Christian Bassogog

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Lindvang
2. div
2. div
Indlæg: 218
Tilmeldt: 20. jan 2016, 19:48

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Lindvang » 19. feb 2017, 16:28

Med salget af Christian Bassogog opjusteres forventningerne for 2017 til et overskud før skat i niveauet 15 mio. kr. Heri er indregnet investeringer i spillertruppen i det kommende transfervindue i sommeren 2017 og yderligere strategiske investeringer i den kommercielle udvikling af klubben.
Det står jo ret sort på hvidt, at det er mere end 25 mio kr, da de 25 mio er facit efter modregning af eventuelle transfers i det kommende vindue, som kunne være 5-10-15 mio kr., hvilket så ville betyde at handlen har indbragt AaB 30-35-40 mio.
Derudover den kommercielle del, som også skal modregnes.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Christian Bassogog

Indlæg af MrBangDK » 19. feb 2017, 16:55

Det siges at det er AaBs største transfer, så vi er vel over 38 mill
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Søgaard » 19. feb 2017, 19:09

Tillykke til Bassogog, det er noget af en udvikling. At komme til Aalborg som uskolet 19'årig og ikke være vant til prof-fodbold , og nu 1,5 år senere stå med en stor millionkontrakt efter at have været dominerende til AFCON. Imponerende. Nej, han nåede aldrig at blive altdominerende for os, men han viste gode takter og spillede flere gode kampe. Det er ikke sikkert han bliver så god som han kunne være blevet med et skifte til Kina, men han skal bare klø på og så er der en chance for at vende tilbage til europæisk bold som 26'årig.

Og godt gået af Gaarde, Søndergaard og alle der har hjulpet ham i klubben. At søge bredt efter en ny træner, gav uventet pote på en anden konto.
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14707
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Hanga » 19. feb 2017, 21:02

Fremragende salg af AaB, intet mindre. Det er trist at sige farvel til Basso, der har været et herligt bekendskab, men vi må også sige, at vi her har skudt papegøjen. Uden AFCON havde Basso kun været en tiendedel af denne transfersum værd, og AaB har forstået at smede mens jernet var varmt. Stor ros til Gaarde for at have is i maven, jeg havde personligt skudt ham afsted til Brügge for det to-cifrede bud de kom med i slutningen af januarvinduet.

Både Søren Sorgenfri (der var ham der breakede historien) og Søren Olsson fra Nordjyske skriver 6 mio. euro - når vi så "kun" opjusterer med 25, skyldes det et ukendt beløb til agenter og tidligere klubber, samt til fremtidige investeringer. Det bliver særdeles interessant at finde ud af, hvordan den fordeling lyder.

Tak til Basso og held og lykke fremover.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Jesper Schmidt » 19. feb 2017, 22:19

MrBangDK skrev:Det siges at det er AaBs største transfer, så vi er vel over 38 mill
AaB skriver direkte i meddelelsen til fondsbørsen, at det er en rekordtransfer - altså er den større end Grønkjær transferen, det kan der ikke være nogen som helst tvivl om.

Jeg tror vi får at se en ret markant sportslig investering i sommerens vindue.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14707
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Hanga » 19. feb 2017, 22:29

Der kan ikke rigtig stilles spørgsmålstegn ved de 45 når Allan udtaler således:
Jeg kan ikke sætte tal på den præcise salgspris, men jeg kan sige så meget, at de beløb, der har været fremme i medierne, ikke har været helt ved siden af, siger Allan Gaarde.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... yr/6540495
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3571
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Hovedet » 19. feb 2017, 22:40

Jesper Schmidt skrev:
MrBangDK skrev:Det siges at det er AaBs største transfer, så vi er vel over 38 mill
AaB skriver direkte i meddelelsen til fondsbørsen, at det er en rekordtransfer - altså er den større end Grønkjær transferen, det kan der ikke være nogen som helst tvivl om.

Jeg tror vi får at se en ret markant sportslig investering i sommerens vindue.
Grønkjærtransferen er nok større, hvis man tager inflation i betragtning, men det kan ingenlunde dølge en vild, vild transfer for en spiller, der stort set intet har vist i AaB. Tænk sig, i nyere tid har vi solgt spillere som Helenius (i sin præsygdomsudgave), Kusk, Thomsen, Lasse Nielsen og Henrik Dalsgaard, der alle er spillere, der kunne figurere i mesterholdstrupper for vel godt det halve af, hvad Bassogog indbringer. Her skal man selvfølgelig tage en lang række faktorer i betragtning som kontraktlængde,klausuler o.a., men alligevel.

Kina er pludselig dukket op på transfermarkedet som en elefant i en porcelænsbutik, og jeg tror, det åbner nogle muligheder for gakkelakkede salg á la Bassogog. Det havde været fuldstændig utænkeligt, at en europæisk klub havde betalt en transfer i den størrelsesorden, selv om det afrikanske mesterskab selvfølgelig har påvirket Bassogogs markedsværdi. Jeg tror ikke, vi kunne have fået så meget som en rød reje for ham for 3 uger siden.

Så vidt jeg lige kan vurdere, er dette her i kroner og øre den tredjestørste transfer i Superligaens historie. Agger og det tilsvarende vanvidssalg af Cornelius ligger utvivlsomt højere, og Sisto er vel deroppe af. Ellers kender jeg ikke til større.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3252
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Brodernumsi » 19. feb 2017, 22:48

34 millioner i 1998 svarer til 47 millioner i dag. Så medregnet inflation er det ikke klubbens største.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2307
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Dalbjerg » 19. feb 2017, 22:52

Brodernumsi skrev:34 millioner i 1998 svarer til 47 millioner i dag. Så medregnet inflation er det ikke klubbens største.
Men hvad så med transferinflationen i fodboldverdenen?? :S ;)

Fuck it.. Det er et klassesalg, og klart bedre end Grønkjær, som var "proven", da han blev solgt..

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4241
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Klaus » 19. feb 2017, 23:00

Hovedet skrev: Så vidt jeg lige kan vurdere, er dette her i kroner og øre den tredjestørste transfer i Superligaens historie. Agger og det tilsvarende vanvidssalg af Cornelius ligger utvivlsomt højere, og Sisto er vel deroppe af. Ellers kender jeg ikke til større.
Emre Mors salg til Dortmund, Christian Poulsens til Schalke og Armateys til Leicester er vist også større. Tror også Ndoy måske var dyrere. Men Bassos salg ligger fx på niveau med Sisto fra FCM. Det er sikkert til top10, og det er sgu også imponerende.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3571
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Hovedet » 19. feb 2017, 23:41

Klaus skrev:
Hovedet skrev: Så vidt jeg lige kan vurdere, er dette her i kroner og øre den tredjestørste transfer i Superligaens historie. Agger og det tilsvarende vanvidssalg af Cornelius ligger utvivlsomt højere, og Sisto er vel deroppe af. Ellers kender jeg ikke til større.
Emre Mors salg til Dortmund, Christian Poulsens til Schalke og Armateys til Leicester er vist også større. Tror også Ndoy måske var dyrere. Men Bassos salg ligger fx på niveau med Sisto fra FCM. Det er sikkert til top10, og det er sgu også imponerende.
Lå Emre Mor virkelig højere end det her? Ved godt, at ham Carsten V. Jensen er lidt af en troldmand, men alligevel? Og ja, selvfølgelig Christian Poulsen og Amertey var højere, men vi er helt sikkert i top 10, som du siger, og det er helt fantastisk.

I betragtning af hvad Bassogog har vist i Superligaen, er det kun Emre Mor - og selvfølgelig det gakkelakkede Cornersalg, der kan konkurrere med det her om århundredets handel i Superligaen. Sisto, Christian Poulsen og Amertey var naturligvis i en helt anden liga sportsligt set og havde vist meget mere i Superligaen.

Carsten V. Jensen er vanvidssalgenes konge - og endda til rigtige klubber i Europa - men Allan Gaarde har sikret sig en plads i sidevognen her. Han bør have en æresrunde i guldstol på Aalborg Stadion før næste uges kamp mod Silkeborg, hvor AaB som en yderligere happening kunne fremvise de mange millioner i kontantform på et underlag midt på banen. Udvalgte tilskuere kan måske få lov til at røre ved dem.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13644
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Funky » 20. feb 2017, 01:00

Hovedet skrev:
Klaus skrev:
Hovedet skrev: Så vidt jeg lige kan vurdere, er dette her i kroner og øre den tredjestørste transfer i Superligaens historie. Agger og det tilsvarende vanvidssalg af Cornelius ligger utvivlsomt højere, og Sisto er vel deroppe af. Ellers kender jeg ikke til større.
Emre Mors salg til Dortmund, Christian Poulsens til Schalke og Armateys til Leicester er vist også større. Tror også Ndoy måske var dyrere. Men Bassos salg ligger fx på niveau med Sisto fra FCM. Det er sikkert til top10, og det er sgu også imponerende.
Lå Emre Mor virkelig højere end det her? Ved godt, at ham Carsten V. Jensen er lidt af en troldmand, men alligevel? Og ja, selvfølgelig Christian Poulsen og Amertey var højere, men vi er helt sikkert i top 10, som du siger, og det er helt fantastisk.

I betragtning af hvad Bassogog har vist i Superligaen, er det kun Emre Mor - og selvfølgelig det gakkelakkede Cornersalg, der kan konkurrere med det her om århundredets handel i Superligaen. Sisto, Christian Poulsen og Amertey var naturligvis i en helt anden liga sportsligt set og havde vist meget mere i Superligaen.

Carsten V. Jensen er vanvidssalgenes konge - og endda til rigtige klubber i Europa - men Allan Gaarde har sikret sig en plads i sidevognen her. Han bør have en æresrunde i guldstol på Aalborg Stadion før næste uges kamp mod Silkeborg, hvor AaB som en yderligere happening kunne fremvise de mange millioner i kontantform på et underlag midt på banen. Udvalgte tilskuere kan måske få lov til at røre ved dem.
Det er altså Basse selv, som gennem sin flotte indsats i ACoN har solgt sig for store penge.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3571
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Hovedet » 20. feb 2017, 08:23

Funky skrev:
Hovedet skrev:
Klaus skrev:
Hovedet skrev: Så vidt jeg lige kan vurdere, er dette her i kroner og øre den tredjestørste transfer i Superligaens historie. Agger og det tilsvarende vanvidssalg af Cornelius ligger utvivlsomt højere, og Sisto er vel deroppe af. Ellers kender jeg ikke til større.
Emre Mors salg til Dortmund, Christian Poulsens til Schalke og Armateys til Leicester er vist også større. Tror også Ndoy måske var dyrere. Men Bassos salg ligger fx på niveau med Sisto fra FCM. Det er sikkert til top10, og det er sgu også imponerende.
Lå Emre Mor virkelig højere end det her? Ved godt, at ham Carsten V. Jensen er lidt af en troldmand, men alligevel? Og ja, selvfølgelig Christian Poulsen og Amertey var højere, men vi er helt sikkert i top 10, som du siger, og det er helt fantastisk.

I betragtning af hvad Bassogog har vist i Superligaen, er det kun Emre Mor - og selvfølgelig det gakkelakkede Cornersalg, der kan konkurrere med det her om århundredets handel i Superligaen. Sisto, Christian Poulsen og Amertey var naturligvis i en helt anden liga sportsligt set og havde vist meget mere i Superligaen.

Carsten V. Jensen er vanvidssalgenes konge - og endda til rigtige klubber i Europa - men Allan Gaarde har sikret sig en plads i sidevognen her. Han bør have en æresrunde i guldstol på Aalborg Stadion før næste uges kamp mod Silkeborg, hvor AaB som en yderligere happening kunne fremvise de mange millioner i kontantform på et underlag midt på banen. Udvalgte tilskuere kan måske få lov til at røre ved dem.
Det er altså Basse selv, som gennem sin flotte indsats i ACoN har solgt sig for store penge.
Jaja, selv Jannik Pohl udtaler jo i BT, at Bassogog end ikke var i nærheden af at slå igennem i hverken Superligaen eller AaB, så alt dette her er sket på baggrund af en håndfuld kampe ved de afrikanske mesterskaber (kan desværre ikke linke). For en måned siden kunne AaB formentlig slet ikke have solgt ham og i så fald for højst for et symbolsk beløb. Derfor er denne historie så fantastisk.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Jesper Schmidt » 20. feb 2017, 08:46

Hovedet skrev:
Funky skrev:
Hovedet skrev:
Klaus skrev:
Hovedet skrev: Så vidt jeg lige kan vurdere, er dette her i kroner og øre den tredjestørste transfer i Superligaens historie. Agger og det tilsvarende vanvidssalg af Cornelius ligger utvivlsomt højere, og Sisto er vel deroppe af. Ellers kender jeg ikke til større.
Emre Mors salg til Dortmund, Christian Poulsens til Schalke og Armateys til Leicester er vist også større. Tror også Ndoy måske var dyrere. Men Bassos salg ligger fx på niveau med Sisto fra FCM. Det er sikkert til top10, og det er sgu også imponerende.
Lå Emre Mor virkelig højere end det her? Ved godt, at ham Carsten V. Jensen er lidt af en troldmand, men alligevel? Og ja, selvfølgelig Christian Poulsen og Amertey var højere, men vi er helt sikkert i top 10, som du siger, og det er helt fantastisk.

I betragtning af hvad Bassogog har vist i Superligaen, er det kun Emre Mor - og selvfølgelig det gakkelakkede Cornersalg, der kan konkurrere med det her om århundredets handel i Superligaen. Sisto, Christian Poulsen og Amertey var naturligvis i en helt anden liga sportsligt set og havde vist meget mere i Superligaen.

Carsten V. Jensen er vanvidssalgenes konge - og endda til rigtige klubber i Europa - men Allan Gaarde har sikret sig en plads i sidevognen her. Han bør have en æresrunde i guldstol på Aalborg Stadion før næste uges kamp mod Silkeborg, hvor AaB som en yderligere happening kunne fremvise de mange millioner i kontantform på et underlag midt på banen. Udvalgte tilskuere kan måske få lov til at røre ved dem.
Det er altså Basse selv, som gennem sin flotte indsats i ACoN har solgt sig for store penge.
Jaja, selv Jannik Pohl udtaler jo i BT, at Bassogog end ikke var i nærheden af at slå igennem i hverken Superligaen eller AaB, så alt dette her er sket på baggrund af en håndfuld kampe ved de afrikanske mesterskaber (kan desværre ikke linke). For en måned siden kunne AaB formentlig slet ikke have solgt ham og i så fald for højst for et symbolsk beløb. Derfor er denne historie så fantastisk.
Men der er vel ikke noget unormalt i at en spillers fremtid formes af at vise sig frem fra sin bedste side i ganske få øjeblikke på de store scener. Engang fik John Sivebæk f.eks. en karriere i en af verdens største klubber efter ganske få sekunders dribletur på det helt rigtige øjeblik, og der er helt sikkert mange andre eksempler, også i lidt nyere tid.

Jeg synes ikke at det er selve handlen som gør historien om Bassogog så fantastisk, det er i langt højere grad hans præstationer i sammenligning med spillere som til dagligt for rigtigt manges vedkommende spiller på langt højere niveau til daglig, end AaB. Også selv om det skete i en periode på ganske få kampe. Han har vist hvad han har potentiale til.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3845
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Gentleman Finn » 20. feb 2017, 08:54

Nok har basse ikke været så konstant i sine præstationer, men han har vist et enormt potentiale i en del kampe, og det potentiale var og er masse af penge værd. Men vi har da klart skudt papegøjen her, det er mange penge baseret på meget lidt, tak kinesere! Nu vi får nogle penge til at bygge lidt op, men vores strategi med at satse på talenterne må og skal der ikke rykkes ved, vi får naturligvis også brug for at få hentet et par profiler hvis talenterne ikke slår til og vi har et par aldrene profiler. Desuden tager det tid, selv for profiler, at slå til og blive spillet ind på et hold, så forhåbentligt har vi en god hånd

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3168
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Gnu » 20. feb 2017, 09:02

Hovedet skrev:
Funky skrev:
Hovedet skrev:
Klaus skrev:
Hovedet skrev: Så vidt jeg lige kan vurdere, er dette her i kroner og øre den tredjestørste transfer i Superligaens historie. Agger og det tilsvarende vanvidssalg af Cornelius ligger utvivlsomt højere, og Sisto er vel deroppe af. Ellers kender jeg ikke til større.
Emre Mors salg til Dortmund, Christian Poulsens til Schalke og Armateys til Leicester er vist også større. Tror også Ndoy måske var dyrere. Men Bassos salg ligger fx på niveau med Sisto fra FCM. Det er sikkert til top10, og det er sgu også imponerende.
Lå Emre Mor virkelig højere end det her? Ved godt, at ham Carsten V. Jensen er lidt af en troldmand, men alligevel? Og ja, selvfølgelig Christian Poulsen og Amertey var højere, men vi er helt sikkert i top 10, som du siger, og det er helt fantastisk.

I betragtning af hvad Bassogog har vist i Superligaen, er det kun Emre Mor - og selvfølgelig det gakkelakkede Cornersalg, der kan konkurrere med det her om århundredets handel i Superligaen. Sisto, Christian Poulsen og Amertey var naturligvis i en helt anden liga sportsligt set og havde vist meget mere i Superligaen.

Carsten V. Jensen er vanvidssalgenes konge - og endda til rigtige klubber i Europa - men Allan Gaarde har sikret sig en plads i sidevognen her. Han bør have en æresrunde i guldstol på Aalborg Stadion før næste uges kamp mod Silkeborg, hvor AaB som en yderligere happening kunne fremvise de mange millioner i kontantform på et underlag midt på banen. Udvalgte tilskuere kan måske få lov til at røre ved dem.
Det er altså Basse selv, som gennem sin flotte indsats i ACoN har solgt sig for store penge.
Jaja, selv Jannik Pohl udtaler jo i BT, at Bassogog end ikke var i nærheden af at slå igennem i hverken Superligaen eller AaB, så alt dette her er sket på baggrund af en håndfuld kampe ved de afrikanske mesterskaber (kan desværre ikke linke). For en måned siden kunne AaB formentlig slet ikke have solgt ham og i så fald for højst for et symbolsk beløb. Derfor er denne historie så fantastisk.
Crazy-skalaens top tre over salg fra superligaen må nu se således ud:

1. Christian Bassogog
2. Mike Tullberg
3. Andreas Cornelius
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6392
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Christian Bassogog

Indlæg af FlæskeFrank » 20. feb 2017, 09:12

Potentialet er det, som er solgt, så man kan ikke gøre det op til, at "...jeg har set en kamp, hvor han har spillet dårligt, ergo er salget mirakuløst"

Han har rykket sig enormt på 1½ år. Og løbende. Status var, at han havde fået stamplads hos AaB og laver så en fantastisk turnering med landsholdet. Hvor er det i landskabet, at han ikke skulle fortsætte den udvikling ?

Vi er vel alle enige om, at hans topniveau ikke er nået endnu, og derfor er det igen igen potentialet, som hvis det kan forløses, som sælges.

Så jeg vil ikke være forbløffet over, hvis han pludselig havner i Europa igen.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Yankee » 20. feb 2017, 09:47

Køllen I Møllen skrev:
Cornelius-handlen er mange niveauer over en Bassogog-handel til 45 millioner efter min mening. Uhørt at få 60-70 millioner for en nogenlunde ordinær dansk spiller. Tullberg er også vanvittig fordi han ikke på noget tidspunkt havde vist andet end et saksesparksmål. Per Pedersen kostede vist 20 millioner pga et hattrick. Basso har trods alt potentiale til noget virkelig stort og har vundet AFCON. De 3 andre har INTET at vise frem.
Helt enig - og må jeg så ikke lige anerkende at du havde fuldstændig ret i din pris-vurdering af Bassogog - i hvert fald langt mere ret end jeg. Jeg havde ikke i mine vildeste drømme forestillet mig at nogle ville give mere end 20 millioner for ham.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Køllen I Møllen » 20. feb 2017, 10:04

Yankee skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Cornelius-handlen er mange niveauer over en Bassogog-handel til 45 millioner efter min mening. Uhørt at få 60-70 millioner for en nogenlunde ordinær dansk spiller. Tullberg er også vanvittig fordi han ikke på noget tidspunkt havde vist andet end et saksesparksmål. Per Pedersen kostede vist 20 millioner pga et hattrick. Basso har trods alt potentiale til noget virkelig stort og har vundet AFCON. De 3 andre har INTET at vise frem.
Helt enig - og må jeg så ikke lige anerkende at du havde fuldstændig ret i din pris-vurdering af Bassogog - i hvert fald langt mere ret end jeg. Jeg havde ikke i mine vildeste drømme forestillet mig at nogle ;) ville give mere end 20 millioner for ham.
Jo tak. Så slipper jeg for at skrive "Hvad sagde jeg" :innocent:
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Ham der Emil » 20. feb 2017, 10:13

Klaus skrev:
Hovedet skrev: Så vidt jeg lige kan vurdere, er dette her i kroner og øre den tredjestørste transfer i Superligaens historie. Agger og det tilsvarende vanvidssalg af Cornelius ligger utvivlsomt højere, og Sisto er vel deroppe af. Ellers kender jeg ikke til større.
Emre Mors salg til Dortmund, Christian Poulsens til Schalke og Armateys til Leicester er vist også større. Tror også Ndoy måske var dyrere. Men Bassos salg ligger fx på niveau med Sisto fra FCM. Det er sikkert til top10, og det er sgu også imponerende.
Nu er der vel reelt ingen som ved hvad Mor blev solgt for. Rygterne går jo fra 10-100 mill
Et Hjerte - En Klub

Besvar