Hvem ønskes som ny træner?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Pastorius » 23. dec 2016, 11:43

mindre_gult_og_blåt_tak skrev:
N skrev: Meget enig, udover FCK og BIF er der vel ikke et hold i superligaen som ikke gerne ville bytte resultater og pokalskab med AaB over de seneste 21 år (ja vi sku lige ha 95 med :) ). At AaB så udøver et nærved bibelsk mønster (1 godt- og 7 dårlige år) tager jeg gerne med.

Lad os nu bevare fatningen indtil Oskar har tømt pengepungen og Brenham ikke længere har held i spil, indtil da er det i hvert fald ikke på budgettet vi skal vinde krigen.
Det er nok lidt off topic, men du har ikke dine antal år helt på plads:
Josef sagde da til Farao: »Faraos drømme betyder det samme. Det, Gud vil gøre, har han fortalt Farao. De syv smukke køer er syv år, og de syv gode aks er syv år. Drømmene betyder det samme. De syv magre og grimme køer, der steg op efter dem, er syv år, og de syv aks, der var tynde og afsvedet af østenvinden, er syv hungerår. (Første mosebog, vers 25-27
Det læser jeg som syv mesterskaber og gruppespil i træk. Glæder mig allerede.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig Hilsen
--
Robert

Ala
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 4. apr 2014, 20:57

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Ala » 23. dec 2016, 11:46

fish skrev:
Hanga skrev:
Mephisto2 skrev:
Gamen skrev:
Sanchez94 skrev:Kan anbefale Medianos podcast med Allan Gaarde omkring fyring af Lars Søndergaard samt processen omkring den nye træner :thumbsup:
Tak for tippet! Meget givende og informativt indslag.
Det interview bærer godt nok præg af, at Gaarde var imod en fyring.
Det synes jeg ikke det gjorde. Han ville ikke gå i detaljer, og kan jo heller ikke sidde og hænge LS ud, men jeg synes at han fik sagt mellem linjerne, at det mindst lige så meget var den negative udvikling i spillestil som resultaterne, der fik LS fyret.

Buchmann: "Hvor meget var det din beslutning og hvor meget var det bestyrelsens at LS skulle fyres?"
Gaarde "Processen er sådan at jeg og Schors indstiller til bestyrelsen hvad vi synes skal gøres og så er bestyrelsen i deres ret til at bakke op eller lade være med at bakke op"

På intet tidspunkt siger Gaarde at han og Schors har indstillet en fyring, så helt principelt kunne Gaarde og Schors sagtens have sagt "Vi synes han skal blive" og bestyrelse har valgt ikke at bakke op.

Buchmann: "Du tog på ferie med familien lige efter, det kunne tolkes som det ikke var din beslutning"
Gaarde "På ingen måde, men det er ikke noget man tager let på. Må ikke tages i affekt. Skal være velovervejet...."

Buchmann (prøver igen) :" bla bla. Det kunne give et billede af du egentlig gerne ville have beholdt LS ligesom vi gjorde med Kent der havde et tilsvarede pointgennemsnit. Det var en argumentation man også kunne have valgt"
Gaarde "Ja men det er foregået som jeg har fortalt dig det.

Fortolkningen afhænger nok af hvor du som fan står i forhold til Gaarde. For mig ser det ud til at Gaarde har gjort det rigtige og indstillet til en fyring. Velovervejet og på det rigtige tidspunkt. Som fan vil man gerne se forandringerne hurtigt, men fyring i pausen er sq da bedre end en fyring med 5 runder tilbage, i min kikkert. Jeg ser en velovervejet og fornuftig sportsdirektør der er meget bevidst om ikke at reagere på ophedede følelser. Kedligt men perfekt i min bog. Men igen, jeg har hele vejen igennem været pro Gaarde.
Gaarde sagde for ganske nylig, at beslutningen om fyringen var hans alene:

"Den sportslige ansvarlige i AaB er mig som sportsdirektør. I AaB har vi en direktion, der indstiller til bestyrelsen, og så kan den bakke op eller ej. Den valgte at bakke op om indstillingen."

Ala
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 4. apr 2014, 20:57

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Ala » 23. dec 2016, 11:47

fish skrev:
Hanga skrev:
Mephisto2 skrev:
Gamen skrev:
Sanchez94 skrev:Kan anbefale Medianos podcast med Allan Gaarde omkring fyring af Lars Søndergaard samt processen omkring den nye træner :thumbsup:
Tak for tippet! Meget givende og informativt indslag.
Det interview bærer godt nok præg af, at Gaarde var imod en fyring.
Det synes jeg ikke det gjorde. Han ville ikke gå i detaljer, og kan jo heller ikke sidde og hænge LS ud, men jeg synes at han fik sagt mellem linjerne, at det mindst lige så meget var den negative udvikling i spillestil som resultaterne, der fik LS fyret.

Buchmann: "Hvor meget var det din beslutning og hvor meget var det bestyrelsens at LS skulle fyres?"
Gaarde "Processen er sådan at jeg og Schors indstiller til bestyrelsen hvad vi synes skal gøres og så er bestyrelsen i deres ret til at bakke op eller lade være med at bakke op"

På intet tidspunkt siger Gaarde at han og Schors har indstillet en fyring, så helt principelt kunne Gaarde og Schors sagtens have sagt "Vi synes han skal blive" og bestyrelse har valgt ikke at bakke op.

Buchmann: "Du tog på ferie med familien lige efter, det kunne tolkes som det ikke var din beslutning"
Gaarde "På ingen måde, men det er ikke noget man tager let på. Må ikke tages i affekt. Skal være velovervejet...."

Buchmann (prøver igen) :" bla bla. Det kunne give et billede af du egentlig gerne ville have beholdt LS ligesom vi gjorde med Kent der havde et tilsvarede pointgennemsnit. Det var en argumentation man også kunne have valgt"
Gaarde "Ja men det er foregået som jeg har fortalt dig det.

Fortolkningen afhænger nok af hvor du som fan står i forhold til Gaarde. For mig ser det ud til at Gaarde har gjort det rigtige og indstillet til en fyring. Velovervejet og på det rigtige tidspunkt. Som fan vil man gerne se forandringerne hurtigt, men fyring i pausen er sq da bedre end en fyring med 5 runder tilbage, i min kikkert. Jeg ser en velovervejet og fornuftig sportsdirektør der er meget bevidst om ikke at reagere på ophedede følelser. Kedligt men perfekt i min bog. Men igen, jeg har hele vejen igennem været pro Gaarde.
Gaarde sagde for ganske nylig, at beslutningen om fyringen var hans alene:

"Den sportslige ansvarlige i AaB er mig som sportsdirektør. I AaB har vi en direktion, der indstiller til bestyrelsen, og så kan den bakke op eller ej. Den valgte at bakke op om indstillingen."

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Forza » 23. dec 2016, 12:43

Jeg synes Gaarde er en notorisk dårlig kommunikator med hans væven og "øøøøh", men jeg mener faktisk han agerede rigtig professionelt i dette interview. Han afslørede intet, holdte kortene ind til hånden men kommunikerde med respekt for omgivelser og personer. Eksempelvist overfor Lars Søndergaard som han sendte blødt afsted med positive vendinger.

Lynge var jo kendt for ikke at kunne holde helt tæt i interviews. Selvom at det 10000% gange mere interessant at se interviews med ham er det en fordel for klubben at Gaarde agerer så professionelt (og kedeligt).

Også stor ros til Peter Brüchmann som tydeligvis havde sat sig godt ind i tingene og som stillede mange af de spørgsmål som vi som fans sidder med. Spørgsmål som man burde forvente Ripodsten som et nordjysk program burde byde ind med.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af NIN » 23. dec 2016, 13:28

Forza skrev:Jeg synes Gaarde er en notorisk dårlig kommunikator med hans væven og "øøøøh", men jeg mener faktisk han agerede rigtig professionelt i dette interview. Han afslørede intet, holdte kortene ind til hånden men kommunikerde med respekt for omgivelser og personer. Eksempelvist overfor Lars Søndergaard som han sendte blødt afsted med positive vendinger.

Lynge var jo kendt for ikke at kunne holde helt tæt i interviews. Selvom at det 10000% gange mere interessant at se interviews med ham er det en fordel for klubben at Gaarde agerer så professionelt (og kedeligt).

Også stor ros til Peter Brüchmann som tydeligvis havde sat sig godt ind i tingene og som stillede mange af de spørgsmål som vi som fans sidder med. Spørgsmål som man burde forvente Ripodsten som et nordjysk program burde byde ind med.
I bund og grund er det vel irrelvant om Gaarde kan holde kæft i forhold til Lynge eller ej. Og om Lynge er en sladderkone, der afslører i køen i Føtex, hvem AaB's kommende træner er. Til syvende og sidst, så handler det vel om hvem man lander i sin position som sportsdirektør.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Lindvang
2. div
2. div
Indlæg: 218
Tilmeldt: 20. jan 2016, 19:48

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Lindvang » 23. dec 2016, 18:22

mindre_gult_og_blåt_tak skrev:
N skrev: Meget enig, udover FCK og BIF er der vel ikke et hold i superligaen som ikke gerne ville bytte resultater og pokalskab med AaB over de seneste 21 år (ja vi sku lige ha 95 med :) ). At AaB så udøver et nærved bibelsk mønster (1 godt- og 7 dårlige år) tager jeg gerne med.

Lad os nu bevare fatningen indtil Oskar har tømt pengepungen og Brenham ikke længere har held i spil, indtil da er det i hvert fald ikke på budgettet vi skal vinde krigen.
Det er nok lidt off topic, men du har ikke dine antal år helt på plads:
Josef sagde da til Farao: »Faraos drømme betyder det samme. Det, Gud vil gøre, har han fortalt Farao. De syv smukke køer er syv år, og de syv gode aks er syv år. Drømmene betyder det samme. De syv magre og grimme køer, der steg op efter dem, er syv år, og de syv aks, der var tynde og afsvedet af østenvinden, er syv hungerår. (Første mosebog, vers 25-27
Og det syn gjorde ham desuden til faraos særlige rådgiver, hvor han bl.a. styrede landets kornkamre. Dog ville han først af med den beskyldning om at have lagt an på embedsmandens kone, som havde prøvet at komme i kassen med ham, før han sagde ja til stillingen.

I øvrigt er analogien meget AaB'sk (det nye AaB): Nu sætter vi noget i banken, som vi kan hive frem, når det hele kører skidt igen.

Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 11. jun 2007, 22:51
Geografisk sted: Århus

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 23. dec 2016, 18:55

Lindvang skrev:
mindre_gult_og_blåt_tak skrev:
N skrev: Meget enig, udover FCK og BIF er der vel ikke et hold i superligaen som ikke gerne ville bytte resultater og pokalskab med AaB over de seneste 21 år (ja vi sku lige ha 95 med :) ). At AaB så udøver et nærved bibelsk mønster (1 godt- og 7 dårlige år) tager jeg gerne med.

Lad os nu bevare fatningen indtil Oskar har tømt pengepungen og Brenham ikke længere har held i spil, indtil da er det i hvert fald ikke på budgettet vi skal vinde krigen.
Det er nok lidt off topic, men du har ikke dine antal år helt på plads:
Josef sagde da til Farao: »Faraos drømme betyder det samme. Det, Gud vil gøre, har han fortalt Farao. De syv smukke køer er syv år, og de syv gode aks er syv år. Drømmene betyder det samme. De syv magre og grimme køer, der steg op efter dem, er syv år, og de syv aks, der var tynde og afsvedet af østenvinden, er syv hungerår. (Første mosebog, vers 25-27
Og det syn gjorde ham desuden til faraos særlige rådgiver, hvor han bl.a. styrede landets kornkamre. Dog ville han først af med den beskyldning om at have lagt an på embedsmandens kone, som havde prøvet at komme i kassen med ham, før han sagde ja til stillingen.

I øvrigt er analogien meget AaB'sk (det nye AaB): Nu sætter vi noget i banken, som vi kan hive frem, når det hele kører skidt igen.
Det lader dog (desværre) ikke rigtigt til, at det hjalp de kære ægyptere at "sætte noget i banken" :-(

Lindvang
2. div
2. div
Indlæg: 218
Tilmeldt: 20. jan 2016, 19:48

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Lindvang » 23. dec 2016, 19:09

mindre_gult_og_blåt_tak skrev:
Lindvang skrev:
mindre_gult_og_blåt_tak skrev:
N skrev: Meget enig, udover FCK og BIF er der vel ikke et hold i superligaen som ikke gerne ville bytte resultater og pokalskab med AaB over de seneste 21 år (ja vi sku lige ha 95 med :) ). At AaB så udøver et nærved bibelsk mønster (1 godt- og 7 dårlige år) tager jeg gerne med.

Lad os nu bevare fatningen indtil Oskar har tømt pengepungen og Brenham ikke længere har held i spil, indtil da er det i hvert fald ikke på budgettet vi skal vinde krigen.
Det er nok lidt off topic, men du har ikke dine antal år helt på plads:
Josef sagde da til Farao: »Faraos drømme betyder det samme. Det, Gud vil gøre, har han fortalt Farao. De syv smukke køer er syv år, og de syv gode aks er syv år. Drømmene betyder det samme. De syv magre og grimme køer, der steg op efter dem, er syv år, og de syv aks, der var tynde og afsvedet af østenvinden, er syv hungerår. (Første mosebog, vers 25-27
Og det syn gjorde ham desuden til faraos særlige rådgiver, hvor han bl.a. styrede landets kornkamre. Dog ville han først af med den beskyldning om at have lagt an på embedsmandens kone, som havde prøvet at komme i kassen med ham, før han sagde ja til stillingen.

I øvrigt er analogien meget AaB'sk (det nye AaB): Nu sætter vi noget i banken, som vi kan hive frem, når det hele kører skidt igen.
Det lader dog (desværre) ikke rigtigt til, at det hjalp de kære ægyptere at "sætte noget i banken" :-(
De kunne bare have lyttet til Moses noget senere...

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Patmand » 24. dec 2016, 11:12

Hvem eller hvilken kategori træner kan AaB tiltrække, kan man også spørge.

Jeg tror det vil have stor betydning for en ny træner, hvilke rammer han får udstukket i AaB.

Hedder det igen "vi spiller udelukkende Villarreal bold her i AaB" eller får træneren lidt friere tøjler?

Jeg mener at sidste omgang med den lange proces i jagten på en ny træner meget godt viste, at de snævre rammer AaB dengang kunne tilbyde - ja, der var én køber. En god gammel AaB dreng i form af Lars Søndergaard.
Det blev en anelse pinligt da Gaarde efterfølgende meldte ud, at LS skam havde været AaB's favorit fra dag 1.

En forholdsvis lav løn, en fastlagt spillestil, begrænset mulighed for at sætte sit aftryk på spillertruppen.
Det er alt sammen begrænsninger der ikke rimer på muligheden for at tiltrække en toptræner.

Er det den pakke AaB igen forsøger at sælge? Eller har man blødet lidt op?

Jeg tror man skal være bevidst om, at AaB i sin nuværende form ikke kan vælge og vrage mellem trænere.
AaB har mistet enhver form for momentum en double-sæson ellers burde være en katalysator for.

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Nitten » 24. dec 2016, 12:00

Patmand skrev:Hvem eller hvilken kategori træner kan AaB tiltrække, kan man også spørge.

Jeg tror det vil have stor betydning for en ny træner, hvilke rammer han får udstukket i AaB.

Hedder det igen "vi spiller udelukkende Villarreal bold her i AaB" eller får træneren lidt friere tøjler?

Jeg mener at sidste omgang med den lange proces i jagten på en ny træner meget godt viste, at de snævre rammer AaB dengang kunne tilbyde - ja, der var én køber. En god gammel AaB dreng i form af Lars Søndergaard.
Det blev en anelse pinligt da Gaarde efterfølgende meldte ud, at LS skam havde været AaB's favorit fra dag 1.

En forholdsvis lav løn, en fastlagt spillestil, begrænset mulighed for at sætte sit aftryk på spillertruppen.
Det er alt sammen begrænsninger der ikke rimer på muligheden for at tiltrække en toptræner.

Er det den pakke AaB igen forsøger at sælge? Eller har man blødet lidt op?

Jeg tror man skal være bevidst om, at AaB i sin nuværende form ikke kan vælge og vrage mellem trænere.
AaB har mistet enhver form for momentum en double-sæson ellers burde være en katalysator for.


Det burde da ikke så vanskeligt. Gaarde skal jo bare ringe til Kuhn. Så er den på plads

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af FlæskeFrank » 24. dec 2016, 12:21

Jeg tror ikke AaBs krav er problemet. Det er nok nærmere om AaB tror træneren vil respektere dem...
- FlæskeFrank

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 24. dec 2016, 13:42

Alt tyder nu på, at vi ikke har træneren på plads i tide til, at undgå at komme skævt ind i transfervinduet. Skuffende. Gaarde står tilbage og ser noget forpjusket ud.

En stor bekymring er også, at Gaarde her en uges tid før vinduet åbner ikke kan have fokus på at hente de forstærkninger, truppen skriger på efter et par mislykkede vinduer, fordi han skal håndtere det trænerjagt, som helt har overrumplet ham.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Kristian » 24. dec 2016, 13:58

AaB 85 95 99 08 skrev:Alt tyder nu på, at vi ikke har træneren på plads i tide til, at undgå at komme skævt ind i transfervinduet. Skuffende. Gaarde står tilbage og ser noget forpjusket ud.

En stor bekymring er også, at Gaarde her en uges tid før vinduet åbner ikke kan have fokus på at hente de forstærkninger, truppen skriger på efter et par mislykkede vinduer, fordi han skal håndtere det trænerjagt, som helt har overrumplet ham.
Hva så, har den besked bare ligget og ventet på at blive sendt ?

Prøv nu og hyg dig i aften og lade jul være jul og tænk på noget godt for en gang skyld :aabfan:
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Hanga » 24. dec 2016, 14:07

Kristian skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Alt tyder nu på, at vi ikke har træneren på plads i tide til, at undgå at komme skævt ind i transfervinduet. Skuffende. Gaarde står tilbage og ser noget forpjusket ud.

En stor bekymring er også, at Gaarde her en uges tid før vinduet åbner ikke kan have fokus på at hente de forstærkninger, truppen skriger på efter et par mislykkede vinduer, fordi han skal håndtere det trænerjagt, som helt har overrumplet ham.
Hva så, har den besked bare ligget og ventet på at blive sendt ?

Prøv nu og hyg dig i aften og lade jul være jul og tænk på noget godt for en gang skyld :aabfan:
Jeg er da helt sikker på at han hygger sig, han er typen der nyder at kunne gentage den samme klagesang om og om igen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af alithebeast » 24. dec 2016, 14:50

Hanga skrev:
Kristian skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Alt tyder nu på, at vi ikke har træneren på plads i tide til, at undgå at komme skævt ind i transfervinduet. Skuffende. Gaarde står tilbage og ser noget forpjusket ud.

En stor bekymring er også, at Gaarde her en uges tid før vinduet åbner ikke kan have fokus på at hente de forstærkninger, truppen skriger på efter et par mislykkede vinduer, fordi han skal håndtere det trænerjagt, som helt har overrumplet ham.
Hva så, har den besked bare ligget og ventet på at blive sendt ?

Prøv nu og hyg dig i aften og lade jul være jul og tænk på noget godt for en gang skyld :aabfan:
Jeg er da helt sikker på at han hygger sig, han er typen der nyder at kunne gentage den samme klagesang om og om igen.
Så holder han nok mere af påske end af jul.
Hader København!

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Brent » 24. dec 2016, 16:27

Jeg har fra flere kilder i klubben hørt, at manden der forhandles med i det tyske er Mohamed Abdulle Farayare, personligt kender jeg ikke meget til manden ud over han har været landstræner, men jeg synes det er utroligt spændende med en afrikansk coach, jeg tror virkelig han kan då noget uforudsigelighed ind i vores forsvarsspil.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af troelsh » 24. dec 2016, 16:39

Brent skrev:Jeg har fra flere kilder i klubben hørt, at manden der forhandles med i det tyske er Mohamed Abdulle Farayare, personligt kender jeg ikke meget til manden ud over han har været landstræner, men jeg synes det er utroligt spændende med en afrikansk coach, jeg tror virkelig han kan då noget uforudsigelighed ind i vores forsvarsspil.
Ja og Glen Riddersholm, bliver ny maskot
Du prøver for hårdt, men glædelig jul :-)

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af FlæskeFrank » 24. dec 2016, 17:29

Holgersson bringer nok uforudsigelighed ind i forsvaret. Det punkt har vi styr på
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Pastorius » 24. dec 2016, 17:47

troelsh skrev:
Brent skrev:Jeg har fra flere kilder i klubben hørt, at manden der forhandles med i det tyske er Mohamed Abdulle Farayare, personligt kender jeg ikke meget til manden ud over han har været landstræner, men jeg synes det er utroligt spændende med en afrikansk coach, jeg tror virkelig han kan då noget uforudsigelighed ind i vores forsvarsspil.
Ja og Glen Riddersholm, bliver ny maskot
Du prøver for hårdt, men glædelig jul :-)
Jeg kunne faktisk godt forestille mig det ville hjælpe på stemningen (og ølsalget når den tabte fadøl skulle erstattes), hvis Glen løb lidt frem og tilbage i guld-suit med stor cigar foran stemningstribunen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Dr.Jones
Landshold
Landshold
Indlæg: 833
Tilmeldt: 18. jul 2005, 15:22
Favoritspiller: Starting XI

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Dr.Jones » 25. dec 2016, 14:33

Er der noget nyt om Smukke Erik? Har han skrevet under?

Besvar