Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 29.11.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 29.11.2016

Indlæg af Uldahl » 29. nov 2016, 20:00

4 meget heldige point i de 2 seneste kampe. :aabfan: Mon ikke der vanker en forlængelse til L S. :cheers:

Gamen

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 29.11.2016

Indlæg af Gamen » 29. nov 2016, 20:06

KJ skrev:Puha vigtigt med point... godt spillede vi jo ikke. Søndergaard lever endnu, og mon ikke vi blæser Lyngby ud af banen næste gang :-)
Desværre lever Søndergaard endnu.

Lyngby spiller god fodbold, og vores spilkoncept er usynligt. Ser ingen grund til at vi skulle vinde den kamp, med mindre vi endnu engang er heldige med at modstanderne forærer os en drømmestart.

Horsens kan stort set begrave vores slutspilshåb d. 9, hvis ikke vi slår Lyngby.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 29.11.2016

Indlæg af De Fem » 29. nov 2016, 20:09

David Nielsen er den eneste danske træner jeg gerne ville se i klubben. Ellers er det nok tid til en svensker til sommer.

Gamen

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 29.11.2016

Indlæg af Gamen » 29. nov 2016, 20:09

Men spillemæssigt er vi igen på niveauet fra starten af sæsonen. Planløst spil uden idéer og kvalitet - Risgård kan i det mindste se det og erkende det.

seamann

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 29.11.2016

Indlæg af seamann » 29. nov 2016, 20:11

De Fem skrev:David Nielsen er den eneste danske træner jeg gerne ville se i klubben. Ellers er det nok tid til en svensker til sommer.
David Nielsen er den træner jeg nødigst vil se i AaB, danske eller udenlandske. Et dumt svin.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 29.11.2016

Indlæg af De Fem » 29. nov 2016, 20:14

seamann skrev:
De Fem skrev:David Nielsen er den eneste danske træner jeg gerne ville se i klubben. Ellers er det nok tid til en svensker til sommer.
David Nielsen er den træner jeg nødigst vil se i AaB, danske eller udenlandske. Et dumt svin.
Mon ikke der er sket lidt over de sidste 10 år?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 29.11.2016

Indlæg af Buzz Killington » 29. nov 2016, 20:18

Gamen skrev:
KJ skrev:Puha vigtigt med point... godt spillede vi jo ikke. Søndergaard lever endnu, og mon ikke vi blæser Lyngby ud af banen næste gang :-)
Desværre lever Søndergaard endnu.

Lyngby spiller god fodbold, og vores spilkoncept er usynligt. Ser ingen grund til at vi skulle vinde den kamp, med mindre vi endnu engang er heldige med at modstanderne forærer os en drømmestart.

Horsens kan stort set begrave vores slutspilshåb d. 9, hvis ikke vi slår Lyngby.
Nu syntes jeg ikke lige jeg vil kalde PK og Nikolajs fumlen for en drømmestart.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 29.11.2016

Indlæg af troelsh » 29. nov 2016, 20:21

Tænk at vi er nået dertil hvor vi skal forsvare en 1-1 mod Sønderjyske som spillede vi i parken mod FCK.

Det kan godt være at ls ikke er den rigtige træner for AaB, men kvaliteten i truppen er simpelthen for lav til at være i top 6

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 29.11.2016

Indlæg af Patmand » 29. nov 2016, 20:22

De Fem skrev:
seamann skrev:
De Fem skrev:David Nielsen er den eneste danske træner jeg gerne ville se i klubben. Ellers er det nok tid til en svensker til sommer.
David Nielsen er den træner jeg nødigst vil se i AaB, danske eller udenlandske. Et dumt svin.
Mon ikke der er sket lidt over de sidste 10 år?
Ja, først skal han da betale sin spillegæld i Aalborg.
Han har jo pengene! Hvad fanden er det for en moral?
Nordjyske skrev:Den tidligere AaB-spiller David Nielsen har aldrig betalt sin spillegæld til Danske Spil. Han mener, at gælden er eftergivet.
Danske Spil har aldrig fået de 1,2 millioner kroner, som fodboldspilleren David Nielsen i 2004 spillede op i løbet af to måneder. Det skriver Morgenavisen Jyllands-Posten onsdag.I alt brugte den daværende AaB-spiller 1,6 millioner kroner i spilleboden i Spilleboxen i Aalborg, men han betalte kun de 400.000 kroner. Afsløring i bogI bogen "Sorte Svin" skriver David Nielsen blandt andet følgende:"Jeg har pengene, men betaler aldrig min gæld på 1,2 millioner kroner. Dansk Tipstjeneste er tilfreds med, at sagen er blevet lukket i medierne og vil ikke vide af pengene."Indehaver betaler fortsat afDanske Spil siger dog, at de udelukkende har et mellemværende med den daværende indehaver af Spillerboxen, som fortsat betaler af på den gæld, David Nielsen forårsagede.
Don't do the crime if you can't do the time.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 29.11.2016

Indlæg af Kokkefar » 29. nov 2016, 20:26

EINHILL skrev:
Kokkefar skrev:
andreasaab89 skrev:
Kokkefar skrev:
Buzz Killington skrev:Ahlmann skal sgu da ikke spille videre
Hvis det er samme korsbånd som han er opereret i, der er røget igen kan det være ligemeget. Så kan han ligeså godt nyde sin sidste kamp som prof.
Klarede både Grønkjær og Brian laudrup ikke en korsbånd på samme knæ ?

Martin Larsen fra Aalborg håndbold spiller også fast på trods af 2 på samme knæ
Men er det samme korsbånd? Man har jo både ACL og PCL i begge knæ. Det er yderst usædvanligt man kan reparere det ordenligt anden gang.
PCL skader er meget mere sjældne og der er ingen problemer i at operere korsbåndet flere gange, ved brud af et grafit komponent.
Det er ikke hvad jeg har lært. 50-60 % chance for at vende tilbage til sporten efter første ACL ruptur, meget lavere chance ved anden.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 29.11.2016

Indlæg af De Fem » 29. nov 2016, 20:31

Kokkefar skrev: Det er ikke hvad jeg har lært. 50-60 % chance for at vende tilbage til sporten efter første ACL ruptur, meget lavere chance ved anden.
speed ned af kanten
Billede

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 29.11.2016

Indlæg af Jakobsen » 29. nov 2016, 20:33

De Fem skrev:
Kokkefar skrev: Det er ikke hvad jeg har lært. 50-60 % chance for at vende tilbage til sporten efter første ACL ruptur, meget lavere chance ved anden.
speed ned af kanten
Billede
Lige nu personificerer AaB Murphys lov. Signede vi ham ville han på en eller anden måde få skadet sig selv med proteserne.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

seamann

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 29.11.2016

Indlæg af seamann » 29. nov 2016, 20:34

De Fem skrev:
seamann skrev:
De Fem skrev:David Nielsen er den eneste danske træner jeg gerne ville se i klubben. Ellers er det nok tid til en svensker til sommer.
David Nielsen er den træner jeg nødigst vil se i AaB, danske eller udenlandske. Et dumt svin.
Mon ikke der er sket lidt over de sidste 10 år?
Næh, svinet har ikke betalt sin gæld.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 29.11.2016

Indlæg af Pastorius » 29. nov 2016, 21:37

Martino skrev:Jeg er klar til at give LS, Lyngby kampen med, men hold nu fast vi spiller idéforladt. Vi skaber ca ingen chancer hele kampen. De eneste svar vi fik idag er at Blåbjerg skal starte istedet for Holgersson og at Mæhle skal starte i stedet for PK - som dog får lov at spille venstreback i næste kamp nu Ahlmann har karantæne. Risgård på kanten fungerer iøvrigt ikke.
Søndergaard får selvfølgelig året ud, og uanset hvordan det går, bør det resultere i en fyring.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 29.11.2016

Indlæg af Pastorius » 29. nov 2016, 21:39

seamann skrev:
De Fem skrev:David Nielsen er den eneste danske træner jeg gerne ville se i klubben. Ellers er det nok tid til en svensker til sommer.
David Nielsen er den træner jeg nødigst vil se i AaB, danske eller udenlandske. Et dumt svin.
Fuldstændig enig - det ville passe meget dårligt med de signaler og værdier klubben ellers har. (og så er han en klovn).
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 29.11.2016

Indlæg af Pastorius » 29. nov 2016, 21:40

troelsh skrev:Tænk at vi er nået dertil hvor vi skal forsvare en 1-1 mod Sønderjyske som spillede vi i parken mod FCK.

Det kan godt være at ls ikke er den rigtige træner for AaB, men kvaliteten i truppen er simpelthen for lav til at være i top 6
Jeg er slet ikke i tvivl om det er en fremragende trup, med den rigtige træner.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 29.11.2016

Indlæg af Martino » 29. nov 2016, 21:44

Pastorius skrev:
Martino skrev:Jeg er klar til at give LS, Lyngby kampen med, men hold nu fast vi spiller idéforladt. Vi skaber ca ingen chancer hele kampen. De eneste svar vi fik idag er at Blåbjerg skal starte istedet for Holgersson og at Mæhle skal starte i stedet for PK - som dog får lov at spille venstreback i næste kamp nu Ahlmann har karantæne. Risgård på kanten fungerer iøvrigt ikke.
Søndergaard får selvfølgelig året ud, og uanset hvordan det går, bør det resultere i en fyring.
Måske har du ret. Er nået til det punkt hvor jeg håber at du har ret.
Jeg savner Winsnes

Bambo
Junior
Junior
Indlæg: 60
Tilmeldt: 26. jun 2016, 17:22

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 29.11.2016

Indlæg af Bambo » 29. nov 2016, 22:06

Jeg synes ikke at AaB her i aften har underpræsteret. Holdet er bare ikke bedre og var svineheldige med at få uafgjort. Udover straffesparket havde AaB faktisk ikke en eneste chance. Sejren over Randers var god, men en enlig svale. Jeg synes at næsten alle de point, som AaB har fået har været mere eller mindre heldige. Jeg har skrevet det et utal af gange siden sæsonstarten at AaB mangler et helt nyt trænerteam, en ny sportsdirektør, samt mindst 6 nye spillere. Der er en del på disse debatsider der ikke vil se realiteterne i øjnene, men i stedet hellere svine mig til. AaB er i fuld gang med at spare sig selv fattige og tilskuerne falder fra, der var under 4000 til kampen mod Randers. Jeg er lidt ligeglad med, hvad mange af jer skriver om mig, men det er lidt trist for AaB at jeg stort set har fået ret i det hele. Jeg ved at mange er forbitrede over AaB's dispositioner og manglende evne til at gøre det bedre.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 29.11.2016

Indlæg af sulakvelidze » 29. nov 2016, 22:10

Bambo skrev:Jeg synes ikke at AaB her i aften har underpræsteret. Holdet er bare ikke bedre og var svineheldige med at få uafgjort. Udover straffesparket havde AaB faktisk ikke en eneste chance. Sejren over Randers var god, men en enlig svale. Jeg synes at næsten alle de point, som AaB har fået har været mere eller mindre heldige. Jeg har skrevet det et utal af gange siden sæsonstarten at AaB mangler et helt nyt trænerteam, en ny sportsdirektør, samt mindst 6 nye spillere. Der er en del på disse debatsider der ikke vil se realiteterne i øjnene, men i stedet hellere svine mig til. AaB er i fuld gang med at spare sig selv fattige og tilskuerne falder fra, der var under 4000 til kampen mod Randers. Jeg er lidt ligeglad med, hvad mange af jer skriver om mig, men det er lidt trist for AaB at jeg stort set har fået ret i det hele. Jeg ved at mange er forbitrede over AaB's dispositioner og manglende evne til at gøre det bedre.
Kun stort set, alligevel? På hvilke punkter har du taget fejl?

Bambo
Junior
Junior
Indlæg: 60
Tilmeldt: 26. jun 2016, 17:22

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, 29.11.2016

Indlæg af Bambo » 29. nov 2016, 22:20

Du kan jo selv se mine tidligere indlæg

Besvar