Superligaen 2016/17 - grundspil

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af NIN » 21. mar 2017, 15:29

jernskjorten skrev:
NIN skrev:
jernskjorten skrev:
NIN skrev: Er det ikke fodbold generelt der har et problem?
Som sportsgren ctr. NFL osv., eller misforstår jeg?
Ja, netop. Eller måske er det kun mig? Min interesse er i hvert fald kraftig dalende og har været det længe. Ja, jeg kan stadig få min nattesøvn spoleret af AaB, men min generelle interesse for sporten er slet ikke som den var engang. Så sent som i dag, måtte jeg faktisk tjekke hvordan det stod til med landsholdet, hvor mange kampe vi havde spillet, hvor vi lå og hvem vi var i gruppe med. Der skal noget ekstra ordinært til, før jeg ser en Superliga kamp (er AaB ikke den ene part) og taler vi CL, så skal vi frem til knockout fasen ellers kører det blot som baggrundsstøj. Om det så skyldes en overeksponering, hvor vi i dag kan se det bedste af det bedste fra England, Spanien, Frankrig, Tyskland osv 24-7, eller fodbold har udviklet sig til et cirkus, hvor spillere har mere travlt med hårbånd, tatoveringer og støvlefarver end at spille fodbold, er et godt spørgsmål. Og når de så endelig gør det, så er skuespillet i højsædet, hvor en let berøring som ofte forsager skader af en art, som havde Mike Tyson ramt med en lige højre. Jeg slukkede simpelthen for FC Barcelona vs. PSG, jeg kunne ikke holde ud til at se på 22 tøser kaste sig i græsset, hver gang der var den mindste kontakt. Og det på trods af alle målene. Jeg ved udmærket at vi ikke kan skrue tiden tilbage, men jeg nu og da savner jeg, da Tommy Troelsen tonede frem på skærmen og vi havde én kamp fra England om ugen og der skulle et brækket ben til, før en spiller fortrak en mine.
Forstået - og så synes jeg, at du rammer noget helt rigtigt. Jeg kan i hvert fald nikke genkendende til det, du beskriver. Jeg ser stort set kun AaBs kampe - resten af superligaen er lidt til og fra. Derudover en PL-kamp i ny og næ.

Jeg bliver bare ved med at tænke, at f.eks. Sverige har knækket koden, og at det bør være muligt at få mange, engagerede tilskuere, også selv om det fodboldmæssige niveau ikke er på højde med PL, Bundesliga osv. og selv om folk måske generelt er mere kræsne i forhold til, at der skal ske noget hele tiden.

Men hvordan pokker nødden knækkes, ved jeg ikke. Mere snus i boderne måske.
Snus er løsningen. Der har du fat i noget.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af Jesper Schmidt » 21. mar 2017, 15:32

NIN skrev:
jernskjorten skrev:
NIN skrev:
jernskjorten skrev:
NIN skrev: Er det ikke fodbold generelt der har et problem?
Som sportsgren ctr. NFL osv., eller misforstår jeg?
Ja, netop. Eller måske er det kun mig? Min interesse er i hvert fald kraftig dalende og har været det længe. Ja, jeg kan stadig få min nattesøvn spoleret af AaB, men min generelle interesse for sporten er slet ikke som den var engang. Så sent som i dag, måtte jeg faktisk tjekke hvordan det stod til med landsholdet, hvor mange kampe vi havde spillet, hvor vi lå og hvem vi var i gruppe med. Der skal noget ekstra ordinært til, før jeg ser en Superliga kamp (er AaB ikke den ene part) og taler vi CL, så skal vi frem til knockout fasen ellers kører det blot som baggrundsstøj. Om det så skyldes en overeksponering, hvor vi i dag kan se det bedste af det bedste fra England, Spanien, Frankrig, Tyskland osv 24-7, eller fodbold har udviklet sig til et cirkus, hvor spillere har mere travlt med hårbånd, tatoveringer og støvlefarver end at spille fodbold, er et godt spørgsmål. Og når de så endelig gør det, så er skuespillet i højsædet, hvor en let berøring som ofte forsager skader af en art, som havde Mike Tyson ramt med en lige højre. Jeg slukkede simpelthen for FC Barcelona vs. PSG, jeg kunne ikke holde ud til at se på 22 tøser kaste sig i græsset, hver gang der var den mindste kontakt. Og det på trods af alle målene. Jeg ved udmærket at vi ikke kan skrue tiden tilbage, men jeg nu og da savner jeg, da Tommy Troelsen tonede frem på skærmen og vi havde én kamp fra England om ugen og der skulle et brækket ben til, før en spiller fortrak en mine.
Forstået - og så synes jeg, at du rammer noget helt rigtigt. Jeg kan i hvert fald nikke genkendende til det, du beskriver. Jeg ser stort set kun AaBs kampe - resten af superligaen er lidt til og fra. Derudover en PL-kamp i ny og næ.

Jeg bliver bare ved med at tænke, at f.eks. Sverige har knækket koden, og at det bør være muligt at få mange, engagerede tilskuere, også selv om det fodboldmæssige niveau ikke er på højde med PL, Bundesliga osv. og selv om folk måske generelt er mere kræsne i forhold til, at der skal ske noget hele tiden.

Men hvordan pokker nødden knækkes, ved jeg ikke. Mere snus i boderne måske.
Snus er løsningen. Der har du fat i noget.
I hvert fald er der større sandsynlighed for at snus er en svensk løsning end f.eks. surstrømning.

Anesen
Drenge
Drenge
Indlæg: 35
Tilmeldt: 4. dec 2008, 21:15

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af Anesen » 21. mar 2017, 15:50

jernskjorten skrev:
Jesper Schmidt skrev: Det er jeg da helt enig i, men det knæk som vi ser i år er enormt markant, og fordi det i forvejen går den forkerte vej, mener jeg egentlig bare at konsekvensen af det fald vi ser i år er større. Når jeg mener det kan være decideret farligt for dansk fodbolds fremtid, er det fordi min fornemmelse siger mig at man vil holde så stålsat fast i denne struktur ( med småændringer) i de kommende sæsoner, uanset om interessen er faldende, fordi man åbenlyst har stirret sig blind på at det er den rette vej.

I slutspillet tror jeg personligt at tilskuertallene vil falde yderligere, ikke mindst i Aalborg.
Vi er enige. Jeg tror også, at mange AaB-tilskuere vil tænke, at vi missede slutspillet, og så er det overhovedet ikke interessant, om vi bliver nr. 7 eller 11, og så bliver de hjemme.

Det kan næsten være skræmmende at høre tv-kanalerne tale om, hvor spændende det bliver/er med den nye struktur - for derefter at droppe FCM-FCN, der netop indeholdt den midt-i-sæsonen-spænding, de har solgt strukturen på. Hvorfor? Fordi der er flere seere i BIF.
For at fair så blev jo både Viborg-AaB og Sønderjyske-Randers vist frem for eksempel FCK, det virkede jo klart mere realistisk, at kampen om den sidste plads var mellem Sdr, Randers og AaB. Samtidig viste canal 9 også AGF-OB, som udover de to store byer, havde fokus på hvilken gruppe, de ville ryge i. Brøndby-kampen var trods alt også en kamp mellem nummer 2 og 3.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af Hanga » 21. mar 2017, 19:16

Angående dalende tilskuertal så er jeg helt enig i, at "quickfixes" som ny struktur ikke er en langvarig løsning.

Personligt tror jeg at man tog et afgørende skridt i den forkerte retning, da man begyndte at rette sit produkt mere mod "familien Danmark" end mod unge mænd og rigtige fodboldfans. Det er lidt det samme som er sket i Aalborg Ishockey, hvor man langsomt har dræbt sit produkt. Fodbold lever af intensitet både på og uden for banen, men det sidste har man glemt lidt hen over de sidste 15-20 år. Man har forsømt at skabe optimale rammer for en god stemning på stadion, til fordel for popcorn i boderne, underholdning til ungerne og lign.

Hen over de sidste mange år, er det kun gået én vej med stemningen til Dansk fodbold, og det er nedad. Vi har selv set det med al tydelighed i Aalborg. Superligaen er i forvejen grå og kedelig. Den er ikke fyldt med superstjerne, alle giver de samme politisk korrekte svar, og der er kun meget få kontroverser. Det kan godt være at mange tror, at de ikke går ret meget op i atmosfæren og intensiteten omkring en kamp, men jeg vil vore at påstå, at det er en afgørende ingrediens for en god oplevelse til fodbold. Ikke bare for dem på Spar Nord tribunen, men også for familiefaderen på Nordjyske, selvom han ikke deltager.

Jeg har aldrig været til fodbold i Sverige, men det er mit indtryk, at de har en helt anden kultur omkring fodboldkampene end vi har. Her er der altså betydeligt mere gang i den, og det kan have en enorm selvforstærkende effekt. Det giver folk en årsag til at se kampen fra tribunen fremfor fra sofaen.

Jeg hæfter mig også ved udtalelser som denne fra Dalsgaard, omkring forskellen mellem fodboldpublikum i Belgien og Danmark.
Og netop stemningen på stadion er mærkbart anderledes end hjemme i Aalborg, fortæller han. ” Her er gang i den på stadion. Der kommer 8-10.000 mennesker, og det er ikke ligeså familieagtigt som i Danmark, hvor det meget er far, der tager sine to sønner ind og se fodbold. Her er det unge mænd – ja og gamle mænd – der drikker sig godt til, og så får den ikke for lidt med technomusikken herinde, ” siger Dalsgaard og fortæller, at han har måtte opgive at have sin og konens lille søn
med på stadion. Heller ikke i loungen går det.
” Det var simpelthen for højt til at vi kunne have ham med, fordi også de ældre mænd i loungen bare råbte og skreg. Så det er ikke som i Danmark. Der er mere tryk på, ”
Zulte og Waragem er endda to små byer, der ikke er fyldt med unge mennesker, men derimod med familier.

Der er nød til at blive sparket noget liv ind i den danske Superliga, og ikke kun på banen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Since
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 2. aug 2009, 21:03

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af Since » 21. mar 2017, 19:44

Hanga skrev:Angående dalende tilskuertal så er jeg helt enig i, at "quickfixes" som ny struktur ikke er en langvarig løsning.

Personligt tror jeg at man tog et afgørende skridt i den forkerte retning, da man begyndte at rette sit produkt mere mod "familien Danmark" end mod unge mænd og rigtige fodboldfans. Det er lidt det samme som er sket i Aalborg Ishockey, hvor man langsomt har dræbt sit produkt. Fodbold lever af intensitet både på og uden for banen, men det sidste har man glemt lidt hen over de sidste 15-20 år. Man har forsømt at skabe optimale rammer for en god stemning på stadion, til fordel for popcorn i boderne, underholdning til ungerne og lign.

Hen over de sidste mange år, er det kun gået én vej med stemningen til Dansk fodbold, og det er nedad. Vi har selv set det med al tydelighed i Aalborg. Superligaen er i forvejen grå og kedelig. Den er ikke fyldt med superstjerne, alle giver de samme politisk korrekte svar, og der er kun meget få kontroverser. Det kan godt være at mange tror, at de ikke går ret meget op i atmosfæren og intensiteten omkring en kamp, men jeg vil vore at påstå, at det er en afgørende ingrediens for en god oplevelse til fodbold. Ikke bare for dem på Spar Nord tribunen, men også for familiefaderen på Nordjyske, selvom han ikke deltager.

Jeg har aldrig været til fodbold i Sverige, men det er mit indtryk, at de har en helt anden kultur omkring fodboldkampene end vi har. Her er der altså betydeligt mere gang i den, og det kan have en enorm selvforstærkende effekt. Det giver folk en årsag til at se kampen fra tribunen fremfor fra sofaen.

Jeg hæfter mig også ved udtalelser som denne fra Dalsgaard, omkring forskellen mellem fodboldpublikum i Belgien og Danmark.
Og netop stemningen på stadion er mærkbart anderledes end hjemme i Aalborg, fortæller han. ” Her er gang i den på stadion. Der kommer 8-10.000 mennesker, og det er ikke ligeså familieagtigt som i Danmark, hvor det meget er far, der tager sine to sønner ind og se fodbold. Her er det unge mænd – ja og gamle mænd – der drikker sig godt til, og så får den ikke for lidt med technomusikken herinde, ” siger Dalsgaard og fortæller, at han har måtte opgive at have sin og konens lille søn
med på stadion. Heller ikke i loungen går det.
” Det var simpelthen for højt til at vi kunne have ham med, fordi også de ældre mænd i loungen bare råbte og skreg. Så det er ikke som i Danmark. Der er mere tryk på, ”
Zulte og Waragem er endda to små byer, der ikke er fyldt med unge mennesker, men derimod med familier.

Der er nød til at blive sparket noget liv ind i den danske Superliga, og ikke kun på banen.
Danskerne går vel bare ikke ret meget op i fodbold. Det viser sig jo også til landskampe. Vi får aldrig publikum tilbage på stadion. Folk har så meget andet de hellere vil en bruge en halv dag på et fodboldhold. Seerne forsvinder jo også stille og roligt fra tv.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af jernskjorten » 22. mar 2017, 08:39

Anesen skrev:
jernskjorten skrev: Vi er enige. Jeg tror også, at mange AaB-tilskuere vil tænke, at vi missede slutspillet, og så er det overhovedet ikke interessant, om vi bliver nr. 7 eller 11, og så bliver de hjemme.

Det kan næsten være skræmmende at høre tv-kanalerne tale om, hvor spændende det bliver/er med den nye struktur - for derefter at droppe FCM-FCN, der netop indeholdt den midt-i-sæsonen-spænding, de har solgt strukturen på. Hvorfor? Fordi der er flere seere i BIF.
For at fair så blev jo både Viborg-AaB og Sønderjyske-Randers vist frem for eksempel FCK, det virkede jo klart mere realistisk, at kampen om den sidste plads var mellem Sdr, Randers og AaB. Samtidig viste canal 9 også AGF-OB, som udover de to store byer, havde fokus på hvilken gruppe, de ville ryge i. Brøndby-kampen var trods alt også en kamp mellem nummer 2 og 3.
Selvfølgelig var FCN det lidt usandsynlige resultat i den ligning, og man fravalgte også FCK, som du henviser til, men når f.eks. den ulækre Peter Nørrelund fra Viasat tidligere har argumenteret for en slutspils-model med, at det for tv-kanalerne vil være et godt produkt med noget på spil midt på sæsonen, så gør det mig faktisk vred, at de alligevel bare falder tilbage til "BIF trækker flest seere"-argumentet, når det kommer til stykket.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af NIN » 22. mar 2017, 08:56

jernskjorten skrev:
Anesen skrev:
jernskjorten skrev: Vi er enige. Jeg tror også, at mange AaB-tilskuere vil tænke, at vi missede slutspillet, og så er det overhovedet ikke interessant, om vi bliver nr. 7 eller 11, og så bliver de hjemme.

Det kan næsten være skræmmende at høre tv-kanalerne tale om, hvor spændende det bliver/er med den nye struktur - for derefter at droppe FCM-FCN, der netop indeholdt den midt-i-sæsonen-spænding, de har solgt strukturen på. Hvorfor? Fordi der er flere seere i BIF.
For at fair så blev jo både Viborg-AaB og Sønderjyske-Randers vist frem for eksempel FCK, det virkede jo klart mere realistisk, at kampen om den sidste plads var mellem Sdr, Randers og AaB. Samtidig viste canal 9 også AGF-OB, som udover de to store byer, havde fokus på hvilken gruppe, de ville ryge i. Brøndby-kampen var trods alt også en kamp mellem nummer 2 og 3.
Selvfølgelig var FCN det lidt usandsynlige resultat i den ligning, og man fravalgte også FCK, som du henviser til, men når f.eks. den ulækre Peter Nørrelund fra Viasat tidligere har argumenteret for en slutspils-model med, at det for tv-kanalerne vil være et godt produkt med noget på spil midt på sæsonen, så gør det mig faktisk vred, at de alligevel bare falder tilbage til "BIF trækker flest seere"-argumentet, når det kommer til stykket.
Det er der ingen grund til at blive vred over, eller jo, det kan du godt, men så skal du være det resten af livet. Var de pis gule fra pestegnen rykket ned i en lavere række i "katastrofeåret" så ville du havde set at for første gang, at Rundens kamp var fra landets næstbedste række. Igen og igen og igen. Nu og da afbrudt af FCK. Det bliver aldrig anderledes. Det bedste eksempel på det, var vores 2-3 brag af en guldkamp mod FCM, hvor Rundens kamp var 1-0 dødssejleren mellem BIF og Esbjerg, der på dette tidspunkt intet havde at gøre i tabellen. Her skal Viasat dog have ros for deres desperate forsøg i optakten på at tale opgøret op som Rundes kamp, det var morsomt.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af 9520AaB » 22. mar 2017, 09:39

Prøver lige i den tråd her.
Vi starter mod SIF, har læst at både Flinta og Moro fik advarsler i deres sidste kamp mod FCK, hvilket betyder karantæne for begge to, når vi skal møde dem. Er det korrekt(kan ikke finde noget officielt), eller starter vi forfra med strafpoint nu??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Bosal
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 86
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:58
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af Bosal » 22. mar 2017, 09:50

De har karantæne begge 2 mod AaB ifølge karantæner superliga.

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af birk » 22. mar 2017, 11:19

Ole Nielsen fyret i Randers, gad vide om han bliver det eneste offer her i pausen ?

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af Funky » 22. mar 2017, 12:00

birk skrev:Ole Nielsen fyret i Randers, gad vide om han bliver det eneste offer her i pausen ?
Man fyrer Ole N, som vel har gjort det fint i andre klubber, og beholder Gravgaard, som har blameret sig jævnligt. Stærkt Randers. Superstærkt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af le Cid » 22. mar 2017, 12:05

Funky skrev:
birk skrev:Ole Nielsen fyret i Randers, gad vide om han bliver det eneste offer her i pausen ?
Man fyrer Ole N, som vel har gjort det fint i andre klubber, og beholder Gravgaard, som har blameret sig jævnligt. Stærkt Randers. Superstærkt.
Hvad skulle Gravgaard have gjort? Fyret sig selv?
Jeg ville nok have gjort det, hvis jeg var ham, men den dybe selvindsigt besidder han ikke!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af FlæskeFrank » 22. mar 2017, 13:00

Der er vel ikke nødvendigvis noget galt med den fyring. De justerer setuppet. Den positive vinkel.

Det man kan undre sig over er, at cheftræneren går fri. Altså enten må klubben og spillertruppen være meget tilfredse med ham. Han har vel hentet, hvad der kunne forventes. At det ikke blev til et monstersalg af Ishak eller Masango kan selvfølgelig trække ned.

Men klubben har jo sendt sig selv på en slingrekurs - både i forhold til Todd og i forhold til løsningen af Keller/Borring-sagen. Samtidig har Gravgaard jo ikke samlet på vindersager. Økonomisk bliver de nok meget hårdt ramt af at være udenfor top6 ift. os.

Så fyringen alene af Ole Nielsen virker ikke optimal, og bekræftiger blot opfattelsen af Randers som et galehus.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af Funky » 22. mar 2017, 13:14

Ole Nielsen er i sagens natur ikke nogen objektiv kilde, men altså... :D
http://www.bt.dk/superligaen/fyret-spor ... ettende-og
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af jernskjorten » 22. mar 2017, 13:49

Funky skrev:Ole Nielsen er i sagens natur ikke nogen objektiv kilde, men altså... :D
http://www.bt.dk/superligaen/fyret-spor ... ettende-og
Men man har bestemt ikke indtrykket af, at Ole Nielsen rammer fuldstændig ved siden af skiven i sin karakteristik.

Prøv forestil jer Gaarde sidde og lade som om, han tørrede røv i Kusks trøje. Hvem synes, at det er fedt, når det kommer fra en direktør?

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af Jesper Schmidt » 22. mar 2017, 13:52

FlæskeFrank skrev:Der er vel ikke nødvendigvis noget galt med den fyring. De justerer setuppet. Den positive vinkel.

Det man kan undre sig over er, at cheftræneren går fri. Altså enten må klubben og spillertruppen være meget tilfredse med ham. Han har vel hentet, hvad der kunne forventes. At det ikke blev til et monstersalg af Ishak eller Masango kan selvfølgelig trække ned.

Men klubben har jo sendt sig selv på en slingrekurs - både i forhold til Todd og i forhold til løsningen af Keller/Borring-sagen. Samtidig har Gravgaard jo ikke samlet på vindersager. Økonomisk bliver de nok meget hårdt ramt af at være udenfor top6 ift. os.

Så fyringen alene af Ole Nielsen virker ikke optimal, og bekræftiger blot opfattelsen af Randers som et galehus.
Det sætter i hvert fald en fed streg under hvor magtfuld Gravgaard er blevet dernede. At bestyrelsen ikke har fyret træneren, skyldes sikkert at Gravgaard har sagt til dem at han går hvis træneren fyres - det udtalte han i et eller andet interview forleden.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af Pastorius » 22. mar 2017, 17:05

Jeg synes nu også Ole Nielsens reaktion sætter en tyk streg under hans eget manglende format. Jeg er glad for vi tilsyneladende slet ikke har kigget hans vej da Lynge skulle erstattes.

Det udelukker selvfølgelig ikke at han har fuldstændig ret, og Gravgaard er lige nøjagtig så stor en klaphat som det ser ud til.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af Hanga » 22. mar 2017, 18:09

Pastorius skrev:Jeg synes nu også Ole Nielsens reaktion sætter en tyk streg under hans eget manglende format. Jeg er glad for vi tilsyneladende slet ikke har kigget hans vej da Lynge skulle erstattes.

Det udelukker selvfølgelig ikke at han har fuldstændig ret, og Gravgaard er lige nøjagtig så stor en klaphat som det ser ud til.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det ene behøver ikke nødvendigvis udelukke det andet :P Personligt morer jeg mig over, at det kæmpe dræn til Gravgaard nu har endnu større magt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af Pastorius » 22. mar 2017, 20:33

Hanga skrev:
Pastorius skrev:Jeg synes nu også Ole Nielsens reaktion sætter en tyk streg under hans eget manglende format. Jeg er glad for vi tilsyneladende slet ikke har kigget hans vej da Lynge skulle erstattes.

Det udelukker selvfølgelig ikke at han har fuldstændig ret, og Gravgaard er lige nøjagtig så stor en klaphat som det ser ud til.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det ene behøver ikke nødvendigvis udelukke det andet :P Personligt morer jeg mig over, at det kæmpe dræn til Gravgaard nu har endnu større magt.
Nej Præcis.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Superligaen 2016/17 - grundspil

Indlæg af Søgaard » 23. mar 2017, 08:53

Og nu er Olafur ude og kommentere på fyringen. Han pakker det godt ind, men lyder ikke specielt imponeret over fyringen. Det er godt nok blevet det nye galehus.. Mon ikke også enten Gravgaard eller Olafur er fortid senest til sommer.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/rand ... m-et-chok/
Aalborg BK 1885!

Besvar