Hvem ønskes som ny træner?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Forza » 25. dec 2016, 16:50

Brent skrev:Jeg har fra flere kilder i klubben hørt, at manden der forhandles med i det tyske er Mohamed Abdulle Farayare, personligt kender jeg ikke meget til manden ud over han har været landstræner, men jeg synes det er utroligt spændende med en afrikansk coach, jeg tror virkelig han kan då noget uforudsigelighed ind i vores forsvarsspil.
Dine kilder plejer altid at være fantastiske. Er det også i dette transfervindue vi lander den somaliske striker?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af jonas386 » 25. dec 2016, 17:47

I kan sige hvad i vil, men det her er altså sjovt.
jeg tror virkelig han kan då noget uforudsigelighed ind i vores forsvarsspil
.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af sulakvelidze » 27. dec 2016, 20:19


FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af FlæskeFrank » 27. dec 2016, 20:29

sulakvelidze skrev:Bob Bradley er ledig.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/swan ... b-bradley/
Snedigt af Gaarde at trække ansættelsen nogle dage, så flere trænere kommer i spil :cool:

Jeg er meget forundret over, at en ny træner ikke er på plads. Selvfølgelig har der været jul de sidste par dage, men det er vel 14 dage siden, at Søndergaard blev fyret og kun 1 uge til træningsstart.

Jeg kan ikke gætte, hvem det bliver, men Wieghorst synes mere og mere tvivlsom i mine øjne, da han vel var en nem løsning. Kuhn kunne jeg godt forestille mig var mere "besværlig" - han skal vel afklare det økonomiske med Malmö - skal de have penge, hvis han træner en anden klub, for der har tidligere været fremme, at han godt måtte træne en anden klub.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 27. dec 2016, 22:21

FlæskeFrank skrev:
sulakvelidze skrev:Bob Bradley er ledig.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/swan ... b-bradley/
Snedigt af Gaarde at trække ansættelsen nogle dage, så flere trænere kommer i spil :cool:

Jeg er meget forundret over, at en ny træner ikke er på plads. Selvfølgelig har der været jul de sidste par dage, men det er vel 14 dage siden, at Søndergaard blev fyret og kun 1 uge til træningsstart.

Jeg kan ikke gætte, hvem det bliver, men Wieghorst synes mere og mere tvivlsom i mine øjne, da han vel var en nem løsning. Kuhn kunne jeg godt forestille mig var mere "besværlig" - han skal vel afklare det økonomiske med Malmö - skal de have penge, hvis han træner en anden klub, for der har tidligere været fremme, at han godt måtte træne en anden klub.
Ja, av for den, vi er sent ude. Det er altså bare ikke en velsmurt maskine med Gaarde i sportsdirektør-stolen.

Det er meget lidt sandsynligt, at han har har meget fokus på det transfervindue, som åbner om et øjeblik. Og der skal altså landes mindst 3 mand til start-11'eren. Truppen holder ikke til endnu et mislykket vindue.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af MrBangDK » 27. dec 2016, 22:48

Hold..... nu....... kæft......

Træneren bliver annonceret, når den rette er fundet!
Ska' vi hak'?

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af De Fem » 27. dec 2016, 22:51

AaB 85 95 99 08 skrev: Det er meget lidt sandsynligt, at han har har meget fokus på det transfervindue, som åbner om et øjeblik. Og der skal altså landes mindst 3 mand til start-11'eren. Truppen holder ikke til endnu et mislykket vindue.
Slap lige lidt af. Du kan da ikke vente tre nye mand til start-11? Regner med at der går noget rutine ind i angrebet og så er den skid noget slået.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af De Fem » 27. dec 2016, 22:53

Bob Bradley fyret for få timer siden. Det er nok for kort varsel at få ham ind med, men ellers ville det være et perfekt navn at få ind.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af FIDEL » 27. dec 2016, 23:38

De Fem skrev:Bob Bradley fyret for få timer siden. Det er nok for kort varsel at få ham ind med, men ellers ville det være et perfekt navn at få ind.
Tror sgu ikke AaB vil betale det han vil have i løn. Men det vil da være en lækker træner at få.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Forza » 28. dec 2016, 09:30

De Fem skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev: Det er meget lidt sandsynligt, at han har har meget fokus på det transfervindue, som åbner om et øjeblik. Og der skal altså landes mindst 3 mand til start-11'eren. Truppen holder ikke til endnu et mislykket vindue.
Slap lige lidt af. Du kan da ikke vente tre nye mand til start-11? Regner med at der går noget rutine ind i angrebet og så er den skid noget slået.
Du kan ikke have en saglig debat med telefonnummeret. Han forventer 11 nye spillere + ny træner og ny sportsdirektør i hvert transfervindue.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

wohlers
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 86
Tilmeldt: 2. jun 2007, 12:38
Geografisk sted: 9520

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af wohlers » 28. dec 2016, 09:53

Gaarde har tidligere været ude efter Bob Bradley... http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... traenerjob

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af FlæskeFrank » 28. dec 2016, 10:02

Hvis der var kontakt for 2 år siden, bør man nok lige prøve at finde hans nummer og finde ud af om tiden er inde nu.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Pastorius » 28. dec 2016, 10:30

FlæskeFrank skrev:Hvis der var kontakt for 2 år siden, bør man nok lige prøve at finde hans nummer og finde ud af om tiden er inde nu.
Det kunne jo også være man fravalgte ham af gode grunde dengang.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af NIN » 28. dec 2016, 10:50

Forza skrev:
De Fem skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev: Det er meget lidt sandsynligt, at han har har meget fokus på det transfervindue, som åbner om et øjeblik. Og der skal altså landes mindst 3 mand til start-11'eren. Truppen holder ikke til endnu et mislykket vindue.
Slap lige lidt af. Du kan da ikke vente tre nye mand til start-11? Regner med at der går noget rutine ind i angrebet og så er den skid noget slået.
Du kan ikke have en saglig debat med telefonnummeret. Han forventer 11 nye spillere + ny træner og ny sportsdirektør i hvert transfervindue.
Vi kan nøjes med 11 nye spillere plus træner de sæsoner vi vinder mesterskabet. Ellers skal der udskiftninger af en hel anden karakter til.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 28. dec 2016, 10:52

De Fem skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev: Det er meget lidt sandsynligt, at han har har meget fokus på det transfervindue, som åbner om et øjeblik. Og der skal altså landes mindst 3 mand til start-11'eren. Truppen holder ikke til endnu et mislykket vindue.
Slap lige lidt af. Du kan da ikke vente tre nye mand til start-11? Regner med at der går noget rutine ind i angrebet og så er den skid noget slået.
Jeg er som udgangspunkt enig. Men det her er et ekstraordinært vindue, efter at både de seneste par transfervinduer og den seneste træner-signing er mislykket. Der skal noget ekstraordinært til denne gang. Derfor er det ærgerligt, at Gaarde er kommet lidt i baghånd på at finde en ny træner, for han bør vel spille en betydelig rolle ift., hvem vi henter.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 28. dec 2016, 10:57

MrBangDK skrev:Hold..... nu....... kæft......

Træneren bliver annonceret, når den rette er fundet!
Ja, det ville da være decideret vanvittigt, at annoncere den nye træner, før han er på plads. Det er vis ikke sket, siden DBU annoncerede Horst Wohlers som landstræner. :-)

Det, der er problemet er, at træneren ikke er på plads endnu - her få dage før, at et historisk vigtigt transfervindue åbner, og som vi kommer helt skævt ind i.

Man kan godt stille spørgsmål ved det fornuftige i, at Gaarde havde en træner ansat, som han havde en sådan relation til, at han var helt blind for, at det ikke fungerede. At den fyring kom så sent (og vel var bestilt "oppefra"), kommer til at volde os problemer.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af MrBangDK » 28. dec 2016, 11:12

AaB 85 95 99 08 skrev:
MrBangDK skrev:Hold..... nu....... kæft......

Træneren bliver annonceret, når den rette er fundet!
Ja, det ville da være decideret vanvittigt, at annoncere den nye træner, før han er på plads. Det er vis ikke sket, siden DBU annoncerede Horst Wohlers som landstræner. :-)

Det, der er problemet er, at træneren ikke er på plads endnu - her få dage før, at et historisk vigtigt transfervindue åbner, og som vi kommer helt skævt ind i.

Man kan godt stille spørgsmål ved det fornuftige i, at Gaarde havde en træner ansat, som han havde en sådan relation til, at han var helt blind for, at det ikke fungerede. At den fyring kom så sent (og vel var bestilt "oppefra"), kommer til at volde os problemer.
Alle vinduer er i din optik historisk vigtige, da halvdelen af holdet, ledelse og træner skal skiftes. Den samme plade igen igen igen igen..
Ska' vi hak'?

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af De Fem » 28. dec 2016, 12:15

Pastorius skrev:
FlæskeFrank skrev:Hvis der var kontakt for 2 år siden, bør man nok lige prøve at finde hans nummer og finde ud af om tiden er inde nu.
Det kunne jo også være man fravalgte ham af gode grunde dengang.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han fravalgte os for den fransk klub Le Havre.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af MrBangDK » 28. dec 2016, 14:23

9000AA skrev:Igen: wieghorst er vores nye træner. Og ham bliver præsenteret enten lige før eller efter jul. Så noget der ligner 23 eller 26 december agtigt.
Har jeg misset et pressemøde, eller er han ikke blevet præsenteret endnu?
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Kristian » 28. dec 2016, 15:23

MrBangDK skrev:
9000AA skrev:Igen: wieghorst er vores nye træner. Og ham bliver præsenteret enten lige før eller efter jul. Så noget der ligner 23 eller 26 december agtigt.
Har jeg misset et pressemøde, eller er han ikke blevet præsenteret endnu?
Nemt at skrive sådan en smøre efter man har set at han var tilstede på stadion.
------------------
mvh Kristian

Besvar