting bør vi kunne slå det mærkelige sammenrend af nulbonner man har fået samlet sig i Aarhus. Jeg spår 2-0 på mål af Basso og Grønning med mål sidst i kampen.

Jeg ser iøvrigt fint logikken i at starte med Risgaard på toppen/som 10'er. Det giver mulighed for at bringe Grønning i spil sidst i kampen hvor der formegentligt vil opstå flere tilfældige situationer i feltet. Jeg havde gerne set ham fra start, men kan også godt se pointen i Risgaard.
Surt med Ene ude, men det bør stadig være en opgave vi kan klare.
Er spændt på at se hvad Flores kan bidrage med. Jeg har en ide om at en spiller som ham vil kunne gøre Basso meget bedre, da der formegentligt ryger noget fokus fra ham, og over på andre.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Halamadrid
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 30. maj 2016, 07:26
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Halamadrid » 28. aug 2016, 11:41

Hvor ses denne kamp bedst i København? :aabfan:

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af frederikshavneren » 28. aug 2016, 11:43

Vi er naturligvis favoritter men der venter ganske givet en besværlig kamp. Agf vil helt sikkert stille med en meget massiv midtbane og på den måde forsøge at ødelægge vores spil. I foråret havde de stor succes i kampene i Aalborg hvor de stillede med en fem blok på midten og tyrede bolden op til Dunken, det var noget vi havde svært ved at håndtere.

Håber i øvrigt ikke at kampen regner væk.

Gætter på at vi vinder 2-1

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Hanga » 28. aug 2016, 11:50

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -moede-agf

Jeg er enig med Søndergaard. Jeg bryder mig absolut ikke om at skulle møde AGF på nuværende tidspunkt. Ja de har mistet noget selvtillid ovenopå lussingen, men omvendt møder de også op med en voldsomt såret stolthed og må forventes at komme ud og give 110% i samtlige nærkampe - noget der ikke passer os ret godt.

Vi havde store problemer med dem i foråret og selvom vi afgjort er blevet bedre, så forventer jeg mig stadig en svær kamp.

Ærgerligt at Ene ikke kan være med, da jeg havde set ham som nøglen til at åbne deres kompakthed.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Fastland
2. div
2. div
Indlæg: 106
Tilmeldt: 24. feb 2014, 12:56
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Fastland » 28. aug 2016, 12:10

Lidt en off topic.

Men hvordan ser vejret ud i Aalborg med regn og lyn ? Her i midt/Vestjylland er der kampe der er blevet aflyst pga lyn. Har nemlig billetter til kampen ;) :danmarkfan:

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af frederikshavneren » 28. aug 2016, 12:20

Fastland skrev:Lidt en off topic.

Men hvordan ser vejret ud i Aalborg med regn og lyn ? Her i midt/Vestjylland er der kampe der er blevet aflyst pga lyn. Har nemlig billetter til kampen ;) :danmarkfan:
I øjeblikket tordner det i Nordjylland. Det er svært at spå om vejret, men hvis det tordner i aften så bliver kampen aflyst pga. spillernes og tilskuernes sikkerhed

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Jesper Schmidt » 28. aug 2016, 12:44

frederikshavneren skrev:
Fastland skrev:Lidt en off topic.

Men hvordan ser vejret ud i Aalborg med regn og lyn ? Her i midt/Vestjylland er der kampe der er blevet aflyst pga lyn. Har nemlig billetter til kampen ;) :danmarkfan:
I øjeblikket tordner det i Nordjylland. Det er svært at spå om vejret, men hvis det tordner i aften så bliver kampen aflyst pga. spillernes og tilskuernes sikkerhed
Risikoen for aflysning er vel ikke større end så mange andre dage. Det er ikke fordi der ligefrem hænger et uvejr af bibelske dimensioner over Nordjylland, og det er nærmest decideret fjollet at begynde at tale om mulig aflysning.

Selvfølgelig bliver kampen spillet.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Køllen I Møllen » 28. aug 2016, 12:47

Jesper Schmidt skrev:
frederikshavneren skrev:
Fastland skrev:Lidt en off topic.

Men hvordan ser vejret ud i Aalborg med regn og lyn ? Her i midt/Vestjylland er der kampe der er blevet aflyst pga lyn. Har nemlig billetter til kampen ;) :danmarkfan:
I øjeblikket tordner det i Nordjylland. Det er svært at spå om vejret, men hvis det tordner i aften så bliver kampen aflyst pga. spillernes og tilskuernes sikkerhed
Risikoen for aflysning er vel ikke større end så mange andre dage. Det er ikke fordi der ligefrem hænger et uvejr af bibelske dimensioner over Nordjylland, og det er nærmest decideret fjollet at begynde at tale om mulig aflysning.

Selvfølgelig bliver kampen spillet.
Det behøver såmænd ikke være af "bibelske dimensioner". Et tordenvejr er rigeligt til at DBUs regler siger at man ikke må spille. Og lige nu tordner det her hvor jeg er, 2 km fra Aalborg Stadion. En aflysning er ikke komplet urealistisk. Specielt ikke eftersom vejrprognosen siger tordenvejr iaften.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af NIN » 28. aug 2016, 13:10

Hanga skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -moede-agf

Jeg er enig med Søndergaard. Jeg bryder mig absolut ikke om at skulle møde AGF på nuværende tidspunkt. Ja de har mistet noget selvtillid ovenopå lussingen, men omvendt møder de også op med en voldsomt såret stolthed og må forventes at komme ud og give 110% i samtlige nærkampe - noget der ikke passer os ret godt.

Vi havde store problemer med dem i foråret og selvom vi afgjort er blevet bedre, så forventer jeg mig stadig en svær kamp.

Ærgerligt at Ene ikke kan være med, da jeg havde set ham som nøglen til at åbne deres kompakthed.
Det vil også være yderst sjældent at en træner sige: Det er et rigtigt godt tidpunkt at møde dem på, det kan faktisk kun gå godt. Om modstanderen så har tabt eller vundet 7-0. Om de har et halvt hold i karantæne eller skadet (så vil de nye gerne vise sig frem) er røget ud af Europa eller hvad situationen nu dikterer. Fodbold psykologi A,B,C.

Der med ikke sagt det bliver en let kamp. Det viser de seneste opgør jo det efter al sandsynlighed ikke gør. Men at det er tæt ved en katastrofe for os og lige frem en fordel for GF at de tabe 7-0 + karantæne og salg af spillere, giver jeg ikke en skid for.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Besvar