Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Jakobsen » 8. jan 2017, 15:52

Aabech - nej tak. Vi skal have en boksangriber - det er Aabech ikke. Aabech er en god spiller, men det er ikke det vi mangler.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Sønderhof » 8. jan 2017, 18:30

FIDEL skrev:
Det bliver spændende.. Mon en af dem er Thomas Juel-Nielsen fra Falkenbergs..? Og den anden er vel enten en reserve-målmand eller en angriber...
Hvad er dog det for en at slynge ud? Er det et reelt ønske, for så må du lige uddybe! Hvis ikke, hvorfor så nævne ham? Jeg kan godt namedroppe et par stoppere der er bedre end Holger: Mads Justesen, Stenderup og Mathias Nielsen. Det er dog ikke ensbetydende med det er spillere vi skal gå efter. Vi skal gerne en hylde eller to højere op. Der er vel heller ikke nogen der i ædru tilstand mener Juel-Nielsen er god nok til AaB?

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af FIDEL » 8. jan 2017, 19:37

Sønderhof skrev:
FIDEL skrev:
Det bliver spændende.. Mon en af dem er Thomas Juel-Nielsen fra Falkenbergs..? Og den anden er vel enten en reserve-målmand eller en angriber...
Hvad er dog det for en at slynge ud? Er det et reelt ønske, for så må du lige uddybe! Hvis ikke, hvorfor så nævne ham? Jeg kan godt namedroppe et par stoppere der er bedre end Holger: Mads Justesen, Stenderup og Mathias Nielsen. Det er dog ikke ensbetydende med det er spillere vi skal gå efter. Vi skal gerne en hylde eller to højere op. Der er vel heller ikke nogen der i ædru tilstand mener Juel-Nielsen er god nok til AaB?
Fordi han har interesse fra SL-klubber. Aner intet om hans evner, og det gør du jo nok heller ikke.

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af aaballday » 9. jan 2017, 09:09

Kender ham ikke, men AaB kunne tænkes at være én af de 3 superligaklubber.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... rforsvarer

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Jakobsen » 9. jan 2017, 09:18

aaballday skrev:Kender ham ikke, men AaB kunne tænkes at være én af de 3 superligaklubber.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... rforsvarer
Næstbedste svenske række lyder ike just som stedet at hente spillere med tanke på at Allsvenskan er et niveau under Superligaen. Selvfølgelig kan det være et stort talent, men det er ikke just flere talenter vi har brug for lige nu.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Bohemka
2. div
2. div
Indlæg: 162
Tilmeldt: 28. jun 2007, 14:56
Geografisk sted: Strandhusene/Ticino

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Bohemka » 9. jan 2017, 11:49

Er der nogen, der har et indblik i Celtic og deres trup, herunder om de har dygtige folk siddende på bænken der kunne være fristet af en tur til Aalborg? Det er selvfølgelig mange år siden Wieghorst var i klubben, men mon ikke han har kontakter, han stadig kan ringe til?

Måske deres tredjekeeper Logan Bailly kunne være vores backup på en lejeaftale? Eller deres problembarn af en midterforsvarer Efe Ambrose, som de i sommer forsøgte at få solgt til Standard Liege?
This Heaven Gives Me Migraine

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Sanchez94 » 9. jan 2017, 11:54

Jakobsen skrev:
aaballday skrev:Kender ham ikke, men AaB kunne tænkes at være én af de 3 superligaklubber.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... rforsvarer
Næstbedste svenske række lyder ike just som stedet at hente spillere med tanke på at Allsvenskan er et niveau under Superligaen. Selvfølgelig kan det være et stort talent, men det er ikke just flere talenter vi har brug for lige nu.
Det er vidst ved at være en gammel skrøne at Allsvenskan er et niveau under Superligaen. Jeg mener hvis man ser generelt på ligaen er at Allsvenskan er rykket foran superligaen. FCK er dog stadig Skandinaviens konger, dem er der ingen som slår.

Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 7. feb 2006, 18:55
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af RØDESVIN » 9. jan 2017, 19:32

Man er jeg ved at blive sindsyg over at der ikke sker noget :@ nej det er ikke en kritik af nogen, jeg er bare utålmodig

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Hovedet » 9. jan 2017, 19:53

RØDESVIN skrev:Man er jeg ved at blive sindsyg over at der ikke sker noget :@ nej det er ikke en kritik af nogen, jeg er bare utålmodig
Åh, det skal du nu ikke sige. Der går et ualmindeligt spændende rygte om Celtics 3. målmand. Så jeg sidder helt konsekvent og trykker F5.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Martino » 9. jan 2017, 20:25

Hovedet skrev:
RØDESVIN skrev:Man er jeg ved at blive sindsyg over at der ikke sker noget :@ nej det er ikke en kritik af nogen, jeg er bare utålmodig
Åh, det skal du nu ikke sige. Der går et ualmindeligt spændende rygte om Celtics 3. målmand. Så jeg sidder helt konsekvent og trykker F5.
Bailly eller Fasan?
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
BBS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:50
Favoritspiller: Dennis Marshall
Geografisk sted: Midtbyen

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af BBS » 9. jan 2017, 20:39

Hovedet skrev: Åh, det skal du nu ikke sige. Der går et ualmindeligt spændende rygte om Celtics 3. målmand. Så jeg sidder helt konsekvent og trykker F5.
Billede

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af 634 » 9. jan 2017, 20:57

Thomas Nielsen som stod for NB i pokalkampen kunne være en god reserve målmand. Han har også haft sine ungdoms år i AaB, og var på et tidspunkt indviteret til at besøge Liverpool med træning med deres jævn-aldrende hold.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Hovedet » 9. jan 2017, 21:28

634 skrev:Thomas Nielsen som stod for NB i pokalkampen kunne være en god reserve målmand. Han har også haft sine ungdoms år i AaB, og var på et tidspunkt indviteret til at besøge Liverpool med træning med deres jævn-aldrende hold.
Spændingsniveauet er for mit vedkommende ikke set vildere siden det legendariske Duncanvindue i januar 2011 :cheers:

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Rams » 9. jan 2017, 21:45

Vinduet med Kusi-Asare og røven Dickson var nu også stort.
In verbis simus faciles

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af 634 » 9. jan 2017, 21:54

Hovedet skrev:
634 skrev:Thomas Nielsen som stod for NB i pokalkampen kunne være en god reserve målmand. Han har også haft sine ungdoms år i AaB, og var på et tidspunkt indviteret til at besøge Liverpool med træning med deres jævn-aldrende hold.
Spændingsniveauet er for mit vedkommende ikke set vildere siden det legendariske Duncanvindue i januar 2011 :cheers:
Carsten Christensen var god reserve og god i hans indhop i vigtige kamp mod dygtige modstandere, det til trods mener jeg ikke hans skal afløses af højt profilerede malmånd, men sådan er vi forskellige.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Rafa2
Landshold
Landshold
Indlæg: 803
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:41
Geografisk sted: Karlsbergbæltet

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Rafa2 » 9. jan 2017, 22:03

Jeg kunne tænke mig Lasse Vigen fra Fulham på en lejeaftale :oops:
Rafa2 som chefscout!

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af 9000AA » 9. jan 2017, 22:40

Hovedet skrev:
634 skrev:Thomas Nielsen som stod for NB i pokalkampen kunne være en god reserve målmand. Han har også haft sine ungdoms år i AaB, og var på et tidspunkt indviteret til at besøge Liverpool med træning med deres jævn-aldrende hold.
Spændingsniveauet er for mit vedkommende ikke set vildere siden det legendariske Duncanvindue i januar 2011 :cheers:
Den sæson fik man lige trukket 10 år af sin levetid, og fik lidt ekstra grå hår. Hold nu kæft altså det var en vild tid. Det behøver vi ikke komme igennem igen.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Hovedet » 9. jan 2017, 23:06

9000AA skrev:
Hovedet skrev:
634 skrev:Thomas Nielsen som stod for NB i pokalkampen kunne være en god reserve målmand. Han har også haft sine ungdoms år i AaB, og var på et tidspunkt indviteret til at besøge Liverpool med træning med deres jævn-aldrende hold.
Spændingsniveauet er for mit vedkommende ikke set vildere siden det legendariske Duncanvindue i januar 2011 :cheers:
Den sæson fik man lige trukket 10 år af sin levetid, og fik lidt ekstra grå hår. Hold nu kæft altså det var en vild tid. Det behøver vi ikke komme igennem igen.
Det var det uden sammenligning vildeste transfervindue (og ligeledes vildeste sæson, den topper faktisk de 4 mesterskaber), jeg nogensinde har oplevet. Eller rettere sagt; den sidste dag - og de efterfølgende to med Duncan. Klubben virkede jo nærmest død som en sild på det tidspunkt, og syndfloden af forstærkninger kom nærmest ud af det blå.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Hovedet » 9. jan 2017, 23:08

634 skrev:
Hovedet skrev:
634 skrev:Thomas Nielsen som stod for NB i pokalkampen kunne være en god reserve målmand. Han har også haft sine ungdoms år i AaB, og var på et tidspunkt indviteret til at besøge Liverpool med træning med deres jævn-aldrende hold.
Spændingsniveauet er for mit vedkommende ikke set vildere siden det legendariske Duncanvindue i januar 2011 :cheers:
Carsten Christensen var god reserve og god i hans indhop i vigtige kamp mod dygtige modstandere, det til trods mener jeg ikke hans skal afløses af højt profilerede malmånd, men sådan er vi forskellige.
Ej, det var nu heller ikke vendt mod dig og dit forslag; det er blot en kommentar til, at vi er gået fra Pusic til nu at jagte en målmand til 2. holdet, og det er jeg simpelthen ikke nørdet nok til for alvor at gå op i, skønt jeg erkender, at det blive grufuldt aktuelt, hvis Nikolaj Larsen (der nu i øvrigt ikke imponerer mig ret meget længere) skulle gå i stykker. Faktisk syntes jeg, CC gjorde det fortrinligt i sine få vikariater.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af Gamen » 10. jan 2017, 08:58

Rams skrev:Vinduet med Kusi-Asare og røven Dickson var nu også stort.
Det vindue havde vi et transferbudget på 250.000... Det fortæller om, hvor ufatteligt meget vi var på røven!

Låst