DBU Pokalen: AaB - Fc midtjylland, 05.04.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

DBU Pokalen: AaB - Fc midtjylland, 05.04.2017

Indlæg af frederikshavneren » 2. apr 2017, 21:27

Spændende pokalkamp der venter. Fcm har meldt ud at de satser benhårdt på pokalen hvorfor vi ikke kan tillade os at rotere alt for meget.

Lucic
Mæhle - Blåbjerg - Holgersson - Ahlmann
Meilinger - Würtz - MC - Flores
Pohl
Sylvestr

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: DBU Pokalen: AaB - Fc midtjylland, 05.04.2017

Indlæg af Lindmark » 2. apr 2017, 21:36

Jeg håber nu også at vi satser benhårdt på pokalen, her to kampe fra endnu en tur til Tjøwenhavn. Fin opstilling du foreslår, men nok tvivlsomt om der bliver lavet så meget om ift. i går.
Lindmark / Vendelbokartellet

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: DBU Pokalen: AaB - Fc midtjylland, 05.04.2017

Indlæg af FIDEL » 2. apr 2017, 21:42

frederikshavneren skrev:Spændende pokalkamp der venter. Fcm har meldt ud at de satser benhårdt på pokalen hvorfor vi ikke kan tillade os at rotere alt for meget.

Lucic
Mæhle - Blåbjerg - Holgersson - Ahlmann
Meilinger - Würtz - MC - Flores
Pohl
Sylvestr
Tror at pk starter igen på hb og mæhle på hm.
Desuden gad jeg godt se Flores bag Sylvestr.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: DBU Pokalen: AaB - Fc midtjylland, 05.04.2017

Indlæg af FlæskeFrank » 2. apr 2017, 22:17

FIDEL skrev:
frederikshavneren skrev:Spændende pokalkamp der venter. Fcm har meldt ud at de satser benhårdt på pokalen hvorfor vi ikke kan tillade os at rotere alt for meget.

Lucic
Mæhle - Blåbjerg - Holgersson - Ahlmann
Meilinger - Würtz - MC - Flores
Pohl
Sylvestr
Tror at pk starter igen på hb og mæhle på hm.
Desuden gad jeg godt se Flores bag Sylvestr.
Så meget omrokering er det vel heller ikke. Børsting står vel over, det så ud til at gøre nas på ham. Abildgaard spillede vel kun fordi Magnus Christensen ikke kunne. Så de to udskiftninger er vel "ingenting".

Vi laver for få mål. Når man har en bænk med Ene, Flores og Pohl og endda Risgård, så er der vel ikke fribilletter i front. Men enig i, at Mæhle nok kommer på kanten foran Patrick.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: DBU Pokalen: AaB - Fc midtjylland, 05.04.2017

Indlæg af Funky » 3. apr 2017, 08:59

Vi har ikke en chance. FCM-bosserne har netop meldt ud, at tabellen lyver, og at deres tal viser, de skulle have haft en 3. plads, og at Benham i øvrigt er iskold. Det var så slut på dét pokal-eventyr... ;)
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: DBU Pokalen: AaB - Fc midtjylland, 05.04.2017

Indlæg af Jakobsen » 3. apr 2017, 09:02

Funky skrev:Vi har ikke en chance. FCM-bosserne har netop meldt ud, at tabellen lyver, og at deres tal viser, de skulle have haft en 3. plads, og at Benham i øvrigt er iskold. Det var så slut på dét pokal-eventyr... ;)
Deres tal kommer fra smartodds computeren. Den der har fundet tre velkendte spillere fra SønderjyskE og fået dem til at bruge en masse penge på Kadlec de aldrig fik noget ud af.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: DBU Pokalen: AaB - Fc midtjylland, 05.04.2017

Indlæg af troelsh » 3. apr 2017, 09:26

Hvis i ikke var klar over det, så skal vi altså møde ligaens bedste angriber på onsdag

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm- ... -angriber/

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: DBU Pokalen: AaB - Fc midtjylland, 05.04.2017

Indlæg af Funky » 3. apr 2017, 09:33

troelsh skrev:Hvis i ikke var klar over det, så skal vi altså møde ligaens bedste angriber på onsdag

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm- ... -angriber/
What I said. Måske vi bare skal undlade at stille op, tabe pr. default, og dermed spare spillerne til de kampe, hvor vi har en chance.
When all is said and done, så ER ham lange Paul da i øvrigt en klump at skulle mosle rundt med. Scorede også imod os sidst, så vidt jeg husker.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: DBU Pokalen: AaB - Fc midtjylland, 05.04.2017

Indlæg af BoT » 3. apr 2017, 09:36

Opstillingen kommer til at blive afgjort meget af, hvem der fysisk er på top, tror jeg. Eneste taktiske ændring kunne være at bringe Kasper P i spil i stedet for Bløbjerg for at imødekomme Onuachus uforudsigelighed.

Vi havde godt styr på FCM sidst, men de kommer helt sikkert med alt de har.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: DBU Pokalen: AaB - Fc midtjylland, 05.04.2017

Indlæg af Martino » 3. apr 2017, 12:18

BoT skrev:Opstillingen kommer til at blive afgjort meget af, hvem der fysisk er på top, tror jeg. Eneste taktiske ændring kunne være at bringe Kasper P i spil i stedet for Bløbjerg for at imødekomme Onuachus uforudsigelighed.

Vi havde godt styr på FCM sidst, men de kommer helt sikkert med alt de har.
Enig i at KP kunne være en mulighed. Også for at give ham en kamp, så han ikke er langt bagefter i den interne konkurrence om pladserne i midterforsvaret.
Jeg håber at Mæhle er tilbage på HB med enten Flores eller Meilinger foran ham. Centralt bør MC være tilbage. Wurtz hæmmede vores opspil voldsomt mod SIF, men mod FCM bliver der brug for ham derinde til slåskampene, så mon ikke de to starter derinde.
Håber Lucic får chancen i målet, samt at Børsting tager en plads på bænken.
Jeg savner Winsnes

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: DBU Pokalen: AaB - Fc midtjylland, 05.04.2017

Indlæg af Maglau » 3. apr 2017, 12:44

Jeg synes det er fint at Mæhle spiller på kanten. Han har uden tvivl sin største fremtid på backen hvor jeg tror han kan blive end Dalsgaard, men lige nu synes jeg han til tilder tager for mange chancer i sit spil, til at jeg er tryg ved ham på backen. På kantene er det knap så dyrt og der kan han lære at tingene går lidt hurtigere end i U19 ligaen. Så når vi møder gode hold som FCM skal han spille kant.

Eneste ændringer ift SIF kampen er at Flores går ind i stedet for Børsting og hvis Magnus er klar kommer han ind for Abildgaard selvom han gjorde det fantastisk.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: DBU Pokalen: AaB - Fc midtjylland, 05.04.2017

Indlæg af troelsh » 3. apr 2017, 14:42

Maglau skrev:Jeg synes det er fint at Mæhle spiller på kanten. Han har uden tvivl sin største fremtid på backen hvor jeg tror han kan blive end Dalsgaard, men lige nu synes jeg han til tilder tager for mange chancer i sit spil, til at jeg er tryg ved ham på backen. På kantene er det knap så dyrt og der kan han lære at tingene går lidt hurtigere end i U19 ligaen. Så når vi møder gode hold som FCM skal han spille kant.

Eneste ændringer ift SIF kampen er at Flores går ind i stedet for Børsting og hvis Magnus er klar kommer han ind for Abildgaard selvom han gjorde det fantastisk.
Jeg tror det bliver som du siger.

Men jeg gad egentlig godt at se Magnus istedet for Würtz og Abildgaard beholde sin plads, det er ganske vist en ung midtbane og måske lidt et sats, men specielt Magnus er meget moden i sit spil og jeg tror han kan løfte opgaven.
Forsvaret gjorde det ganske godt mod Silkeborg, og må for min skyld gerne for genvalg, også for at skabe noget kontinuitet dernede


FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: DBU Pokalen: AaB - Fc midtjylland, 05.04.2017

Indlæg af FlæskeFrank » 3. apr 2017, 15:01

troelsh skrev:Forsvaret gjorde det ganske godt mod Silkeborg, og må for min skyld gerne for genvalg, også for at skabe noget kontinuitet dernede
Hvad er den af ???!!!

Må man godt lave indlæg, hvor man ikke sviner forsvaret og siger, at man savner boldmongolen eller Dalsgaard.

Nye tider på debatsiden...
- FlæskeFrank

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: DBU Pokalen: AaB - Fc midtjylland, 05.04.2017

Indlæg af troelsh » 3. apr 2017, 15:07

FlæskeFrank skrev:
troelsh skrev:Forsvaret gjorde det ganske godt mod Silkeborg, og må for min skyld gerne for genvalg, også for at skabe noget kontinuitet dernede
Hvad er den af ???!!!

Må man godt lave indlæg, hvor man ikke sviner forsvaret og siger, at man savner boldmongolen eller Dalsgaard.

Nye tider på debatsiden...
Sorry jeg tager det i mig, ud med Blåbjerg!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: DBU Pokalen: AaB - Fc midtjylland, 05.04.2017

Indlæg af Elscorpio » 3. apr 2017, 15:37

Succes i denne sæson skal være i pokalen, alle mand på stadion på onsdag :cheers:

Gamen

Re: DBU Pokalen: AaB - Fc midtjylland, 05.04.2017

Indlæg af Gamen » 3. apr 2017, 17:11

troelsh skrev: det er ganske vist en ung midtbane og måske lidt et sats, men specielt Magnus er meget moden i sit spil og jeg tror han kan løfte opgaven.
Viborg-kampen illustrerede ret tydeligt ungdommens (relativt tydelige) mangler. MC var en stor katastrofe i den kamp, og en så ung og fysisk svag midtbane vil simpelthen blive kvast af FCM. Nu har vi set én gang før hvad der sker når man sætter en kvalitetsmæssigt ringe midtbane op mod FCM's erfarne og dygtige spillere - i en af de første kampe under Søndergaard blev vi kørt baglæns ud af banen igennem 90 minutter.
Det er det eneste sted vi ikke må blive overmatchet.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: DBU Pokalen: AaB - Fc midtjylland, 05.04.2017

Indlæg af troelsh » 3. apr 2017, 17:44

Gamen skrev:
troelsh skrev: det er ganske vist en ung midtbane og måske lidt et sats, men specielt Magnus er meget moden i sit spil og jeg tror han kan løfte opgaven.
Viborg-kampen illustrerede ret tydeligt ungdommens (relativt tydelige) mangler. MC var en stor katastrofe i den kamp, og en så ung og fysisk svag midtbane vil simpelthen blive kvast af FCM. Nu har vi set én gang før hvad der sker når man sætter en kvalitetsmæssigt ringe midtbane op mod FCM's erfarne og dygtige spillere - i en af de første kampe under Søndergaard blev vi kørt baglæns ud af banen igennem 90 minutter.
Det er det eneste sted vi ikke må blive overmatchet.
I vores seneste møde med fcm klarede midtbanen opgaven ganske godt, i den kamp var det Sloth og MC på den centrale midt, skifter man Sloth ud med Abildgaard mener jeg kun det giver midtbanen mere fysik og power, og så skræmmende syntes jeg ikke fcm er pt.

Det vil ganske vist være en meget urutineret midtbane, derfor tror jeg heller ikke det bliver den konstellation

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: DBU Pokalen: AaB - Fc midtjylland, 05.04.2017

Indlæg af Brodernumsi » 3. apr 2017, 18:12

BoT skrev:Opstillingen kommer til at blive afgjort meget af, hvem der fysisk er på top, tror jeg. Eneste taktiske ændring kunne være at bringe Kasper P i spil i stedet for Bløbjerg for at imødekomme Onuachus uforudsigelighed.

Vi havde godt styr på FCM sidst, men de kommer helt sikkert med alt de har.
I sidste kamp mod FCM, blev KP netop sendt ind i de sidste minutter, for udelukkende at tage sig af Lange-Paul, der fejlede han totalt.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: DBU Pokalen: AaB - Fc midtjylland, 05.04.2017

Indlæg af Danni » 3. apr 2017, 18:42

troelsh skrev:Hvis i ikke var klar over det, så skal vi altså møde ligaens bedste angriber på onsdag

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm- ... -angriber/
Hvordan kan man være så lam at høre på?
Længe leve arbejderklassen!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: DBU Pokalen: AaB - Fc midtjylland, 05.04.2017

Indlæg af FIDEL » 3. apr 2017, 19:29

Danni skrev:
troelsh skrev:Hvis i ikke var klar over det, så skal vi altså møde ligaens bedste angriber på onsdag

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm- ... -angriber/
Hvordan kan man være så lam at høre på?
De er bare så klamme i den klub...

Besvar