Århus

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Århus

Indlæg af Klaus » 13. feb 2017, 21:33

Jeg er i den "heldige" situation, at min gavmilde kone har skænket mig en hotelovernatning i Århus i julegave. Det er noget med, at hun gerne vil se Aros og så kunne vi jo gøre en tur ud af det. Nu er det ikke fordi jeg har noget imod Århus, men det er bare ikke et sted jeg frivilligt har besøgt. Nu ved jeg jo positivt, at mange af mine medfans ikke er til ærmelsesvist så store ignoranter som jeg tydeligvis er. Så hvis nogen kender en hyggelig, god restaurant de kan anbefale i det århusianske vil jeg blive taknemmelig. Den skal helst ligge i nærheden af Musikhuset, hvor vores hotel vist er placeret..... og jo, jeg ved godt det er svagpisseri af største skuffe, at jeg ikke har fået lagt turen søndag, så jeg kunne tage til fodbold, mens hun så på Aros. Men lige nøjagtig denne gave, var ganske vanskelig at flytte rundt med. :cool:

Nedergaard
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 25. sep 2010, 20:04

Re: Århus

Indlæg af Nedergaard » 15. feb 2017, 01:25

Jeg ved ikke hvor vidt det passer med placering, men http://koedaarhus.dk har jeg før været på, og det var genialt. Det var en af selskabsmenuerne vi havde gang i, men kortet har også fået rigtig god omtale. Fortjent hvis det bare er halvt så godt, som den selslabsmenu vi fik.
Nedergaard

Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 11. jun 2007, 22:51
Geografisk sted: Århus

Re: Århus

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 19. feb 2017, 23:09

CanBlau ligger på Klostertorvet, ca. 10-15 minutters gang fra musikhuset.

For 328 pr. person får man dagens sammensætning af tapas, og det er altså virkelig god mad, både kvaliteten af råvarerne og tilberedningen.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Århus

Indlæg af Ham der Emil » 21. feb 2017, 19:15

Latin i latinerkvarteret er også ret lækkert. Det er en fransk inspireret restaurant, med lækre anretninger og god vin!
Jeg bor selv tæt på ARos, og det tager vel 15 minutter at gå derned?

Restaurant Pind i skolegade (det ligger 50-100 meter fra Köd som er nævnt af Nedergaard) har jeg hørt, også skulle være ret godt; det er godt gammeldags dansk mad.

Jeg har boet i Aarhus i et lille års tid nu, og byen er ikke vokset ret meget på mig - det er en pis by! Alle steder de renovere/graver i jorden, lugter der decideret af opkast..
Et Hjerte - En Klub

Besvar