Henrik Dalsgaard

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Gnu » 10. dec 2015, 15:53

FlæskeFrank skrev:
Gnu skrev:Det giver ingen mening at du blander AK ind i denne snak om Dalsgaard. Det var to forskellige situationer.
Hvis det ingen mening giver, må det være fordi, at du mener den bedste på pladsen skal spille uanset kontraktforhold ?!

Og hvis du mener det, så må du jo også være indforstået med, at der kan være spillere en gang imellem, som spiller pladsen indtil kontraktudløb.

For ellers har du situationen omkring manglende kontraktforlængelser. Og her var du tidligere i tråden lidt nedladende omkring AaB og manglende transfersum.
Det tjener AaBs formål bedst at afklare kontraktforhold med en spiller så tidligt som muligt. Vil du forlænge, eller vil du videre? Ifølge Allan Gaarde har man forsøgt at forlænge med Dalsgaard i halvandet år uden held. Jeg mener da, at man på et langt tidligere tidspunkt skulle være kommet til den erkendelse og forsøgt at skibe Dalsgaard videre.

Du har så en eller anden ide om, at det kun kan ske ved en straffeekspedition og sætte dem på bænken, hvis de ikke vil forlænge, men i virkeligheden kan det jo sagtens ske i samarbejde med spilleren og dennes agent.

Og hvis buddet ikke kommer af sig selv, må man jo skabe interessen ved at aktivere spillerens agent. Du kan i øvrigt ikke bilde mig ind, at det er umuligt at sælge en meget dominerende og offensiv back, som har vundet the double. Selvfølgelig kan man det.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Buzz Killington » 10. dec 2015, 16:29

Gnu skrev:
FlæskeFrank skrev:
Gnu skrev:Det giver ingen mening at du blander AK ind i denne snak om Dalsgaard. Det var to forskellige situationer.
Hvis det ingen mening giver, må det være fordi, at du mener den bedste på pladsen skal spille uanset kontraktforhold ?!

Og hvis du mener det, så må du jo også være indforstået med, at der kan være spillere en gang imellem, som spiller pladsen indtil kontraktudløb.

For ellers har du situationen omkring manglende kontraktforlængelser. Og her var du tidligere i tråden lidt nedladende omkring AaB og manglende transfersum.
Det tjener AaBs formål bedst at afklare kontraktforhold med en spiller så tidligt som muligt. Vil du forlænge, eller vil du videre? Ifølge Allan Gaarde har man forsøgt at forlænge med Dalsgaard i halvandet år uden held. Jeg mener da, at man på et langt tidligere tidspunkt skulle være kommet til den erkendelse og forsøgt at skibe Dalsgaard videre.

Du har så en eller anden ide om, at det kun kan ske ved en straffeekspedition og sætte dem på bænken, hvis de ikke vil forlænge, men i virkeligheden kan det jo sagtens ske i samarbejde med spilleren og dennes agent.

Og hvis buddet ikke kommer af sig selv, må man jo skabe interessen ved at aktivere spillerens agent. Du kan i øvrigt ikke bilde mig ind, at det er umuligt at sælge en meget dominerende og offensiv back, som har vundet the double. Selvfølgelig kan man det.
Du mener man burde have soegt en forlaengelse "langt" tidligere end halvvejs gennem Dalles kontraktperiode (dvs. 1,5 aar efter kontraktforlaengelsen)? Skal det forstaas saadan at du mener man skulle have presset ham til at underskrive (eller blive solgt) allerede et aar efter kontraktunderskrivelsen? I saa fald, boer vi (og alle andre klubber) pt. presse ca. halvdelen eller mere af holdet til et salg allerede nu.

Deurdover, saa vidt jeg kan regne ud paabegyndte man kontraktsnakken ca. omkring det tidspunkt hvor han kom tilbage fra skaden og han var altsaa kun paa banen foerste halvdel af double saesonen. Jeg tvivler aerligt talt paa man kunne have solgt ham paa det tidspunkt til ret mange penge paa det tidspunkt, og i lyset af at vi har en "meget dominerende og offensiv back" i truppen, gav det da mening at holde paa ham, specielt med de millionkampe i europaeisk regi der ventede lige om hjoernet.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Gnu » 10. dec 2015, 23:32

Buzz Killington skrev:
Gnu skrev:
FlæskeFrank skrev:
Gnu skrev:Det giver ingen mening at du blander AK ind i denne snak om Dalsgaard. Det var to forskellige situationer.
Hvis det ingen mening giver, må det være fordi, at du mener den bedste på pladsen skal spille uanset kontraktforhold ?!

Og hvis du mener det, så må du jo også være indforstået med, at der kan være spillere en gang imellem, som spiller pladsen indtil kontraktudløb.

For ellers har du situationen omkring manglende kontraktforlængelser. Og her var du tidligere i tråden lidt nedladende omkring AaB og manglende transfersum.
Det tjener AaBs formål bedst at afklare kontraktforhold med en spiller så tidligt som muligt. Vil du forlænge, eller vil du videre? Ifølge Allan Gaarde har man forsøgt at forlænge med Dalsgaard i halvandet år uden held. Jeg mener da, at man på et langt tidligere tidspunkt skulle være kommet til den erkendelse og forsøgt at skibe Dalsgaard videre.

Du har så en eller anden ide om, at det kun kan ske ved en straffeekspedition og sætte dem på bænken, hvis de ikke vil forlænge, men i virkeligheden kan det jo sagtens ske i samarbejde med spilleren og dennes agent.

Og hvis buddet ikke kommer af sig selv, må man jo skabe interessen ved at aktivere spillerens agent. Du kan i øvrigt ikke bilde mig ind, at det er umuligt at sælge en meget dominerende og offensiv back, som har vundet the double. Selvfølgelig kan man det.
Du mener man burde have soegt en forlaengelse "langt" tidligere end halvvejs gennem Dalles kontraktperiode (dvs. 1,5 aar efter kontraktforlaengelsen)? Skal det forstaas saadan at du mener man skulle have presset ham til at underskrive (eller blive solgt) allerede et aar efter kontraktunderskrivelsen? I saa fald, boer vi (og alle andre klubber) pt. presse ca. halvdelen eller mere af holdet til et salg allerede nu.

Deurdover, saa vidt jeg kan regne ud paabegyndte man kontraktsnakken ca. omkring det tidspunkt hvor han kom tilbage fra skaden og han var altsaa kun paa banen foerste halvdel af double saesonen. Jeg tvivler aerligt talt paa man kunne have solgt ham paa det tidspunkt til ret mange penge paa det tidspunkt, og i lyset af at vi har en "meget dominerende og offensiv back" i truppen, gav det da mening at holde paa ham, specielt med de millionkampe i europaeisk regi der ventede lige om hjoernet.
Hvis AaB vil tjene penge på sine spillere er det vigtigt, at de sælges inden de kommer for tæt på kontraktudløb. Så ja, hvorfor ikke forsøge at afklare Dalsgaards kontraktforhold for halvandet år siden? Eller måske for et år siden.

Og nej, det handler ikke om at presse nogen til noget, men at tale sammen om tingene stille og roligt og lægge en plan for, hvornår et salg giver mening for AaB og for den enkelte spiller.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af jonas386 » 10. dec 2015, 23:49

Hvor meget forventer du AaB kunne have fået for Dalsgaard for et år - 1½ år siden? Indimellem virker det som om at du brokker dig for at brokke dig. Jeg forstår ikke man kan være utilfreds med at man har hentet en spiller i Serie 1, og 7 år senere har han været med til at vinde et mesterskab, spillet europæisk gruppespil og forlader klubben efter et af de bedste efterår nogensinde. Derudover har vi allerede erstatningen klar.
Hvad havde været et bedre scenarie? At sælge ham for 1.5-2 million tidligere, uden at have en erstatning klar? Eller hvad mener du man skulle have gjort?

Og nej, det handler ikke om at AaB ikke kan lave fejl. Der findes bare mere til det end "høj pris = godt, lav pris = skidt". Dalsgaard er jo ikke ligefrem et oplagt salgsemne, og har vel heller aldrig været det. Heller ikke selvom han er/var god. Den sæson han virkelig kunne have solgt sig selv på var han skadet halvdelen af tiden.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Jesper Schmidt » 11. dec 2015, 01:58

Gnu skrev: Hvis AaB vil tjene penge på sine spillere er det vigtigt, at de sælges inden de kommer for tæt på kontraktudløb. Så ja, hvorfor ikke forsøge at afklare Dalsgaards kontraktforhold for halvandet år siden? Eller måske for et år siden.

Og nej, det handler ikke om at presse nogen til noget, men at tale sammen om tingene stille og roligt og lægge en plan for, hvornår et salg giver mening for AaB og for den enkelte spiller.
Hvad får dig til at tro man ikke har gjort netop de ting, da man for 1½ år siden fik beskeden fra Dalsgaard om at han ikke ønskede at forlænge men ville prøve lykken i udlandet? Hvad får dig til at tro at Dalsgaards agent ikke, fra den dag han fik beskeden fra Dalsgaard om at han ville prøve sig selv af i udlandet, har arbejdet på højtryk for at finde en klub der ville betale det AaB ville have for ham, så hans klient kunne komme afsted og agenten iøvrigt kunne få sin del af kagen? Tror du at køberne har stået i kø, og AaB bare har nægtet at sælge uden at lave en afvejning af værdien af et salg, sat op mod værdien ved at beholde Dalsgaard enten indtil den rette køber stod der, eller i værste fald til kontrakten løb ud? Og endelig - skulle AaB ikke stadig forsøge deres bedste for at forlænge kontrakten, når nu det rette bud ikke kom?

Dit svar vil jo selvfølgelig være at ingen ved om det er foregået på den måde, og at Dalsgaard iøvrigt havde AaB som første prioritet i foråret...

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Maglau » 11. dec 2015, 07:30

Jesper Schmidt skrev:
Gnu skrev: Hvis AaB vil tjene penge på sine spillere er det vigtigt, at de sælges inden de kommer for tæt på kontraktudløb. Så ja, hvorfor ikke forsøge at afklare Dalsgaards kontraktforhold for halvandet år siden? Eller måske for et år siden.

Og nej, det handler ikke om at presse nogen til noget, men at tale sammen om tingene stille og roligt og lægge en plan for, hvornår et salg giver mening for AaB og for den enkelte spiller.
Hvad får dig til at tro man ikke har gjort netop de ting, da man for 1½ år siden fik beskeden fra Dalsgaard om at han ikke ønskede at forlænge men ville prøve lykken i udlandet? Hvad får dig til at tro at Dalsgaards agent ikke, fra den dag han fik beskeden fra Dalsgaard om at han ville prøve sig selv af i udlandet, har arbejdet på højtryk for at finde en klub der ville betale det AaB ville have for ham, så hans klient kunne komme afsted og agenten iøvrigt kunne få sin del af kagen? Tror du at køberne har stået i kø, og AaB bare har nægtet at sælge uden at lave en afvejning af værdien af et salg, sat op mod værdien ved at beholde Dalsgaard enten indtil den rette køber stod der, eller i værste fald til kontrakten løb ud? Og endelig - skulle AaB ikke stadig forsøge deres bedste for at forlænge kontrakten, når nu det rette bud ikke kom?

Dit svar vil jo selvfølgelig være at ingen ved om det er foregået på den måde, og at Dalsgaard iøvrigt havde AaB som første prioritet i foråret...
Jeg er helt enig med dig i din gennemgang af forløbet.
Desuden tror jeg ikke man kunne have fået en tilfredsstillende pris for ham på noget tidspunkt i den periode man har forhandlet om forlængelse.
Helt ærligt man ender ikke i sylte wargem på en fri transfer hvis større og mere pengestærke klubber har stået i kø det seneste 1 1/2 år.
Man kunne sagtens forestille sig at vurderingen fra Dalsgaard lejr har været at hvis han skal have den rigtige kontrakt i udlandet der gør den økonomiske forskel er der ikke både plads til en transfer til AaB og en tilfredsstillende løn.
AaB har håndteret det her perfekt. De har ikke svækket holdet for håndører og har brugt den tid til at få Gilli gjort skadesfri og i form.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Gnu » 11. dec 2015, 09:32

jonas386 skrev:Dalsgaard er jo ikke ligefrem et oplagt salgsemne, og har vel heller aldrig været det. Heller ikke selvom han er/var god. Den sæson han virkelig kunne have solgt sig selv på var han skadet halvdelen af tiden.
Han var jo åbenbart god nok til at få sig en kontrakt med en udmærket belgisk klub i det øjeblik efterårssæsonen var færdigspillet, så selvfølgelig kunne han være solgt. Hvordan kan det ikke være et problem at AaB gang på gang lader profiler gå for ingenting eller småpenge?
Hvad får dig til at tro man ikke har gjort netop de ting, da man for 1½ år siden fik beskeden fra Dalsgaard om at han ikke ønskede at forlænge men ville prøve lykken i udlandet?
Jeg kan i hvert fald konstatere, at man ikke er lykkedes med det og endnu en spiller forlader AaB ved kontraktudløb.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Kristian60
1. div
1. div
Indlæg: 307
Tilmeldt: 5. okt 2009, 05:10

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Kristian60 » 11. dec 2015, 09:42

Gnu skrev:
jonas386 skrev:Dalsgaard er jo ikke ligefrem et oplagt salgsemne, og har vel heller aldrig været det. Heller ikke selvom han er/var god. Den sæson han virkelig kunne have solgt sig selv på var han skadet halvdelen af tiden.
Han var jo åbenbart god nok til at få sig en kontrakt med en udmærket belgisk klub i det øjeblik efterårssæsonen var færdigspillet, så selvfølgelig kunne han være solgt. Hvordan kan det ikke være et problem at AaB gang på gang lader profiler gå for ingenting eller småpenge?
Hvad får dig til at tro man ikke har gjort netop de ting, da man for 1½ år siden fik beskeden fra Dalsgaard om at han ikke ønskede at forlænge men ville prøve lykken i udlandet?
Jeg kan i hvert fald konstatere, at man ikke er lykkedes med det og endnu en spiller forlader AaB ved kontraktudløb.
Vi har ingen grund til at tro at vi fik nogen nævneværdige bud på Dalle i sommer.
Selv om vi antager at vi modtog bud, hvad mener du så havde været en god pris at lade ham gå for i august måned?

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af le Cid » 11. dec 2015, 10:07

Gnu skrev:
jonas386 skrev:Dalsgaard er jo ikke ligefrem et oplagt salgsemne, og har vel heller aldrig været det. Heller ikke selvom han er/var god. Den sæson han virkelig kunne have solgt sig selv på var han skadet halvdelen af tiden.
Han var jo åbenbart god nok til at få sig en kontrakt med en udmærket belgisk klub i det øjeblik efterårssæsonen var færdigspillet, så selvfølgelig kunne han være solgt. Hvordan kan det ikke være et problem at AaB gang på gang lader profiler gå for ingenting eller småpenge?
Hvad får dig til at tro man ikke har gjort netop de ting, da man for 1½ år siden fik beskeden fra Dalsgaard om at han ikke ønskede at forlænge men ville prøve lykken i udlandet?
Jeg kan i hvert fald konstatere, at man ikke er lykkedes med det og endnu en spiller forlader AaB ved kontraktudløb.
Helt nysgerrigt: Er det en tendens, du ser? Hvem er ellers smuttet efter kontraktudløb? Og sker det oftere i AaB end i andre klubber?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af jonas386 » 11. dec 2015, 11:05

Gnu skrev:
jonas386 skrev:Dalsgaard er jo ikke ligefrem et oplagt salgsemne, og har vel heller aldrig været det. Heller ikke selvom han er/var god. Den sæson han virkelig kunne have solgt sig selv på var han skadet halvdelen af tiden.
Han var jo åbenbart god nok til at få sig en kontrakt med en udmærket belgisk klub i det øjeblik efterårssæsonen var færdigspillet, så selvfølgelig kunne han være solgt. Hvordan kan det ikke være et problem at AaB gang på gang lader profiler gå for ingenting eller småpenge?
Jeg havde glemt at prisen for spillere er ligegyldigt når man henter dem.
Han skriver muligvis under når han er transferfri, men det er jo ikke unormalt at spillere bliver mere attraktive hvis ikke der skal forhandles med en sælgende klub. Her er vi selv et godt eksempel, se bare spillere som Andreas Johansson eller Martin Ericsson. Disse var netop endt i AaB hvis der skulle forhandles transfer beløb med hhv. Wigan og Göteborg(?).

Igen, hvad skulle man have gjort? Du siger man skal have gode priser for Dalsgaard, men som sædvanligt vælger du totalt at ignorere samtlige faktorer der indgår. Du er meget sort/hvis i din logik, og det bliver svært at få en konstruktiv debat når du er så firkantet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Buzz Killington » 11. dec 2015, 11:30

Gnu skrev:
Buzz Killington skrev:
Gnu skrev:
FlæskeFrank skrev:
Gnu skrev:Det giver ingen mening at du blander AK ind i denne snak om Dalsgaard. Det var to forskellige situationer.
Hvis det ingen mening giver, må det være fordi, at du mener den bedste på pladsen skal spille uanset kontraktforhold ?!

Og hvis du mener det, så må du jo også være indforstået med, at der kan være spillere en gang imellem, som spiller pladsen indtil kontraktudløb.

For ellers har du situationen omkring manglende kontraktforlængelser. Og her var du tidligere i tråden lidt nedladende omkring AaB og manglende transfersum.
Det tjener AaBs formål bedst at afklare kontraktforhold med en spiller så tidligt som muligt. Vil du forlænge, eller vil du videre? Ifølge Allan Gaarde har man forsøgt at forlænge med Dalsgaard i halvandet år uden held. Jeg mener da, at man på et langt tidligere tidspunkt skulle være kommet til den erkendelse og forsøgt at skibe Dalsgaard videre.

Du har så en eller anden ide om, at det kun kan ske ved en straffeekspedition og sætte dem på bænken, hvis de ikke vil forlænge, men i virkeligheden kan det jo sagtens ske i samarbejde med spilleren og dennes agent.

Og hvis buddet ikke kommer af sig selv, må man jo skabe interessen ved at aktivere spillerens agent. Du kan i øvrigt ikke bilde mig ind, at det er umuligt at sælge en meget dominerende og offensiv back, som har vundet the double. Selvfølgelig kan man det.
Du mener man burde have soegt en forlaengelse "langt" tidligere end halvvejs gennem Dalles kontraktperiode (dvs. 1,5 aar efter kontraktforlaengelsen)? Skal det forstaas saadan at du mener man skulle have presset ham til at underskrive (eller blive solgt) allerede et aar efter kontraktunderskrivelsen? I saa fald, boer vi (og alle andre klubber) pt. presse ca. halvdelen eller mere af holdet til et salg allerede nu.

Deurdover, saa vidt jeg kan regne ud paabegyndte man kontraktsnakken ca. omkring det tidspunkt hvor han kom tilbage fra skaden og han var altsaa kun paa banen foerste halvdel af double saesonen. Jeg tvivler aerligt talt paa man kunne have solgt ham paa det tidspunkt til ret mange penge paa det tidspunkt, og i lyset af at vi har en "meget dominerende og offensiv back" i truppen, gav det da mening at holde paa ham, specielt med de millionkampe i europaeisk regi der ventede lige om hjoernet.
Hvis AaB vil tjene penge på sine spillere er det vigtigt, at de sælges inden de kommer for tæt på kontraktudløb. Så ja, hvorfor ikke forsøge at afklare Dalsgaards kontraktforhold for halvandet år siden? Eller måske for et år siden.

Og nej, det handler ikke om at presse nogen til noget, men at tale sammen om tingene stille og roligt og lægge en plan for, hvornår et salg giver mening for AaB og for den enkelte spiller.
Jeg er ikke med. Man forsoegte netop at forlaenge hans kontrakt for 1,5 aar siden. Og Dalsgaard havde sat sin agent paa arbejde for at finde en anden klub - det var derfor han skiftede agent til Thomas Gaardsoe, netop fordi det ikke lykkedes at finde en koeber. AaB har gjort praecis hvad du efterspoerger af dem. Hvis vi skulle ha' vaeret tidligere ude med Dalle, saa skulle vi have forsoegt at forlaenge eller saelge ham allerede et aar efter han forlaengede sin sidste kontrakt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Super Hansen
2. div
2. div
Indlæg: 245
Tilmeldt: 11. jul 2005, 13:33
Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
Geografisk sted: Mariager

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Super Hansen » 28. apr 2017, 11:56

Henrik Dalsgaard rygtes til England.

Set på Twiter

Brentford FC ventes snart at kunne præsentere endnu en dansker i klubben #transferdk #sldk

Hvordan er transferreglerne, falder er et beløb ned i klubkassen, ved et salg, selv om at han gik transferfrit.?

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af le Cid » 28. apr 2017, 12:53

Super Hansen skrev:Henrik Dalsgaard rygtes til England.

Set på Twiter

Brentford FC ventes snart at kunne præsentere endnu en dansker i klubben #transferdk #sldk

Hvordan er transferreglerne, falder er et beløb ned i klubkassen, ved et salg, selv om at han gik transferfrit.?
Han kom nok for sent til AaB til at det kaster udviklingspenge af sig. Men det giver nok gode penge til Møldrup :)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Jakobsen » 30. apr 2017, 22:41

Ærgeligt han kommer ind i samme koncern som FCM. Håber ikke det betyder han ender i Herning når han er færdig i udlandet.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af hje1980 » 1. maj 2017, 09:13

le Cid skrev:
Super Hansen skrev:Henrik Dalsgaard rygtes til England.

Set på Twiter

Brentford FC ventes snart at kunne præsentere endnu en dansker i klubben #transferdk #sldk

Hvordan er transferreglerne, falder er et beløb ned i klubkassen, ved et salg, selv om at han gik transferfrit.?
Han kom nok for sent til AaB til at det kaster udviklingspenge af sig. Men det giver nok gode penge til Møldrup :)
AaB vil også få penge...:
Fem procent af transfersummen fordeles til de klubber, hvor spilleren har været fra det 12. til 23. år. Her gives fem procent pr. år fra 12-16 og 10 procent pr. år for de efterfølgende.

Brugeravatar
Dr. Holst
1. div
1. div
Indlæg: 310
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:53
Geografisk sted: 9tuz baby baby

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Dr. Holst » 1. maj 2017, 10:39

http://www.skysports.com/football/news/ ... -dalsgaard

Man mener de vil købe for ca 8mio DKr

Får AaB ca 50% af udviklingspengene (5% af totalbeløbet), giver det ca 200.000 DKr. Så det er ingen guldgrube, men kan vel betale for 100 fans rejse når vi skal ud og spille europæisk IGÅ!

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Hovedet » 1. maj 2017, 11:43

Dr. Holst skrev:http://www.skysports.com/football/news/ ... -dalsgaard

Man mener de vil købe for ca 8mio DKr

Får AaB ca 50% af udviklingspengene (5% af totalbeløbet), giver det ca 200.000 DKr. Så det er ingen guldgrube, men kan vel betale for 100 fans rejse når vi skal ud og spille europæisk IGÅ!
Det er jo penge ud af ingenting, så dem kan AaB jo ligeså godt snuppe. Så får vi trods alt også en bette smule ud af en spiller, der smuttede ved kontraktudløb:-)

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Arendt » 1. maj 2017, 11:53

hje1980 skrev:
le Cid skrev:
Super Hansen skrev:Henrik Dalsgaard rygtes til England.

Set på Twiter

Brentford FC ventes snart at kunne præsentere endnu en dansker i klubben #transferdk #sldk

Hvordan er transferreglerne, falder er et beløb ned i klubkassen, ved et salg, selv om at han gik transferfrit.?
Han kom nok for sent til AaB til at det kaster udviklingspenge af sig. Men det giver nok gode penge til Møldrup :)
AaB vil også få penge...:
Fem procent af transfersummen fordeles til de klubber, hvor spilleren har været fra det 12. til 23. år. Her gives fem procent pr. år fra 12-16 og 10 procent pr. år for de efterfølgende.
AaB hentede Dalsgaard 1. januar 2009. Her var Henrik Dalsgaard 19 et halvt år.

Så AaB får 35 procent af de 5 procent. Viborg og Møldrup skal dele resten.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Jakobsen » 1. maj 2017, 15:11

Hovedet skrev:
Dr. Holst skrev:http://www.skysports.com/football/news/ ... -dalsgaard

Man mener de vil købe for ca 8mio DKr

Får AaB ca 50% af udviklingspengene (5% af totalbeløbet), giver det ca 200.000 DKr. Så det er ingen guldgrube, men kan vel betale for 100 fans rejse når vi skal ud og spille europæisk IGÅ!
Det er jo penge ud af ingenting, så dem kan AaB jo ligeså godt snuppe. Så får vi trods alt også en bette smule ud af en spiller, der smuttede ved kontraktudløb:-)
Er du tosset, de kan sikre at vores portefølje af obligationer bliver endnu større end alle de andre klubbers. Fuck vores kerneforretning, obligationerne er vejen op og frem når vi nu ikke har en Joachim von And tank under Hornevej, hvor ledelsen kan tage en dukkert hver dag.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Jesper Schmidt » 1. maj 2017, 20:21

Jakobsen skrev:
Hovedet skrev:
Dr. Holst skrev:http://www.skysports.com/football/news/ ... -dalsgaard

Man mener de vil købe for ca 8mio DKr

Får AaB ca 50% af udviklingspengene (5% af totalbeløbet), giver det ca 200.000 DKr. Så det er ingen guldgrube, men kan vel betale for 100 fans rejse når vi skal ud og spille europæisk IGÅ!
Det er jo penge ud af ingenting, så dem kan AaB jo ligeså godt snuppe. Så får vi trods alt også en bette smule ud af en spiller, der smuttede ved kontraktudløb:-)
Er du tosset, de kan sikre at vores portefølje af obligationer bliver endnu større end alle de andre klubbers. Fuck vores kerneforretning, obligationerne er vejen op og frem når vi nu ikke har en Joachim von And tank under Hornevej, hvor ledelsen kan tage en dukkert hver dag.
Det er jo lige præcist det de går efter, det kan du være stensikker på.

Besvar