AaB'ere på diverse landshold

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. nov 2016, 22:44

Flores skal spille med Peru mod Brasilien d.16., så han er vel ikke til rådighed mod FCK d.18.

Meget fedt at vi bliver ramt af at man tager hensyn til FCK's kampe i Europa og skal spille fredagskamp... Specielt timinengen er fantastisk, for vi vælter os jo i spilleklare offensivspillere for tiden.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Ham der Emil » 11. nov 2016, 01:10

Flores spiller virkelig flot for Peru! Kattepoter, fantastiske løb og er godt overblik.
Santander er til gengæld blevet udskiftet med en skade :thumbsup:

Og nu scorede Flores til 2-1.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Buzz Killington » 11. nov 2016, 01:59

Haha!!! GOOOOOOOOOOooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOl FLOOOOOOOOOOOOREEEEES
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Ham der Emil » 11. nov 2016, 02:02

Buzz Killington skrev:Haha!!! GOOOOOOOOOOooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOl FLOOOOOOOOOOOOREEEEES
Var det Flores der fik blokeret bolden i første omgang?
Ellers ikke noget prangende mål, men det tæller :danmarkfan:
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Buzz Killington » 11. nov 2016, 02:06

Ham der Emil skrev:
Buzz Killington skrev:Haha!!! GOOOOOOOOOOooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOl FLOOOOOOOOOOOOREEEEES
Var det Flores der fik blokeret bolden i første omgang?
Ellers ikke noget prangende mål, men det tæller :danmarkfan:
Ja, et bette tap-in, men skidt med det. Han har nu 3 maal og 3 assists i landskampsammenhaeng. Hans landkampspraestationer hjaelper naar han engang skal saelges videre. AaB har bare af at faa gang i ham i suppen, for han har tydeligvis saa meget at byde paa.

edit: og nu med "assist" til Paraguayansk selvmaal.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"


Gamen

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Gamen » 11. nov 2016, 14:07

Buzz Killington skrev:
Ja, et bette tap-in, men skidt med det. Han har nu 3 maal og 3 assists i landskampsammenhaeng. Hans landkampspraestationer hjaelper naar han engang skal saelges videre. AaB har bare af at faa gang i ham i suppen, for han har tydeligvis saa meget at byde paa.
Ja, heldigvis præsterer han på landsholdet, så han med tiden ikke bliver den helt store udgift for os, hvis vi skal skibe ham videre.

Jeg ved ikke helt, hvor meget jeg synes han ser ud til at have at byde på. Han har spillet én rigtig god kamp, mod AGF, og ellers virker han ikke pt. som en type der har specielt nemt ved at integreres i dansk fodbold. Han skal have meget længere snor, det er trods alt ikke den nye Mussis, men han skal oppe sit niveau væsentligt og ikke være så usynlig i kampene.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Yankee » 11. nov 2016, 15:29

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev:
Ja, et bette tap-in, men skidt med det. Han har nu 3 maal og 3 assists i landskampsammenhaeng. Hans landkampspraestationer hjaelper naar han engang skal saelges videre. AaB har bare af at faa gang i ham i suppen, for han har tydeligvis saa meget at byde paa.
Ja, heldigvis præsterer han på landsholdet, så han med tiden ikke bliver den helt store udgift for os, hvis vi skal skibe ham videre.

Jeg ved ikke helt, hvor meget jeg synes han ser ud til at have at byde på. Han har spillet én rigtig god kamp, mod AGF, og ellers virker han ikke pt. som en type der har specielt nemt ved at integreres i dansk fodbold. Han skal have meget længere snor, det er trods alt ikke den nye Mussis, men han skal oppe sit niveau væsentligt og ikke være så usynlig i kampene.
Jeg tror altså også det mærker ham at have flyttet til et nyt kontinent samt det faktum at han har haft to (nu tre) landskampsture inden for den relativt korte tid han har været i AaB. Det er altså en hård omgang at flyve 2 gange 24 timer og skulle levere en fysisk toppræstation umiddelbart derefter.

I foråret er der heldigvis kun én landskampssamling og Flores kan få en hel vinteropstart. Det tror jeg vil hjælpe ham rigtig meget.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Jesper Schmidt » 11. nov 2016, 18:32

Yankee skrev:
Gamen skrev:
Buzz Killington skrev:
Ja, et bette tap-in, men skidt med det. Han har nu 3 maal og 3 assists i landskampsammenhaeng. Hans landkampspraestationer hjaelper naar han engang skal saelges videre. AaB har bare af at faa gang i ham i suppen, for han har tydeligvis saa meget at byde paa.
Ja, heldigvis præsterer han på landsholdet, så han med tiden ikke bliver den helt store udgift for os, hvis vi skal skibe ham videre.

Jeg ved ikke helt, hvor meget jeg synes han ser ud til at have at byde på. Han har spillet én rigtig god kamp, mod AGF, og ellers virker han ikke pt. som en type der har specielt nemt ved at integreres i dansk fodbold. Han skal have meget længere snor, det er trods alt ikke den nye Mussis, men han skal oppe sit niveau væsentligt og ikke være så usynlig i kampene.
Jeg tror altså også det mærker ham at have flyttet til et nyt kontinent samt det faktum at han har haft to (nu tre) landskampsture inden for den relativt korte tid han har været i AaB. Det er altså en hård omgang at flyve 2 gange 24 timer og skulle levere en fysisk toppræstation umiddelbart derefter.

I foråret er der heldigvis kun én landskampssamling og Flores kan få en hel vinteropstart. Det tror jeg vil hjælpe ham rigtig meget.
Jeg synes også vi skal længere hen, før vi for alvor kan fælde nogen form for dom over Flores. Men til gengæld synes jeg godt man kan fælde dom over om det var fornuftigt at hente to offensivspillere i sommer som ikke havde spillet førsteholdsfodbold længe, samtidig med at man hentede en spiller som man ikke kunne forvente var en klar gevinst før han har vænnet sig til europæisk fodbold.

Gamen

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Gamen » 12. nov 2016, 16:19

Bassogog er ikke engang med i kamptruppen hos Cameroun - Hobro's Abang er på bænken.
Godt han kom afsted...

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af 9520AaB » 12. nov 2016, 20:05

Gamen skrev:Bassogog er ikke engang med i kamptruppen hos Cameroun - Hobro's Abang er på bænken.
Godt han kom afsted...
Har set en del af Hobro's kampe i år. Abang er satme ringe, hvis Basso er efter ham, så synes Cameroun også at Basso er sjov, og ikke mere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Yankee » 12. nov 2016, 22:12

Gamen skrev:Bassogog er ikke engang med i kamptruppen hos Cameroun - Hobro's Abang er på bænken.
Godt han kom afsted...
Alligevel formåede han at blive skiftet ind 10 minutter før tid, så helt spildt har det vel ikke været.

Gamen

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Gamen » 13. nov 2016, 11:09

Yankee skrev:
Alligevel formåede han at blive skiftet ind 10 minutter før tid, så helt spildt har det vel ikke været.
Underligt, han stod ikke listet op i de opstillinger der lå på div. livescores.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Mogens » 13. nov 2016, 22:32

Yankee skrev:
Gamen skrev:Bassogog er ikke engang med i kamptruppen hos Cameroun - Hobro's Abang er på bænken.
Godt han kom afsted...
Alligevel formåede han at blive skiftet ind 10 minutter før tid, så helt spildt har det vel ikke været.
Han kan bare nogle tricks...
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
duncan88
2. div
2. div
Indlæg: 239
Tilmeldt: 24. apr 2008, 12:26
Geografisk sted: 9340!

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af duncan88 » 15. nov 2016, 19:14

Ramkilde scorede for DK u19 i 2-1 nederlaget til Portugal
En stolt herre som blev interviewet under kampen mellem AaB - BIF af TV2 Nord!

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Sauer » 5. jan 2017, 16:40

Den er sgu meget fint smækket ind af Bassogog


Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Kokkefar » 5. jan 2017, 17:29

Sauer skrev:Den er sgu meget fint smækket ind af Bassogog

Hvad satan! :o

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af andreasaab89 » 8. jan 2017, 15:29

Hvordan gør han det på landsholdet når han konstant rammer pølsevognen for os ? Hvem husker ikke chancen i Brøndby
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

emil_kj
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 77
Tilmeldt: 23. jan 2015, 09:33

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af emil_kj » 14. jan 2017, 20:59

Bassogog starter inde for Cameroun. Første halvleg er spillet. Han tryller!

emil_kj
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 77
Tilmeldt: 23. jan 2015, 09:33

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af emil_kj » 14. jan 2017, 21:02

emil_kj skrev:Bassogog starter inde for Cameroun. Første halvleg er spillet. Han tryller!

Besvar