Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Pastorius » 5. dec 2016, 22:18

Alexis skrev:Hvor er den her tråd dog sindssyg at læse. Har i ikke set de seneste 15 kampe? Vi prøvede og prøvede med offensivt fodbold, vi skabte 8 100% chancer pr kamp men brændte dem alle, og når vi spillede så offensivt med det ringe forsvar vi har scorede de andre 1-2 minimum hver eneste kamp. Når man uden sammenligning har ligaens mest ineffektive angribere, samtidig med at forsvaret er håbløst usikkert, så er det eneste rigtige sku da fokusere på defensiven og spille på omstillinger. Så kan det godt være vi nu kun skaber 4 100 % chancer pr kamp, men der skal så også kun 1 eller 2 til for at få 3 point nu. Søndergaard spiller langt om længe efter den måde som giver os flest point. Når vi ingen angribere har nytter det jo ikke at spille så sygt offensivt. Havde vi derimod Spalvis vi kunne give alle de chancer, jamen så havde han jo scoret 40 mål i den her sæson. LS gør det eneste rigtige langt om længe. At halvdelen af jer så hellere vil lege Real Madrid end at vinde kampe er dybt uforståeligt
Vi kunne sagtens have vundet masser af kampe med offensivt spil. At vi vinder nogle af de sidste kampe er lige så tilfældigt som at vi tabte nogle af de første.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Funky » 5. dec 2016, 22:19

MR er den rigtige vinder skrev:
Alexis skrev:Hvor er den her tråd dog sindssyg at læse. Har i ikke set de seneste 15 kampe? Vi prøvede og prøvede med offensivt fodbold, vi skabte 8 100% chancer pr kamp men brændte dem alle, og når vi spillede så offensivt med det ringe forsvar vi har scorede de andre 1-2 minimum hver eneste kamp. Når man uden sammenligning har ligaens mest ineffektive angribere, samtidig med at forsvaret er håbløst usikkert, så er det eneste rigtige sku da fokusere på defensiven og spille på omstillinger. Så kan det godt være vi nu kun skaber 4 100 % chancer pr kamp, men der skal så også kun 1 eller 2 til for at få 3 point nu. Søndergaard spiller langt om længe efter den måde som giver os flest point. Når vi ingen angribere har nytter det jo ikke at spille så sygt offensivt. Havde vi derimod Spalvis vi kunne give alle de chancer, jamen så havde han jo scoret 40 mål i den her sæson. LS gør det eneste rigtige langt om længe. At halvdelen af jer så hellere vil lege Real Madrid end at vinde kampe er dybt uforståeligt
det giver bare ikke mening. I første halvleg spiller vi offensivt og skaber mange muligheder og scorer. I anden halvleg spiller vi afventende og er heldige med ikke at indkassere et mål. Det kan efter min mening kun tolkes som at den offensive fodbold giver det bedste resultat.
Du glemmer lige at der også var et andet hold på banen...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Pastorius » 5. dec 2016, 22:20

Funky skrev: Du glemmer lige at der også var et andet hold på banen...
Ja, det var vel et af de ringeste (AaB incl.) vi har set på stadion i år.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Funky » 5. dec 2016, 22:20

Alexis skrev:Hvor er den her tråd dog sindssyg at læse. Har i ikke set de seneste 15 kampe? Vi prøvede og prøvede med offensivt fodbold, vi skabte 8 100% chancer pr kamp men brændte dem alle, og når vi spillede så offensivt med det ringe forsvar vi har scorede de andre 1-2 minimum hver eneste kamp. Når man uden sammenligning har ligaens mest ineffektive angribere, samtidig med at forsvaret er håbløst usikkert, så er det eneste rigtige sku da fokusere på defensiven og spille på omstillinger. Så kan det godt være vi nu kun skaber 4 100 % chancer pr kamp, men der skal så også kun 1 eller 2 til for at få 3 point nu. Søndergaard spiller langt om længe efter den måde som giver os flest point. Når vi ingen angribere har nytter det jo ikke at spille så sygt offensivt. Havde vi derimod Spalvis vi kunne give alle de chancer, jamen så havde han jo scoret 40 mål i den her sæson. LS gør det eneste rigtige langt om længe. At halvdelen af jer så hellere vil lege Real Madrid end at vinde kampe er dybt uforståeligt
Enig. Det her hold er ikke stærkt nok til at spille ret meget anderledes.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Funky » 5. dec 2016, 22:22

Pastorius skrev:
Funky skrev: Du glemmer lige at der også var et andet hold på banen...
Ja, det var vel et af de ringeste (AaB incl.) vi har set på stadion i år.
De spillede da en klart bedre 2.halvleg end 1.halvleg. Come on, den credit kan man da godt give dem.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Pastorius » 5. dec 2016, 22:24

Funky skrev:
Pastorius skrev:
Funky skrev: Du glemmer lige at der også var et andet hold på banen...
Ja, det var vel et af de ringeste (AaB incl.) vi har set på stadion i år.
De spillede da en klart bedre 2.halvleg end 1.halvleg. Come on, den credit kan man da godt give dem.
Det tilskriver jeg så mere det andet hold på banen...
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af troelsh » 5. dec 2016, 22:28

Måske er det tiltrængt med en ny fysisk træner, vi har godt nok sluttet dårligt de sidste par kampe.

Bliver spændende hvilken midtbane vi stiller op med næste kamp, jeg tror bliver Abildgaard og MC inde centralt også bliver Børsting rykket ned på kanten

Bassen var outstanding idag :-)

Lindvang
2. div
2. div
Indlæg: 218
Tilmeldt: 20. jan 2016, 19:48

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Lindvang » 5. dec 2016, 22:31

Dagens spiller: Basso!
Dagens "what the fuck happened": Sloths ansigt, da han skulle skiftes ind for en lille dreng, som har taget hans plads.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Funky » 5. dec 2016, 22:37

troelsh skrev:Måske er det tiltrængt med en ny fysisk træner, vi har godt nok sluttet dårligt de sidste par kampe.

Bliver spændende hvilken midtbane vi stiller op med næste kamp, jeg tror bliver Abildgaard og MC inde centralt også bliver Børsting rykket ned på kanten

Bassen var outstanding idag :-)
Kunne man forestille sig PK vikariere for Wurtz? Jeg tror jeg ville gå ret langt for at få noget erfaring ind centralt...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af troelsh » 5. dec 2016, 22:43

Funky skrev:
troelsh skrev:Måske er det tiltrængt med en ny fysisk træner, vi har godt nok sluttet dårligt de sidste par kampe.

Bliver spændende hvilken midtbane vi stiller op med næste kamp, jeg tror bliver Abildgaard og MC inde centralt også bliver Børsting rykket ned på kanten

Bassen var outstanding idag :-)
Kunne man forestille sig PK vikariere for Wurtz? Jeg tror jeg ville gå ret langt for at få noget erfaring ind centralt...
Det tror jeg ikke, han har ikke fysikken til at spille der.
Men ja det er et sats med to så unge gutter inde centralt

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1243
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Pollack2 » 5. dec 2016, 22:56

Lindvang skrev:Dagens spiller: Basso!
Dagens "what the fuck happened": Sloths ansigt, da han skulle skiftes ind for en lille dreng, som har taget hans plads.
Ja, Sloth lignede det han er: En marginaliseret spiller med skuffelsen malet i ansigtet.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Funky » 5. dec 2016, 23:31

Pollack2 skrev:
Lindvang skrev:Dagens spiller: Basso!
Dagens "what the fuck happened": Sloths ansigt, da han skulle skiftes ind for en lille dreng, som har taget hans plads.
Ja, Sloth lignede det han er: En marginaliseret spiller med skuffelsen malet i ansigtet.
Han så bestemt ikke glad ud, nej. Uanset hvem der har 'skylden' kan det da også kun være en stor skuffelse for ham at vende hjem for at spille, og så sidde og glo ude på bænken alligevel.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af frederikshavneren » 5. dec 2016, 23:56

Pastorius skrev:Det er pænt heldigt at Lyngby er så ringe. Jeg har ikke rigtig set dem i år, men hvordan fanden har de fået så mange point?
Lyngby var AaB spillemæssigt overlegen så det bør vel rettere vendes om til hvordan AaB har skrabet så mange point sammen med det spil de praktiserer?

Resultaterne er vendt og krisen er afblæst det er det positive der er at sige, men hold da op hvor vi spiller noget elendig bold. Det er som at se Sønderjyske da Søndergaard var træner i Haderslev :@
Spillermaterialet er absolut ikke imponerende men spillet på det seneste er ikke AaB værdigt. Det er trist at se at vi er forvandlet til et hold som satser defensivt og på kontraangreb og som til tider demonstrerer et teknisk niveau som ligner noget der er løgn.
Træner de overhovedet pasninger og førstegangsafleveringer ude på Hornevej?

Ellers er jeg enig i at Bassogog var MOM. De øvrige spillere havde det svært, Blåbjerg viser i glimt niveau men har så sandelig også store udfald. KP havde også en stor blunder som sagtens kunne ha' kostet en udligning.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Pastorius » 6. dec 2016, 00:00

frederikshavneren skrev:
Lyngby var AaB spillemæssigt overlegen så det bør vel rettere vendes om til hvordan AaB har skrabet så mange point sammen med det spil de praktiserer?
Nej, de var ej, de var en smule farligere, men det var ikke deres egen fortjeneste.
AaB har ikke fået mange point.

Der er ikke nogen som helst krise der er afværget. Selvom vi skulle have alle resultater med os i sidste runde inden pausen, ender vi udenfor top 6. Det er uacceptabelt, og kun fordi vi har solgt ud af principperne er det ikke gået meget værre.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Funky » 6. dec 2016, 00:26

Pastorius skrev:
frederikshavneren skrev:
Lyngby var AaB spillemæssigt overlegen så det bør vel rettere vendes om til hvordan AaB har skrabet så mange point sammen med det spil de praktiserer?
Nej, de var ej, de var en smule farligere, men det var ikke deres egen fortjeneste.
AaB har ikke fået mange point.

Der er ikke nogen som helst krise der er afværget. Selvom vi skulle have alle resultater med os i sidste runde inden pausen, ender vi udenfor top 6. Det er uacceptabelt, og kun fordi vi har solgt ud af principperne er det ikke gået meget værre.
Det er da alligevel meget nok, at det hold, som har givet så mange andre modstandere problemer indtil nu i sæsonen, slet ikke har nogen andel i det comeback, de leverede i 2. halvleg mod AaB.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Jesper Schmidt » 6. dec 2016, 00:41

Funky skrev:
Pastorius skrev:
frederikshavneren skrev:
Lyngby var AaB spillemæssigt overlegen så det bør vel rettere vendes om til hvordan AaB har skrabet så mange point sammen med det spil de praktiserer?
Nej, de var ej, de var en smule farligere, men det var ikke deres egen fortjeneste.
AaB har ikke fået mange point.

Der er ikke nogen som helst krise der er afværget. Selvom vi skulle have alle resultater med os i sidste runde inden pausen, ender vi udenfor top 6. Det er uacceptabelt, og kun fordi vi har solgt ud af principperne er det ikke gået meget værre.
Det er da alligevel meget nok, at det hold, som har givet så mange andre modstandere problemer indtil nu i sæsonen, slet ikke har nogen andel i det comeback, de leverede i 2. halvleg mod AaB.
Jeg synes også at Lyngby generelt undervurderes - det er trods alt et hold som 20 runder inde i turneringen kunne have taget 3. pladsen med en sejr i dag.

Derudover er det vel forventeligt at der stadig går nerver i den i 2. halvleg, selvtilliden er logisk nok stadig ikke hvor den skal være, og mon ikke der også sniger sig noget træthed ind på et hold som har kriget point hjem i nu 3 kampe i træk.

Bassogog var fremragende, Børsting og Blåbjerg gjorde det meste rigtigt godt, og PK spillede sæsonens bedste kamp.

Nu skal der fightes en sejr hjem i Horsens, og så skal der slås en streg i sandet. Vi skal have det offensive spil tilbage på sporet i den lange opstart, hvor vi forhåbentlig får alle offensivspillere i topform, Flores integreret på holdet og hentet en striker + en forsvarsgeneral ind. Så kan foråret sagtens blive interessant, vi er kun 6 point fra bronzeaspiranterne.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Pastorius » 6. dec 2016, 00:42

Funky skrev:
Pastorius skrev:
frederikshavneren skrev:
Lyngby var AaB spillemæssigt overlegen så det bør vel rettere vendes om til hvordan AaB har skrabet så mange point sammen med det spil de praktiserer?
Nej, de var ej, de var en smule farligere, men det var ikke deres egen fortjeneste.
AaB har ikke fået mange point.

Der er ikke nogen som helst krise der er afværget. Selvom vi skulle have alle resultater med os i sidste runde inden pausen, ender vi udenfor top 6. Det er uacceptabelt, og kun fordi vi har solgt ud af principperne er det ikke gået meget værre.
Det er da alligevel meget nok, at det hold, som har givet så mange andre modstandere problemer indtil nu i sæsonen, slet ikke har nogen andel i det comeback, de leverede i 2. halvleg mod AaB.
De spillede da ikke godt?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Nitten » 6. dec 2016, 07:02

Altid dejligt med en sejr.

Men det spil lokker ikke flere på stadion. Det er sørgeligt at vi nu er endt med at være et hold ala det LS havde i Sønderjyske

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af birk » 6. dec 2016, 07:18

Man er nødt til at sige farvel til LS . Han vil koste klubben penge med den destruktive indstilling til fodbold .
Tilskuere bliver væk , vil tro at nogle af sponsor indtægter er hængt op på et top 6 slutspil .
LS har mange mystiske opstillinger , udskiftninger osv
Hvordan satan Magnus C kan rende rundt derinde , er ubegribeligt ?
AaB har fået 7 point i de sidste 3 kampe , men kan tilskrives modstanderne fejl .
Hvornår har man sidst set 2 AaB mål scoret , hvor modstanderne bare er blevet rundbarberet og bolden bare skal listes ind over stregen ?
Det kommer man ikke til med LS spillestil ,opstilling osv
Kasper Risgård på kanten ,Børsting i angrebet skriger jo til himlen .
Ud med LS, ind med en ny træner , med andre ideer
Kan ikke blive værre , end det man ser fra den nuværende træner .

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af AK48hamas » 6. dec 2016, 07:59

birk skrev:Man er nødt til at sige farvel til LS . Han vil koste klubben penge med den destruktive indstilling til fodbold .
Tilskuere bliver væk , vil tro at nogle af sponsor indtægter er hængt op på et top 6 slutspil .
LS har mange mystiske opstillinger , udskiftninger osv
Hvordan satan Magnus C kan rende rundt derinde , er ubegribeligt ?
AaB har fået 7 point i de sidste 3 kampe , men kan tilskrives modstanderne fejl .
Hvornår har man sidst set 2 AaB mål scoret , hvor modstanderne bare er blevet rundbarberet og bolden bare skal listes ind over stregen ?
Det kommer man ikke til med LS spillestil ,opstilling osv
Kasper Risgård på kanten ,Børsting i angrebet skriger jo til himlen .
Ud med LS, ind med en ny træner , med andre ideer
Kan ikke blive værre , end det man ser fra den nuværende træner .

Fuldstændig enig. Beton fodbold uden risiko er ganske forfærdeligt at overvære. Gårsdagens kamp kunne have endt 0-0 som 0-1. En tilfældighed afgjorde det. Intet koordineret eller planlagt angrebs spil. Hvor jeg førhen vil have glædet mig til at se hvordan AaB vil lirke Horsens forsvar op, jeg kan nu se frem til et AaB hold som spiller som var det i parken.

Besvar