Kontraktforlængelser

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Buzz Killington » 15. dec 2016, 12:19

Elscorpio skrev:
Sønderhof skrev:
Elscorpio skrev:
Jakobsen skrev:Ganske fornuftigt at forlænge med MC, han ligner en der er klar til en fast rolle om et år eller to og er en fin reserve nu. Jeg var imponeret af ham i hans første kamp mod Rosenborg. Fysisk mangler han selvfølgelig stadig en del, men sammenlignet med f.eks. Abildgaard er han i meget højere grad klar til seniorfodbold og han er dejlig uimponeret i sit spil.
Nu har jeg desværre ikke set ret mange kampe i efteråret pga noget arbejde i København, men hvilken type minder Magnus om - hvad er hans nuværende styrker / svagheder ?
Magnus er rigtigt dygtigt fodboldspiller. Han har en god boldbehandling, er god til at læse spillet, placere sig rigtig og vælge de simple ting. Hans mangler ligger i at "sætte sig igennem" i duellerne såvel offensivt som defensivt.

Han minder mig måske lidt om Henrik Rasmussen eller William Kvist.
Ser I andre ham som afløseren for Würtz?
Han virker paa mig naesten som en tro kopi af 18-aarige Wurtz, way back. Saa ja, jeg tror han indenfor alt for laenge kan vaere afloeseren.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Frygah » 15. dec 2016, 12:22

Buzz Killington skrev:
Elscorpio skrev:
Sønderhof skrev:
Elscorpio skrev:
Jakobsen skrev:Ganske fornuftigt at forlænge med MC, han ligner en der er klar til en fast rolle om et år eller to og er en fin reserve nu. Jeg var imponeret af ham i hans første kamp mod Rosenborg. Fysisk mangler han selvfølgelig stadig en del, men sammenlignet med f.eks. Abildgaard er han i meget højere grad klar til seniorfodbold og han er dejlig uimponeret i sit spil.
Nu har jeg desværre ikke set ret mange kampe i efteråret pga noget arbejde i København, men hvilken type minder Magnus om - hvad er hans nuværende styrker / svagheder ?
Magnus er rigtigt dygtigt fodboldspiller. Han har en god boldbehandling, er god til at læse spillet, placere sig rigtig og vælge de simple ting. Hans mangler ligger i at "sætte sig igennem" i duellerne såvel offensivt som defensivt.

Han minder mig måske lidt om Henrik Rasmussen eller William Kvist.
Ser I andre ham som afløseren for Würtz?
Han virker paa mig naesten som en tro kopi af 18-aarige Wurtz, way back. Saa ja, jeg tror han indenfor alt for laenge kan vaere afloeseren.
Virklig? Jeg synes jeg har set ham en helt anden type end Würtz. Mere glad for bolden, og har potentialet til at være en markant bedre boldspiller end vores anfører, men ikke nær samme vildskab og arbejdsraseri (ikke antal km, men aggressiv i pres og på boldholder).

Jeg ser ham mere som en kommende playmaker, der har andre kompetencer oveni, men ikke som en decideret oprydder a lá Würtz.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Buzz Killington » 15. dec 2016, 12:40

Frygah skrev:
Buzz Killington skrev:
Elscorpio skrev:
Sønderhof skrev:
Elscorpio skrev:
Jakobsen skrev:Ganske fornuftigt at forlænge med MC, han ligner en der er klar til en fast rolle om et år eller to og er en fin reserve nu. Jeg var imponeret af ham i hans første kamp mod Rosenborg. Fysisk mangler han selvfølgelig stadig en del, men sammenlignet med f.eks. Abildgaard er han i meget højere grad klar til seniorfodbold og han er dejlig uimponeret i sit spil.
Nu har jeg desværre ikke set ret mange kampe i efteråret pga noget arbejde i København, men hvilken type minder Magnus om - hvad er hans nuværende styrker / svagheder ?
Magnus er rigtigt dygtigt fodboldspiller. Han har en god boldbehandling, er god til at læse spillet, placere sig rigtig og vælge de simple ting. Hans mangler ligger i at "sætte sig igennem" i duellerne såvel offensivt som defensivt.

Han minder mig måske lidt om Henrik Rasmussen eller William Kvist.
Ser I andre ham som afløseren for Würtz?
Han virker paa mig naesten som en tro kopi af 18-aarige Wurtz, way back. Saa ja, jeg tror han indenfor alt for laenge kan vaere afloeseren.
Virklig? Jeg synes jeg har set ham en helt anden type end Würtz. Mere glad for bolden, og har potentialet til at være en markant bedre boldspiller end vores anfører, men ikke nær samme vildskab og arbejdsraseri (ikke antal km, men aggressiv i pres og på boldholder).

Jeg ser ham mere som en kommende playmaker, der har andre kompetencer oveni, men ikke som en decideret oprydder a lá Würtz.
Men Wurtz var slet ikke saadan en vild taklespiller da han foerst kom paa holdet (hvis jeg husker rigtigt).
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Martino » 15. dec 2016, 13:07

Frygah skrev:
Buzz Killington skrev:
Elscorpio skrev:
Sønderhof skrev:
Elscorpio skrev:
Jakobsen skrev:Ganske fornuftigt at forlænge med MC, han ligner en der er klar til en fast rolle om et år eller to og er en fin reserve nu. Jeg var imponeret af ham i hans første kamp mod Rosenborg. Fysisk mangler han selvfølgelig stadig en del, men sammenlignet med f.eks. Abildgaard er han i meget højere grad klar til seniorfodbold og han er dejlig uimponeret i sit spil.
Nu har jeg desværre ikke set ret mange kampe i efteråret pga noget arbejde i København, men hvilken type minder Magnus om - hvad er hans nuværende styrker / svagheder ?
Magnus er rigtigt dygtigt fodboldspiller. Han har en god boldbehandling, er god til at læse spillet, placere sig rigtig og vælge de simple ting. Hans mangler ligger i at "sætte sig igennem" i duellerne såvel offensivt som defensivt.

Han minder mig måske lidt om Henrik Rasmussen eller William Kvist.
Ser I andre ham som afløseren for Würtz?
Han virker paa mig naesten som en tro kopi af 18-aarige Wurtz, way back. Saa ja, jeg tror han indenfor alt for laenge kan vaere afloeseren.
Virklig? Jeg synes jeg har set ham en helt anden type end Würtz. Mere glad for bolden, og har potentialet til at være en markant bedre boldspiller end vores anfører, men ikke nær samme vildskab og arbejdsraseri (ikke antal km, men aggressiv i pres og på boldholder).

Jeg ser ham mere som en kommende playmaker, der har andre kompetencer oveni, men ikke som en decideret oprydder a lá Würtz.
Hvis man skal bruge FM-termer vil jeg kalde ham en dybtliggende playmaker, men han skal nok få bygget på omkring tacklinger og pres og placeringsevne. Jeg ser en lys fremtid for ham i den rette taktik. Mod Horsens spillede han næsten som en halfback/busquets type som faldte ned mellem vores to stoppere når vi gik i angreb.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Pastorius » 15. dec 2016, 13:14

Vi kommer aldrig til at finde en afløser for Würtz. Det skal vi heller ikke.

Vi kan ikke tænke på holdets spillestil som helt fastlåst. Vi kan ikke erstatte spillere 1-1, og så bare spille videre uden justeringer.

Det vej vi er trådt ind på, betyder at vi er nødt til at fylde en del af pladserne op, enten med spillere udefra, der af en eller anden grund ikke har forløst deres fulde potentiale andetsteds, eller med egne ungdomsspillere. Den slags profiler vi skal erstatte når spillere som Kusk, Thomsen, Dalsgaard og Würtz forsvinder, løber ikke bare frit omkring, til beløb vi kan og skal være med på.

Når Würtz en dag holder op, skal der selvfølgelig en ny spiller ind på hans plads, men den spiller kan ikke forventes at overtage hans rolle eller alle de opgaver han har haft hidtil. Hans ansvar og opgaver må og skal løftes af holdet som helhed, og for en spiller så vigtig som Würtz vil det sikkert også kræve at vi justerer en smule på den måde vi spiller på. Til gengæld er det slet ikke urealistisk at en evt. afløser vil have nogle kompetencer som er bedre end det Würtz kommer med.

I mine øjne er en følge af vores strategi at vi skal forsøge at fylde bedst muligt op i truppen med den kvalitet vi kan få, og med typer som passer ind i den overordnede stil (boldfaste, løbestærke, holdspillere med fremadrettede kompetencer - og derefter selvfølgelig også gerne defensive). Det er så op til det sportslige stab at blande kortene på en måde som så giver en stærk nok enhed, til at vi kan vinde flere kampe end vi taber, og ind imellem lidt mere end det. En af de ting Kent var bedst til, var at skabe en fornemmelse af at de spillere der fik spilletid, fik det fordi de var de bedste, IKKE fordi det var en del af vores strategi at give spilletid til unge spillere. Det føltes reelt at spillere som Curth og Due måtte blive på bænken, fordi der var andre, der gjorde det bedre. Det er ikke den fornemmelse vi har siddet med det seneste havle år, mens Ene, Sloth og Flores har siddet på bænken, fremfor MC, Abildgaard, og Børsting/Risgaard (som angribere). Eller for den sags skyld PK valgt fremfor Mæhle (selvom den måske godt kunne forklares med det defensive).

Det sidste år har sat os en del tilbage - så jeg har IKKE forventninger om at vi bare lige når at komme i et slutspil. Til gengæld tror jeg på fermtiden igen - i hvert fald indtil Gaarde sætter et af de navne jeg har streget ud, på som ny træner :)
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Elscorpio » 15. dec 2016, 15:21

Det virker mærkeligt at rutinen i form af Ene, Sloth og Flores har siddet på bænken fremfor de unge spillere

Vilje og gejst har meget at sige inde på banen, sammen med selvfølgelig evnerne med og uden bolden.

Håber selvfølgelig på Ene, Sloth og Flores får mere spilletid under en ny træner.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Pastorius » 15. dec 2016, 15:57

Elscorpio skrev:Det virker mærkeligt at rutinen i form af Ene, Sloth og Flores har siddet på bænken fremfor de unge spillere

Vilje og gejst har meget at sige inde på banen, sammen med selvfølgelig evnerne med og uden bolden.

Håber selvfølgelig på Ene, Sloth og Flores får mere spilletid under en ny træner.
Der kan være gode forklaringer på det hele, men ja, indtrykket udefra er i hvert fald ikke at det er indlysende at de unge der har fået chancen er bedre end nogle af dem der ikke har.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Provst i Brovst » 15. dec 2016, 20:07

Pastorius skrev:
Elscorpio skrev:Det virker mærkeligt at rutinen i form af Ene, Sloth og Flores har siddet på bænken fremfor de unge spillere

Vilje og gejst har meget at sige inde på banen, sammen med selvfølgelig evnerne med og uden bolden.

Håber selvfølgelig på Ene, Sloth og Flores får mere spilletid under en ny træner.
Der kan være gode forklaringer på det hele, men ja, indtrykket udefra er i hvert fald ikke at det er indlysende at de unge der har fået chancen er bedre end nogle af dem der ikke har.
Bør det ikke være omvendt. De etablerede spillere skal være bedre end talenterne for at få lov til at spille?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Pastorius » 15. dec 2016, 20:25

De bedste skal spille. Punktum.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Elscorpio » 16. dec 2016, 08:54

Provst i Brovst skrev:
Pastorius skrev:
Elscorpio skrev:Det virker mærkeligt at rutinen i form af Ene, Sloth og Flores har siddet på bænken fremfor de unge spillere

Vilje og gejst har meget at sige inde på banen, sammen med selvfølgelig evnerne med og uden bolden.

Håber selvfølgelig på Ene, Sloth og Flores får mere spilletid under en ny træner.
Der kan være gode forklaringer på det hele, men ja, indtrykket udefra er i hvert fald ikke at det er indlysende at de unge der har fået chancen er bedre end nogle af dem der ikke har.
Bør det ikke være omvendt. De etablerede spillere skal være bedre end talenterne for at få lov til at spille?
Helt enig med Robert, de bedste skal spille. Virker dog stadig underligt at man henter nogle spillere udefra og de så bare kun får plads på bænken. Så er det enten fordi træneren ikke kan bruge dem i den måde han spiller på eller også er de dårlig scoutet.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Jesper Schmidt » 16. dec 2016, 11:13

Elscorpio skrev:
Provst i Brovst skrev:
Pastorius skrev:
Elscorpio skrev:Det virker mærkeligt at rutinen i form af Ene, Sloth og Flores har siddet på bænken fremfor de unge spillere

Vilje og gejst har meget at sige inde på banen, sammen med selvfølgelig evnerne med og uden bolden.

Håber selvfølgelig på Ene, Sloth og Flores får mere spilletid under en ny træner.
Der kan være gode forklaringer på det hele, men ja, indtrykket udefra er i hvert fald ikke at det er indlysende at de unge der har fået chancen er bedre end nogle af dem der ikke har.
Bør det ikke være omvendt. De etablerede spillere skal være bedre end talenterne for at få lov til at spille?
Helt enig med Robert, de bedste skal spille. Virker dog stadig underligt at man henter nogle spillere udefra og de så bare kun får plads på bænken. Så er det enten fordi træneren ikke kan bruge dem i den måde han spiller på eller også er de dårlig scoutet.
Eller fordi planen med disse spillere er mere langsigtet end den gennemsnitlige fan accepterer. Her tænker jeg på Sloth og Flores.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Provst i Brovst » 16. dec 2016, 17:53

Elscorpio skrev:
Provst i Brovst skrev:
Pastorius skrev:
Elscorpio skrev:Det virker mærkeligt at rutinen i form af Ene, Sloth og Flores har siddet på bænken fremfor de unge spillere

Vilje og gejst har meget at sige inde på banen, sammen med selvfølgelig evnerne med og uden bolden.

Håber selvfølgelig på Ene, Sloth og Flores får mere spilletid under en ny træner.
Der kan være gode forklaringer på det hele, men ja, indtrykket udefra er i hvert fald ikke at det er indlysende at de unge der har fået chancen er bedre end nogle af dem der ikke har.
Bør det ikke være omvendt. De etablerede spillere skal være bedre end talenterne for at få lov til at spille?
Helt enig med Robert, de bedste skal spille. Virker dog stadig underligt at man henter nogle spillere udefra og de så bare kun får plads på bænken. Så er det enten fordi træneren ikke kan bruge dem i den måde han spiller på eller også er de dårlig scoutet.
Det er en selvfølgelighed at de bedste skal spille. Men hverken Sloth og til dels Flores har spillet bedre end de unge.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Arendt » 30. jan 2017, 02:33

Her er et overblik over vores spillere samt deres kontraktudløb.

Målmænd:
1. Nicolai Larsen - 30. juni 2018
X. Michael Lansing - 30. juni 2019

Forsvar:
2. Patrick Krisensen - 30. juni 2018
3. Jakob Ahlmann - 30. juni 2019
4. Jakob Blåbjerg - 30. juni 2018
5. Markus Holgersson - 30. juni 2018
24. Morten Rokkedal - 31. december 2017
31. Joakim Mæhle - 30. juni 2020
32. Kasper Pedersen - 30. juni 2019
33. Bardhec Bytyqi - Ukendt

Midtbane:
8. Rasmus Würtz - 30. juni 2018
10. Edison Flores - 30. juni 2020
14. Casper Sloth - 30. juni 2019
16. Magnus Christensen - 30. juni 2020
18. Rasmus Thellufsen - Ukendt
20. Marco Meilinger - 30. juni 2019
21. Kasper Risgård - 31. december 2018
25. Frederik Børsting - 30. juni 2019
26. Robert Kakeeto - 30. juni 2018
27. Oliver Abildgaard - 30. juni 2019

Angreb:
7. Thomas Enevoldsen - 30. juni 2017
9. Jannik Pohl - 30. juni 2020
11. Jakub Sylvestr - 31. december 2017
17. Christian Bassogog - 30. juni 2019
19. Marco Ramkilde - Ukendt
29. Sebastian Grønning - Ukendt

Thomas Enevoldsen har udløb til sommer og med hans dyre løn samt skadeshistorik skal han spille et flot forår, hvis han skal tilbydes en ny kontrakt. Med tilgangen af Jakub Sylvestr ser det ud til, at han skal være vores erfarne angriber, mens et af vores talenter skal slå igennem ved siden af ham. Hvis han får en lovende start i klubben, skal han selvfølgelig tilbydes en forlængelse af kontrakten hurtigst muligt.

Herudover byder næste år på mange kontraktudløb på midtbanen og i forsvaret, men med et spændende forår og transfervindue til sommer kan der ske rigtig mange ting. Robert Kakeeto er helt sikkert færdig i klubben, medmindre han pludselig udvikler sig eksplosivt, mens spillere som Paddy og Holgersson skal spille sig til en ny kontrakt. Især med Holgersson bør vi kunne få mere valuta for pengene, men måske kan Wieghorst medføre mere stabilitet i forsvaret. Det vil tiden vise. Nicolai Larsen har også luftet tanken omkring et klubskifte, men her kan Ivan Lucic måske vise sig at være hans afløser. Han er ikke endeligt bekræftet, hvorfor han ikke fremgår på listen over vores spillere.

Vores unge spillere får lange kontrakter, hvilket er en ny tendens. Det ser jeg som meget positivt. Forhåbentligt kan nogle af dem bryde igennem op til til sommer, men især også sommeren 2018, så vi har bedre grundlag for at kunne få en højere pris for vores spillere. Basso er vores største salgsobjekt, mens Pohl og Børsting banker kraftigt på til startopstillingen. Herudover viser Magnus Christensen, Rasmus Thellufsen, Joakim Mæhle og Sebastian Grønning lovende takter som førsteårs seniorer.

Forhåbentligt kan vi et hold med erfaring i midterforsvaret, den centrale midtbane og som minimum 1 angriber i angrebet, som krydres med talenter, der kan udvikle sig til at salgsobjekter. Her er jeg meget tryg ved Wieghorst som træner.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Debatjuntaen » 3. feb 2017, 12:10

Vi har slettet de sidste mange indlæg i denne tråd. Tænk over hvordan I skriver om AaB's spillere og lad være med at svine hinanden til.

Nogle indlæg var sobre nok, men var svar på noget vi ikke gider se på - derfor den lidt hårdføre sletning.

/Debatjuntaen

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Indlæg: 360
Tilmeldt: 6. aug 2009, 14:35
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af YesAaBcan » 22. feb 2017, 21:33

Håber og tror vi snart ser en forlængelse med Thellufsen. Vel efterhånden den sidste af de 6 U19 drenge der har vist sit værd, der mangler forlængelse.
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 11. jun 2007, 22:51
Geografisk sted: Århus

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 23. feb 2017, 15:35

YesAaBcan skrev:Håber og tror vi snart ser en forlængelse med Thellufsen. Vel efterhånden den sidste af de 6 U19 drenge der har vist sit værd, der mangler forlængelse.
Nogen der i øvrigt ved, hvor længe han er på kontrakt nu? Det kan være lidt svært at gennemskue med de spillere som rykkes op fra egne rækker, fx også Rokkedal, Grønning og Bytyqi

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Breezer » 23. feb 2017, 17:40

mindre_gult_og_blåt_tak skrev:
YesAaBcan skrev:Håber og tror vi snart ser en forlængelse med Thellufsen. Vel efterhånden den sidste af de 6 U19 drenge der har vist sit værd, der mangler forlængelse.
Nogen der i øvrigt ved, hvor længe han er på kontrakt nu? Det kan være lidt svært at gennemskue med de spillere som rykkes op fra egne rækker, fx også Rokkedal, Grønning og Bytyqi
De unge der rykkes op plejer at få en kontrakt der dækker det første år som senior.

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Indlæg: 360
Tilmeldt: 6. aug 2009, 14:35
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af YesAaBcan » 23. feb 2017, 19:53

Breezer skrev:
mindre_gult_og_blåt_tak skrev:
YesAaBcan skrev:Håber og tror vi snart ser en forlængelse med Thellufsen. Vel efterhånden den sidste af de 6 U19 drenge der har vist sit værd, der mangler forlængelse.
Nogen der i øvrigt ved, hvor længe han er på kontrakt nu? Det kan være lidt svært at gennemskue med de spillere som rykkes op fra egne rækker, fx også Rokkedal, Grønning og Bytyqi
De unge der rykkes op plejer at få en kontrakt der dækker det første år som senior.
Men så kan de vel forhandle til anden side nu, hvis det er tilfældet.
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Breezer » 24. feb 2017, 17:30

YesAaBcan skrev:
Breezer skrev:
mindre_gult_og_blåt_tak skrev:
YesAaBcan skrev:Håber og tror vi snart ser en forlængelse med Thellufsen. Vel efterhånden den sidste af de 6 U19 drenge der har vist sit værd, der mangler forlængelse.
Nogen der i øvrigt ved, hvor længe han er på kontrakt nu? Det kan være lidt svært at gennemskue med de spillere som rykkes op fra egne rækker, fx også Rokkedal, Grønning og Bytyqi
De unge der rykkes op plejer at få en kontrakt der dækker det første år som senior.
Men så kan de vel forhandle til anden side nu, hvis det er tilfældet.
Jeg ved ikke med sikkerhed noget om kontrakten for de unge. Jeg har dog ladet mig fortælle det en praksis der bl.a. er blevet benyttet på Wessam Abou Ali.

I forhold til at de kan forhandle med andre, må man antage at det er begrænset, hvor meget intresse de har skabt omkring sig selv. Især for Rokkedahl og Bytyqi. Derfor har man måske stadig noget is i maven overfor disse spillere.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3532
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af hje1980 » 28. feb 2017, 10:15

YesAaBcan skrev:Håber og tror vi snart ser en forlængelse med Thellufsen. Vel efterhånden den sidste af de 6 U19 drenge der har vist sit værd, der mangler forlængelse.
Mon ikke her i foråret vi ser en forlængelse til sommeren 2021. Vil give god mening.

Besvar